ارتش سرخ دات کام

اخبار

اعلام برنامه هاي تيم ملي فوتبال تا ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

12 سال پیش

اعلام برنامه هاي تيم ملي فوتبال تا ديدار/ با قطر کي روش:حاشيه سازي نکنيد؛مسووليت پذير باشيم

ارتش سرخ دات کام :
اعلام برنامه هاي تيم ملي فوتبال تا ديدار/ با قطر کي روش:حاشيه سازي نکنيد؛مسووليت پذير باشيم
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران ضمن تشريح دقيق برنامه هاي تيم ملي تا ديدار با قطر، به برخي افراد گفت که براي تيم ملي حاشيه نسازند زيرا زمان براي ما بسيار مهم و مسووليت مان بسيار عظيم است.

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کارلوس کي روش ابتدا برنامه آتي تيم ملي را به اين شرح اعلام کرد:

مرحله اول 28 بهمن: اعزام تيم ملي به دوبي و آغاز اردو و تمرينات در اين شهر (بازيکنان استقلال يا ذوب آهن که روز 29 بهمن در مقدماتي ليگ قهرمانان آسيا بازي دارند، روز 30 بهمن به اين اردو ملحق خواهند شد).

4 اسفند: ديدار دوستانه با اردن در دوبي

5 اسفند: بازگشت به تهران

مرحله دوم 6 اسفند: ادامه اردو در تهران – هتل اوين

10 اسفند: ديدار با قطر در ورزشگاه آزادي

بررسي ليگ و آناليز بازيکنان

کي روش در ادامه گفت: کادر فني به طور دايم درحال بررسي ديدارهاي ليگ است. کليه بازيها چه از نزديک و چه ازطريق دي وي دي ديده و آناليز شده و اين کار ادامه خواهد داشت. يکي از هدف هاي اين کار، يافتن گزينه هاي جديد در پست هاي گوناگون است. براين اساس ما تا اين لحظه به يک فهرست 23 نفري رسيده ايم که شالوده اصلي تيم ملي خواهد بود. در کنار آن، يک فهرست 16 نفره هم انتخاب کرده ايم که ميانگين سني آنها 21 تا 22 سال است. اين گروه شامل بازيکنان داخلي و نيز بازيکناني هستند که در خارج از ايران بازي مي کنند و ما دايم آنها را زيرنظر داريم.

نگراني از مصدوميت ها
سرمربي تيم ملي در ادامه اين گفت وگو از مصدوميت هاي برخي بازيکنان ملي پوش و طولاني شدن آن ابراز نگراني کرد و گفت: ما بسيار نگران مصدوميت هايي هستيم که برخي بازيکنان دارند و گزارش هايي که به ما رسيده حاکي از آن است که زمان اين مصدوميت ها بيش از حد طولاني شده و به همين دليل ما مدتي است نتوانسته ايم بازي بازيکناني مانند خسرو حيدري، قاسم حدادي فر، پژمان نوري و مسعود شجاعي را ببينيم، ضمن اينکه آندرانيک تيموريان هم به تازگي به جمع مصدومان پيوسته است.

تعامل با سازمان ليگ براي بهترين برنامه ريزي
کي روش درباره برنامه ريزي تيم ملي باتوجه به برنامه ليگ اظهار داشت: ما همچنان با سازمان ليگ درتعامل هستيم که بهترين برنامه ريزي را براي تيم ملي داشته باشيم. هدف ما اين است تا جايي که امکان دارد به برنامه باشگاهها لطمه نخورد ضمن اينکه در کارهاي اصلي و بنيادي تيم ملي هم خللي وارد نشود. البته اين کار ساده اي نيست اما شک ندارم که براي دستيابي به چنين برنامه اي بايد گاهي از خواست خودمان کوتاه بياييم و درخواست ما از باشگاهها اين است که به ما کمک کنند و در جايي که ممکن است از خواستهاي خود بخاطر تيم ملي کوتاه بيايند. اگر هردوطرف بتوانند تا جايي که امکان دارد به هم کمک کنند، شرايط ايده آل خواهد بود و به همين علت کادر فني با فدراسيون و سازمان ليگ درتلاش هستيم تا به اين برنامه برسيم. نظر من اين است که بايد بخاطر تيم ملي تمام سعي و تلاش خود را انجام دهيم تا به اين هدف مشترک برسيم و من مطمئن هستم اغلب مربياني که در ليگ کار مي کنند درپي اين هستند که اين تعامل را داشته باشند و هر کاري مي توانند براي تيم ملي انجام دهند.

به قولم به مربيان عمل کردم
کي روش سپس در پاسخ به سوال مدير رسانه اي تيم ملي مبني براينکه برخي مربيان ليگ برتر از طولاني بودن مدت اردو براي بازي با قطر انتقاد کرده اند، گفت: تنها زماني که مي توانستيم در تاريخ ديدارهاي دوستانه فيفا براي تيم ملي يک ديدار تدارکاتي ترتيب دهيم و مسايل تکنيکي و تاکتيکي را که مدنظر داريم با بازيکنان مرور کنيم، همين تاريخ 23 فوريه (4 اسفند) بود. پس از 24 نوامبر و بازي با اندونزي من با هماهنگي با سازمان ليگ قول دادم تا ديدار با قطر هيچ برنامه اي براي بازيکنان نداشته باشم و به قولم عمل کردم. از آن زمان تا ديدار با قطر يک فاصله سه ماهه است که ما به هيچ وجه بازيکنان را دراختيار نداريم و اين براي ما که در کوران مسابقات انتخابي جام جهاني هستيم قابل درک نيست اما من اين کار را انجام دادم چون به مربيان ليگ برتر قول داده بودم. اکنون نيز طبق مقررات فيفا شش روز پيش از بازي با قطر مي توانيم بازيکنان را دراختيار بگيريم و پس از سه ماه بدون فعاليت، يک ديدار تدارکاتي با اردن گذاشته ايم و چهار روز تمرين براي آن. آيا انتظار اين است که ما هيچ کاري انجام ندهيم؟ واقعيت اين است که ما درطول اين 12 روز اردو، تنها 6 يا 7 روز تمرين فعال داريم که بتوانيم مسايل تکنيکي و تاکتيکي را مرور کنيم.

وي افزود: بازهم تاکيد مي کنم که در زمان استخدام من، اين ماموريت ازطرف فدراسيون به من داده شد که تيم ملي ايران را به جام جهاني ببرم اما به آنهايي که به واقعيت نگاه نمي کنند و يا آن را نمي دانند بارديگر بايد بگويم و تاکيد کنم که انتخابي جام جهاني 2014 براي ما در سالهاي 2011 و 2012 است. البته براي بعضي از تيم هاي دنيا جام جهاني در همان سال 2014 آغاز مي شود اما حتي برزيل که ميزبان است، در سالهاي 2011 تا 2014 براي آماده شدن تيمش برنامه مشخصي دارد. براي ما خرداد 91 يعني حدود 40 درصد راه جام جهاني که اين را قبلا هم گفته ام. ما هدفمان فتح جام جهاني نيست، بلکه ابتدا صعود به اين مسابقات و سپس موفقيت در آن است، بنابراين من از اين افراد سوال مي کنم که ما چه زماني بايد کارمان را شروع کنيم؟ در سال 2016؟! براي سال 2006 سه ماه اردوي تدارکاتي داشتند، ما کي اين فرصت را داريم؟ براي من کاملا روشن است افرادي که اين مسايل را عنوان مي کنند علاقه اي به رفتن تيم ملي به جام جهاني ندارند و من علاقه اي به موفقيت تيم ملي در آنها نمي بينم. البته به آنها احترام مي گذارم اما اينها کساني هستند که تنها جلو پايشان را مي بينند. درنهايت فقط مي توانم به آنها بگويم که زماني را براي تلف کردن براي افرادي که منافع شخصي و باشگاهي خود را به منافع ملي و تيم ملي ترجيح مي دهند، ندارم.

در مورد تيم ملي مسووليت پذير باشيم
کي روش در ادامه اين گفت و گو اظهار داشت: براي چندمين بار تاکيد مي کنم و هشدار مي دهم که جام جهاني 2014 براي ما در خرداد 91 رقم مي خورد، به همين جهت لازم است براي تيم ملي حاشيه سازي نکنيم. ما اگر براي پي ريزي يک برنامه برتر تلاش نکنيم، به مشکل برخواهيم خورد. همه بايد بدانند که ما با يک محدوديت زماني روبرو هستيم زيرا 14 خرداد نخستين بازي ما در مرحله پاياني است اما 9 و 10 خرداد تيم هاي ما در ليگ قهرمانان آسيا بازي دارند و اين چالش جدي ما است، بنابراين بايد در کارمان جدي و مسووليت پذير باشيم. زمان براي ما بسيار مهم و مسووليت مان بسيار عظيم است. اين مسووليت آنقدر بزرگ و ارزشمند است که من به مسايل حاشيه اي توجه نکرده و وقتم را با سخنان افرادي که علاقه اي به رفتن تيم ملي به جام جهاني ندارند، تلف نکنم.

درباره دو بازي با ساحل عاج و سوئد
سرمربي تيم ملي در پايان اين گفت وگو درباره مسايلي که چندي پيش پيرامون دو ديدار دوستانه تيم ايران با ساحل عاج و سوئد مطرح شد، گفت: بازي با ساحل عاج را به دليل همان قولي که به مربيان باشگاهي داده بودم ونه بخاطر منافع خودم، رد کردم چون مي خواستم به قول و قرارم با سازمان ليگ و مربيان پايبند باشم. اما بازي با سوئد ازنظر من يک دروغ بزرگ بود زيرا هيچگاه در اين باره چيزي به من گفته نشد و اگر گفته هم مي شد، به دليل همان قول و احترام به آن، پاسخ رد مي دادم و اين هم يکي از آن دلايلي است که ما بتوانيم يک اردوي 12 روزه و يک ديدار دوستانه برابر اردن داشته باشيم.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/25751
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال