ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

آرامش داشته باش قهرمان شو ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 29 اظهار نظر

-

12 ماه پیش

آرامش داشته باش قهرمان شو

آرامش داشته باش قهرمان شو
ارتش سرخ دات کام :
یحیی گل محمدی بعد از شکست مقابل سپاهان در 20 اسفند سال گذشته آدم دیگری شد. آن باخت در ورزشگاه آزادی بسیار تلخ بود و یحیی را تبدیل به مربی شکست خورده‌ای کرد که به احتمال زیاد برای دومین سال پیاپی جام قهرمانی را از دست می‌دهد. اینطوری بود که در تمام آن روزها انتقاد‌ها شروع شده و هیچ کس را از امید و بازگشت حرفی نمی‌زد الا اعضای تیم پرسپولیس.

گل محمدی سیبل انتقاد شد چرا که اینجا دیگر کمبودها مطرح نبود و همه از پتانسیل‌های آشکار تیم می‌گفتند و این سؤال به شکل جدی‌تری مطرح می‌شد که چطور با این تیم خوب، یکدست، پرتوان و کم حاشیه آن برتری امتیازی درخشان مقابل دو مدعی دیگر از دست دادی و با از دست دادن صدر جدول جام را دودستی به رقبا تقدیم کردی؟

آنجا بود که انتقادها به مشی یحیی و تیمش شدت گرفت. بسیاری از پرسپولیسی‌ها یا حتی آنها که اخبار و تحرکات تیم را از نزدیکتر دنبال می‌کردند به این نکته اشاره کردند که ماجرای افت پرسپولیس درست بعد از باخت به فولاد در دومین هفته از نیم فصل دوم شروع شد. همه دیدند که در آن مسابقه از حیث داوری در حق این تیم اجحاف شده و تیم یحیی در اهواز مستحق باخت نبوده اما از سویی این انتقاد به گل‌محمدی، مدیریت تیم و مسئولان باشگاه وارد بود که چرا دعواهای رسانه‌ای و اعتراض به داوری را تمام نمی‌کنید؟

این عده اعتقاد داشتند از دست دادن امتیاز مقابل آلومینیوم در جام حذفی و بعد از آن شکست مقابل هوادار که هر دو مقابل چشم تماشاگران خودی رقم خورد و بخش دیگری از اعتماد آنها به تیم را سلب کرد ناشی از تداوم همان اعتراضات و غرق شدن در حاشیه‌ها بود. در عین حال آنهایی که از روابط بین کادر فنی و مدیریتی پرسپولیس خبر دارند، خوب می‌دانند که بخش مهمی از اعتراض‌ها، بیانیه‌ها و مصاحبه‌های مدیران پرسپولیس ناشی از فشار یحیی گل محمدی به باشگاه بوده است و در واقع او می‌خواهد که درویش و همردیفانش این‌طوری از حق تیم دفاع کنند.

پرسپولیس سه هفته بعد از باخت به هوادار مقابل سپاهان بازی فینال گونه را باخت اما از عجایب و ویژگی‌های جذاب فوتبال همین بس که تیم بازنده فینال باز هم می‌تواند قهرمان باشد. پرسپولیس درست بعد از باخت به سپاهان و از شروع سال جدید دوباره قد علم کرد و هرگز خم نشد تا الان و در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل مدعی اولی قهرمانی لیگ برتر باشد و البته با حضور در نیمه‌نهایی جام حذفی سودای دبل قهرمانی را در سر بپروراند.

این اتفاق البته غیر از رعایت بسیاری از مسائل فنی در تیم پرسپولیس و از دست دادن امتیاز در اردوی رقیبان، یک علت بزرگ داشت؛ تغییر رفتار گل‌محمدی!

یحیی در تمام دو فصل و نیم یا حداقل در بسیاری از مقاطع هر گاه در آستانه مسابقات مهم و سرنوشت‌ساز قرار می‌گرفت یا در بازه‌ای حیاتی گیر می‌افتاد فوق‌العاده بداخلاق می‌شد و به زمین و زمان گیر می‌داد. یحیی بعضاً به ماساژور و پزشک تیم بند می‌کرد یا حتی اتفاق افتاده بود که مسئول چمن ورزشگاه شهید کاظمی را زیر اخیه برده و به او بتازد. در واقع بارها اتفاق افتاده بود که اخلاق او قبل از هر بازی بزرگ به شکل عجیبی عوض می‌شد و قادر نبود استرس و فشاری که به خاطر حساسیت کار در پرسپولیس بر او وارد می‌شود را به نوعی و به طریقی بروز ندهد.

اما یحیی 1402 مربی دیگری بود. یک مربی آرام، متمرکز و صاحب تفکر که از هر نوع حاشیه‌ای دوری می‌کند و از روزهای نخست سال فقط دنبال بازگشت به کورس قهرمانی و تغییر نظر و عقاید منتقدان خویش است. همین مصاحبه نکردن یحیی قبل از بازی با پیکان و سکوت درباره هجمه رقبا درباره تغییر محل مسابقه نشانه‌ای از همین تغییر رویه او در آستانه بازی‌های بزرگ بود و با اینکه در طول مسابقه بشدت استرس داشت اما در مصاحبه‌ها و رفتار کنار زمینش از هر نوع حاشیه‌ای دوری کرد. در همین راستا حالا او از بازیکنانش خواسته مصاحبه نکنند و روی بازی‌های باقیمانده متمرکز باشند تا پیروزی در دو مسابقه باقیمانده آنها را به خواسته‌شان برساند و رکورد 100 درصد پیروزی در سال جدید با کسب یک جام -حداقل- فوق‌العاده شیرین و خاطره انگیز شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154632
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سرخدل عاشق

0

4

12 ماه پیش

با جدیت و امید بریم ان شاالله برا قهرمانی... کار ما هنوز تموم نشده هم این بازی رو باید و باید حداقل تو نیمه اول دو تا بزنیم و هم حذفی رو باید ببریم تا درس عبرتی باشه برا این حسودا تا با دم شیر بازی نکنن خواهشم از کادر فنی و بازیکنا و برای پرسپولیس عزیزم😍 اینه که خواهشا خودتون رو درگیر حواشی نکنین چون این حواشی تراشیدن هزینه برا تیمه آرامش و تمرکز رو ازمون میگیره عیسی اون حرکت گل قبلش تو دربی که البته حقش بود ولی اونا رو خیلی فشاری کرد و حسابی بهش حمله کردن نتیجه اش شد استرس و فشار و از دست دادن پنالتی حذفی بالاخره ما باید رو قوی تر شدن و بهتر شدن متمرکز بشیم نه رو حواشی و بهانه نباید بدیم به رقبا ... اون یه مقطع از فصل اگه درگیر حواشی نمیشدیم اون اختلاف امتیاز از دست نمیرفت تا این آخر فصلی این همه فشار وحشتناک رو متحمل بشیم من خودم بعد دربی و بازی با پیکان حالت اورژانسی داشتم از بس فشار و استرس داشتم رقبا از حسادت دارن میمیرن پارسال با این همه پنالتی و امتیاز دادن و ... بالاخره قهرمان شدن این تیم پرسپولیس خیلی مظلومه چون بعد از اومدن برانکو سخت باهاش کار شده و مزد زحماتش رو با همه کارشکنی ها و دشمنیها با درخشش تو مسابقات داخلی و بین الملی گرفته از صدقه سر برانکو یه چند تا مربی بین المللی نه در حد برانکو آوردن حداقل یه نمه هایی از فوتبال واقعی رو تو تیمشون دیدن مثل دوران شفر و استرا و همین مربی الانشون جالبه با اندکی کیفیت به خدا هم تهمت میزنن که نمیخواد اونا قهرمان بشن اوج هنر این سه مربی یکی صدرنشینی با آلودگی هوا و چند تا بازی خوب و هجومی تو لیگ داخلی، شفر هم همینطور حتی اون یه بار که مراحل آخر لیگ قهرمانان رفت با بردن ذوب آهن رفت حریف السد نشد یا این مربی الانشون که نکته مثبت تیمش میل هجومی زیاد و پرس و دوندگی بالا اونم تو لیگ داخلی که همه این نکات مثبت و البته خیلی بیشترشو ما چندین و چندین بار تو لیگ و آسیا تکرار کردیم ولی با پر رویی تمام هنوز تهمت میزنن پاختاکور جوری جلوی اونا بازی میکرد من فکر میکردم راحت قهرمان آسیا میشه بعدش که ما حذفش کردیم مقایسه و آنالیز کردن بازی ما و استقلال جلوی پاختاکور دوندگی و پرس ما اصلا با راه رفتن استقلالیا جلوی اونا قابل مقایسه نبود بعد اینکه حذف شدن گفتن تقصیر وزیره ثبات نداریم و هزار تا چرت و پرت و اون داستانای تمدید قراردادهای نجومی...لیاقت دشمنامون همینه که روز به روز بیشتر ذلیل بشن به شرطی که ما درگیر حواشی نشیم و شُل نگیریم...ارتش سرخ بزن بریم به سمت قهرمانی...


esquire

0

1

12 ماه پیش

واقعا دسخوش


محمد جمعه زاده

0

2

12 ماه پیش

جقدر خوشحالم از نتیجه گرفتن پرسپولیس محبوبم لحظه شماری میکنم برا روز پنجشنبه


حسین

0

2

12 ماه پیش

یحیی کارش رابلده نگران نباشید


ابوطالب قلیزاده

0

3

12 ماه پیش

بسیار عالی


Hamid Aliyasi

-1

3

12 ماه پیش

بابا زودتر از سروش استفاده میکرد الان قهرمان بودیم


محمدرضا طبرزدی

-1

2

12 ماه پیش

عیسی را دو نیمه کامل بزار بازی کنه


ابراهیم بزرگ امید

0

3

12 ماه پیش

چقدامشب آرامش داره دکناراخواندن آگهی های دوست دارن پرسپلیس رابخوانی خداراشکر که همه خوشحالیم وخدایا هفته بعداین آرامش راحفظ کن ودل این طرفدارن ارتش سرخ را خوشحال کن خداپشت پناه همتون وهمیشه تازنده هستین ازپرسپلیس لذت ببرین


سرخدل عاشق

0

5

12 ماه پیش

این اواخر حرفهای مربی سپاهان چقد سخیف شده از عجز و ناتوانی رو به تخریب پرسپولیس آورده ذات شیطانی و بدجنس اکثر مربیای پرتغالی رو نشون میده باید دبل کنیم تا بساط این بدجنسا رو برچیده کنیم و اون مافیای پشتشون که اتحادشون علیه ما واضحه و فدراسیون هم دستشونه رو سیاه بشن این پرتغالی بودن مربیان دو تیم رقیب ما و دشمنی دیرینه کیروش با ما جای تامل فراوان داره من فکر میکنم اینا پشت پرده هدفهای اساسی رو با اتحاد با هم بر علیه ما پایه گذاری کردن...


برای پرسپولیس

-1

5

12 ماه پیش

دمت تعصبت گرم آقای هدایتی ان شاءاللّٰه همیشه موفق باشی❤️🌹


حسین هدایتی
(در پاسخ برای پرسپولیس)

-1

5

12 ماه پیش

برای تک تک لحظهای زندگیت، از خداوند سلامتی و شادی و موفقعیت تمنا دارم


حسین هدایتی
(در پاسخ برای پرسپولیس)

-1

4

12 ماه پیش

تاج سری داداش♥️♥️♥️♥️♥️♥️🌹🌹🌹🌹🌹🌹


سرخدل عاشق

0

4

12 ماه پیش

ما تجربه و شخصیت گرانبهایی از این چند سال داریم که هیچ یک از رقبامون ندارن بعد اون فیناله، قهرمانی تو مشت سپاهان بود ولی اون فشار برد دربی ما و شکننده بودن شخصیت قهرمانی تیم سپاهان باعث شد خیلو زود جلو ملوان وا بدن پارسالم اگه اون امتیازای مفت رو جلو تیمهای درپیت از دست نمی دادیم آخر فصل تیم مجیدی تو همچین فشاری قرار می گرفت با رسوایی وا میداد به جز دو سه بازیکن، بقیه تیممون تجربه هتریک و گلات و درخشش تو آسیا و رسیدن به فینال و سر شانه شدن با غولهای آسیا رو داشتیم بعد اون تیم مجیدی که تو جشن قهرمانیش عرضه بردن تیم ته جدولی رو نداشت برا ما شاخ و شونه بکشه ما به اون تیم اتوبوسیش نباختیم به شل گرفتن و تست انواع تاکتیکها جلوی تیمهای ضعیفی مثل هوادار و پدیده و ... و از دست دادن امتیازهای مفت اونها باختیم وگرنه این مجیدی دو سه سال قبلترش هم مربی بوده آخرش از ناتوانی کارش به تهمت زدن به وزیر و وکیل افتاده ولی پارسال واقعا خودزنی کردیم مثل آب خوردن میتونستیم قهرمان بشیم اگه اون امتیازای مفت رو از دست نمیدادیم استقلال بی روح و اتوبوسی مجیدی با اون بازیکنان بی تجربه و ناهماهنگش هم تو دربی هم تو بازیهای حساس آخر فصل نمیتونست اون فشارو تحمل کنه پرسپولیس بزرگ از لیگ پانزدهم که اوج گرفت همه اش زیر شدیدترین فشارهای حسودها و فشردگی بازیهای داخلی و بین المللی قرار داشته ولی آنقدر ثبات شخصیتی و فنی داشت کاملا آبدیده بود فصل گلات و هتریک رقیب داشتیم تا آخرین بازی ولی هرگز وا ندادیم پارسالم بعد حذف از آسیا دم از تاکتیکهای نوین زدیم و ثباتمون رو به هم زدیم تیممون سر در گم شد کل تیم افت کردن وگرنه طوفانی که برانکو از لیگ پانزدهم به پا کرد حالا حالاها نباید فروکش بشه مشکلی نیست ان شالله یه گلات دیگه رقم میزنیم به شرطی که هرگز شُل نگیریم فرمول قهرمانی راحته نباختن به رقبای قهرمانی و امتیاز ندادن به سایر تیمها...


آرین

0

5

12 ماه پیش

اشتباهات داوری رو حساب کردن و سپاهان 5 امتیاز سود کرده ..... استقلال 5 امتیاز ضرر کرده.... و پرسپولیس 2 امتیاز ضرر کرده... حساب کردن سود و زیان حساب ها یعنی همه بازی هایی که اشتباهات داوری باعث تغییر نتیجه و در نهایت سود و زیان شده رو حساب کردن و بعد زیان رو از سود کم کردن که نتیجه همونی شد که نوشتم با این حال جدول جدید لیگ میشه... پرسپولیس 62 امتیاز♥♥♥ استقلال 61 امتیاز♥♥♥ سپاهان 54 امتیاز ♥♥♥ پس نتیجه میگیریم اگر وی ای آر هم بود و هیچ اشتباه داوری وجود نداشت باز هم پرسپولیس الان صدر جدول بود و این یعنی فوتبال پاک... ولی اون ساپینتوی نفهم میگفت اگه اشتباهات داوری نبود ما الان با اختلاف 10 امتیاز صدر بودیم توجه کنید یعنی کیسه کشا با اختلاف 10 امتیاز صدر بود یعنی همچین چیزی وجود داره مگه.... یعنی این حرف جز توهم چیزی دیگه نیست که کیسه کشا بخوان با این اختلاف صدر باشن مگه اینکه اون سال پرسپولیس بزرگ توی لیگ شرکت نکرده باشه و انصراف داده باشه.... کیسه کشا و سگپایان انقدر لجن بازی نکنید و این کثافت بازی رو بزارید کنار چون دیدید که سرورتون بدون اشتباهات داوری هم صدر جدول هست پس لجن بازی رو بزارید کنار..... درود بر ارتش سرخ ایران و آسیا


alivarzideh

0

2

12 ماه پیش

به امید خدا قهرمانی پرسپولیس نزدیک هست خودمون برای جشن بزرگ قهرمانی آماده کنیم زنده باده ارتش سرخ زنده باد یحیی وتمام عوامل پرسپولیس کبیر❤❤❤❤❤❤


برای پرسپولیس

0

3

12 ماه پیش

خواهش می کنم بدون بلیت برین مجبور میشن راتون بدن. یکبار که اینجور کنیم درس عبرت میشه واسشون که دفعه ی بعد بیشتر بلیت بفروشند. صندلی های سالم آزادی چهل هزار تا هست اما چرا باید ده هزار بلیت فروخته بشه؟ چرا سپاهان هفتاد هزار بلیت فروخته برای این بازیش و رایگان اونوقت طرفداران ما باید حداقل صد هزار تومن بدن؟ خواهشاً خواهشاً خواهشاً بدون بلیت برید این بازی آخرین میزبانی ما در این فصل هست و حکم قهرمانی رو داره. اگه این بازی امتیاز از دست بدیم دیگه قهرمانی کلا پریده و باید فکر قهرمانی رو از تو سرمون بیرون کنیم. پس اگه دنبال قهرمانی هستید بدون بلیت برید و حتی اگه بازم بلیت فروختن فکر نمی کنم بیشتر از ده هزار تا بلیت دیگه بفروشند. تو آزادی حداقل باید چهل هزار نفر باشه. پارسال کیسه وقتی جام دادن صد هزار نفر بودن. اگه این بازی قهرمانیمون قطعی بشه، زشته که ده هزار تماشاگر باشند. باور کنید حتی تا پنجاه هزار هم میشه. باید کاری کنیم بعد از کرونا بیشترین تماشاگران باشن تو این بازی و رکورد بزنیم. ما ها فاصلمون تا تهران زیاده نمی تونیم اما تهرانیا و کسایی که اطراف تهران هستید خواهش می کنم بدون بلیت برید قطعا می ذارن وارد بشید. دربی طبقه ی دوم هیچ مشکلی نداشت اما الان به دروغ میگن مشکل داره. حسین هدایتی عزیز لطفاً به مردم تهران بگو که بیان آزادی بدون بلیت. به دور و بریاتون بگید. امیدوارم فردا شب شاهد حضور پنجاه هزار تماشاگر تو آزادی باشیم. باید کاری کنیم ضایع بشن. افزایش بلیت رو می ذارن چند ساعت قبل بازی که هیچکس نره. تهرانیا بازم میگم بدون بلیت برید آزادی هیچ مشکلی پیش نمیاد❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


حسین هدایتی
(در پاسخ برای پرسپولیس)

0

6

12 ماه پیش

چشم داداش ما به همه اطرافیانمون سپردیم که حتی اگه بلیط هم ندارند بیان،ما فاتح این بازی هستیم داداش مطمئن باش خدا با ماست انشاءالله الرحمان


حسین هدایتی
(در پاسخ حسین هدایتی)

-1

2

12 ماه پیش

به من میگین چرا برای پرسپولیس رو دوست دارم؟میگین چرا هر چی میگه میگم چشم؟چون باهوشه چون فنی هستش چون بی ریا هستش چون متشخص هستش،چون متعصبه،چون تاج سر منه،الان بلیط فروشی طبقه دوم شروع شد همه اونایی که نتونسته بودن بلیط بگیرند الان گرفتند،اگه نا امید میشدند از اومدن برای امروز برنامه نمیریختند که بیان،بازم اگه کسی نتونست بگیره بیاد استادیوم لطفا
ماشاءالله پرسپولیس ماشاءالله برای پرسپولیس ماشاءالله یحیی گلمحمدی


ایمان

0

2

12 ماه پیش

یحیی جان تو با ارامشت قهرمانی رو ب ارتش سرخ برگردوندی. شما خیلی مربی با شخصیتی هستین .انشالا تن سالم باش عشق پرسپولیس❤❤❤❤❤❤❤❤❤


مرادسلمانی

0

3

12 ماه پیش

خدایی باشگاه عوامل فنی وبازیکنهاوهواداران عزیزهمه میدانداسترس مساوی باختی یادتان هست تابازی هواداراقایحیی چقدرعصبی بودالبته آقایحیی مقصرنبودمقصرآن شیطان صفتهای بودندکه ازآب گل آلودماهی می گیرندولی خدایی بعدآن بازی آقایحیی وهمه عوامل دست به دست هم دادندتابه اینجارسیدیم .من بعدازاین هم آقایحیی خدابزرگی..هرچه خواسته اش بوداطاعت می کنیم.ضمنآروزنامه امروزراتوهمین سایت ملاحظه کنیدتادیروزداشتندخودشان راپاره پاره می کردندنفری ۵امتیازمعشیتی گرفتندآنوقت سرورشان ۲ امتیازگرفته به این فدراسیون ومدیرانش نبایدشک کنی


آرین

0

3

12 ماه پیش

درود بر ارتش سرخ ایران و آسیا.... درود بر شرف و غیرت شیر پسران پرسپولیس.... درود بریحیی گلمحمدی عزیز .....درود بر شرف و غیرتت یحیی جان..... چه جام بیاری چه جام نیاری ما دوستت داریم و عین کوه پشتت هستیم....تو یه مرد با غیرت و با تعصب پرسپولیس هستی که با تمام وجود برای تیم زحمت میکشی و حتی از زندگی و زن و بچه هات به عشق پرسپولیس زدی.....یحیی جان تو بهترین و با شخصیت ترین مربی ایرانی که خیلی ها حسادت میکنن که تو به عشق پرسپولیس همه کار میکنی دمت گرم داداش یحیی.... درود بر هواداران با غیرت و با تعصب پرسپولیس.... پس همه باهم پیش به سوی نابود کردن گل گهر و کسب سه گانه..... چهار فینال + چهار برد = کسب سه گانه...... انتقام سخت از کیسه کشا و سگپایان و صدا و سیمای کثیف ( میثاقی و احمدی و توتونچی) کثیف و منفور


ali mehri

0

4

12 ماه پیش

این که خیلی خوبه حتما مشاور خوب میگیره یا با کسانی صحبت میکنه بعدم خوب داره هرساله بخته تر میشه و تجربه بیشتری کسب میکنه یحیی و پرسپولیس چه قهرمان بشه چه نشه ما دوست داریم و باهاش زندگی میکنیم من که خودم طاقت ندارم این دو بازی اخر ببینم چون اینقدر استرس میگیرم میترسم سکته کنم سر باری پیکان داشتم سکته میکردم تا قبل از گل امیدوارم دبل هتریک کنیم تا این فصل پر استرس با شیرینی تموم کنیم ب امید قهرمانی عشقپولیس یا علی


علی پرسپولیس

0

7

12 ماه پیش

چه ببره چه ببیازه چه قهرمان بشیم چه نشیم پرسپولیس زیباترین عشق جهان هس ومن بهش مینازم


حسین هدایتی
(در پاسخ علی پرسپولیس)

0

7

12 ماه پیش

دمت گرم علی اقای با تعصب


حسین هدایتی

0

6

12 ماه پیش

خطاب به همه هواداران با اصالت پر افتخارترین تیم ایران زمین و پر هوادار ترین تیم آسیا پرسپولیس بزرگ:آرامش داشته باشید تا قهرمان شویم،برای پیروزی پرسپولیس بزرگ دعا کنید چه توی خونه و چه توی استادیوم اجازه ندید استرس بهت غلبه کنه نزارید انرژی‌های منفی از شما به تیم برسه،ما پرسپولیسیم ابر قدرت فوتبال ایران در تمامی پستها از گل گهر سرتر هستیم از نظر تیمی آماده تر و با انگیزه تر هستیم ماشاءالله .از نظر کادر فنی کیلومترها اختلاف بین ما و گل گهر هستش،ما فاتح بی چون و چرای این دو بازی هستیم دعا کنید و با انرژی‌های مثبت خودتون از این قهرمانی لذت ببرید انشاءالله الرحمان
بعد از دربی بهتون گفتم کاملا فوتبالی و بی تعصب دارم بازم بهتون میگم،استقلال از سه تا بازی آخر لیگ توان گرفتن چهار یا پنج امتیاز داره نه بیشتر دیدین که هفته قبل مساوی کرد،سپاهان از سه بازی آخر توان گرفتن شش تا هفت امتیاز داره نه بیشتر و خواهید دید که سپاهان هم امتیاز از دست میده،پرسپولیس توان گرفتن هفت تا نه امتیاز از این سه تا بازی رو داره،کاملا فوتبالی بهتون میگم ما در بدترین حالت ممکنمون و بهترین حال ممکن سپاهان، قهرمان لیگ برتر هستیم انشاءالله الرحمان
چهار بازی،چهار برد،سه جام قهرمانی=انتقام بزرگ
ماشاءالله پرسپولیس ماشاءالله یحیی گلمحمدی


احمد نوری اسرمی

-1

6

12 ماه پیش

کاملن موافقم . سر بازی هوادار صادقی وسط نیمه مصدوم بود و تعویض شد و جاش فرجی رو آورد که واقعن عجیب بود که آخرش هم داور خطا روی عمری رو نگرفت و فرجی هم اشتباه کرد تا باختیم . از اون بازی به بعد ترکیب چیدن یحیی و تعویضهاش باب طبع همه هواداران شد و داریم بازیها رو می‌بریم


Fateeee

0

8

12 ماه پیش

من کلی تدارک دیدم واسه قهرمانیت پرسپولیسم. میخام جشن بگیرم😍😍❤❤🥳🥳🥳🥳💃💃💃💃💃🎂🏅🏆🏆🏆🏆🏆🎉🎉🎉🎉🎉🧿🧿🧿


فرشید چگینی

0

10

12 ماه پیش

یحیی تو داداشی امامزاده ای منی ایشالا جشن قهرمانی🚩🚩🚩🚩


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

9

12 ماه پیش

سرت سلامت شاه یحیی امپراطور ❤❤❤❤❤❤❤❤❤👑👑👑👑👑👑👑👑

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال