نویسنده : ارتش سرخ
-
نظرات : 0 اظهار نظر
-
14 سال پیش
ابراهيم آشتياني: حاضرم با دنيزلي در مورد اشتباهاتش بحث كنم
ارتش سرخ دات کام :
كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد دوباره از دنيزلي گفت كه تفكرات او نمي تواند كارساز باشد.
ابراهيم آشتياني در گفت وگویی درباره عملكرد پرسپوليس و شكست هاي سنگين اين تيم در بازي هاي ليگ اظهار كرد: بايد بگويم كه به نتايج پرسپوليس در آسيا هم نبايد دلخوش بود. الغرافه تيم خوبي بود. بنابراين پرسپوليس نبايد زير سايه آن پيروزي ها بخوابد. تفكر دنيزلي قديمي است و اعتقادي به هافبك دفاعي ندارد. اما در فوتبال بايد بين حمله و دفاع توازن برقرار شود. ضمن اين كه نظم تيمي خشك و رفتار خشن هم ديگر جواب نمي دهد. هر چند زمان ما نيز اين رفتارها جواب نمي داد.
وي افزود: واقعيت اين است كه به عنوان پيشكسوت از نتيجه روز گذشته قلبم شكست. من شاهد اين مسئله بودم كه مديران باشگاه پرسپوليس زحمت زيادي كشيدند كه خواسته طرفداران را برآورده كردند و به دنبال دنيزلي رفتند. بنابراين از نظر مديريت كاستي وجود ندارد. اما مسئله مهم اين است كه افراد فني در هيات مديره كم هستند. در حال حاضر اگر بخواهند دنيزلي را به هيات مديره ببرند كسي نيست كه با او بحث كند.
آشتياني در ادامه بيان كرد: حاضرم با دنيزلي در راديو، تلويزيون و يا خود باشگاه بنشينم و بحث كنم كه اشتباهات زيادي دارد. دنيزلي مربي است كه قبلا نتايج خوبي كسب كرده است و مورد احترام است، اين ها قابل انكار نيست و شخصا احترام زيادي براي او قائل هستم اما مسئله، بخش فني است. باشگاه پرسپوليس همه چيز را فراهم كرده است. پس اين نتايج به مسئله فني برمي گردد.
بازيكن اسبق پرسپوليس افزود: حاضرم كه با دنيزلي بحث كنم و اگر من درست مي گفتم او از بالا بيايد پايين و فكر نكند كه كسي در اينجا سواد ندارد. در بازي با تراكتورسازي تماشاگراني از اين شكست گريان شدند. اين نتيجه ها نتيجه اي نيست كه طرفداران پرسپوليس را راضي كند. طرفداراني كه زماني تعدادشان 10 برابر طرفداران استقلال آن زمان بود اما حالا تعداد اين تماشاگران دارد برابر مي شود.
آشتياني با انتقاد از نوع سيستم بازي پرسپوليس گفت: دنيزلي به هافبك دفاعي اعتقاد چنداني ندارد، در حالي كه در فوتبال امروز نمي توان بين دفاع و حمله توازني برقرار نكرد. پرسپوليس در دفاع مشكل زيادي دارد. مدافعان اين تيم خوب جايگيري نمي كنند و نمي توانند در حمله به خوبي جلو بيايند.
وي درباره صحبت هاي دنيزلي مبني بر اين كه بعضي از اعضاي تيم پرسپوليس بازيكن نيستند و اين كه آيا اين تيم از نظر بازيكن مشكل دارد يا خير؟ گفت: پرسپوليس از اين نظر چندان مشكل ندارد. آيا هيچ كدام از اين بازيكنان را تيم هاي ديگر نمي خواهند؟ نورمحمدي و نصرتي را هيچ تيمي نمي خواهد؟ مگر سايپا يا نفت تهران چه بازيكنان ي دارند؟ البته پرسپوليس در بعضي نقاط احتياج به بازيكن دارد. آن ها بايد چهار بازيكن جذب كنند. يكي از آن ها در پست هافبك دفاعي است. سه نوع هافبك داريم كه نبود هر كدام به تيم ضربه مي زند و شامل هافبك دفاعي ، نفوذي و بازي ساز است.
آشتياني درباره تاثير حضور دنيزلي در پرسپوليس گفت: از نظر نتيجه كه تغيير چنداني نداشته است. اما تيم نظم و ترتيب گرفته و از هم گسيختگي در آن كمتر شده است.
او همچنين به كند بودن پرسپوليس اشاره و بيان كرد: بازيكنان پرسپوليس وقتي توپ را به دست مي آورند با تعلل زيادي از دفاع به حمله منتقل مي شوند، راه هاي گلزني را نمي دانند وهنگامي كه تيمي مقابل پرسپوليس بسته بازي كند اين تيم نمي تواند كاري كند.
آشتياني ادامه داد: اگر هر مربي ايراني جاي دنيزلي بود پس از اين نتايج با او طور ديگري رفتار مي كردند، به هر حال اميدوارم كه پرسپوليس از شكست هايش در ليگ درس بگيرد. نقاط مثبت را تقويت كند و ضعف ها را برطرف كند. هر چند كه در آسيا هم كار مشكلي پيش رو دارد.
ابراهيم آشتياني در گفت وگویی درباره عملكرد پرسپوليس و شكست هاي سنگين اين تيم در بازي هاي ليگ اظهار كرد: بايد بگويم كه به نتايج پرسپوليس در آسيا هم نبايد دلخوش بود. الغرافه تيم خوبي بود. بنابراين پرسپوليس نبايد زير سايه آن پيروزي ها بخوابد. تفكر دنيزلي قديمي است و اعتقادي به هافبك دفاعي ندارد. اما در فوتبال بايد بين حمله و دفاع توازن برقرار شود. ضمن اين كه نظم تيمي خشك و رفتار خشن هم ديگر جواب نمي دهد. هر چند زمان ما نيز اين رفتارها جواب نمي داد.
وي افزود: واقعيت اين است كه به عنوان پيشكسوت از نتيجه روز گذشته قلبم شكست. من شاهد اين مسئله بودم كه مديران باشگاه پرسپوليس زحمت زيادي كشيدند كه خواسته طرفداران را برآورده كردند و به دنبال دنيزلي رفتند. بنابراين از نظر مديريت كاستي وجود ندارد. اما مسئله مهم اين است كه افراد فني در هيات مديره كم هستند. در حال حاضر اگر بخواهند دنيزلي را به هيات مديره ببرند كسي نيست كه با او بحث كند.
آشتياني در ادامه بيان كرد: حاضرم با دنيزلي در راديو، تلويزيون و يا خود باشگاه بنشينم و بحث كنم كه اشتباهات زيادي دارد. دنيزلي مربي است كه قبلا نتايج خوبي كسب كرده است و مورد احترام است، اين ها قابل انكار نيست و شخصا احترام زيادي براي او قائل هستم اما مسئله، بخش فني است. باشگاه پرسپوليس همه چيز را فراهم كرده است. پس اين نتايج به مسئله فني برمي گردد.
بازيكن اسبق پرسپوليس افزود: حاضرم كه با دنيزلي بحث كنم و اگر من درست مي گفتم او از بالا بيايد پايين و فكر نكند كه كسي در اينجا سواد ندارد. در بازي با تراكتورسازي تماشاگراني از اين شكست گريان شدند. اين نتيجه ها نتيجه اي نيست كه طرفداران پرسپوليس را راضي كند. طرفداراني كه زماني تعدادشان 10 برابر طرفداران استقلال آن زمان بود اما حالا تعداد اين تماشاگران دارد برابر مي شود.
آشتياني با انتقاد از نوع سيستم بازي پرسپوليس گفت: دنيزلي به هافبك دفاعي اعتقاد چنداني ندارد، در حالي كه در فوتبال امروز نمي توان بين دفاع و حمله توازني برقرار نكرد. پرسپوليس در دفاع مشكل زيادي دارد. مدافعان اين تيم خوب جايگيري نمي كنند و نمي توانند در حمله به خوبي جلو بيايند.
وي درباره صحبت هاي دنيزلي مبني بر اين كه بعضي از اعضاي تيم پرسپوليس بازيكن نيستند و اين كه آيا اين تيم از نظر بازيكن مشكل دارد يا خير؟ گفت: پرسپوليس از اين نظر چندان مشكل ندارد. آيا هيچ كدام از اين بازيكنان را تيم هاي ديگر نمي خواهند؟ نورمحمدي و نصرتي را هيچ تيمي نمي خواهد؟ مگر سايپا يا نفت تهران چه بازيكنان ي دارند؟ البته پرسپوليس در بعضي نقاط احتياج به بازيكن دارد. آن ها بايد چهار بازيكن جذب كنند. يكي از آن ها در پست هافبك دفاعي است. سه نوع هافبك داريم كه نبود هر كدام به تيم ضربه مي زند و شامل هافبك دفاعي ، نفوذي و بازي ساز است.
آشتياني درباره تاثير حضور دنيزلي در پرسپوليس گفت: از نظر نتيجه كه تغيير چنداني نداشته است. اما تيم نظم و ترتيب گرفته و از هم گسيختگي در آن كمتر شده است.
او همچنين به كند بودن پرسپوليس اشاره و بيان كرد: بازيكنان پرسپوليس وقتي توپ را به دست مي آورند با تعلل زيادي از دفاع به حمله منتقل مي شوند، راه هاي گلزني را نمي دانند وهنگامي كه تيمي مقابل پرسپوليس بسته بازي كند اين تيم نمي تواند كاري كند.
آشتياني ادامه داد: اگر هر مربي ايراني جاي دنيزلي بود پس از اين نتايج با او طور ديگري رفتار مي كردند، به هر حال اميدوارم كه پرسپوليس از شكست هايش در ليگ درس بگيرد. نقاط مثبت را تقويت كند و ضعف ها را برطرف كند. هر چند كه در آسيا هم كار مشكلي پيش رو دارد.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/28506
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس
-
استقلال خوزستان
پرسپولیس
یکشنبه, 24 اسفند
ساعت 19:30
ورزشگاه : غدیر اهواز
داور : ؟؟؟
-
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 20:30
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
پرسپولیس برابر چادرملو به چه نتیجهای دست پیدا خواهد کرد؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | - | چادرملو | 20:30 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |