ارتش سرخ دات کام

اخبار

اسدبیگی: بوسکتـس و کروس الگوهای من ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 14 اظهار نظر

-

1 سال پیش

اسدبیگی: بوسکتـس و کروس الگوهای من هستند

ارتش سرخ دات کام :
اسدبیگی: بوسکتـس و کروس الگوهای من هستند
سینا اسدبیگی هافبک سر پل ذهابی تیم پرسپولیس که در این فصل از تیم ذوب‌آهن به تیم قرمزپوش پایتخت پیوست هر زمانی که در این پست حساس به بازی گرفته شد موفق گردید بازی‌های خوبی را برای تیمش ارائه دهد و رضایت سرمربی تیمش را به همراه داشته باشد. به بهانه حضور این بازیکن در پرسپولیس گفت‌و‌گویی با او داشتیم.

*حضورت در پرسپولیس چگونه میسر شد؟
آقا یحیی از بازی من شناخت داشت و بازی‌هایم را در تیم ذوب‌آهن دنبال کرده بود. جدا از این موضوع ایشان از آقای مجتبی حسینی که من سابقه بازی زیر نظر ایشان را هم داشتم سؤالاتی پرسیده بودند به همین دلیل وقتی خیالشان از بابت من راحت شد خواهان جذب من شدند و من هم به پرسپولیس پیوستم.

*سابقه گلزنی و بازی خوبت مقابل پرسپولیس هم به نظر در حضورت در پرسپولیس دخیل بوده؟
بله من دو فصل قبل در تیم ذوب‌آهن که بودم به پرسپولیس گل زدم. فصل قبل هم بازی خوبی را مقابل پرسپولیس ارائه دادم به همین دلیل آقا یحیی مرا مد نظر قرارداده بود.

*یک سؤال کلیشه‌ای؛ تو از بچگی پرسپولیسی بودی؟
بله. نمونه‌اش هم این موضوع است که در تیم جوانان و امیدهای پرسپولیس به‌دلیل علاقه‌ای که به این تیم داشتم بازی کردم و همیشه عشق و علاقه‌ام به پرسپولیس را هم ثابت کرده‌ام و تمامی عکس‌ها و مستنداتی که از من وجود دارد همگی ثابت می‌کند که پرسپولیسی هستم.

*در شرایطی به پرسپولیس پیوستی که باشگاه قبلی‌ات هنوز هم پیگیر این مسأله و شکایتش از توست!
بله پرونده باز است اما بعید می‌دانم مشکلی به وجود بیاید چون من اصلاً قراردادی با ذوب‌آهن نداشتم ضمن اینکه از سازمان لیگ و سازمان تعیین وضعیت استعلام گرفتم تا از تیم قبلی‌ام بدون مشکل جدا شوم. ذوب‌آهن پولم را بر اساس قولی که به من داد پرداخت نکرد و من هم طبق قانونی که وجود داشت قراردادم را فسخ کردم و از تیم قبلی‌ام جدا شدم و به شکل کاملاً قانونی به پرسپولیس پیوستم.

*الگویت در پست هافبک دفاعی چه بازیکن یا بازیکنانی هستند؟
پرسپولیس در چند سال اخیر جمعی از بهترین هافبک‌های دفاعی نظیر احمد نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا را در اختیار داشته که در این پست عالی بوده‌اند. در این رابطه باید اضافه کنم که الگوهای من در پست هافبک دفاعی بوسکتس و تونی کروس هستند که همیشه بازی‌های آنها را دنبال کرده و سعی می‌کنم از آنها بیشتر یاد بگیرم.

*در پستی بازی می‌کنی که اصطلاحاً بازیکنان کارگر و زحمتکشی هستند و بر اساس زحمت فراوانشان بازیشان به چشم نمی‌آید. در این رابطه صحبتی نداری؟
من در رده نوجوانان در پست مهاجم بازی می‌کردم اما کم‌کم پستم تغییر کرد به شکلی که در تیم امیدها در پست پشت فوروارد و در ادامه در پست هافبک دفاعی بازی کردم و در تیم امیدها آقای رضا مرتضی‌زاده مربی وقت امیدهای پرسپولیس از من در پست هافبک دفاعی بازی می‌گرفتند به همین دلیل بعد از چند سال دیگر در این پست راحتم و به قولی کاملاً جا افتاده‌ام. به شرایط و سختی‌های بازی در این پست بخوبی آشنایی دارم و خوب می‌دانم که باید زحمت زیادی بکشید و ذره‌ای کم نگذارید تا بازی‌تان مکمل بقیه همبازیانتان شود.

*در تیم بزرگی مانند پرسپولیس خوب و زود جا افتادی. فکر این موفقیت را داشتی؟
وقتی وارد تیمی بزرگ می‌شوید طبعاً با استرس‌هایی مواجه می‌شوید اما جو پرسپولیس آن‌قدر خوب بود که مرا خیلی زود و به شکل مطلوبی پذیرا شد، تیمی که ملی پوشان زیادی دارد و همگی بازیکنانش مطرح و خوب هستند به همین دلیل باید از شخصیت همگی آنها ستایش کنم که در محیط تیم با جو خوبی که به وجود آوردند موجب شدند که بخوبی و خیلی زود در تیم جا بیفتم مسأله‌ای که از بزرگترهای تیم تا بقیه بازیکنان پرسپولیس همه را شامل می‌شود.

*در خانواده‌تان همه پرسپولیسی هستند؟
بله همه اعضای خانواده من پرسپولیسی هستند، اصلاً از این فراتر99 درصد خاندان اسدبیگی‌ها همه پرسپولیسی هستند و شاید یک نفر یا دو نفر را به زور پیدا کنید که در خاندان ما استقلالی باشند.

*تصورت از بازی در دربی چیست، چون به هر حال دربی بعد از جام جهانی می‌تواند اولین دربی‌ات باشد؟
هر فوتبالیستی دوست دارد بازی کند و در بازی‌های مهم بیشتر دیده شود. مسلماً من هم دوست دارم که در دربی بازی کنم چون با دیده شدن در این بازی هم بازیکن برای تیم ملی بیشتر دیده می‌شود و شاید به این وسیله فرصت بازی در بازی‌های بعد از جام جهانی یعنی جام ملت‌ها را پیدا کند و در ادامه راه برای لژیونر شدنش هم فراهم شود. با وجود این در حال حاضر الان در پرسپولیس هستم و از این موضوع خیلی خوشحالم که در بزرگترین و پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا بازی می‌کنم. برای لژیونر شدن هم چیزی را رؤیا و غیرقابل تحقق نمی‌دانم چون مهدی طارمی و خیلی از بزرگان دیگر از پرسپولیس به تیم‌های مطرح رفتند و لژیونر شدند و الان هم در تیم‌های خودشان می‌درخشند و در تیم ملی هم بزرگی می‌کنند بنابراین در فوتبال چیزی نشدنی و غیرممکن نیست.

*برای بازی در اولین دربی‌ات استرس نداری؟
دربی حس دیگری دارد و هر بازیکنی دوست دارد در آن دیدار خاص بازی کند چون این طور می‌تواند یک پله در فوتبالش جلو بیفتد اما از آن مسائل گذشته من از حالا استرس دربی را ندارم چون فکر می‌کنم هر وقت زمان این بازی شد به شکل جدی به آن فکر می‌کنم و از حالا فکرم را معطوف به دربی نمی‌کنم. در دربی اگر فرصت بازی به من برسد که با همه توانم برای تیم بازی می‌کنم و اگر بازی هم به من نرسد برای تیمم دعا می‌کنم که برنده شود.

*در دربی پایه‌ها هم سابقه بازی داشتی؟
بله. یک‌بار با نتیجه 4 بر 2 به استقلال باختیم و یک‌بار هم با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدیم.

*در پرسپولیس بلندپروازی و جاه‌طلبی خاصی هم داری؟
برای موفقیت اعتقاد دارم باید برای نمره 20 تلاش کنی که نمره بالا و قابل قبولی کسب کنی. الان هم خدا را شکر از حضورم خیلی راضی‌ام اما هیچ وقت قانع نیستم و معتقدم باید تلاش کنم و بیشتر و بیشتر پیشرفت کنم.

*بهترین دربی که از پرسپولیس سراغ ‌داری چه دربی است؟
ماندگارترین دربی برای من بازی بود که پرسپولیس با نتیجه پرگل 4 بر 2 از سد استقلال گذشت و بازی استثنایی و زیبایی را مقابل استقلال ارائه داد. دربی که می‌توانست با نتیجه‌ای به مراتب پرگل‌تر به سود پرسپولیس تمام شود.

*در رابطه با بازی‌ مقابل مس کرمان چه صحبتی داری؟
با تیم چغر و دونده‌ای بازی داریم اما با شخصیتی که از تیم‌مان نشان دادیم ثابت کردیم مقابل هر تیمی قادر به پیروزی هستیم. از سوی دیگر مدعی اول قهرمانی هستیم به همین دلیل محکوم به پیروزی هستیم و باید به هر شکل ممکن در ورزشگاه آزادی پیروز شویم تا با حال خوب به استقبال تعطیلات برویم.

*در رابطه با بازی‌های جام جهانی معتقدی که تیم ملی ایران می‌تواند از گروهش صعود کند؟
به نظرم به جز انگلیس، دو تیم دیگر همگروهمان خیلی تیم‌های مطرح و سرسختی نیستند و ما مقابل چنین تیم‌هایی می‌توانیم پیروز شویم و برای اولین بار از گروهمان در تاریخ ادوار حضورمان در جام جهانی صعود کنیم.

*به چه تیمی در جام جهانی علاقه‌مند هستی؟
جدا از تیم ملی کشورم که به آن علاقه زیادی دارم و دعا می‌کنم تا از گروهش صعود کند و نتیجه بگیرد تیم ملی برزیل را هم خیلی دوست دارم اما در نهایت فکر می‌کنم تیمی قهرمان می‌شود که بهتر کار کند چه بسا که در دوره قبلی هم فرانسه همین حالت را داشت و با شایستگی قهرمان جام جهانی شد.

*پرسپولیس تا قبل از تعطیلات فیفادی خوب کار کرده بود اما چرا در ادامه افت کرد؟
در لیگ این فصل تیم‌ها به یکدیگر خیلی نزدیک شده‌اند و به نوعی تیم اول با تیم آخر خیلی تفاوت ندارد. همه تیم‌ها هم خوب دفاع می‌کنند و برای هر بازی‌شان برنامه دارند. در پرسپولیس هم فشار نتیجه‌گیری زیادی روی بازیکن وجود دارد و همین فشار زیاد و هوادار پرشمار موجب می‌شود تا تمرکز زیادی از بازیکن گرفته شود با وجود این ما سعی می‌کنیم که هفته به هفته بهتر شویم و همیشه و در هر زمینی بهترین نتیجه را بگیریم و نمایش خوبی را ارائه دهیم. قبل از تعطیلات هم روند خیلی خوبی داشتیم اما تعطیلات تا حدوی در کارمان وقفه انداخت و موجب شد تا حدودی در یکی دو بازی دچار مشکل شویم اما با همه این مسائل باز هم بهترین تیم لیگ هستیم و بیشترین شانس را با وجود تیم‌های مدعی که در این لیگ هستند برای قهرمانی داریم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/151773
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سید هادی

0

2

1 سال پیش

اتفاقا بازیکن خوبی است جوان همیشه هافک ها دفاعی دیده نمی سن مثال نکونام کیانوش رحمتی استقلال ربیعی خواه پرسپولیس کمال وووووو اینا اجازه بازیسازی به هافک های تیم حریف نمیدن کارشون خراب کردن بازی تیم مقابل است خطا کردن کارت گرفتن جلو گیری از ضد حمله انشالا موفق باشی از بازیکن باید حمایت کنیم نه تخریب اقایون عزیز


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

1

1 سال پیش

آقا سینا مطلبی بازگو میکنم امیدوارم ترتیب اثر بدهی بزرگی میگفت او مثل تارتار در پرسپولیس بازی میکند آقا سینا همان بزرگان شاهد بودند تارتار بهترین وروانترین نقطه اتصال خط دفاع ومهاجمین، بود یعنی رابط بهترین اتصال وانتقال توپ به مهاجمین تیم بود وبا بازی تک ضرب هم به مهاجمین توپ میرساند وهم به موقع توپ را برای بازیسازی از خط دفاعی به.مدافعان میرساند اگر دوست داشتی بازیهایش را پیدا کن وتماشاکن چیزهای زیادی می اموزی. باتلاش وتمرینات مستمر وفعل خواستن به تمام آرزوهایت میرسی


علی شیالی

-1

0

1 سال پیش

ولا اسد بیگی فقط تیم تحت فشار میزاره ..خیلی ظعیفه بازیش


مهدی صحراگرد

0

3

1 سال پیش

بازیکن خوبیه منتهاباید شوتزن تر وسرعت انتقالشو ببره بالا جانشین خوبی برا دایی کمال هس منتها سرلک ازهمشون کاملترهس
ازهمین الان به فکر تمدید یاجانشینش باشید بعدجام جهانی میره
عزت اللهی بهترین جایگزین هس و خونواده ای پرسپولیسی هستن


منصور انصاری

-6

0

1 سال پیش

درود بر سعید واالا ماچیز خاصی ازاسد بیگی ندیدیم درحد لیگ برتر هم نیست حیف که کمال بیرون باشه واسد بیگی فیکس باشه هنانوف هم ازش بهتره


منصور انصاری

0

2

1 سال پیش

مدتی است خبری ا ز دو هوادار خوبمون بختیاری هدایتی نیست دلتنگ نظراتشون هستیم انشالله هرجا هستن بسلامت باشن


حمیدکرمانی

-10

0

1 سال پیش

یحیی خودش زیادیه توروهم برداشت اورد


سید ابراهیم غفاری نیا

0

4

1 سال پیش

کسانی خوبی رو واسه الگو قرار دادی پس تلاشت رو بیشتر کن،ماشالللله


سعید

-10

0

1 سال پیش

به اون خدا ضعیف ترین بازیکن لیگ همین اسد بیگیه. بازی رو کند میکنه بلد نیست سر بزنه توپ گیر خوبی نیست فاجعه کار میکنه. یکی نیست بگه آقای گل محمدی خدا وکیلی تو اسلا چه انگیزه ای داری حتی اینو تو لیست ۲۲ نفر جا بدی چه برسه بازیش هم بدی. حیف بازیکن که به این میگن.


سعید

-9

0

1 سال پیش

به اون خدا تو لیگ ضعیف ترین بازیکن همین اسد بیگیه بازی رو کند میکنه


علیرضا حسین پور

0

7

1 سال پیش

اسدبیگی بازیکن خیلی خوبی است واقعا همیشه در اختیار تیم است واز جان ودل بازی میکنه، براش آرزوی موفقیت دارم، درود بر پسر ارتش سرخ آسیا پرسپولیس قهرمان


محمد حسن جلالی

0

7

1 سال پیش

امیدوارم در زمین بازی هم مثل الگوهات بشی/ عشق فقط پرسپولیس


احمد نوری اسرمی

0

6

1 سال پیش

امیدوارم سالهای سال برای ما بدرخشی


رضاخان رهبر

-2

4

1 سال پیش

در جواب دوست عزیز که پرسید کیسه از کجا اومده بگم اون زمان تیم‌ها پرچم مثل الان نداشتن یا خیلی کم بوده ی بار اومدن چندتا کیسه رو دوختن بهم و پرچم درست کردن ازون روز شدن کیسه و استقلالی‌ها بعد از هر بازی میرفتن حمام بیرون و همو کیسه می‌کشیدن دیگه اونجا کار دیگه میکردن یا نه رو نمیدونم بعدش معروف شدن به کیسه کش یا دلاک

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال