ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

استيل آذين بازي زيباي كريمي مق ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

13 سال پیش

استيل آذين بازي زيباي كريمي مقابل ميلان را به سخره گرفت

استيل آذين بازي زيباي كريمي مقابل ميلان را به سخره گرفت
ارتش سرخ دات کام :

استيل‌آذين به بازي جادوگر مقابل ميلان گير داد


 


كريمي: مردانه رضايتنامه‌ام را بدهند تا بروم


 


 حضور علي كريمي در ديدار بزرگ و دوستانه الاهلي - آ.ث‌ميلان باعث شد تا بار ديگر نام و آوازه كشورمان در يك ميدان بزرگ و پربيننده مطرح شود.


 كريمي كه به عنوان ميهمان ويژه باشگاه الاهلي براي بازي با ميلان تنها ايراني حاضر در اين ميدان بود، بارها از سوي عرب‌ها مورد تقدير قرار گرفت و حتي پس از پايان بازي بود كه آلگري سرمربي ميلان، كاناوارو، سرمربي ايرلندي الاهلي و تلويزيون دوبي‌اسپورت بارها در مورد كريمي، فوتبال ايران و باشگاه استيل‌آذين صحبت كردند.


پس از پايان بازي الاهلي - آ.ث‌ميلان بود كه كريمي به سرعت براي شركت در تمرينات استيل‌آذين به تهران بازگشت. كريمي كه حدود ساعت پنج صبح ديروز به منزلش رسيد با توجه به هماهنگي‌هايي كه با باشگاه انجام داده بود، در تمرين نوبت صبح تيم شركت نكرد و به استراحت پرداخت تا با آمادگي كامل در تمرين نوبت بعدازظهر شركت كند.


 


اما شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه مسوولان باشگاه استيل‌آذين در اين مورد تصميم ديگري اتخاذ كرده‌اند! و همين موضوع باعث شده تا كريمي نتواند در تمرين نوبت بعدازظهر شركت كند.


كريمي كه از بازي سنگين ميلان - الاهلي خارج شده بود و شب را هم نخوابيده بود، براي تمرين بعدازظهر آمادگي كامل داشت، ولي يكي از مسوولان باشگاه با دوست صميمي كريمي در تيم استيل‌آذين تماس گرفت و از او خواست تا خبر ناخوشايندي را به جادوگر بدهد.


 گويا سرمربي استيل‌آذين از حضور كريمي در دوبي دل خوشي ندارد و به همين دليل به طور خيلي محترمانه‌اي از مسوولان باشگاه خواسته تا مانع حضور او در تمرين نوبت بعدازظهر شوند وترتيبي بدهند تا كريمي در تمرين اين تيم شركت نكند!


در شرايطي كه كريمي و دوستان او گمان مي‌كردند كه باشگاه با توجه به حضور پررنگ كريمي در ديدار با ميلان به استقبال جادوگر مي‌رود، خبر كنار گذاشتن كريمي از استيل‌آذين آب سردي بر پيكر كسي بود كه شب گذشته بارها و بارها به عنوان يك ايراني و بازيكن باشگاه استيل‌آذين مورد تقدير عرب‌ها و حتي اروپايي‌ها قرار گرفته بود.


مي‌گويند مسوولان باشگاه استيل‌آذين از عدم‌هماهنگي علي كريمي در مورد سفر به دوبي دلخور هستند، ولي آن طور كه در اين مورد باخبر شديم و استعلام كرديم، محمد خروطي عضو هيات مديره باشگاه استيل‌آذين آخرين مقام بلندپايه باشگاه بوده كه پيش از سفر كريمي به امارات با او صحبت كرده و براي جادوگر آرزوي موفقيت كرده است.


 


از سوي ديگر خبرگزاري فارس در خبري كه ساعت 14:09 روز يكشنبه دهم دي ماه 89 روي خروجي برده بود، از ديدار كريمي با حسين هدايتي خبر داد و حتي اعلام كرد كه كريمي براي سفر به دوبي از علي پروين نيز كسب اجازه كرده است!


 


البته اين پايان ماجرا نيست، چون در ساعت 11:39 روز دوشنبه سيزدهم دي ماه نيز با كد خبر 3583 عنوان كرد:


 «كريمي كه به دعوت مسوولان باشگاه الاهلي براي ديدار با آ.ث‌ميلان عازم امارات شده بود، بنا به قولي كه به مديران و اعضاي كادر فني استيل‌آذين داده بود، بلافاصله پس از اين بازي به تهران بازگشت تا از امروز در تمرينات تيم استيل‌آذين شركت كند!»


 


نكته قابل توجه اين است كه باشگاه استيل‌آذين با ارسال نامه‌اي به باشگاه الاهلي خواستار توضيح اين باشگاه در مورد استفاده غيرقانوني و بدون مجوز از علي كريمي در ديدار دوستانه اين تيم با آ.ث‌ميلان شد!


استيل‌آذين اعلام كرده در صورتي كه اين باشگاه توضيحي منطقي در اين زمينه نداشته باشد، از باشگاه الاهلي امارات به دليل استفاده بدون مجوز از علي كريمي شكايت خواهد كرد.


 


خبرگزاري فارس در اين مورد مي‌نويسد: «اين اتفاق‌ها در حالي مي‌افتد كه سايت باشگاه استيل‌آذين در خبري مدعي شده بود كريمي با اجازه پروين رييس سازمان فوتبال باشگاه و پس از جلسه با حسين هدايتي مالك باشگاه، راهي امارات شده است.


خبري كه اكنون از روي سايت باشگاه حذف شده است. حتي از درخشش علي كريمي برابر آ.ث‌ميلان روي سايت باشگاه اخباري منتشر شده است!»


 


صادق درودگر سرپرست تيم استيل‌آذين خبر گلايه اين باشگاه از الاهلي را در سايت استيل‌آذين تاييد مي‌كند:


 «با درخواست كادر فني و علي پروين، باشگاه قصد دارد در نامه‌اي اعتراض‌آميز به باشگاه الاهلي، خواستار توضيحات بيشتر درباره نقض قانون توسط اين باشگاه در مورد گفت‌وگو با كريمي و دعوت از اين بازيكن براي حضور در اين ديدار دوستانه بدون هماهنگي با باشگاه فعلي اين بازيكن شوند. به‌زودي اين نامه را مي‌فرستيم و اگر مسوولان الاهلي جواب ندهند، از طريق مراجع بالاتر اين موضوع را پيگيري مي‌كنيم. باشگاه استيل‌آذين اين موضوع را از مراجع قانوني و حقوقي به شدت پيگيري خواهد كرد.»


 


اخراج علي كريمي از استيل‌آذين آخرين اتفاقي بود كه خاطرات خوش ديدار جادوگر با ميلاني‌ها را از دماغ كريمي درآورد.


سايت باشگاه استيل‌آذين ديروز در خبر شماره 3586 اعلام كرد كه كادر فني استيل‌آذين، كريمي را در اختيار باشگاه قرار داده است.


 صادق درودگر در گفت‌وگو با سايت باشگاهش در اين مورد مي‌گويد:


 «متاسفانه كريمي بدون اجازه كادر فني و پروين مقابل آ.ث‌ميلان به ميدان رفت و به همين دليل با توجه به تصميم كادر فني و تاييد علي پروين كريمي به دليل غيبت غيرموجه در تمرينات(!) در اختيار باشگاه قرار گرفت تا تصميمات لازم در اين مورد گرفته شود.»


 


ايسنا هم ساعت 19:09 ديشب ضمن تاييد اين خبر با استعلام از سايت استيل‌آذين مصاحبه جالبي را از درودگر به عنوان يكي از كساني كه روابط خوبي با كريمي ندارد، روي خروجي گذاشت. درودگر در پاسخ به اين سوال كه به گفته سايت باشگاه علي پروين از سفر كريمي به دوبي باخبر بوده مي‌گويد:


«نمي‌دانم! پروين امروز به من گفت كه اجازه نداده! البته من خودم بازي كريمي مقابل ميلان را ديدم و لذت بردم و اين تصميمي است كه كادر فني گرفته!»


 


به صحبت‌هاي جالب و ضد و نقيضي كه از ماجراي كريمي شنيديد اين را هم اضافه كنيد:


 درودگر در گفت‌وگويي كه عصر ديروز با خبرگزاري فارس داشت در مورد مطالب زيادي كه در وصف علي كريمي روي سايت باشگاه آمده نيز صحبت‌هاي عجيبي مي‌كند و حتي مي‌گويد كه خبر خروج اين بازيكن از تهران آن هم با اجازه مسوولان باشگاه در سايت استيل‌آذين درست نبوده: «آن خبر سايت درست نبود. البته علي كريمي بازي خوبي در ديدار با آ.ث‌ميلان از خود به نمايش گذاشت و به همين دليل از او تعريف شد!»


 


جدا از تمام اين حرف‌ها در شب سفر كريمي به دوبي اتفاقات جالب ديگري هم افتاد تا ماجراي در اختيار گذاشتن كريمي به باشگاه مشكوك‌تر به نظر برسد.


 در حالي كه كريمي در شب سفر به دوبي (شنبه‌شب) مدام با موبايل علي پروين تماس مي‌گرفت و با موبايل خاموش سلطان روبه‌رو مي‌شد، ارتباط با محمد خروطي عضو هيات مديره استيل‌آذين كه ارتباط خوبي با هدايتي و پروين دارد، بهترين راه براي جادوگر بود.


كريمي با خروطي صحبت كرد و جالب اينكه خروطي به تعريف و تمجيد از كريمي پرداخت و او را افتخار فوتبال ايران و باشگاه استيل‌آذين در اين بازي پربيننده معرفي كرد.


پس از قطع تماس و ارتباط خروطي با يكي از مسوولان باشگاه بود كه خروطي بار ديگر به صورت تلفني با كريمي صحبت كرد و حتي اعلام كرد كه با مالك باشگاه در اين مورد صحبت كرده و او نيز از اين مساله ابراز رضايت كرده است!


 


كريمي كه از همه‌جا بي‌خبر بود همان‌طور كه پيش‌بيني مي‌شد به دليل خستگي فراوان در تمرين صبح سرخ‌ها شركت نكرد.


 او اولين جلسه تمريني‌اش را طبق برنامه، ظهر ديروز انجام داد و پس از صرف ناهار و استراحت خودش را براي حضور در تمرين بعدازظهر استيل‌آذين آماده مي‌كرد. در تماس تلفني با كريمي بود كه رابط باشگاه به جادوگر پيامي از سوي سرمربي تيم داد:


«خاكپور به پروين و هدايتي گفته كه اينجا يا جاي منه يا علي كريمي!»


 


كريمي كه گمان مي‌كرد مورد استقبال مسوولان باشگاهش قرار بگيرد، هاج و واج ماند. جادوگر كه انگيزه و روحيه خوبي براي شروع نيم‌فصل دوم بازي‌هاي ليگ داشت، تمام ديروز را در خانه ماند و تلفنش را هم خاموش كرد تا با كسي در اين مورد صحبت نكند.


 


يكي از نزديكان كريمي كه اين ماجرا را سناريوي اخراج كريمي و توطئه بعضي از دوستان عليه جادوگر معرفي مي‌كند، معتقد است كه جادوگر برخلاف هميشه عكس‌العمل خيلي منطقي و راحتي دارد:


 «علي ناراحت است و باورش نمي‌شود كه چنين اتفاقاتي افتاده باشد اما عكس‌العمل او مقابل اين موضوع خيلي جالب است.


 علي مي‌گويد اگر اينها مي‌خواهند كه من نباشم، راه درستش را بروند! من كه ترسي از اين حرف‌ها ندارم. وقتي مرا نمي‌خواهند، بهتر است چيزي را بهانه نكنند.


 خيلي محترمانه رضايتنامه‌ام را بدهند تا بروم. اين‌طوري احترام خيلي‌ها حفظ مي‌شود و مجبور نيستيم كه راه ديگري برويم. من مرد هستم و روي حرفم مي‌ايستم. همان‌طور كه مبلغ قراردادم را بخشيدم و حرفي نزدم، حالا هم رضايتنامه مي‌گيرم و مي‌روم... به همين راحتي!»

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/15255
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

2-0

هوادار

پرسپولیس

شنبه, 22 اردیبهشت
ساعت 18:20

ورزشگاه : پاس قوامین

داور : حسن اکرمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر هوادار کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 عیسی آل‌کثیر 6
3 گئورگی گولسیانی 5
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر 1 - 0 ملوان 17:15
مس رفسنجان 1 - 1 سپاهان 17:50
هوادار 0 - 2 پرسپولیس 18:20
آلومینیوم 1 - 1 صنعت نفت 18:30
تراکتور 2 - 0 گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن - پیکان 18:15
استقلال خوزستان - نساجی 19:30
استقلال - فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 27 23 59
2 استقلال 26 21 57
3 تراکتور 27 16 49
4 سپاهان 27 21 48
5 ملوان 27 8 40
6 شمس آذر 27 5 38
7 گل گهر 27 5 36
8 آلومینیوم 27 -7 34
9 ذوب آهن 26 -2 33
10 مس رفسنجان 27 -4 32
11 هوادار 27 -8 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 27 -21 20
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال