ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

آقای گل فروش و گل دهنده! معیار ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

14 سال پیش

آقای گل فروش و گل دهنده! معیار محبوبیت پول خرج کردن نیست!

آقای گل فروش و گل دهنده! معیار محبوبیت پول خرج کردن نیست!
ارتش سرخ دات کام :

خدمتگزار کیست و به چه کسی می گویند؟


 


آنچه پیش روی شماست دل نوشته ای است زبان حال هوارادان  پرسپولیس که بنا به درخواست آنها اقدام به انتشار آن کرده ایم و هرگونه نتیجه گیری بر عهده شما بازدیدکنندگان محترم سايت ارتش سرخ  است.


 آقای گل فروش و گل دهنده! معیار محبوبیت پول خرج کردن نیست! این هوادار صداقت می خواهد...!


شفاف سازی در روند قراردادهای منعقد شده بین باشگاه و بازیکنان و کادر فنی و کلا هزینه ها و درآمدهای یک باشگاه در طول فصل فوتبالی مساله ای است که تا به حال در ایران به خوبی رعایت نشده و هیچگاه مشخص نشده است که یک باشگاه در ایران چه از نوع خصوصی آن و چه از نوع دولتی اش چقدر هزینه و چقدر درآمد دارد!


شاید اولین مدیری که در ایران اقدام به این کار کرد اکبر غمخوار بود که قراردادهای بازیکنان و کادر فنی وقت پرسپولیس(علی پروین و ....) را اعلام کرد که باعث شد شعار طعنه آمیز "اکبر شفاف سازی" از سوی هواداران تیفوسی سلطان مطرح گردد.
با آمدن حبیب کاشانی به پرسپولیس، بحث مطرح کردن برخی هزینه های صورت گرفته در باشگاه در پاره ای اوقات مطرح گردید که از جمله می توان به قرارداد بازیکنان برزیلی امسال پرسپولیس و نیز قرارداد سال گذشه عابدزاده با پرسپولیس پرداخت و نیز جوابیه ای به صحبت حسین هدایتی(خدمتگزار بی منت هواداران پرسپولیس) که به بحث قرارداد با اسپانسر و رقم قرارداد آن می پرداخت.


گذری بر حرفهای طرفین خالی از لطف نیست. حبیب کاشانی می گوید:" در سال 86 ما اسپانسر يك ميليارد و 950 ميليون توماني گرفتيم."
و جواب هدایتی در مورد اسپانسر جذب شده برای پرسپولیس چنین است:" زمانى كه در پرسپوليس بودم يك و نيم ميليارد تومان با اسپانسرى قرارداد بستيم."
قراردادی که هدایتی از آن دم می زند مربوط به فصلی است که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و بطور عقلایی می بایستی که رقم قرارداد اسپانسر این تیم بالاتر از اسپانسر سال قبل باشد که یک میلیارد و نهصد و پنجاه میلیون تومان بوده است اما نه تنها چنین نشده بلکه کمتر هم شده است.


حسین هدایتی عقیده دارد که 5 میلیارد هم از جیب خودش هزینه کرده و که از قرار معلوم 3 میلیارد آن را از پرسپولیس طلب دارد که به گفته خودش آن را به هواداران پرسپولیس به عنوان شاخه گلی تقدیم کرده است که البته این شاخه گل از قرار خارهای فراوانی دارد که هرگاه صحبتش به میان می آید ...
اما حسین هدایتی نگفته است که چرا رقم قرارداد مربی دروازه بان های پرسپولیس اینقدر با هم تفاوت دارد!!
اینکه احمدرضا عابدزاده محبوب است شکی وجود ندارد و البته زحمات زیادی هم در عرصه باشگاهی برای فوتبال ما کشیده اما آیا واقعا رقم قرارداد او بایستی 7 تا 8 برابر همکار دیگرش باشد؟ چرا آقای هدایتی از هزینه هایی که در طول حضور ایشان بر پرسپولیس تحمیل شده سخن نمی گوید؟


برای حسین هدایتی که می گوید رقم قرارداد اسپانسر او در استیل آذین به کسی ربطی ندارد می خواهیم بگوییم که:"آقای هدایتی عزیز! خدمتگزار بی شیله پیله پرسپولیس و هواداران! ای کسی که شاخه گل به ما تقدیم کرده اید! اگر رقم قرارداد اسپانسر شما در استیل آذین به کسی ربطی ندارد(که چنین نیز هست) لطف بفرمایید آن را رسانه ای نکنید! مگر نمی گویید به کسی ربطی ندارد؟
باورمان این است آقای هدایتی، که حضور جنابعالی در پرسپولیس عوض آن که منشا خیر باشد منشا شر بوده! همین حضور دوباره شما بود که قطبی را برگرداند، در هیات مدیره حاشیه های فراوانی ایجاد کرد که منجر به اعتراض و تعویض دو مدیرعامل شد و .....


آقای خدمتگزار خدوم! هنوز هواداران پرسپولیس، جریان حضور علی کریمی در استیل آذین را که در نهایت از سوی شما تعبیر به امانتشان نزد شما بود را از یاد نبرده اند!
شما را به خدا آقای خدمتگزار! ما هواداران را به حال خود بگذارید! حاضریم تا ریال آخر هزینه هایی را که برای پرسپولیس کرده اید را با کمک یکدیگر به حضرتعالی برگردانیم بلکه از شر این خار های شاخه گلتان ما راحت بشویم!


آقا ما گل نخواسته باشیم باید چه کنیم آقای هدایتی؟ ما گلمان را از بازیکنان در زمین فوتبال می خواهیم نه بیرون زمین و از دست خدمتگزار خدومی چون شما!!!
برای ما واضح است که حضور شما در پرسپولیس بیشتر از آنکه به نفع پرسپولیس بوده باشد به نفع شما بوده چون حداقل الان برخی همکاران مطبوعاتی ما به شما و تیمتان روی خوش نشان می دهند چون از اعماق وجودشان فهمیده اند شما چه خدمتگزاری هستید! خدمتگزاری که همه چیز را با پول می سنجد!
آیا در قاموس شما آقای هدایتی ارزش خدمتگزاری واقعا پول است؟


بپذیرید که اگر به پرسپولیس نمی آمدید این آوازه و شهرت را کسب نمی کردید که اگر بنا بود چنین کنید، در همان زمانی که پروین را پیش خود بردید می توانستید به شهرت برسید که نرسیدید!
آقای گل فروش و گل دهنده!
معیار محبوبیت پول خرج کردن نیست! این هوادار صداقت می خواهد... هوادار فوتبال روراست بودن می خواهد! برای هوادار معیار محبوبیت وفای به عهد است که ....
بگذریم آقای هدایتی! برای شما پیشنهادی داریم! یک نظر سنجی انجام می دهیم تا ببینیم که آیا شما واقعا به پرسپولیس خدمت کرده اید یا نه! جواب این نظرسنجی را هواداران با گزینه بلی یا خیر خواهند داد تا برای یکبار هم که شده لااقل برای ما مشخص شود که شما خدمتگزار واقعی هستید!

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/10466
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

فولاد

جمعه, 9 شهریور
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادگان قزوین

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول راضی بودید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان - ملوان 18:45
شمس آذر - استقلال خوزستان 18:45
تراکتور - ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو - نساجی 19:30
آلومینیوم - هوادار 19:30
فولاد - خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 3 4 9
2 تراکتور 3 6 7
3 ملوان 3 3 7
4 گل گهر 3 2 6
5 پرسپولیس 3 2 5
6 استقلال 3 0 4
7 مس رفسنجان 3 0 4
8 خیبر خرم‌آباد 3 0 4
9 فولاد 3 -1 4
10 استقلال خوزستان 3 -1 4
11 ذوب آهن 3 0 3
12 آلومینیوم 3 -2 2
13 نساجی 3 -2 1
14 چادرملو 3 -4 1
15 هوادار 3 -5 1
16 شمس آذر 3 -2 -2
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال