ارتش سرخ دات کام

اخبار

استیناف محرومیت بیرانوند را قطعی می ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 23 اظهار نظر

-

2 هفته پیش

استیناف محرومیت بیرانوند را قطعی می‌کند

ارتش سرخ دات کام :
استیناف محرومیت بیرانوند را قطعی می‌کند
ورود کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به پرونده جنجالی دروازه بان تیم ملی ایران باعث تغییر رای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت خواهد شد تا این گلر پرحاشیه با چالش جدیدی مواجه شود.

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال پس از کش و قوس فراوان در بررسی شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند بابت فسخ غیرموجه و باشگاه تراکتور تبریز بابت اغوای او اقدام به صدور رأی کرد.

طبق اعلام این کمیته، علیرضا بیرانوند محکوم به پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان بابت اصل قرارداد و ۷۶۵ میلیون تومان بابت هزینه دادرسی به همراه محرومیت چهار ماهه تعلیقی شد. همچنین باشگاه تراکتور بابت اغوای دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران تبرئه شد اما با توجه به نحوه قراردادش متضمن پرداخت جریمه بیرانوند گردید.

رأی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان با واکنش منفی و تند باشگاه پرسپولیس روبرو شد تا رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان از این رأی به عنوان لکه ننگ فوتبال کشور یاد کند.

از سوی دیگر علیرضا بیرانوند نه تنها میزان جریمه خود را قبول نداشت بلکه ادعای جنجالی دیگری مبنی بر پرداخت رشوه ۵ میلیارد تومانی کرد که به تنی چند از اعضای هیأت مدیره وقت این باشگاه پرداخت کرده است.

جنجال بر سر رأی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان باعث مناظره تلویزیونی وکیل بیرانوند با معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس هم شد تا مشخص شود هر دو طرف به این رأی اعتراض داشته و قرار است در کمیته استیناف مورد بررسی مجدد قرار دهند.

بیرانوند که بابت جنجال بر سر پرداختی رشوه پنج میلیارد تومانی قرار است پس از اردوی تیم ملی ایران به کمیته انضباطی برود باید خود را برای ارسال لایحه دفاعی به کمیته استیناف هم آماده کند.

حساسیت این پرونده باعث شده تا کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد جلسه رسیدگی به پرونده جنجالی بیرانوند را ظرف ۱۴ روز پس از وصول شکایت طرفین برگزار کرده و اجازه ندهد این موضوع به درازا بکشد.

پیگیری‌های خبرنگار مهر، نشان می‌دهد جنجال به وجود آمده در دو بخش مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد که موضوع مرتبط با فسخ غیرموجه بیرانوند در کمیته استیناف مورد مطالعه قرار خواهد گرفت که تغییر حکم کمیته تدوین با توجه به نظر اولیه اکثریت اعضا، قطعی شده است و میزان و نحوه محرومیت بیرانوند را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

همچنین موضوع مرتبط با ارتشاء مبلغ ۵ میلیارد تومان در متمم قرارداد بیرانوند با پرسپولیس نیز در کمیته انضباطی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که در صورت احراز موضوع در کمیته اخلاق نیز به طور موازی پیگیری خواهد شد.

باید دید بیرانوند پس از دو بازی پیش رو در تیم ملی ایران چه دفاعی از خود برای جلوگیری از قطعی شدن محرومیت و همچنین تبرئه در پرونده رشوه دادن به بخش حقوقی و هیأت مدیره پیشین باشگاه پرسپولیس خواهد داشت.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/161900
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اصغرسلطانی

0

1

2 هفته پیش

بیرانون هرچه داره از پرسپو لیسه چونکه نمک را خورد ونمک دانرا شکست باید از فو تبال برای همیشه کنار گزاشته شود


خسرووفاٸی نژاد

-1

1

2 هفته پیش

کی میخوایم سخنمون رو درست کنیم چرا دهاتی مگه ادم نیست حواسمون به حرفمون باشه


رسول کاکی

0

1

2 هفته پیش

از کجا معلوم رشوه داده به پرسپولیس


حاجی

-1

2

2 هفته پیش

بابا بیرانوند خیلی گناه داری چون این ادم سواد نداری وکیلش بهش گفته این حرف را بزن نمیدونه که وکیلش داری بدبختش میکنه اگر بیرانوند سواد داشت این حرفها را نمیزد


محمدرضااسکندری

0

2

2 هفته پیش

من خودم به شخصههه همون سال قبل که تیم حریف مذاکره کرده دیگه دوس نداشتم برگرده که ای کاش برنمی گشت..ولی درکل سالهابرای پرسپولیس زحمت کشیدی نبایدبهش بی احترامی وتوهین بشهههه مشاورغلط وشخصیت متزلزلش باعث نابودی خودش شده توفوتبال حرفه یی حق انتخاب باخوده بازیکنههه وحق داره براآینده ش به پیشنهادات بهترفکرکنههه اماازراه اصولی منطقی وتعهدات اخلاقی وورزشی


یداله قنواتی

0

4

2 هفته پیش

چون زنوزی تاج ترسنده رای بهتر از این نمیشه تاج که روز اخر جام میاد از کیسه کشا عذر خواهی میکنه بهتر از این نمیشه باید در این فدراسیون گل گرفت


نوید‌بقالی

-1

2

2 هفته پیش

خود‌علی‌بیرو‌مقصرنیست‌اووکیل‌دهاتی‌بی‌‌شعور ش‌این‌احمقو‌به‌این.دردسر‌انداخت


بابک اعتمادیان

0

6

2 هفته پیش

پوست این مردک جاهل رو بکنین تا درس عبرتی برای بقیه بشه


فیروز احمدی

0

7

2 هفته پیش

پناه بر خدا یه نهادی یه کمیته ای از این فوتبال عدالت واقعی را زود و با قاطعیت اجرا بکنن ودرمورد تیم ملیم من برای اولین بار در زندگیم بعنوان یک پرسپولیسی اصیل تا زمانی این گداوند و قلعه نوعی در تیم هستند ارزوی باخت وبردن تیم حریف را دارم این حاصل او رکنی هست که رای و عدالت را رعایت نکرد ومنه هوادار پرسپولیس دیگه عرقی به تیم ملیم تا اینا هستند ندارم چون تیم ملی بوی فساد می دهد


محمد

0

4

2 هفته پیش

بایدمحرومیت پول پرست بی شرف رافوری اجراکنندوپوست کلش رادربیارن نمک نشناس


جاوید دلاور

0

4

2 هفته پیش

بزرگترین دشمن انسان جهل و نادانی و حماقت اوست. شک نکنید که هم بیرانوند مفلوک وهم زنوزی الاغ هر دو. از احمق ترین احمقانند مطمعن باشید تراکتور سازی با این. فرمان صاف توی دیواره ،به قول معروف باید اول ظرف تهیه. کرد سپس روغن خرید اگه روغن خریدی ولی ظرف نداشتی. باید آن روغن را بمالید به ماتهتت ،تراکتور سازی که تازه سه. یا چهار ساله از دسته پایین آمده به لیگ برتر هرگز با اغفال و تهییج وفریب بازیکنانی که خون وجونشون برای دو تیم پرسپولیس بزرگ و استقلال در می‌ره قهرمان نخواهد.شد به نظرتان بازیکنانی مثل شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی وووووو وقتی فوتبالشان تمام شود تراکتورسازی را نگاه می کنند خیر اما همین افراد هضم می شوند در پرسپولیس بزرگ چون توی خون آنها ژن پرسپولیس بزرگه والان فقط وفقط به خاطر پول ،پول ،وپول. آمده اند تراکتور والا هیچ تعصبی در میان نیست وسلام


محمدبابایی

0

4

2 هفته پیش

اصلانبایداجازه میدادن بره اردو چراوقتی پرونده بازوبلاتکلیف داره اجازه دادن بره اگریک گلردیگه بودچیکارش میکردن ؟همه این امتیازهاهم که داره وبهش ارفاق میکنن صدقه سری روزهایی هست که توپرسپولیس برای خودش جمع کرده که اونم خداداره ازش میگیره ولی هنوزنفهمیده.


محمدبابایی

0

4

2 هفته پیش

بنظرم این مسائل پیش آمده همش آه میلیونهاهواداره،حتی این گزارش آخرکه گفت نمیدموپنج میلیارددادم اونم میگیرم هم بازآه ماست که کارشوبازبون بی اختیارش پیچیده تربکنه ،اگرمیگفت۵۰۰میلیون رشوه دادم باورم میشدولی آدمی که بخاطرپول همه کارمیکنه چطورمیتونه خودشوراضی کنه که ۵میلیاردفقط به عنوان رشوه بده که شایدپرسپولیس پولشوتااین تاریخ نده واینم بره فسخ کنه خب همین ۵میلیاردمیتونست بیشتر حساب پارسالتوباتوجه به دریافتیهاش صاف کنه


محمدی

0

3

2 هفته پیش

تشکیلات قضایی بایدمتوجه باشندکه بیرانوندبرای فصق قراردادخود۵میلیاردمیده قبلارای زنی کردباتیم مذکورمیداندقرار۱۰میلیاردبیشربگیره خواهش میکنم چهره قضاوت رادرجلو۳۰میلیون ایرانی خراب نکید


محسن عاشوری

0

4

2 هفته پیش

باید از فوتبال خداحافظی کنه مرتیکه پول پرست


آیاز پرسپولیسی

0

3

2 هفته پیش

خداکنه اینم مثه قبلی نشورن ببرن دیگه واضح ترازاین نمیشه طرف با زبون خودش گفته، دیگه همه چی واضحه.


ع حسین زاده

0

3

2 هفته پیش

جایی برای تبرئه شدن نمونده، مگر اینکه باز هم مصلحت اندیشی یه عده بی خاصیت تو تعیین رأی تأثیر گذار باشه، اگر رشوه داده که باید محروم بشه، و اگر نداده و تهمت زده، باز هم باید بابت تهمت و افترا جریمه و محروم بشه، انگار این بی خاصیت های کمیته انضباطی و اخلاق خطر بردن پرونده به فیفا و cas را به مسخره گرفتن، والا همچین رأی مسخره نمیدادن.


خان پرسپولیسی

0

5

2 هفته پیش

از نظر آمار انشاءالله به گرد پای گندوز نمی‌رسه بی همه چیز بی غیرت ،🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩


نادرقلی کیانی

0

3

2 هفته پیش

وقتی که میگن خداجای عدل ایستاده همینه که بیروی خاعن خودشه لومیده ودراظهارنظرهای آینده خودشه غرق میکنه ایکاش بیروزودتردیوانه میشدتاگندوزپیداشود


عبدالعلی بازیام

0

3

2 هفته پیش

بیرانوند ابرو هرچه لر بودند برد با کار بچگانش


omid

-4

2

2 هفته پیش

توپرسپولیس چخبره چند وقت پیش جعل اسناد پزشکی تورسانه ها پخش میشه الان رشوه گرفتن اعضا هیئت مدیره .اینها باعث ابرو ریزی وخدشه دارشدن باشگاه وباید دقیق رسیدگی بشه برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس این حرف ها وکارها ازصدتا سونامی زلزله بدتر


خان پرسپولیسی

0

4

2 هفته پیش

انشاءالله به اشد مجازات برسه واز تیم ملی فوتبال نیز خط بخوره بیشرف،🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩


مرادسلمانی

0

3

2 هفته پیش

ازاین فدراسیون وکمیته هابرای پرسپولیس سویی نداری.اکرداشت آن اتفاقاتی که برای اتوبوس پرسپولیس دراصفهان بوجودآوردندحکم صادرمی کردندتنهاحکمی که صادرمی کنندبیرون ازخانه بدون هوادارنه سیخ بسوزی نه کباب.

بازی های پرسپولیس

0-1

السد قطر

پرسپولیس

دوشنبه, 30 مهر
ساعت 19:30

ورزشگاه : جاسم بن حامد

داور : آراکی یوسوکه

نظرسنجی

پرسپولیس در ادامه لیگ نخبگان موفق خواهد بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 9 لیگ برتر

جمعه, 04 آبان

ذوب آهن - گل گهر 17:45
نساجی - استقلال خوزستان 17:45
هوادار - چادرملو 18:00
مس رفسنجان - ملوان 18:00

شنبه, 05 آبان

خیبر خرم‌آباد - استقلال 17:00
پرسپولیس - شمس آذر 19:15

یکشنبه, 06 آبان

تراکتور - آلومینیوم 17:00
فولاد - سپاهان 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر 1 - 0 پرسپولیس 19:30
العین امارات 4 - 5 الهلال 19:30
الشرطه عراق 0 - 0 پاختاکور 19:30
الریان قطر 1 - 2 الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال 0 - 1 النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر 1 - 2 الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 ذوب آهن 8 -1 10
8 گل گهر 6 2 9
9 آلومینیوم 7 1 9
10 استقلال خوزستان 8 -2 9
11 استقلال 7 -3 8
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 3 8 9
2 الاهلی عربستان 3 4 9
3 السد قطر 3 3 7
4 الوصل امارات 3 0 6
5 النصر عربستان 2 1 4
6 استقلال 3 0 3
7 الغرافه قطر 3 -2 3
8 پاختاکور 3 -1 2
9 الشرطه عراق 3 -5 2
10 پرسپولیس 3 -2 1
11 العین امارات 3 -3 1
12 الریان قطر 2 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال