ارتش سرخ دات کام

اخبار

اخبار اردوى پرسپوليس- امارات ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

14 سال پیش

اخبار اردوى پرسپوليس- امارات

ارتش سرخ دات کام :
اخبار اردوى پرسپوليس- امارات
تمرين ديروز پرسپوليس در باشگاه ايرانيان از ساعت ۹ صبح برگزار شد كه ذوب آهنى ها همزمان در تمرين حضور داشتند سرخها كه بدنسازى را در برنامه كارى خود داشتند به همين دليل از خودگذشتگى كرده و تمرين خود را پشت دروازه انجام دادند تا اصفهانى ها بدون مشكل تمرين كنند.
تأخيرى ها اختصاصى تمرين كردند
عادل كلاه كج، محمد پروين و تياگو كه به تازگى به اردوى پرسپوليس پيوسته اند بصورت اختصاصى تمرين خود را انجام دادند تمرين اين ۳ بازيكن فقط دويدن دور زمين بود.
فقط شايعه بود
پاره شدن مينيسك زانوى على عسكر شايعه بود و اين بازيكن همراه با تيمش دركمال صحت و سلامت تمرين كرد.
گل كوچك
در پايان تمرين سرخ ها، چند بازيكن با هماهنگى فوتبال گل  كوچك بازى كردند از قرار معلوم اين بازيكنان به ياد دوران كودكى بازى كردند تا خاطرات آن دوران را زنده كنند.
آناليز بازى ها
تمرين ديروز با سرد كردن و رفتن به استخر خاتمه يافت و بازيكنانش پس از بازگشت به هتل به تماشاى فيلم بازى هاى قبلى خود پرداختند تا با نقاط ضعف و قوتشان آشنايى بيشترى پيدا كنند. آنها امروز هم در ۳ نوبت صبح، ظهر وعصر به تمرين مى پردازند.
تمرين عصر پرسپوليس تعطيل شد
پرسپوليسى ها ديروز عصر تمرين نكردند بنابر تصميم كادر فنى پرسپوليس بعد از چند روز تمرين پرفشار و سخت تعطيل نشد اما ۳ تن از بازيكنان اين تيم كه ديرتر به اردوى پرسپوليس رسيده بودند سر تمرين مشغول شدند تا خود را به ساير هم تيمى شان برساند.
قول كاشانى به سرخپوشان؛
در تهران خبرهاى خوشى منتظرتان است
حبيب كاشانى سرپرست پرسپوليس يك روز قبل از بازگشتش به تهران به بازيكنان قول داد كه در تهران مشكل مالى آنها را حل كند. كاشانى به سرخپوشان اعلام كرده كه در تهران خبرهاى خوشى انتظارشان را مى كشد و مطمئناً در هنگام بازگشت به تهران بخشى ديگر از مبلغ قرارداد آنها پرداخت خواهد شد.كاشانى به سرخپوشان اعلام كرده منابع مالى مورد نياز تهيه شده و مشكلى از بابت پرداخت بخش ديگرى از مبلغ آنها وجود ندارد. تأثير اين خبر هم روى سرخپوشان كاملاً مشخص است.
پرسپوليس از النصر نااميد نشد
بازى پرسپوليس با نماينده عمانى حاضر در امارات براى روز پنجشنبه قطعى شده است اما شنيديم پرسپوليسى ها هنوز از بازى با النصر نا اميد نيستند و بدشان نمى آيد با اين تيم ديدارى داشته باشند. ظاهراً در اين رابطه مذاكرات ديگرى صورت گرفته كه البته شنيديم النصريها اين درخواست را نپذيرفتند. به نظر مى رسد النصرى ها با انجام اين بازى موافق نيستند و پرسپوليس به همان بازى با نماينده عمانى اكتفاء خواهد كرد.
خيال پرسپوليسى ها از بابت پاداش راحت شد!
بازيكنان پرسپوليس تحت هيچ شرايط بدشان نمى آيد كه از مسئولان باشگاه پاداش دريافت كنند. در امارات هم فرصت خوبى بوده تا آنها بتوانند پاداش بازى با ابومسلم را دريافت كنند اما مسئولان باشگاه به آنها اعلام كردند اين پاداش حتماً پرداخت مى شود اما بايد تا قبل از بازى با سپاهان منتظر بمانند تا پاداش خود را دريافت كنند. به هر حال پرسپوليسى ها در امارات از دريافت حريف پول نا اميد شدند اما فهميدند كه اين پاداش را بالاخره دريافت خواهند كرد.
پرسپوليس جمعه باز مى گردد
بليت پرواز سرخپوشان به تهران براى روز جمعه OK شد و كاروان پرسپوليس در عصر جمعه به تهران باز خواهند گشت. بليت ها براى ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت امارات OK  شده  و پرسپوليسى ها در اولين ساعت جمعه شب اين هفته به خانه باز خواهند گشت.
مشكل ويزا حل شد
پروين هم به اردوى امارات رسيد
بالاخره مشكل پيش آمده براى سفر محمد پروين به امارات حل شد و اين بازيكن توانست مجدداً ويزا سفر به امارات را ظرف كمتر از چند روز دريافت كند و راهى دوبى شود. پروين جوان به همراه عادل كلاه كج عازم امارات شد و ديروز را به همراه اين تيم به انجام تمرينات اختصاصى پرداخت.پروين به خاطر اينكه يكبار در يك ماه به دوبى سفر كرده بود طبق قانون بايد ۱۵ روز منتظر مى ماند، بعد اقدام به دريافت ويزا مى كرد اما با كمك باشگاه اين مشكل حل شد و پروين توانست زودتر
و ۳ روز مانده به پايان اردو خود را به دوبى برساند.
سكوت كاشانى
در مورد انتقال نيكبخت
از روزى كه عليرضا نيكبخت هافبك سابق پرسپوليس با استيل آذين رفت و پيراهن اين تيم را براى نيم فصل به تن كرد حبيب كاشانى سرپرست پرسپوليس در اين مورد هيچ اظهارنظرى نكرده و سكوت را به هر كارى ترجيح داده است.نيكبخت خيلى تلاش كرد تا با جلب رضايت كاشانى به پرسپوليس باز گردد. كاشانى هم به اين انتقال راضى بود اما وقتى شرايط براى انتقال فراهم نشد نيكبخت به تيمى رفت كه مديرش مدتى است با كاشانى اختلاف پيدا كرده است. به نظر مى رسد سكوت كاشانى هم به خاطر همين مسأله بوده تا حاشيه اى از آن به وجود نيايد.
۶ ساعت آزادباش
براى سرخپوشان
پرسپوليسى ها عصر ديروز توانستند فرصتى براى استراحت كردن وگشت وگذار پيدا كنند. طبق وعده از پيش داده شده كادر فنى تيم به سرخپوشان اجازه دادند كه از ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت امارات از هتل محل اقامت خود خارج شده و در دوبى به گشت و گذار بپردازند البته كادر فنى براى سرخپوشان زمان بازگشت تعيين كردند و از آنها خواستند رأس ساعت ۹ شب در هتل، خود را به كادر فنى و كرانچار معرفى كنند. اين تعطيلى بعد از چند روز تحت فشار سنگين تمرينات قرار داشتن براى سرخپوشان لذت بخش بود.
لغو تمرين ساحل
خوشحالى پرسپوليسى ها
تمرين صبح ديروز پرسپوليس كه هر روز در كنار ساحل دريا برگزار مى شد با نظر كادر فنى لغو شد. خبر لغو اين تمرين آنقدر براى سرخپوشان خوشحال كننده بود كه به وضوح مى توانستيد اين خوشحالى را در صداى آنها حس كنيد. فشار تمرينات طى چند روز گذشته آنقدر زياد بود كه پرسپوليسى ها شديداً به اين استراحت احساس نياز مى كردند و به همين خاطر اين تصميم كادر فنى با استقبال آنها روبرو شد.
براى پرداخت درهم
پرسپوليسى ها درجه بندى شدند!
همانطور كه خبر داريد باشگاه پرسپوليس به هر بازيكن تيم ۳۰۰ دلار پول توجيبى پرداخت كردند و البته مقدارى درهم نيز به پول توجيبى آنها اضافه كردند. جالب است بدانيد ميزان درهم پرداخت شده به سرخپوشان براساس سابقه، اسم و رسم و... متفاوت بوده است. بعضى از بازيكنان ۱۵۰۰ درهم دريافت كردند و به بعضى از سرخپوشان هزار درهم اختصاص پيدا كرده است. مشخص نيست چرا در مورد واحد پول امارات چنين تصميم گيرى صورت گرفته است.
۴۰ درصد پول اسپانسر جديد هفته بعد در جيب پرسپوليسى ها
شهردارى تهران از طريق يكى از مؤسسه هاى زيرمجموعه اش اسپانسر پرسپوليس در نيم فصل دوم خواهد بود. شنيديم ۴۰ درصد مبلغ قرارداد اسپانسر با پرسپوليس هفته آينده به حساب باشگاه سرخ پايتخت واريز خواهد شد. باشگاه قصد دارد با دريافت اين پول و كمك سازمان پول قرارداد سرخپوشان را پرداخت كرده و روحيه آنها را پس از بازگشت به تهران دوچندان كند.
۲۵۰ ميليون فقط براى پرسپوليس!
طبق قولى كه على سعيد لو رئيس سازمان تربيت بدنى به حبيب كاشانى داده بود سازمان به زودى مبلغ ۲۵۰ ميليون تومان به حساب پرسپوليس واريز مى كند البته قبلاً گفته بودند ۵۰۰ ميليون تومان سازمان به پرسپوليس مى دهد اما ظاهراً سعيدلو اين مبلغ را به نصف تقليل داده وبعد قول پرداختش را داده است.شنيديم اين پول هفته آينده در اختيار پرسپوليسى ها قرار خواهد گرفت.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/2432
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

چادرملو

شنبه, 14 مهر
ساعت 17:00

ورزشگاه : تختی

داور : احمد محمدی

نظرسنجی

پرسپولیس برابر السد به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 8 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 26 مهر

چادرملو 1 - 0 خیبر خرم‌آباد 18:00
شمس آذر 1 - 1 هوادار 18:00
استقلال خوزستان 3 - 2 مس رفسنجان 18:30

تعویق

گل گهر - تراکتور تعویق
سپاهان - نساجی 18:00
استقلال - ذوب آهن 18:30

یکشنبه, 29 مهر

آلومینیوم - فولاد 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر - پرسپولیس 19:30
العین امارات - الهلال 19:30
الشرطه عراق - پاختاکور 19:30
الریان قطر - الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال - النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر - الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 گل گهر 6 2 9
8 آلومینیوم 7 1 9
9 استقلال خوزستان 8 -2 9
10 استقلال 6 0 8
11 ذوب آهن 7 -4 7
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 2 7 6
2 الاهلی عربستان 2 3 6
3 السد قطر 2 2 4
4 استقلال 2 1 3
5 الغرافه قطر 2 -1 3
6 الوصل امارات 2 -1 3
7 النصر عربستان 1 0 1
8 پرسپولیس 2 -1 1
9 پاختاکور 2 -1 1
10 العین امارات 2 -2 1
11 الشرطه عراق 2 -5 1
12 الریان قطر 1 -2 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال