ارتش سرخ دات کام

اخبار

اعداد خطرناک، متهمان غایب! ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 15 اظهار نظر

-

2 سال پیش

اعداد خطرناک، متهمان غایب!

ارتش سرخ دات کام :
اعداد خطرناک، متهمان غایب!
هر بار که مدیران باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی حاضر می‌شوند، فراخور حال آن روزشان می‌توان منتظر شنیدن اخباری تازه و البته شفاف‌سازی‌هایی مهیج در جهت تنویر افکار عمومی بالاخص هواداران میلیونی این تیم بود.
رضا درویش حالا در موقعیتی قرار دارد که راحت حرف می‌زند و راحت اطلاعات می‌دهد، پس می‌توان در هر مصاحبه او منتظر دریافت دیتایی تازه بود تا بدانیم در آن باشگاه عجیب و غریب چه می‌گذرد.
درویش در مقطعی از دوران مدیریت حدوداً 7 ماهه‌اش در باشگاه پرسپولیس پشت سر هم مصاحبه می‌کرد اما مدتی است کم حرف می‌زند. با این حال دوشنبه شب از دل صحبت‌های او برخی اعداد نگران‌کننده و خطرناک بیرون آمد که تا حدودی مشخص می‌کند اوضاع و احوال فعلی پرسپولیس چگونه است و درویش و باشگاه کجای کار قرار دارند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین مصاحبه خود به اطلاعات و اعداد و ارقامی اشاره کرد که برای هواداران این تیم پرسش‌های اساسی‌تری را نسبت به مهاجم خارجی دوم و... مطرح می‌کند اما متأسفانه متهمان و افرادی که باید به سؤال‌های مهمی درباره رقم خوردن این اعداد جواب بدهند، سکوت کرده‌اند و با وجود اینکه در دادگاه کارکنان دولت پرونده دارند به راحتی زندگی نرمال‌شان را دنبال می‌کنند.

268
مبلغ مالیات باشگاه پرسپولیس از حدود 30 سال قبل تا الان اینقدر شده که البته تا نزدیکی‌های این رقم از بریدن چنین مالیات سنگینی برای باشگاه خبر داشتیم. همین مالیات سنگین باعث شده بود برای مدتی حساب باشگاه پرسپولیس بسته شود اما حالا سؤالی که درویش مطرح می‌کند جای تأمل و تعمق دارد. درویش حرف درستی می‌زند و می‌گوید باشگاهی که در تمام این 40-30 سال زیان‌ده بوده چرا باید چنین رقم سنگینی را به عنوان مالیات بر درآمد بپردازد. از طرفی مدیران مالیاتی کشور به درویش گفته‌اند اگر مدیران‌عامل قبلی باشگاه پرسپولیس در مواجهه با برگه مالیاتی باشگاه برخورد درستی داشتند و همان موقع اظهارنامه می‌دادند و می‌گفتند این باشگاه زیان‌ده است این عدد اینقدر بزرگ و ترسناک نمی‌شد. در واقع اینجا هم به سوء‌مدیریت مدیران قبلی باشگاه پرسپولیس برمی‌خوریم و شاید خیلی از آنها باید درباره این عدد عجیب جوابگو باشند.

42
42 میلیارد تومان پول به حدود 40 نفر طلبکار باشگاه پرسپولیس شامل مربی و بازیکن و... پرداخت شده تا باشگاه برای اخذ مجوز حرفه‌ای قدم بزرگی بردارد. با این حال طبق گفته درویش و آنطور که از صحبت‌هایش برمی‌آید ظاهراً هنوز هم با برخی از طلبکاران داخلی باشگاه تسویه نشده یا برخی سراغ طلب‌شان نرفته‌اند.

350
درویش می‌گوید طی روزهای اخیر 350-340 هزار یورو بدهی پرداخت کرده‌اند که شامل بدهی به استوکس و باشگاه کورتریک و... می‌شود. با این حال همانگونه که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به درستی مطرح کرده سؤال اینجاست که چرا مدیران قبلی باشگاه قراردادهایی بستند یا اشتباهاتی کردند که کار به اینجا برسد.

260
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مجموع بدهی این باشگاه در بدو ورود ایشان (دی‌ماه سال گذشته) غیر از بدهی مالیاتی چیزی بالغ بر 260 میلیارد تومان بوده است که البته بخشی از آن پرداخت شده اما مدیریت بر چنین باشگاهی با این رقم عجیب از بدهی کار راحتی نیست. درویش در روزهای نخست مدیریتش این رقم را لو نداده بود اما حالا می‌گوید وقتی به باشگاه وارد شده با این عدد سنگین مواجه شده و البته بخشی از آن را کم کرده است.

900
عمده‌ترین بدهی باقیمانده باشگاه پرسپولیس به اشخاص حقیقی شامل بازیکن و مربی خارجی به بوژیدار رادوشوویچ است. طبق اعلام درویش باشگاه فعلاً 53 هزار فرانک سوئیس هزینه کرده تا این پرونده را در دادگاه عالی ورزش عقب بیندازد و بتواند احتمالاً باز هم چیزی از این مبلغ کم کند اما احتمالاً این عدد هم به مجموع هزینه‌های بیهوده‌ای که باشگاه برای بازیکنان و مربیان خارجی منتقل شده اضافه می‌شود. در عین حال پرسش اساسی همچنان این است که چطور گلری که به قول درویش گلر فوتسال بوده و در کشورش قراردادهای 60-50 هزار یورویی می‌بندد باید از پرسپولیس برای بازی نکردن 900 هزار یورو پول بی‌زبان را بگیرد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150687
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
فرزاد احمدی

0

1

2 سال پیش

عآآآآآآآآآوللللییییی


حسین سانیلی

-1

2

2 سال پیش

من بی دلیل نگفتم که درویش یک بله قربان گو هستش همین توقف خرید بازیکن امسال که به دستور سجادی ملعون که نتیجش این شدمهاجم ما تا آخرین لحظه نخریدیم اینهمه استرس به تیم وهوادارواردشد دوامتیاز مقابل ذوب مفت از دست دادیم چون همه کار کردیم جز گلزنی


حسین سانیلی

0

3

2 سال پیش

بزرگوار پرسپولیس هویت ماست اسم پیروزی که انتخاب کردند یک نام تحمیلی که حکومت به اجبار روی نام پرسپولیس گذاشت هرچیزی که پایه واصالتت را زیر سوال ببره باید حساس باشیم البته باعث افتخاره پرسپولیس باز نامی که حکومت انتخاب کرده نپذیرفت که آزادی قصد داشتن ونام پیروزی انتخاب کردند که کارماست مثل کیسه بی ریشه نیستیم هر اسمی انتخاب کنند می پذیرند واصلا برایشان مهم نیست چون اصالت و ریشه ندارند که به آن حساس باشند


اکبرخزایی

0

2

2 سال پیش

اکبرخزائی ازنهاوند لعنتخدابه میدیران بی لیاقت اسبق که این همه ضرر به این باشگاه زدهاندخداازشان نگزرد


ارتش سرخ آسیا

0

2

2 سال پیش

آقای سانلی چرا واقعا به نام پیروزی باید حساس باشیم؟ این کیسه کشا هستند که باید به اصالت و نام خودشون حساسیت داشته باشن. نه ما. پیروزی مگه چه مشکلی داره؟ چون همیشه وقتی کیسه کشا میگن ما دعوا می کنیم اونا هی تکرار می کنند. بذارید بگن. هیچ نامی بدتر از دوچرخه سواران نیست. پیروزی به این خوبی ما نباید به اصالتمون حساسیت داشته باشیم. گرچه اصالت اصلی ما همون پرسپولیس هست. اصالت اصلی ما تخت جمشیده. آسیا برای شروع لیگ برای پرسپولیس عکس تخت جمشید زده بود برای کیسه برج میلاد. این نشان از اصالت ما هست


ارتش سرخ آسیا

0

2

2 سال پیش

کلا اصلا این بازیکن چرا باید همچنین پولی بهش بدن وقتی ذخیره ی بیرانوند و لک بوده


حسین سرخدل

-1

3

2 سال پیش

بجای اینکه مدیران قبلی رو زیرسوال ببریم باید یقه ی وزرای قبلی و الان رو گرفت که چطور میشه وقتی شخصی در گذشته مدیر این تیم بود وکلی خرج رو دست باشگاه گذاشت و نتیجه یی درخور شان باشگاه نگرفت و کارنامه ی کاریش فقط وفقط ضرر بود رو مجدد مدیر میکنن لعنت بر هرچی وزیر و مدیر بیشرف و بی وجدان ...لعنت بر هرچی وزیر و مدیر دزد که با بیت المال گردن کلفت کردن...لعنت بر وزیر ومدیر ی که باپول ملت و هوادار رفته مدرک دکترا برا خودش خریده... تف به ذات کثیف تون...


موسی کشاورز

0

3

2 سال پیش

خدا لعنت کند اونای که این قر ضهارابرای پرسپولیس جاگذاشتند آفای انصاری فرد خدالعنتت کند چه برسرپرسپولیس اوردی0


moretza

-1

2

2 سال پیش

بازم دم درویش گرم تا خصوصی نشه هيچي درست نمیشه


مهدی حسینی پور

0

2

2 سال پیش

لعنت بر انصاریفرد بی شرف


milad

0

2

2 سال پیش

چه پول‌های مفت و بی زبونی که بخاطر بی لیاقتی و مدیریت غلط مدیران اسبق باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس باید پرداخت بشه.


حسین سانیلی

-2

2

2 سال پیش

حیف از اشخاصی مانند آقای دادکان خانه نشین باشند ویکی مثل درویش مدیرعامل ما باشد چون این شخصی بله قربان گوی که در نقطه حساس خودش میتواند بدترین دشمن پرسپولیس شود چون این حفظ صندلیش را به همه چیز ترجیح میدهد هر موقع سجادی ملعون بخواهد ترمز پرسپولیس را بکشد کار برایش فراهم میکند


حسین سانیلی

-2

2

2 سال پیش

نمیدانم هیچوقت به این درویش حس خوبی نداشتم از آن زمانی که در برنامه تلویزیونی مثل شخص بی سروپایی مانند زنوزی پرسپولیس راپیروزی خواند یا رفتارهای دوگانه اش در مقطعی که مدیرعامل شده وخصومت پنهانی که باآقا یحیی دارد ومنتظر فرصتیست که همه کاسه کوزه ها سرایشان خالی کند


فرزاد زارعی

0

3

2 سال پیش

سومدیریت کمر مملکت رو شکسته و حالا حالا دست بردار نیست .


احمد نوری اسرمی

0

3

2 سال پیش

خائنین باید اعدام شوند تا برای دیگران درس عبرت شود

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر - ملوان 17:15
مس رفسنجان - سپاهان 17:50
هوادار - پرسپولیس 18:20
آلومینیوم - صنعت نفت 18:30
تراکتور - گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن - پیکان 18:15
استقلال خوزستان - نساجی 19:30
استقلال - فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 26 21 57
2 پرسپولیس 26 21 56
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 26 -2 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال