نویسنده : ارتش سرخ
-
نظرات : 0 اظهار نظر
-
14 سال پیش
آودوکیچ: اگر پرسپولیس بخواهد با کمال میل قراردادم را تمدید می کنم ؛ از جو ورزشگاه آزادی شگفت زده شدم
ارتش سرخ دات کام :
آسمیر قد و قواره فوق العاده ای نداشت و چهره اش هیچکس را یاد ستاره ها نمی انداخت اما انگار او همانی بود که پرسپولیس دنبالش می گشت. گلر بوسنیایی در سه بازی آسیایی تنها دو گل خورد.
یک گل از روی ضربه غیرقابل مهار محمد شلهوب و یک گل با پنالتی جوسیل فریرای برزیلی و در هر سه بازی جزو خوب های تیمش بود.
آسمیر که خیلی کم مصاحبه می کند و تقریبا هیچ وقت در دسترس رسانه ها نیست بالاخره حاضر به مصاحبه شد تا پاسخگوی سوالات پرتعدادی باشد که تا حالا جوابش را از او نگرفته ایم.
چرا اینقدر بی سر و صدایی، نه مصاحبه می کنی، نه خبری از تو هست؟
- اولا باید مترجم داشته باشم چون آشنایی به زبان فارسی ندارم، ضمن اینکه باید با توافق باشگاه با رسانه ها صحبت کنم.
حتی در اردوها و سفرها هم کمتر جلوی دوربین عکاسان هستی.
- هم زبان کم می دانم هم اینکه کلا به آن صورت سعی نمی کنم خودم را به کانون دوربین هل بدهم چون بازیکن حرفه ای هستم و باید به کار خودم بپردازم.
بازی کردن تنها در لیگ قهرمانان و تماشای بقیه بازی ها برایت سخت نیست؟
- البته من دوست دارم در هر مسابقه ای بازی کنم و کمی هم برایم سخت است که هر 15 روز یک بار درون دروازه بایستم ولی امیدوارم فصل بعد اوضاع به مراتب بهتر شود.
هیچکس فکر نمی کرد خط دفاع پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا چنین عملکردی داشته باشد. تو به عنوان یکی از اعضای این خط فکر می کنی چه چیزی باعث تحول در خط دفاع پرسپولیس شده؟
- ما بازیکنان باتجربه متعددی در خط دفاع پرسپولیس داریم و من موفق به برقراری ارتباط مابین خود به عنوان بخشی از خط دفاع و خط اصلی دفاع شده ام از این رو در هر مسابقه ای که با هم به میدان رفته ایم عملکرد بسیار مطمئنی از خود نشان دادیم.
خیلی ها می پرسند چطور دروازه بان خوبی مثل تو مدت زیادی بدون تیم مانده بود؟
- من بدون تیم نبودم. من 15 سال است که مداوم بازی می کنم و هر سال هم در یک تیم باشگاهی بوده ام ضمن اینکه جوان ترین عضو تیم ملی بوسنی بوده ام و الان هم در تیم ملی حضور دارم.
تو هم مثل زاید اینجا احساس تنهایی می کنی چرا که در تیم پرسپولیس بازیکن همزبانی نداری و ارتباط برقرار کردن برایت سخت به نظر می رسد.
- بله، از آنجایی که زبان نمی دانم کمی برایم سخت است ولی با وجود این واقعیت موفق به برقراری ارتباط خوبی با سایر همبازیانم شده ام و به تدریج هم به شرایط زندگی در تهران عادت می کنم. ضمنا دوست من وحید هاشمیان لوح فشرده ای برای آموزش زبان فارسی به من داده است لذا روند تطبیقی من به تدریج پیش می رود.
رابطه ات با دو دروازه بان دیگر تیم و بقیه بازیکنان چطور است؟
- بسیار خوب است، من با هیچ کسی هیچ مشکلی ندارم و بازیکن حرفه ای هستم و تنها کار خودم را می کنم. امیدوارم در راستای کمک به تیم موفق باشم.
زندگی در تهران برایت چگونه بوده و اوقات فراغتت را چطور می گذرانی؟
- معمولا در تمرین هستم و بعد مدتی استراحت می کنم. چند دوست بوسنیایی در تهران دارم که اوقات فراغتم را با آنها هستم و توسط آنها آرام آرام با گوشه و کنار تهران آشنا می شوم.
جو ورزشگاه آزادی را چطور دیدی؟
- فوق العاده عالی بود و من واقعا لذت بردم و شگفت زده شدم. تنها امیدوارم مقابل الغرافه و الهلال هم در تهران جمعیت به مراتب بیشتری به ورزشگاه بیایند.
فکر می کنی پرسپولیس تا کجا می تواند در لیگ قهرمانان پیش برود؟
- مهمتر از همه صعود ما از گروه مان به مرحله بعدی است. البته من از کیفیت تیم های گروه های دیگر اطلاع خاصی ندارم ولی در حال حاضر تنها مهم صعودمان است و در دور بعد باید مجددا منسجم شده و برای کسب نتیجه مطلوب همگی تلاش کنیم.
اگر حضور دروازه بان خارجی در لیگ برتر ایران آزاد شد دوست داری در پرسپولیس بمانی؟
- البته که دوست دارم چون پرسپولیس باشگاه بزرگی است و من هم در این باشگاه احساس خیلی خوبی دارم. در صورتی که باشگاه میل به جذب مجدد من داشته باشم با کمال میل می پذیرم.
یک گل از روی ضربه غیرقابل مهار محمد شلهوب و یک گل با پنالتی جوسیل فریرای برزیلی و در هر سه بازی جزو خوب های تیمش بود.
آسمیر که خیلی کم مصاحبه می کند و تقریبا هیچ وقت در دسترس رسانه ها نیست بالاخره حاضر به مصاحبه شد تا پاسخگوی سوالات پرتعدادی باشد که تا حالا جوابش را از او نگرفته ایم.
چرا اینقدر بی سر و صدایی، نه مصاحبه می کنی، نه خبری از تو هست؟
- اولا باید مترجم داشته باشم چون آشنایی به زبان فارسی ندارم، ضمن اینکه باید با توافق باشگاه با رسانه ها صحبت کنم.
حتی در اردوها و سفرها هم کمتر جلوی دوربین عکاسان هستی.
- هم زبان کم می دانم هم اینکه کلا به آن صورت سعی نمی کنم خودم را به کانون دوربین هل بدهم چون بازیکن حرفه ای هستم و باید به کار خودم بپردازم.
بازی کردن تنها در لیگ قهرمانان و تماشای بقیه بازی ها برایت سخت نیست؟
- البته من دوست دارم در هر مسابقه ای بازی کنم و کمی هم برایم سخت است که هر 15 روز یک بار درون دروازه بایستم ولی امیدوارم فصل بعد اوضاع به مراتب بهتر شود.
هیچکس فکر نمی کرد خط دفاع پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا چنین عملکردی داشته باشد. تو به عنوان یکی از اعضای این خط فکر می کنی چه چیزی باعث تحول در خط دفاع پرسپولیس شده؟
- ما بازیکنان باتجربه متعددی در خط دفاع پرسپولیس داریم و من موفق به برقراری ارتباط مابین خود به عنوان بخشی از خط دفاع و خط اصلی دفاع شده ام از این رو در هر مسابقه ای که با هم به میدان رفته ایم عملکرد بسیار مطمئنی از خود نشان دادیم.
خیلی ها می پرسند چطور دروازه بان خوبی مثل تو مدت زیادی بدون تیم مانده بود؟
- من بدون تیم نبودم. من 15 سال است که مداوم بازی می کنم و هر سال هم در یک تیم باشگاهی بوده ام ضمن اینکه جوان ترین عضو تیم ملی بوسنی بوده ام و الان هم در تیم ملی حضور دارم.
تو هم مثل زاید اینجا احساس تنهایی می کنی چرا که در تیم پرسپولیس بازیکن همزبانی نداری و ارتباط برقرار کردن برایت سخت به نظر می رسد.
- بله، از آنجایی که زبان نمی دانم کمی برایم سخت است ولی با وجود این واقعیت موفق به برقراری ارتباط خوبی با سایر همبازیانم شده ام و به تدریج هم به شرایط زندگی در تهران عادت می کنم. ضمنا دوست من وحید هاشمیان لوح فشرده ای برای آموزش زبان فارسی به من داده است لذا روند تطبیقی من به تدریج پیش می رود.
رابطه ات با دو دروازه بان دیگر تیم و بقیه بازیکنان چطور است؟
- بسیار خوب است، من با هیچ کسی هیچ مشکلی ندارم و بازیکن حرفه ای هستم و تنها کار خودم را می کنم. امیدوارم در راستای کمک به تیم موفق باشم.
زندگی در تهران برایت چگونه بوده و اوقات فراغتت را چطور می گذرانی؟
- معمولا در تمرین هستم و بعد مدتی استراحت می کنم. چند دوست بوسنیایی در تهران دارم که اوقات فراغتم را با آنها هستم و توسط آنها آرام آرام با گوشه و کنار تهران آشنا می شوم.
جو ورزشگاه آزادی را چطور دیدی؟
- فوق العاده عالی بود و من واقعا لذت بردم و شگفت زده شدم. تنها امیدوارم مقابل الغرافه و الهلال هم در تهران جمعیت به مراتب بیشتری به ورزشگاه بیایند.
فکر می کنی پرسپولیس تا کجا می تواند در لیگ قهرمانان پیش برود؟
- مهمتر از همه صعود ما از گروه مان به مرحله بعدی است. البته من از کیفیت تیم های گروه های دیگر اطلاع خاصی ندارم ولی در حال حاضر تنها مهم صعودمان است و در دور بعد باید مجددا منسجم شده و برای کسب نتیجه مطلوب همگی تلاش کنیم.
اگر حضور دروازه بان خارجی در لیگ برتر ایران آزاد شد دوست داری در پرسپولیس بمانی؟
- البته که دوست دارم چون پرسپولیس باشگاه بزرگی است و من هم در این باشگاه احساس خیلی خوبی دارم. در صورتی که باشگاه میل به جذب مجدد من داشته باشم با کمال میل می پذیرم.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/28076
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس
-
استقلال خوزستان
پرسپولیس
یکشنبه, 24 اسفند
ساعت 19:30
ورزشگاه : غدیر اهواز
داور : ؟؟؟
-
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 18:45
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
پرسپولیس برابر چادرملو به چه نتیجهای دست پیدا خواهد کرد؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | - | چادرملو | 18:45 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |