ارتش سرخ دات کام

اخبار

امامی‌فر: پرونده حضور در پرسپولیس ر ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 1 اظهار نظر

-

3 سال پیش

امامی‌فر: پرونده حضور در پرسپولیس را بستم

ارتش سرخ دات کام :
امامی‌فر: پرونده حضور در پرسپولیس را بستم
نام‌های مختلفی برای حضور در مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس به گوش رسیده و می‌رسد. از چهره‌های سیاسی تا ورزشی! برخی از آنها حضورشان در پرسپولیس را تکذیب یا رد می‌کنند و برخی هم برای حضور در این باشگاه مردمی خود را علاقه‌مند نشان می‌دهند. این‌بار سراغ علیرضا امامی‌فر، هافبک اسبق پرسپولیس و مدیر کنونی مرکز ملی فوتبال فدراسیون رفتیم و درمورد احتمال حضورش در مجموعه مدیریتی باشگاه پرسپولیس پرسیدیم و اینکه همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال چه سرانجامی پیدا کرده است.

*چندی قبل در خبرها خواندیم که قرار است در بدنه مدیریتی جدید باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشید. این خبر چقدر صحت داشت و آیا قرار است چنین اتفاقی بیفتد؟
در این ارتباط یک صحبت غیرمستقیم با من شد اما الان کلا این پرونده را برای خود بسته‌ام و همه‌چیز تمام شده است.

*دلیل خاصی برای این موضوع وجود دارد؟
راستش را بخواهید شرایط همکاری وجود نداشت و من هم موضوع را تمام‌شده تلقی کردم. خیلی نمی‌خواهم وارد جزئیات موضوع شوم ولی من کارمند فدراسیون فوتبال هستم و درحال‌حاضر تعهدی داده‌ام که باید به آن عمل کنم.

*گفته می‌شد از سمت خود در آکادمی فوتبال استعفا داده‌اید!

در این مورد قبلا توضیحات لازم را داده‌ام و الان می‌گویم که با فدراسیون فوتبال قراردادی دارم که کاملا به آن پایبند هستم و مسئولیت سنگینی هم در آکادمی فوتبال دارم. حقیقتا حجم کاری‌ام زیاد است و علاوه‌بر اینکه باید در حوزه تیم‌های ملی فعالیت کنیم باید در برگزاری بازی‌های ملی هم یاور فدراسیون فوتبال باشیم. شرایط لازم را برای تمرین تیم ملی کره‌جنوبی فراهم کردیم تا حریف تیم ملی کشورمان بدون دغدغه‌ای تمرین کند. درحال‌حاضر تمام توانم را برای انجام کارهایم در آکادمی فوتبال به‌کار گرفته‌ام و با قدرت در خدمت فدراسیون فوتبال و عزیزی‌خادم هستم. به هرحال در طول زندگی پیشنهادهای کاری مختلفی به آدم ارائه می‌شود که بسته به شرایط نسبت به پذیرش یا عدم پذیرش آن تصمیم‌گیری می‌کنیم. پیشنهاد حضور در پرسپولیس به شکل غیررسمی بود و درحال‌حاضر با فدراسیون فوتبال همکاری می‌کنم.

*اصلا علاقه‌ای به بازگشت به پرسپولیس داشتید؟
راستش را بخواهید به‌خاطر شرایط کرونایی کشور کلا سبک زندگی‌ام را تغییر دادم. با توجه به رفت‌وآمدهای زیاد باشگاهی و حضور طولانی در جمع گروهی نفرات سعی کردم در فضایی از فوتبال حضور پیدا کنم که 10 سال برایش تحصیل کردم. همیشه سعی کرده‌ام از کارهایی که برعهده می‌گیرم، لذت ببرم. زمانی برای پرسپولیس توپ زده‌ام و لژیونر شدم و حتی مربیگری هم کردم. حالا در فضایی دیگر مشغول خدمت هستم و دنبال نام و شهرت نیستم. کمتر مصاحبه می‌کنم و انرژی‌ام را صرف کار جدیدم می‌کنم و می‌خواهم حالا که فرصت کار را به یک فرد ورزشی داده‌اند به‌درستی از آن استفاده کنم. تا بعد خدا چه خواهد و چه اتفاقی بیفتد.

*بازی با الهلال درپیش است و بازی سختی هم به نظر می‌رسد. نظرتان درمورد این رویارویی چیست؟
اگر بخواهم درمورد این بازی صحبت کنم باید صحبت‌هایم را به دو بخش تقسیم کنم. اول اینکه باید به عقب برگردیم و بگوییم این تیم 2 دوره به مقام نایب‌قهرمانی آسیا رسیده و 5 دوره هم قهرمان لیگ شده است. حال باید به‌دنبال پیدا کردن دلایل ناکامی تیم در 2 دوره‌ای باشیم که به فینال آسیا رسید. باید چه از نظر فنی و چه مدیریتی وضعیت پرسپولیس را کامل بررسی کنیم و ببینیم چه ایراداتی در کار بوده که مانع موفقیت تیم شده است. باید اشکالات را پیدا کنیم و نسبت به حل آن اقدام کنیم تا این‌بار خودمان را بی‌نقص‌تر به فینال برسانیم و در فینال موفق شویم.

*مسائلی که مطرح می‌کنید باید از پیش از شروع فصل به آنها توجه شود نه در فاصله کم باقی‌مانده تا شروع بازی!
دقیقا منظور من هم همین است. مسائلی وجود دارد که باید در طول زمان به آنها توجه کرد. ما یک بحث مدیریتی داریم و یک بحث فنی. درمورد بحث مدیریتی ما باید زمان بیشتری برای رفع مشکلات درنظر بگیریم. پرسپولیس سال‌هاست با مشکلات مالی دست به گریبان است. این مشکل باید بالاخره یک‌جا برطرف شود. تا کی باید شاهد چنین وضعیتی در تیمی باشیم که توانایی رساندن خودش به فینال آسیا را دارد. باید اشکالات کار را پیدا کنیم. باید بعد از رفع موانع، تاریخی را تعیین کنیم که در آن تاریخ پرسپولیس کامل از بحث‌های مالی رها شده و بتواند فقط روی مسائل فنی تمرکز کند. تیمی که مشکلات مالی‌اش را برطرف کرده باشد می‌تواند روی مسائل مهم تمرکز کند. می‌تواند یک تیم کاربلد داشته باشد که در طول فصل برای شناسایی مهره‌های موردنیاز تیم ملی کار کارشناسی کنند و مهره‌های خوبی را به کادرفنی معرفی کنند. آن‌وقت اگر برای جذب بازیکن خوب خارجی اقدام کنند با ممنوعیت جذب مواجه نمی‌شوند. وقتی این مشکلات وجود داشته باشد باشگاه تمام انرژی‌اش را باید بگذارد برای مدیریت بحران.

*به‌هرحال تا پرسپولیس بوده مشکل مالی هم بوده است!
به این دلیل است که مشکلات به شکل ریشه‌ای حل نشده است. باید برای حل این مشکل برنامه‌ریزی کنند و طرح و نقشه جامع داشته باشند. وقتی طرح داشته باشند و افراد کاربلد را برای اجرای طرح در اختیار می‌گیرند آن‌وقت باید زمان و تاریخی را مشخص کنند که در تاریخ کلا پرسپولیس از وضعیت بحرانی مالی خارج شود. این راهی است که پرسپولیس می‌تواند خود را از این مشکل بزرگ رها کند.

*و نکته دوم؟
حالا باید بحث فنی را مطرح کرد. یحیی گل‌محمدی و کادرفنی‌اش افرادی هستند که از تجربه بالایی برخوردارند و حالا باید به عقب بروند و دلایل ناکامی‌های قبل را از نظر فنی به‌طور کامل بررسی کنند. ببینند در آن زمان و با تیم‌های قبلی چرا تیم ناکام مانده و ضعف‌ها را با نفرات کنونی برطرف کنند و با حداکثر امکانات و تمرکز و قوت‌ها به مصاف الهلال بروند. الهلال سابقه و تاریخ خوبی در فوتبال آسیا و کشورش دارد. باید آنالیز دقیقی روی عملکرد این تیم توسط کادرفنی صورت بگیرد. با کمی دقت و طراحی تمرینات خاص و البته کنترل حواشی توسط مدیریت برای این دیدار می‌توان به نتیجه آن هم امیدوار بود. شما در هر دوره از مسابقات که حضور پیدا می‌کنی باید نقاط ضعف و قوت را بشناسی و ضعف را برطرف کنی تا خواسته‌هایت راحت‌تر برآورده شود.

*چقدر به نتیجه این بازی امیدوار باشیم؟
به‌عنوان یک هوادار احساس می‌کنم پرسپولیس این‌بار هدفش را کاملا مشخص کرده و می‌خواهد قهرمان آسیا شود. تیمی هم هست که با حوصله بازی می‌کند. اینها برای شروع یک بازی حرفه‌ای خیلی خوب است اما به نظرم کافی نیست. پرسپولیس ابزار موفقیت را در اختیار دارد اما باید خود را یک سر و گردن بالاتر از الهلال نشان دهد. باید سطح بازی خود را بالاتر از سطح بازی الهلال بیاورد تا شکست دادن حریف عربستانی برایش راحت‌تر شود.

*شاید بهتر باشد بپرسیم پرسپولیس در این بازی چقدر شانس برد دارد.
یکی از مربیان می‌گفت شانس برد زمانی هست که با تمام وجودت بجنگی، دریبل بزنی، شوت بزنی و... وقتی همه این فاکتورها را داشته باشی می‌توانی شانس برد هم داشته باشی. پرسپولیس رفاقت و همدلی دارد، هماهنگی دارد، کادرفنی و بازیکنان خوب دارد پس می‌تواند شانس را به سمت خود بکشاند. پس با اطمینان می‌توان گفت پرسپولیس شانس را همراه خود می‌بیند و باید از آن نهایت استفاده را ببرد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/144816
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حامد اکبری

0

2

3 سال پیش

ایشالا بهترین پیشکسوتامون بیان تو هیت مدیره اسمس خیلی مهم نیست مهم کارایی خوب داشتن. با اینکه همه ی پیشکسوتامون یه سرو گردن از پیشکسوتای کیسه بالا ترن و مثل کیسه و پرویز کچل به هر قیمتی نمیان پشت میز بشینن

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 24 3 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 23 -6 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال