ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

آشوبی: اتفاقا پرسپولیس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 9 اظهار نظر

-

6 ماه پیش

آشوبی: اتفاقا پرسپولیس خیلی خوب تقویت شد

ارتش سرخ دات کام :
آشوبی: اتفاقا پرسپولیس خیلی خوب تقویت شد
بازیکن سابق پرسپولس گفت: به اعتقاد من به جز خط حمله در سایر پست ها پرسپولیس به شکل بسیار خوبی تقویت شد و بازیکنان جذب شده کیفیت بسیار بالایی دارند. تنها جایی که پرسپولیس می‌توانست بهتر عمل کند مهاجم بود.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند امتیازات از دست رفته را جبران کند و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد یا خیر؟ اظهار کرد: با توجه به بازی‌های زیادی که تا پایان فصل باقی مانده قطعا مشکلی برای جبران امتیازات از دست رفته خود ندارد اما پرسپولیس با توجه به نتایج نه چندان خوبی که در پیش فصل داشت و بازیکنان زیادی که در خط حمله از دست داده است، الان به یک مهاجم تمام کننده سطح بالا نیاز دارد. همچنین با توجه به مصدومیت‌هایی که برای این تیم ایجاد شد باید برای ادامه لیگ تقویت شود.

وی درباره ضعف اصلی پرسپولیس گفت: در شرایط کنونی مهم‌ترین اولویت جذب یک مهاجم خوب است. البته یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی بازیکنان فوق العاده‌ای بودند که پرسپولیس به خاطر مصدومیت از دست داد.

آشوبی همچنین در ارزیابی از عملکرد نبیل باهویی افزود: او تا این لحظه بازی خوبی از خود ارائه نداده که پرسپولیس به این بازیکن دلگرم باشد البته تا نیم فصل باید در خصوص این بازیکن صبوری کرد و سپس عملکرد او را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که یحیی گل محمدی معتقد است که در فصل نقل و انتقالات چون عملکرد ضعیفی داشتند این مساله سبب افت پرسپولیس شده است، آیا شما موافق این موضوع هستید، تصریح کرد: این موضوع ارتباطی به ضعف تیم ندارد. پرسپولیس پیشرفت خوبی نداشت و شروع تمرینات این تیم با تاخیر آغاز شد، حتی اردویی که برای این تیم پیش بینی شده بود در زمان مناسب انجام نشد. اثرات این مسائل را در طول فصل می‌بینیم. اما این که تیم خوبی در فصل نقل و انتقالات بسته نشد به اعتقاد من به جز خط حمله در سایر پست ها پرسپولیس به شکل بسیار خوبی تقویت شد و بازیکنان جذب شده کیفیت بسیار بالایی دارند. تنها جایی که پرسپولیس می‌توانست بهتر عمل کند مهاجم بود که متاسفانه مهاجم‌های زیادی از دست داد و نتوانست در این پست بازیکن خوبی را جذب کند.

وی اضافه کرد: به اعتقاد من هر عاملی که تمرکز را از بازیکن و کادر فنی بگیرد و ذهن آن ها را درگیر کند، روی نتایج تیم بی‌تاثیر نخواهد بود. باید فضای پیرامونی تیم به شکل بهتری مدیریت شود. هر چند خواسته‌های کادر فنی و بازیکنان به حق است اما باید مسائل داخل خانواده باقی بماند و به شکل دوستانه‌تر حل و فصل شود و حرمت‌ها شکسته نشود.

آشوبی خاطرنشان کرد: موضوعات حاشیه‌ای تمرکز بازیکنان را تحت شعاع قرار می‌دهد و روی نتایج و عملکرد بازیکنان تاثیر مستقیمی دارد، خواسته‌ها برحق است و باشگاه باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهد تا دغدغه‌ها و مشکلات تیم به حداقل برساند. اما مسیر بیان مسائل باید شکل بهتری داشته باشد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند امتیازات از دست رفته را جبران کند و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد، افزود: ما راجع به تیمی صحبت می‌کنیم که همیشه در سختی‌ها شکل بهتری به خود گرفته و واکنش قوی از خود نشان داده است. قهرمانی پرسپولیس موضوع پیچیده‌ای نیست و قطعا می‌تواند امتیازات از دست رفته را جبران کند تنها به شرط این که فضای پیرامونی تیم آرامش بیشتری داشته باشد، اعتماد و احترام بیشتری ایجاد شود و پرسپولیس برای قهرمانی تلاش خود را بیشتر کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/index.php/p/157370
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
کیارش محمدپور

0

3

6 ماه پیش

والا فهمیدن دلیل ضعفمون خیلی ساده ست نیاز ب کارشناس هم نداره؛این یحیی دلال چون درویش باهاهش تمدید نکرده داره تیم رو بهم میریزه....خلاص


نیما ازغندی

0

1

6 ماه پیش

اختلاف بین خطیرونکونام رسیده یحیی ودرویش


نیما ازغندی

-1

1

6 ماه پیش

ایانبودکریم باقری حالابیش آزارمان دیگری احساس نمیشود


مهران حاجیزاده

-2

1

6 ماه پیش

الان بعضی از هوادرا میگن درویش خوب کار کرده تو این چند سالی که اومده پرسپولیسی واسه من یکی سواله که چه کاری کرده جناب درویش همین پول رادو شویچ میگن داده کجا داده که 10میلیارد دوباره باید بهش جریمه بدیم عزیزان ببینید اگه پول این سهام نبود درویش تو همین چند ماه اول بر کنار میشد درویش کدوم در امد زایی داشته جناب درویش بذار بره ببین چه جوری کندش در میاد این پولهای که خرج هم کرده همش را وام گرفته اگه مدیری بیاد پول بازیکن به موقع بده یا تو نقل و انتقالات خواسته مربی را بر اورده کنه مربی یا بازیکن چکاره هستن که بیان در مورد مدیر حرف بزنند همین اقای درویش بجای اینکه خوشحال باشه تیم سه تا جام اورده ده بار مصاحبه کردن گفتن کاش قهرمان نمیشدیم از کجا بیاریم اپشن ها را بدیم همین سقف قرار دادی که گذاشتن درویش محمدی را فرستاد اونجا نفر اول امضا کرد که به بازیکن پول کمتری بده الان شما حساب کنید چرا یه بازیکن سپاهان نمیاد در مورد پول یا مدیر عامل یه بار حرف بزنه یا کادر فنی چون همه چیا اونا سر موقع هست بازیکن یا مربی هم مثل ماها هستن اگه ما تو یه شرکتی کار میکنیم د و ماه حقوق ندن میریم از اونجا پس بازیکن یا مربی حتی یه در صد مخقصر این قضیه نیستن اگه حناب مدیر کارش درست باشه هیچ موقع بازیکن یا سرمربی نمیتونه سر تمرین نره یا بخواد انتقادی داشته باشه این پرسپوليس الان از نظر تیمی هیچ مشکلی نداره مخصر اصلی مدیریت و هیتت مدیره بی کفایتی هستن که برای این تیم مشکل ایجاد کردن شما بیا انتظارت بازیکن و کادر فنی بر اورده کن ببین کسی جرات داره صداش در بیاد همین مدیریت که بجای اینکه به تیم روحیه بده یه فرش چند میلیاردی بر داشت رفت پیش باز رونالدو با دخترش بعد میشه به چنین ادمهای برای مدیریت باشگاه بزرگی همچون پر سپولیس حساب باز کرد اینا اگه مدیریت بلد بود سایپا را به اون روز نمیداختن همون روز اولی که درویش وارد باشگاه پرسپولیس شد اقای ترابی حرف قشنگی زد گفت جناب درویش اینجا باشگاه سایپا نیست اینجا پرسپولیسی هستش؟؟؟


ع حسین زاده

0

1

6 ماه پیش

درسته که مهاجم خوب نگرفتن، ولی آنچه که به پرسپولیس ضربه زد، همین تکرار نگرفتن مهاجم خوب بود که تو روحیه بازیکنان داخل تیم هم ضربه زد، البته باید قبول کنیم که تو چند بازی اخیر، تمام بازیکنان نصفه توان خودشون ظاهر نشدن و هافبک‌های پرسپولیس هم تو خلق موقعیت و بازی سازی فوق‌العاده ضعیف بودن، وقتی تیمی مثل پرسپولیس، جلوی تیم ۱۰نفره صنعت نفت آبادان تو آزادی جلوی هوادارانش خودش نمیتونه موقعیت گل بسازند و بعد از زدن گل برتری، با خیال راحت و از روی شکم سیری بازی میکنن، و دقیقه ۹۰ از یک موقعیت نصفه و نیمه، خودشون دروازه خودش رو باز میکنه، نباید همه چیز رو به گردن مدیر عامل و نداشتن مهاجم دونست، البته که درسته درویش تو جذب بعضی از بازیکنان ناکام بود، ولی اگر کمی منصف و به دور از احساس قضاوت کنیم، تفکرات غلط یحیی و تعویض های اشتباه و دیر هنگام اون تو نتیجه گیری تیم تأثیر گذار بود، یعنی مربی مثل یحیی که جزو بهترین و باتجربه ترین مربیان لیگ هست، نمیدونه که اختلاف یک گل، نمیتونه حاشیه امنی برای نتیجه گیری باشه، و خیلی راحت بازی برده رو با مساوی عوض کردن، کلا تو این چند بازی اخیر، بازیکنان پرسپولیس تمایلی برای بازی هجومی و بردن نداشتن، و انگار به زور دارن بازی میکنن، حالا جریان چیه، خود یحیی باید پاسخگو باشه، اگر برای خراب کردن درویش و فشار آوردن به مدیر عامل بوده، باید احساس خطر کرد و خون گریه کنیم.


احمدشهلی بر

-2

3

6 ماه پیش

کارشناس های ما هم نمیدونن چی بگن تیم ازنظرروحی خیلی افت کرده ونیاربه دوتامهاجم تاپ داره تمام چراگردن مربی میندازین مطمئن باشین دست های پشت پرده ست برای زمین زدن پرسپولیس واینجاجناب درویش خوب نقش اش روبازی میکنه


طوفان

-2

6

6 ماه پیش

آقای کار شنناس اصل مهاجم بود والا بقیه پست مشکل نداشتیم که پس نگو خوب تقویت شده


عشق فقط پرسپولیس

-5

5

6 ماه پیش

بین درویش و گل محمدی باید یکی از پرسپوليس جدا بشه چون اختلاف بین این دو نفر داره به پرسپوليس ضربه مستقیم میزنه از طرفیه میگم درویش از پرسپوليس جدا بشه چون متاسفانه کار به جایی رسیده که الا حتی بازیکنان پرسپوليس هم با درویش به مشکل برخوردن از طرف دیگه میگم درویش بمونه گل محمدی بره چون انصافا عملکرد درویش از خیلی از مدیرعامل هایی که این چند سال به پرسپوليس و استقلال اومن بهتر بوده تو نقل و انتقالات پارسال گل کاشت امسال شاکله تیم رو حفظ کرد چندتا بازیکن ملی پوش مثل کنعانی و سلمانی رو جذب کرد مشکل مجوز ورود به آسیا رو حل کرد کاری که استقلال نتونست انجام بدهخیلی از بدهی ها رو پرداخت کرد یک نمونه اش بدهی به رادوشویچ که اگه این بدهی نبود خیلی از مشکلات پرسپوليس حل شده بود درضمن یادمون نره متاسفانه آقای گل محمدی با همه مدیرعامل ها به مشکل برمیخوره هر مدیرعاملی اومد پرسپوليس گل محمدی باهاش قهر کرد از طرفی همه میدونیم درویش واقعا تقصیر نداره چون همه راه های درآمدزایی رو بستن دست و پای پرسپوليس رو بستن هر مدیرعامل دیگه ای جای درویش بیاد شاید بدتر بشه ولی بهتر نمیشه در آخر فقط امیدوارم هرچی به نفع عشقم پرسپوليس هست پیش بیاد حتی اگه مرگ من به نفع پرسپوليس باشه با جون و دل میمیرم واسش


امیر سروری

0

5

6 ماه پیش

خدایا خودت هوای پرسپولیس رو داشته باش و دل هوادارانش رو شاد کن خدایا از گروه آسیایی صعود کنیم و دربی تهران هم پیروز بشیم تا آرامش به تیم برگرده🙏🙏💖💖

بازی های پرسپولیس

2-0

هوادار

پرسپولیس

شنبه, 22 اردیبهشت
ساعت 18:20

ورزشگاه : پاس قوامین

داور : حسن اکرمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر هوادار کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 عیسی آل‌کثیر 6
3 گئورگی گولسیانی 5
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر 1 - 0 ملوان 17:15
مس رفسنجان 1 - 1 سپاهان 17:50
هوادار 0 - 2 پرسپولیس 18:20
آلومینیوم 1 - 1 صنعت نفت 18:30
تراکتور 2 - 0 گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن 1 - 0 پیکان 18:15
استقلال خوزستان 1 - 4 نساجی 19:30
استقلال 1 - 0 فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 27 22 60
2 پرسپولیس 27 23 59
3 تراکتور 27 16 49
4 سپاهان 27 21 48
5 ملوان 27 8 40
6 شمس آذر 27 5 38
7 گل گهر 27 5 36
8 ذوب آهن 27 -1 36
9 آلومینیوم 27 -7 34
10 مس رفسنجان 27 -4 32
11 هوادار 27 -8 29
12 پیکان 27 -11 25
13 نساجی 27 -13 25
14 استقلال خوزستان 27 -13 22
15 فولاد 27 -22 22
16 صنعت نفت 27 -21 20
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال