ارتش سرخ دات کام

اخبار

اشرف: از اسکوچیچ گله مندیم ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 15 اظهار نظر

-

3 سال پیش

اشرف: از اسکوچیچ گله مندیم

ارتش سرخ دات کام :
اشرف: از اسکوچیچ گله مندیم
باشگاه پرسپولیس از عدم همکاری سرمربی تیم ملی با این تیم گلایه کرد.

علیرضا اشرف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: روز گذشته بازی دوستانه خوبی با سپاهان برگزار کردیم. طبق برنامه‌ای که کادرفنی قبل از دیدار مهم با الهلال عربستان داشت، دیدار تدارکاتی با سپاهان را هم برنامه‌ریزی کرده بود و طبق صحبت کادرفنی دو تیم قرار شد این بازی دوستانه در شرایط نزدیک به دیدار رسمی برگزار شود تا هر دو تیم محک جدی بخورند.

وی افزود: خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد و در دیداری خوب تیم ما قبل از سفر به عربستان و برگزاری دیدار با الهلال محک جدی خورد. جا دارد از باشگاه سپاهان و آقای نویدکیا هم تشکر کنیم که کمال همکاری را با ما داشتند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته باید گلایه‌ای از سرمربی تیم ملی داشته باشیم. با وجود اینکه دیروز درخواست کردیم با توجه به شروع نشدن لیگ برتر و نداشتن بازی رسمی، برای آماده‌سازی هرچه بهتر پرسپولیس در آستانه دیدار حساس و مهم با الهلال، مهدی ترابی و میلاد سرلک را حداکثر یک نیمه برای بازی دوستانه با سپاهان در اختیار تیم ما قرار دهند، سرمربی تیم ملی با این درخواست مخالفت کرد.

اشرف ادامه داد: باشگاه در این زمینه درخواست رسمی به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و آقای صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه و افشین پیروانی مدیر تیم هم برای عملی شدن این درخواست مذاکراتی با دبیر فدراسیون فوتبال انجام دادند. حتی کریم باقری نیز از طرف سرمربی ما مستقیما با اسکوچیچ صحبت کرد اما باز هم با درخواست پرسپولیس مخالفت شد و واقعا شگفت‌زده‌ایم. اگر این دو بازیکن مقابل امارات بازی کرده بودند، چنین درخواستی نمی‌کردیم ولی وقتی بازی نکرده بودند توقع داشتیم این همکاری صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: به ما اعلام کردند سرمربی تیم ملی گفته تیم ملی دیدار مهمی با کره جنوبی پیش رو دارد و بهانه‌شان همین بود. حضور این دو بازیکن در دیدار مقابل با سپاهان می‌توانست به پرسپولیس که تک نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا است، کمک کند و اتفاقا برای تیم ملی هم این موضوع خوب می‌شد چرا که این دو بازیکن می‌توانستند بیشتر در شرایط مسابقه قرار گیرند. ضمن اینکه در گذشته این مورد را داشتیم که اجازه خروج بازیکن از اردوی تیم ملی داده شده بود (اخباری، بازیکن تراکتور) ولی در کمال تعجب این درخواست رد شد.

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس افزود: موضوع دیگر اینکه وقتی بازیکنی را آماده به تیم ملی می‌دهیم انتظار داریم که بازیکن را آماده و در شرایط بازی تحویل بگیریم اما شما ببینید در این چند ماه گذشته چند بار بازیکن پرسپولیس با مصدومیت به اردوی تیم ما برگشته است؟ آسیب دیدگی وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا که هر کدام را از چندین بازی محروم کرد، گویای این اتفاق است.

اشرف عنوان کرد: با وجود اینکه پرسپولیس در چند سال اخیر همواره از همه لحاظ با فدراسیون فوتبال و تیم ملی همکاری کرده است، با تیم ما همکاری نشد. در سال‌های اخیر بیشترین همکاری را با فدراسیون فوتبال و تیم ملی از لحاظ در اختیار گذاشتن بازیکنان داشتیم. حتی مربیان تیم هم به تیم ملی رفته‌اند و شما هیچ تیمی را در دنیا پیدا نمی‌کنید که دو مربی‌اش در اختیار تیم ملی باشند اما باشگاه پرسپولیس برای موفقیت تیم ملی این کار را انجام داد.

وی تصریح کرد: همان طور که یحیی گل‌محمدی در گذشته اعلام کرد پرسپولیس به همکاری با تیم ملی افتخار می‌کند و هیچ چشم‌داشتی هم در مقابل ندارد. با افتخار و برای سربلندی کشورمان با فدراسیون تعامل می‌کنیم اما متأسفانه گویا این همکاری یکطرفه است و فقط پرسپولیس باید همکاری کند.

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت: باز هم اشاره می‌کنم که درخواست غیرمعقولی نداشتیم. بازی پرسپولیس با الهلال یک بازی فراباشگاهی و ملی است و ما نماینده ایران هستیم. در آینده، برای تعامل بیشتر انتظاری از پرسپولیس نداشته باشید. ما هر بار حسن نیت خود را نشان دادیم ولی برخوردی که دیروز از سوی اسکوچیچ انجام شد، نشانی از تعامل نداشت.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/144767
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حامد اکبری

0

2

3 سال پیش

احمد عزیز شاید من اشتباه کرده باشم اما گفتم که همشون یه طرف پرسپولیس و هوادارانش یه طرف به هر حال سپاس ازت دوست عزیز از کسایی که منفی دادنم ناراحت نیستم ما اینجا با سرپرستی مدیر سایت عزیزمون یه خانواده ایم و همدلی اعضای گروه دلخوری ها رو دورش میکنه


علی بارانی

0

2

3 سال پیش

البته بخاطر یه بازی دوستانه نمیدن بازیکن ولی اگه کیسه یا سپاهان بودن همه بسیج میشدن تا مربی تیم ملی مجبور بشه


احمد نوری اسرمی

0

4

3 سال پیش

در جواب حامد عزیز که بخاطر نمره منفی ناراحت شد. ترابی اصلا تو تفکرات اسکوچیچ جایی نداره مطمئن باش با کره هم بهش بازی نمیده سرلک ده دقیقه با امارات بازی کرد و یحیی خواست تا این دو بازیکن فقط یک نیمه کنار بچه ها بازی کنن با هم هماهنگ بشن چون بعد بازی با کره فقط سه روز وقت دارن که باید برن جده تست کرونا بدن بعد فقط یک روز میتونن تمرین کنن این یعنی با اجازه ندادن اسکوچیچ سه بازیکن فیکس ما بعد از چهارده روز یکدفعه باید برن فیکس بازی کنن اون هم تو زمین گاو شیرده با حضور تماشاگران ایا این خواسته از اسکوچیچ زیاد بود؟


عشقپولیس

-3

0

3 سال پیش

اگه این منطقیته خدا حرفای الکیتو به خیر کنه😐


حامد اکبری

0

6

3 سال پیش

واقعا نمی‌فهمم اون کسایی که منفی دادنو من همیشه به کری خونی و حرفای بی منطق کیسه خندیدم چون دست خودشون نیست واقعا نمیفهمن ولی اینجا طویله ی کیسه السعودی نیست عقل است که تصمیم می‌گیرد نه احساس به امید برد الهلال و قهرمانی واقعی آسیا


علی ولی

0

5

3 سال پیش

ظاهراً همه ارکان فوتبال در داخل کشور بر علیه پرسپولیس شده اند ولی پرسپولیس با سربلندی و پر قدرت مسیر موفقیت را طی خواهد کرد


عبدالرحمن لشکری

0

3

3 سال پیش

همه دوست دارن پرسپولیس زمین بخوره از وزیر بگیر تا فدراسیون و سازمان لیگ و.. ولی این تیم تیم شیرانه و چهل میلیون نفر با دعای خیر و انرژی های مثبت معجزه گر پشت این تیم مثل شیر ایستاده اند، به یاری حق و حمایت هوادار و غیرت بچه ها و درایت کادرفنی ما بازهم آبروداری خواهیم کرد و مقابل تیم قدرتمند و قابل احترام الهلال پیروز خواهیم شد.


ترحم یزدان دوست

0

4

3 سال پیش

پرسپولیس با وجود تمامی ناملایمات داخلی بازم به حول و قوه الهی الهلال را میبره


ترحم یزدان دوست

0

2

3 سال پیش

پرسپولیس با وجود تمامی ناملایمات داخلی بازم به حول و قوه الهی الهلال را میبره


امیرحسین

0

2

3 سال پیش

خدایی فقط ی بار مربی و بازیکنان مون ندیمشون میفهمن😏👊


علی زارعی

0

4

3 سال پیش

آقایان صدری ، مدیر اداری حواستون به بازیکنانی که پایان فصل قراردادشان تموم میشه باشه مثل ترابی اسدی و ... نشه مثل پارسال


احمد نوری اسرمی

0

9

3 سال پیش

لعنت به وزیر لعنت به فدراسین چقدر بی غیرتن ظاهرا پرسپولیس رو منافع ملی نمیدونن ولی کور خوندن ما پرسپولیسیم با این سنگ اندازیها از هدف باز نمیایستیم


حامد اکبری

-7

2

3 سال پیش

من همیشه سعی کردم منطقی حرف بزنم یا چیزی بگم و کری بخونم با این که میدونم شاید دوستانم الان از حرفم خوششون نیاد با این که با بخشی از حرفاش موافقم با اینکه این فدراسیون کیسه کش همیشه ضد ما بوده اصلا بهتره بگم لیگ ایران و وزیر و ای اف سی و همه یه طرف بودن و ارتش سرخ و هوادارانش یه طرف ولی حتی اگر بازیکنا مون بازی نکرده باشن بازم نمیشه که وسط اردوی جام جهانی بازیکنا واسه یه بازی دوستانه بیان آقای اشرف منطق میگه این درخواستمون درست اشتباه ما هوادارا هم از مکتب پرسپولیس یاد گرفتیم منطقی باشیم


ترنج آریان پور

0

3

3 سال پیش

آدم اینقد خودخواه ایکوچیچو میگم واقعا ک😒


حسین بیژنی

0

6

3 سال پیش

باید عرض کنم تیم پرسپولیس از هرلحاظ مظلومه وتنها هست حالا اگه تیم سوگلی خودشون بود همه امکانات و همکاری رو باهاشون میکردن از باشگاه خواهش میکنیم از این ب بعد دو مربی رو در اختیار تیم ملی نگذارین چون هیچ لزومی نداره موقعی مربی تحت قرارداده در اختیار شون بزارین

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر - شمس آذر 19:00
صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30

دوشنبه, 17 اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال