ارتش سرخ دات کام

اخبار

ابهام در کانال مرکز زمین ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 22 اظهار نظر

-

2 سال پیش

ابهام در کانال مرکز زمین

ارتش سرخ دات کام :
ابهام در کانال مرکز زمین
پرسپولیس مقابل هوادار محکوم به پیروزی است و از این جهت چیدمان ترکیب اصلی بازی امشب مهمتر و حساس‌تر می‌شود. قاعدتاً ترکیب این بازی متأثر از دربی و اتفاقاتش خواهد بود اما شرایط دربی آخر سال قبل آنقدر پیچیده بود که حدس زدن ارنج مد نظر یحیی برای بازی امشب با توجه به مخفیکاری‌هایش در تمرینات سخت به نظر می‌رسد.
یحیی در بازی دربی و برای چیدمان ترکیب اصلی تا حدود زیادی سورپرایزمان کرد. او سیدجلال حسینی مهم‌ترین و باتجربه‌ترین عنصر خط دفاعی‌اش را بیرون گذاشت و به وحدت هنانوف بعد از 7 بازی فیکس میدان نداد تا فرشاد فرجی بعد از چهار هفته نیمکت‌نشینی به یکباره فیکس شود. همچنین کمال کامیابی‌نیای باتجربه هم بیرون نشست تا رضا اسدی بازی کند. از سوی دیگر در خط حمله تمیروف تازه وارد فیکس شد در حالی که مهدی عبدی و حامد پاکدل روی نیمکت نشسته بودند. (هر چند بعداً گفته شد عبدی قبل از دربی مصدوم شده)
با این حساب باید دید بعد از انتقادهای فراوانی که به بخصوص به تغییرات و تعویض‌های یحیی در آن بازی شد ترکیب امشب پرسپولیس چقدر تغییر می‌کند و آیا سورپرایزی خواهد داشت یا نه.

کدام زوج دفاع؟
با توجه به کنار گذاشتن حامد لک از لیست بازی امروز پس احمد گوهری مثل دربی در ارنج اصلی بازی خواهد کرد و حداقل این ابهام از حالا از بین رفته است. با وجود این ابهام بزرگ در میانه خط دفاع وجود دارد. با توجه به قطعی بودن حضور رامین رضاییان و سعید آقایی در جناحین خط دفاعی مشخص نیست که آیا وحدت هنانوف و سیدجلال به ترکیب اصلی برخواهند گشت یا نه. بعید نیست یحیی و کادرش برای اینکه ثابت کنند چیدمان ارنج خط دفاعی‌شان در دربی درست بوده باز هم از فرجی – نعمتی استفاده کنند اما هم تیم در آن بازی گل خورد هم فرجی و نعمتی (با وجود گلی که زد) فوق‌العاده متزلزل و پراشتباه بودند.
از جمع مدافعان میانی پرسپولیس فرجی و هنانوف با توجه به حضور در اردوی تیم‌های ملی حدود یک هفته از تمرینات را از دست دادند و اگر این مسأله ملاک باشد یحیی می‌تواند از زوج سیدجلال – نعمتی استفاده کند اما احتمال بازی کردن سیدجلال هم نزدیک به صفر است و از بین سه بازیکن دیگر دو تا کنار هم بازی می‌کنند.

اسدی در مرکز می‌ماند؟
در مرکز میدان هم ابهام‌هایی وجود دارد. بعد از موفقیت‌های نسبی زوج کامیابی‌نیا – سرلک، گلزنی اسدی در بازی با نفت مسجدسلیمان (دو بار) کاری کرد تا این بازیکن در دربی فیکس شود اما پرسپولیس در میدانداری و بازی مالکانه عملکرد جالبی نداشت. با این حساب بعید نیست کمال به ترکیب برگردد و کنار سرلک بازی کند. البته کمال و سرلک با حضور در اردوی تیم ملی یک هفته در تمرینات حاضر نبودند و اگر این ملاک باشد زوج اسدی – شریفی باید شکل بگیرد اما بعید است یحیی براحتی بخصوص از میلاد سرلک عبور کند و او را بیرون بنشاند.

جانشین امیری کیست؟
یحیی در بازی دوستانه مقابل تیم امید از علی شجاعی در پست هافبک کناری استفاده کرد و بعید نیست این بازیکن جانشین امیری مصدوم باشد. در یک جناح جای احسان پهلوان در ترکیب تضمین شده است اما اگر یحیی نخواهد با دو مهاجم نوک بازی کند باید از بین امید عالیشاه و علی شجاعی یکی را برای بازی فیکس در پست هافبک چپ برگزیند. عالیشاه و شجاعی هر دو مدت‌هاست از مصدومیت برگشته‌اند اما فیکس نبوده‌اند. با این حال اگر ترابی یک خط عقب نیاید از بین عالیشاه و شجاعی یکی فیکس خواهد شد که احتمال بازی شجاعی بیشتر است چرا که کادر فنی پرسپولیس از عالیشاه در همان جایی استفاده می‌کند که اخیراً به ترابی میدان داده؛ پستی بین خط هافبک و حمله.

بازی با دو مهاجم نوک؟
پرسپولیس نیاز قطعی به برد دارد و باید با ترکیبی تهاجمی بازی کند اما آیا بالاخره یحیی حاضر خواهد شد کمی ریسک کرده و با دو مهاجم نوک تیمش را بچیند؟ او جدا از آل‌کثیری که اصرار دارد می‌تواند بازی کند، حالا سه مهاجم نوک آماده در اختیار دارد. مقابل استقلال تمیروف جلوتر از ترابی بازی کرد که عملکرد پرانتقاد و ضعیفی داشت اما حالا عبدی و پاکدل در دسترس هستند ضمن اینکه تمیروف یک هفته در تمرینات حضور نداشته. آیا مثلاً ممکن است عبدی و پاکدل فیکس باشند یا احتمال بازی عبدی و کمی عقب‌تر از او ترابی در خط حمله بیشتر است؟

اعتراف تلخ مطهری: در مرکز دفاع به زوج دلخواهمان نرسیده‌ایم
تغییرات متوالی و عدم ثبات ارنج میانه خط دفاع پرسپولیس یکی از دلایل آمار نگران‌کننده خط دفاع سرخ‌ها در این فصل و البته عقب افتادن‌شان از کورس قهرمانی بوده است. بعد از رفتن شجاع و بعد کنعانی پرسپولیس چهار مدافع میانی جذب کرده اما مشکلاتش در این منطقه حل نشده است. دیروز وقتی در این خصوص و تغییرات زیاد در قلب دفاع پرسپولیس از حمید مطهری سؤال شد بالاخره او قبول کرد که در 23 هفته گذشته به زوج ایده‌آل‌شان در این منطقه دست نیافتند: «یکی از دلایل موفقیت تیم‌ها در بخش‌های مختلف آرایش تیمی باثبات است. در دفاع وسط 5-4 گزینه داریم، خیلی از افراد از نزدیک با پرسپولیس زندگی نمی‌کنند اما به‌عنوان مربی همیشه کنار بچه‌ها هستیم و شرایط آنها را می‌سنجیم. برخی مواقع مصدومیت‌ها و برخی مواقع‌ هم به‌دلیل مسائل تاکتیکی این جابه‌جایی‌ها را داشته‌ایم، اما قبول دارم به زوج دلخواهمان در مرکز خط دفاعی نرسیده‌ایم. سعی داریم در 8-7 هفته باقیمانده ثبات ایجاد کنیم تا هم در لیگ و هم در جام حذفی نتیجه بگیریم. مدافعان وسط ما همگی فوق‌العاده هستند و اگر روزی در کنار هم هماهنگ شوند به شرایط ایده‌آل می‌رسند.»


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/148403
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
morteza.joqtaeei

0

0

2 سال پیش

با چه هدفی اسدی رو میزاری اخه یه نخاله به تمام معناست


مجتبی خلیلی

-1

2

2 سال پیش

سرلک.کامیابی نیا.اسدی و ترابی میانه میدان.پاکدل با عبدی مهاجمین.شجاعی با رضایی و سیدجلال و هانانوف مدافعین


غلام نبی درزاده

0

4

2 سال پیش

از7تابازی 7تابرد میخواییم اگه قهرمان هم مشدیم فدای سرتون فقط این 7تابازی روببرید... قهرمان واقعی پرسپولیس هست


غلام نبی درزاده

0

3

2 سال پیش

واقعا این بی انصافی محض هست اخه شماکی اززوج ابراهیمی وسید یاابراهیمی وفرجی استفاده کردین که میگی به زوج ایده ال نرسیدیم وجدانا بازی نکردن ابراهیمی خیلی مشکوک هست حداقل 2بازی ازش استفاده میکردین من مطمئنم ابراهیمی یکی ازبهترین دفاع های میانی هست باید بیشتریهش توجه بشه


سجاد جهانبخشی

0

3

2 سال پیش

وقتی یه مدافع میخریم از اولین بازی هاش معلومه اینکاره هست یا نه. به نظر من فرجی و نعمتی برای دفاع فیکس پرسپولیس ضعیف هستن. و قابل قیاس با شجاع و کنعانی نیستن. امسال که گذشت. از الان برای فصل بعد به فکر چند تا بازیکن تاپ باشید که قهرمانی فقط با دفاع منسجم بدست میاد.یحیی امسال در خریدها واقعا ناموفق بود. الماس دادیم و آبنبات جاشون گرفتیم. همین کمال و سرلک مگه از کجا اومدن. دقت کنید و برای فصل بعد بازیکنی بخرید که از ابتدا کاسه چه کنم دست نگیرید که مدافع نداریم مهاجم نداریم. جای این حرفا فصل نقل و انتقالات هست که متاسفانه برای این فصل واقعا خرید خوب نداشتیم. پس لطفا با انگیزه یک دوره ۵ ساله قهرمانی مجدد و ساختن امپراطوری جدید پرسپولیس ، برای فصل بعد با برنامه دقیق و جیب پر پول وارد فصل نقل و انتقالات بشید که سرنوشت یک فصل رقم میخوره.


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

2

2 سال پیش

اینقدر بدبخت شدیم که قبل بازی با تیم 4کیسه يعني هوادار هم باید استرس داشته باشیم.... برانکو کجایی؟.. عزیزم کجایی؟. یحیی گند زد به تیم و بازیکنها


حسین خلج

-1

3

2 سال پیش

خجالت بکشید تیم اول کشور قدرت آسیا کم چیزی نیست گریه میکنید اینو داریم اونو نداریم باید دارم تو کورس قهرمانی آسیا باشه این تیم چشمامونو باز کنید ایران کم استعداد نداره


محمد

0

6

2 سال پیش

تورو قرآن ببین چه بلایی سر بهترین تیم ایران آوردن آخر فصله هنوز نمیدونه کی بازی سازه آقا یحیی خودت مقصری وقتی نیم فصل سروش رفیعی نگرفتی گفتی تو ترکیب جا نداره همین میشه حالا بدو دنبال بازی ساز


خ.S

0

8

2 سال پیش

نگرفتن نتیجه آقایحیی هم مقصرهست.نیمکت نشینی عبدی تعویض دیرهنگام دربی صدرصد پرسپولیس بایدبادومحاجم بازی کنه


morteza.joqtaeei

0

4

2 سال پیش

تا کی میخایید کور کورنه ازشون دفاع کنید . اره مکتب برانکو این بود ولی یادتون باشه برانکو یه بار نق نزد غر نزد بهانه نیاورد و جرات داشت جووان بازی می داد و از چوب ستاره می ساخت و بازی میگرفت ولی این ۲ تا فقط غر و نق و بهانه . اده براتگو بهمون یاد داد فقط حمایت کنیم ولی از کسی که مردونه بجنگه و اشتباه خودشو تکرار نکنه نه این کادری که هر بازی اشتباهشو تکرار میکنه و بعدش بهانه تکراری میاری بعد از ۲۳ هفته میگه زوج خط دفاعی رو پیدا نکردیم چجور روت میشه اینو بگی.


morteza.joqtaeei

-2

2

2 سال پیش

از شرایط اقا کریم و سکوتش کنار زمین و نشستن روی نیمکت در کل ۹۰ دقیقه مشخصه که کلا مخالفه با ارنج سیستم و تاکتیک شما ولی به احترام پرسپولیس و لوتی بودنش چیزی نمیگه اخرش هم جام رو به این فرناز بی همه چیز میدین یحیی و مطهری و زبونتون درازه که هزارتا مشکل داشتیم بازیکن رفت خرید نداشتیم تف به شرف یحیی و مطهری


morteza.joqtaeei

-2

2

2 سال پیش

اخه آل کثیر وقتی داره تمرین گروهی میکنه چرا بهش بازی نمیدین مسدوم هم شد یه تعویضه دیگه دلم میخاد با پتک بزنم رو سر یحیی و زبون مطهری رو ببرم که اینقدر بی خودی از یحیی دفاع نکنه


morteza.joqtaeei

0

2

2 سال پیش

از تعویض نکردن ها از بازی دادن به فرجی اسدی ووووووو


morteza.joqtaeei

-1

4

2 سال پیش

خسته شدیم از ترکیب ها مسخره ارنج مسخره و تاکتیک هایی بی مصرف و خنده دار


morteza.joqtaeei

0

6

2 سال پیش

چرا از شجاعی به جا اقایی استفاده نمیکنید چرا شریفی رو بازی نمیدید چرا عمری رو بازی نمیدید چرا با ۲ مهاجم بازی نمیکنید چرا و چرا.


دکتر خلیلی
(در پاسخ morteza.joqtaeei)

-1

1

2 سال پیش

والا ما که از شریفی چیزی ندیدیم.
انتقاد باید منصفانه باشه


morteza.joqtaeei

0

5

2 سال پیش

فرجی و نعمتی سرتا پا سوتی هستن


morteza.joqtaeei

0

5

2 سال پیش

اخه خط دفاع ابراهیمی و سید جلال رو کی امتحان کردید اصلا کی به ابراهیمی اجازه نمایش دادید بی انصاف ها


آرین

0

4

2 سال پیش

فقط برد می‌خواهیم همین..... انقدر ارزش پرسپولیس و هواداراشو پایین آوردید که حد نداره واقعا خجالت نمیکشید


💖ـ ـ فرزاد ـ ـ💖

-1

1

2 سال پیش

اقای اسرمی یکم با عقل خودتون کار کنید یکم درک کنید تیم تو حالتی نیست ک بره تو زمین راحت ببره بجای اینجوری گفتن اقا یحیی رو تشویق کن روحیه بده به همه تو همین اخبار پرسپولیس همه میبینن حتی بازیکنان و مربیان


امیر امیری

0

2

2 سال پیش

ماشاا... تازه بعد از ۲۳ هفته متوجه شدن پاشنه اشیل تیم مرکز خط دفاع است جایی که بی دلیل و فقط از سر لجبازی یحیی تنها عنصر قهرمانیهای متوالی این چندسال اخیر رو نیمکت نشین کرد ( سیدجلال) و همینطور لجبازی با ابراهیمی که این دو در کنار هم میتونستن ترکیبی در حد تیم ملی برای پرسپولیس درست کنن ولی یحیی بخاطر باند بازی با فرجی و نعمتی بازی میداد تا اینجای کار که امتیازهای مفتی از دست دادیم و از کورس عقب افتادیم


احمد نوری اسرمی

-1

11

2 سال پیش

ما به این چیزا کار نداریم فقط برد میخوایم

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال