نویسنده : ارتش سرخ
-
نظرات : 0 اظهار نظر
-
14 سال پیش
احمد رضا براتی: رای سرخابی ها، برای راضی نگهداشتن اهالی فوتبال است
ارتش سرخ دات کام :
احمد رضا براتی روز سه شنبه گفت: کمیته انضباطی عجیبی داریم و رای هایی که صادر می کند، بستگی به مسایل مختلف وبیشتر راضی نگه داشتن اهالی فوتبال است.
وی در خصوص عدم محرومیت هواداران پرسپولیس و استقلال پس از شهرآورد، اظهار داشت: متاسفانه به تازگی حرف نادرستی را ازمسئولان کمیته انضباطی می شنویم، مبنی بر اینکه دیگر هواداران محروم نخواهند شد.
وی تاکید کرد:محرومیت هواداران در جای خود کار بسیار درستی است و در تمام دنیا شاهد صدور این رای در تخلفات شدید هستیم.
معاون حقوقی اتحادیه فوتبال باانتقاد ازجریمه نقدی باشگاه های پرسپولیس و استقلال،گفت:در اروپا هم حریمه نقدی داریم، اما نه به این شکل که اگر هر هواداری نفری 1000تومان بدهد باشگاه توان پرداخت آن را داشته باشد.
وی ادامه داد:اگرمی خواهیم باشگاهی را جریمه نقدی کنیم باید در آیین نامه انضباطی خود تغییرات ایجاد کرده و بتوانیم باشگاهها را مبالغ بسیار سنگینی جریمه کنیم.
براتی خاطرنشان کرد: برای باشگاهی که 20 میلیارد درطول یک فصل هزینه می کند، 15 میلیون تومان مبلغ بسیار ناچیزی است و با این جرایم نباید انتظار برطرف شدن مشکلات فوتبال کشورمان را داشته باشیم.
وی بااشاره به اینکه بهترین جریمه محرومیت هواداران از حضور در ورزشگاه است، گفت: با این جریمه نه تنهاهواداران خاطی جریمه می شوند، بلکه باشگاه هم ازنظر مالی بصورت جدی متضرر خواهد شد.
براتی درخصوص دیگر راه های موجود برای برطرف شدن مشکلات، اظهار داشت: کسر امتیاز نیز دیگر راه مناسب برای برطرف شدن مشکلات است.
کارشناس حقوقی فوتبال ایران در خصوص دلایل افزایش بی اخلاقی ها در فوتبال ما، گفت: اصلی ترین دلیل این مساله دولتی بودن فوتبال ونبود ثبات مدیریت در باشگاههاست. زمانی که باشگاهی خصوصی باشد مدیران آن استرسی برای بقا ندارند و به جای گماشتن یکسری افراد بی اخلاق بر روی سکو ها که باعث خراب شدن جو کل ورزشگاه می شوند به فکر ساختن تیمی قوی هستند.
براتی در پایان در خصوص اینکه به اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی چه نمره ای خواهد داد، اظهار داشت: به رییس کمیته انضباطی نمره 9 را می دهم زیرا او بیشتر از اینکه به دنیال انجام قانون باشد به راضی نگه داشتن اهالی فوتبال توجه می کند.
وی در خصوص عدم محرومیت هواداران پرسپولیس و استقلال پس از شهرآورد، اظهار داشت: متاسفانه به تازگی حرف نادرستی را ازمسئولان کمیته انضباطی می شنویم، مبنی بر اینکه دیگر هواداران محروم نخواهند شد.
وی تاکید کرد:محرومیت هواداران در جای خود کار بسیار درستی است و در تمام دنیا شاهد صدور این رای در تخلفات شدید هستیم.
معاون حقوقی اتحادیه فوتبال باانتقاد ازجریمه نقدی باشگاه های پرسپولیس و استقلال،گفت:در اروپا هم حریمه نقدی داریم، اما نه به این شکل که اگر هر هواداری نفری 1000تومان بدهد باشگاه توان پرداخت آن را داشته باشد.
وی ادامه داد:اگرمی خواهیم باشگاهی را جریمه نقدی کنیم باید در آیین نامه انضباطی خود تغییرات ایجاد کرده و بتوانیم باشگاهها را مبالغ بسیار سنگینی جریمه کنیم.
براتی خاطرنشان کرد: برای باشگاهی که 20 میلیارد درطول یک فصل هزینه می کند، 15 میلیون تومان مبلغ بسیار ناچیزی است و با این جرایم نباید انتظار برطرف شدن مشکلات فوتبال کشورمان را داشته باشیم.
وی بااشاره به اینکه بهترین جریمه محرومیت هواداران از حضور در ورزشگاه است، گفت: با این جریمه نه تنهاهواداران خاطی جریمه می شوند، بلکه باشگاه هم ازنظر مالی بصورت جدی متضرر خواهد شد.
براتی درخصوص دیگر راه های موجود برای برطرف شدن مشکلات، اظهار داشت: کسر امتیاز نیز دیگر راه مناسب برای برطرف شدن مشکلات است.
کارشناس حقوقی فوتبال ایران در خصوص دلایل افزایش بی اخلاقی ها در فوتبال ما، گفت: اصلی ترین دلیل این مساله دولتی بودن فوتبال ونبود ثبات مدیریت در باشگاههاست. زمانی که باشگاهی خصوصی باشد مدیران آن استرسی برای بقا ندارند و به جای گماشتن یکسری افراد بی اخلاق بر روی سکو ها که باعث خراب شدن جو کل ورزشگاه می شوند به فکر ساختن تیمی قوی هستند.
براتی در پایان در خصوص اینکه به اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی چه نمره ای خواهد داد، اظهار داشت: به رییس کمیته انضباطی نمره 9 را می دهم زیرا او بیشتر از اینکه به دنیال انجام قانون باشد به راضی نگه داشتن اهالی فوتبال توجه می کند.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/32684
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس
2-1
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 20:30
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
کدام گزینه رو مقصر اصلی در فصل ناگوار پرسپولیس میدانید؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | 1 - 2 | چادرملو | 20:30 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |