ارتش سرخ دات کام

اخبار

۲۳ بازی در پرسپولیس ۶ گل ۸ بازی در ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 9 اظهار نظر

-

2 هفته پیش

۲۳ بازی در پرسپولیس ۶ گل ۸ بازی در ژاپن ۶ گل!

ارتش سرخ دات کام :
۲۳ بازی در پرسپولیس ۶ گل ۸ بازی در ژاپن ۶ گل!
در نخستین روزهای تابستان سال قبل و در شرایطی که باشگاه پرسپولیس با وجود اصرار یحیی گل محمدی موفق نشده بود عیسی آل‌کثیر را حفظ کند و دیاباته و پریرا هم جدا شده بودند شهاب زاهدی را از اروپا برگرداند.

زاهدی هشت سال در فوتبال اروپا و لیگ‌های درجه دوم و سوم ایسلند، مجارستان و اوکراین بازی کرده و آمار گلزنی‌اش جالب توجه بود تا هوادار پرسپولیس از این خرید خشنود باشد چرا که طی دو سال قبل از آن و در بازی‌های نقل و انتقالاتی بعضاً نام زاهدی پیرامون پرسپولیس شنیده می‌شد اما رقم عجیب رضایتنامه او این انتقال را غیرممکن جلوه می‌داد تا اینکه شرایط جنگی در اوکراین به کمک این باشگاه آمد و آنها موفق شدند مهاجمی که هشت سال قبل جایی در تیم اصلی نداشت را به عنوان یک ستاره و خریدی نسبتاً پر سر و صدا جذب کنند.

شهاب زاهدی با لقب شوالیه به پرسپولیس آمد و در این باره حتی ویدیویی مخصوص با یک کار گرافیکی نسبتاً جذاب برایش تهیه کردند اما اوضاع آنطور که هواداران فکر می‌کردند پیش نرفت. زاهدی در چهار بازی اول لیگ گل نزد و بعد از شروع ناامیدکننده در لیگ قهرمانان بشدت تحت فشار قرار گرفت تا اینکه در دو بازی مقابل پیکان و گل‌گهر چهار گل زد.

درخشش در همین دو بازی فشار را تا حد زیادی از روی او برداشت اما روند گلزنی‌های او دوباره قطع شد تا اینکه دوباره در دو بازی آخر نیم فصل دو گل زد. شهاب در شروع نیم فصل دوم هم نمایش جالبی مقابل آلومینیوم اراک و تراکتور نداشت و در همان یک نیمه بازی مقابل تراکتور گل مسلمی را نزد تا با انتشار خبر جدایی‌اش خیلی از هواداران پرسپولیس از این جدایی با توجه به حضور عیسی آل‌کثیر اصلاً ناراحت نباشند و حتی از این جدایی استقبال کنند بخصوص وقتی فهمیدند خود شهاب درخواست جدایی داده و باشگاه قصد داشته او را حفظ کند.

زاهدی در چهار بازی اول لیگ گل نزد و بعد از شروع ناامیدکننده در لیگ قهرمانان بشدت تحت فشار قرار گرفت تا اینکه در دو بازی مقابل پیکان و گل‌گهر چهار گل زد

اما انتقال به فوتبال ژاپن برای شهاب عالی بود. او به عنوان اولین بازیکن ایرانی جی لیگ به تیم گمنامی پیوست که در سطح فوتبال آسیا چندان شناخته شده نیست اما ثبت آماری درخشان بار دیگر پرسپولیسی‌ها را به این فکر فرو برد که نکند شهاب زاهدی را مفت از دست داده باشیم؟

زاهدی در ۱۷ بازی لیگ برتر و ۶ بازی لیگ قهرمانان که بیش از ۱۵۰۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد ۶ گل در لیگ برتر و یک گل در لیگ قهرمانان زد و دو پاس گل هم داد اما حالا در ۵۶۵ دقیقه بازی طی۸ مسابقه شش گل زده و یک پاس گل داده است. این یعنی که شهاب از زیر فشار وحشتناکی که در فوتبال ایران و پرسپولیس داشت رها شده و در یک تیم گمنام ژاپنی مثل شرایطی که در اوکراین و مجارستان داشت راحت گل می‌زند.

زاهدی به عنوان یک لژیونر شاغل در فوتبال اروپا به ایران آمد و توقع هواداران پرسپولیس و رسانه‌ها از او باعث شد تحت فشار باشد کما اینکه حضور در پرسپولیس به صورت طبیعی عملکرد بازیکنان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. او همچنین در مصاحبه تلویزیونی خود به این نکته اشاره کرد که فوتبال ایران به خاطر تاکتیک‌های تدافعی تیم‌های حریف گلزنی برای مهاجمان را دشوار می‌کند بخصوص وقتی شما مهاجم تیمی باشید که طی ۷ سال اخیر ۶ بار قهرمان شده و همه تیم‌ها می‌خواهند هر طور شده متوقفش کنند و مانع پیروزی‌اش شوند.

گل هفتاد متری شهاب زاهدی در فوکاکا نتیجه واضح فارغ شدن از آن فشار و بروز استعدادهای ستاره‌ای بود که در ۸ بازی فوتبال ژاپن تقریباً همان عملکردی را ارائه داده که در ۲۳ بازی در فوتبال ایران ارائه کرده بود. این یعنی که شوالیه پرسپولیس در نقش سامورایی راحت‌تر فوتبال بازی می‌کند و گل می‌زند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/index.php/p/159860
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
عشق فقط برانکو

-1

1

2 هفته پیش

یحیی استاد بازیکن خراب کردنه. سرمربی فقط برانکو که از ادام همتی نوه بازیگر. بازیکن حرفه ای میساخت. نه یحیی فقط ولخرجی و بعدم بهترین بازیکنان رو به فنا میداد


نصیری

0

2

2 هفته پیش

یادمه شروع لیگ قهرمانان پنج شیش بازیکن جدید گرفتیم که یحیی با همانها که اکثرا فیکس شدند رفت فینال آسیا و همه ایران میگفتند یحیی تو بازی گرفتن از بازیکن بهترینه ،، باز هم میگم قصدم دفاع از یحیی نیست ، می‌خوام بگم حزب باد نباشیم


حاج ولی جانباز

-2

0

2 هفته پیش

فردی که مانند گربه بی چشم و رو باشد و فقط برای پول بیشتر از تیم پرسپولیس جدا شود، اصلاً به درد دلِ تیم نمی رسد و فقط دنبال مادیات است. همان بهتر که رفت.


omid

-3

3

2 هفته پیش

یحیی سلطان بازیکن خراب کن بود بهترین بازیکن میدادی ازش چوب درس میکرد لعنتی اینقد که استعداد داشت


نصیری

0

3

2 هفته پیش

در ضمن اگر مربی مقصر بود چرا زمانی زاهدی درخواست لغو داد از مدیریت نخواستید تمدید کند ، تقریبا همه هواداران گفتند بهتر که رفت ،، یادم هست که در همین سایت بعد درج خبر اکثر کاربران ابراز خوشحالی کردند یا حداقل براشون مهم نبود ، در آرشیو موجوده ،، حتی من پیام گذاشتم که پشیمان میشویم و زاهدی پر جنب و جوش هست و در زمین و هوا خوبه ،، در نهایت منظورم این است که انتقاد خوب است ولی تخریب نه ، بهتر است ازهمه ارکان تیم در ابتدا حمایت شود مخصوصا هجده نفر اول تیم ، چون بالاخره تا نیم‌فصل یا پایان فصل باید در تیم بمانند


نصیری

-1

5

2 هفته پیش

آره بابا راست میگید ،، فقط و فقط مربی مقصره !!! فرق شماها با برخی مسوولین در چیه که همه را مقصر می‌دانند بجز خودشان ،، یعنی اگه فرگوسن هم بیاد پرسپولیس و رونالدو هم باشه مهاجم ما اگه دو بازی گل نزنه باز میگیم گواردیولا بهتر بازی میگیره ،، کمی فکر کنید که چرا اکثر مهاجمان ، چه خارجی چه داخلی در پرسپولیس موفق نمی‌شوند ، از یحیی طرفداری نمیکنم ولی مگر همین یحیی از گولسیانی بازی نمی‌گرفت ، بخدا گولسیانی اگر فوروارد بود کمتر گل میزد چون از طرف ما هواداران و پیشکسوتان تحت فشار قرار می‌گرفت،،، همیشه هافبک و دفاع و دروازبان خارجی در پرسپولیس موفق هستند ولی مهاجم بدترین آمار عمر فوتبالی خود را بجا میگذارد ، چرا؟؟؟؟؟


شش تایی خا

-4

6

2 هفته پیش

مقصر مربی بود ن بازیکن گل محمد نمیتونست درست از بازیکن بازی بگیره


m.j.as.13

-2

7

2 هفته پیش

ایراد خلق موقعیت پایین تیم بود زمان یحیی .


حسن

-4

8

2 هفته پیش

مربی تاثیرداره روی بازیکن جواونجاهم فرق میکنه اگرمیموندشایدگلزنی خوبی داشت چون زیرنظریحیی چیزی یادنمیگرفت

بازی های پرسپولیس

2-0

هوادار

پرسپولیس

شنبه, 22 اردیبهشت
ساعت 18:20

ورزشگاه : پاس قوامین

داور : حسن اکرمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر هوادار کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 عیسی آل‌کثیر 6
3 گئورگی گولسیانی 5
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر 1 - 0 ملوان 17:15
مس رفسنجان 1 - 1 سپاهان 17:50
هوادار 0 - 2 پرسپولیس 18:20
آلومینیوم 1 - 1 صنعت نفت 18:30
تراکتور 2 - 0 گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن 1 - 0 پیکان 18:15
استقلال خوزستان 1 - 4 نساجی 19:30
استقلال 1 - 0 فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 27 22 60
2 پرسپولیس 27 23 59
3 تراکتور 27 16 49
4 سپاهان 27 21 48
5 ملوان 27 8 40
6 شمس آذر 27 5 38
7 گل گهر 27 5 36
8 ذوب آهن 27 -1 36
9 آلومینیوم 27 -7 34
10 مس رفسنجان 27 -4 32
11 هوادار 27 -8 29
12 پیکان 27 -11 25
13 نساجی 27 -13 25
14 استقلال خوزستان 27 -13 22
15 فولاد 27 -22 22
16 صنعت نفت 27 -21 20
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال