ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

اميدهاي سرخ زنده شد ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

13 سال پیش

اميدهاي سرخ زنده شد

اميدهاي سرخ زنده شد
ارتش سرخ دات کام :

با وجود شکست پرسپوليس مقابل اينتراخت فرانکفورت


اميدهاي سرخ زنده شد 


 


با شرايط بحراني پرسپوليس در ليگ برتر کمتر کسي تصور مي‌کرد اين تيم در مصاف با تيم آلماني اينتراخت فرانکفورت بازي قابل قبولي ارائه دهد و نتيجه مناسبي کسب کند اما سرخ‌پوشان پنج‌شنبه شب در آنتالياي ترکيه با نمايشي خوب هواداران‌شان را به آينده اميدوار کردند و نشان دادند با صرف فعل خواستن و دور کردن حاشيه‌ها مي‌توانند خود پرسپوليس باشند نه سايه‌اي از آن!


 


علي دايي که با انديشه جبران و بهبود وضعيت پرسپوليس استعفايش را پس گرفت و دوباره روي نيمکت اين تيم نشست در مصاف با ژرمن‌ها با ترکيب رحمان احمدي، سپهر حيدري، عليرضا محمد، عليرضا نورمحمدي، ابراهيم شکوري، مازيار زارع، حميدرضا علي‌عسگري (73 - مجتبي زارع)، هادي نوروزي (59 - اميرحسين فشنگچي)، آرفي (61 - وحيد هاشميان)، تياگو، حسين بادامکي (60 - محمد منصوري) پرسپوليس را مقابل اينتراخت فرانکفورت محک زد. غيبت دوباره شيث رضايي و عليرضا حقيقي مدافع و دروازه‌بان مغضوب پرسپوليس در اين ديدار از عزم جدي دايي براي پايان دادن به بي‌انضباطي‌ها و برقراري نظم و ديسيپلين در پرسپوليس خبر مي‌داد. شاگردان دايي در اولين ديدار تورنمنت 4 جانبه آنتاليا مقابل اينتراخت فرانکفورت کار گروهي بهتري نسبت به چند ديدار اخيرشان به نمايش گذاشتند و در اجراي کارهاي ترکيبي موفق‌تر بودند. خط دفاع پرسپوليس نظم و استحکام بهتري داشت و هماهنگ‌تر بود اما خط حمله اين تيم کماکان در ايجاد موقعيت‌هاي صددرصد گل مشکل داشت. اين ديدار که زير بارش باران برگزار شد در پايان 90 دقيقه با نتيجه مساوي يک - يک به پايان رسيد. کوين کراس در دقيقه 3 روي ارسال هم‌تيمي‌اش از روي نقطه کرنر دروازه رحمان احمدي را گشود و گل مساوي پرسپوليس را هم محمد منصوري در دقيقه 85 به ثمر رساند. البته در دقيقه 79 گل سپهر حيدري توسط کمک داور آفسايد اعلام شد. تصاوير آهسته صحت اين تصميم داور را تأييد کرد. با توجه به تصميم مسئولان برگزاري اين تورنمنت، دو تيم بدون انجام ديدار در وقت اضافه، ضربه‌هاي پنالتي را زدند که در پايان اين ضربه‌ها اينتراخت با نتيجه 3 - يک و در مجموع 4 - 2 به برتري رسيد. وحيد هاشميان، مجتبي زارع و محمد منصوري ضربه‌هاي خود را هدر دادند و تنها ضربه تياگو وارد دروازه اينتراخت شد. رحمان احمدي، دروازه‌بان پرسپوليس هم ضربه اول بازيکن اينتراخت را مهار کرد اما در مهار ضربه‌هاي بعدي ناکام ماند. با اين نتيجه و با شکست آنتاليا اسپور مقابل کلن آلمان که آن هم در ضربه‌هاي پنالتي بود دو تيم آلماني اينتراخت و کلن امروز مسابقه نهايي اين تورنمنت را برگزار مي‌کنند و پرسپوليس با تيم ترکيه‌اي در ديدار رده‌بندي پيکار مي‌کند.


 


دايي: مقابل اينتراخت خوب بازي کرديم


همان‌طور که فوتبال‌دوستان ايراني از بازي پرسپوليس مقابل تيم آلماني راضي بودند علي دايي سرمربي تيم پرسپوليس هم از عملکرد تيمش در ديدار مقابل اينتراخت فرانکفورت رضايت داشت و پس از بازي گفت: «مقابل تيمي که توانسته دورتموند، صدرنشين بوندس‌ليگا را شکست دهد، نمايش خوبي داشتيم. به نظر من بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و در تمام زمان‌هاي بازي خوب ظاهر شديم اما متأسفانه در ضربه‌هاي پنالتي با بدشانسي مواجه شديم و بازي را واگذار کرديم.» سرمربي تيم پرسپوليس با تعريف و تمجيد از تيم اينتراخت فرانکفورت گفت: «اينتراخت تيم خيلي خوبي است که توانسته در اين فصل دورتموند، صدرنشين جدول رده‌بندي بوندس‌ليگا را شکست دهد. يقينا بازي با چنين تيمي براي ما مفيد خواهد بود، ضمن اين که من شناخت خيلي خوبي از آن‌ها داشتم و بچه‌ها بازي قابل قبولي را به نمايش گذاشتند.» دايي با ابراز رضايت از شرايط حاکم بر اردوي تيم پرسپوليس در آنتالياي ترکيه ادامه داد: «مطمئنا با توجه به امکانات اين شهر و شرايط فصلي وضعيت اين‌جا خيلي خوب است و همه چيز براي تيم ما عالي پيش‌بيني شده است. ما مي‌خواهيم خودمان را آماده کنيم تا در جام حذفي قهرمان شويم و در جام باشگاه‌هاي آسيا با چهره‌اي متفاوت شرکت کنيم


 


شكست در ضيافت پنالتى ها


 


 


پرسپوليس ۱ (در ضربات پنالتى ۱)


 


 اينتراخت فرانكفورت ۱ (در ضربات پنالتى ۳)


 


گل ها: محمد منصورى (دقيقه ۸۵) براى پرسپوليس، كوين كراس دقيقه ۳ براى اينتراخت فرانكفورت


داور: ساراك (تركيه)


 اخطار: بنجامين كهكر (اينتراخت)، وحيد هاشميان (پرسپوليس)


ورزشگاه: آنتاليا


 تماشاگر: كمتر از هزار نفر


 


پرسپوليس


رحمان احمدى، سپهر حيدرى، عليرضا محمد، عليرضا نورمحمدى، ابراهيم شكورى، مازيار زارع، حميدرضا على عسكرى از دقيقه ۷۲ مجتبى زارعى، تياگو فراگا، حسين بادامكى از دقيقه ۶۰ محمد منصورى، اشپيتيم آرفى از دقيقه ۶۱ وحيد هاشميان، هادى نوروزى از دقيقه ۵۹ اميرحسين فشنگچى


سرمربى: على دايى


 


اينتراخت فرانكفورت


رالف فهرمن، سباستين جانگ از دقيقه ۴۵ پاتريك اوچيز، بنجامين كهكر، نيكولا پتكوويچ، مارسود وسوسكى از دقيقه ۴۵ آلوارز، مارتين فين، كوين كراس از دقيقه ۴۵ مارك فيديز، پاتينتا، آمانا تيديس از دقيقه ۴۵ تئوفير جى كاس، سزار آلوز كابو از دقيقه ۴۵ مارسل هلد، كورتماس از دقيقه ۴۵ كينگ توسان


سرمربى: ميشل اسكيبر


 


شرح گلها


گل اينتراخت فرانكفورت: روى ارسال يك ضربه كرنر از جناح راست روى تير اول پرسپوليس كوين كراس با يك ضربه سر دروازه رحمان احمدى را باز كرد. در ضربات پنالتى توسان، فيريز و آلوارز گلهاى اينتراخت را به ثمر رساندند.


گل پرسپوليس: محمد منصورى تازه وارد در گوشه محوطه جريمه اينتراخت در يك موقعيت عالى با يك ضربه فنى دقيق رالف فهرمن دروازه بان اينتراخت را مغلوب خود كرده و گل مساوى سرخپوشان را به ثمر رساند.در ضربات پنالتى فقط فراگا توپ را وارد دروازه كرد.


 


لحظات حساس


دقيقه :۱۵ تياگو فراگا در يك فرصت تك به تك با فهرمن ضربه اش را به پاى دروازه بان فرانكفورت كوبيد كه توپ برگشتى را اشپيتيم آرفى زد كه باز دروازه بان اينتراخت آن را دفع كرد.دقيقه :۶۳ روى يك حركت يك و دو خوب در پشت محوطه جريمه سرخپوشان، ضربه توسان با فاصله اى اندك از كنار دروازه پرسپوليس به بيرون رفت.


 


شرح بازى


همانطور كه انتظار مى رفت نه پرسپوليس آن تيم بود كه بايد باشد و نه اينتراخت فرانكفورت نشان داد كه از فوتبال با حوصله آلمان به اين تورنمنت آمده است، هر چند كه بارش باران شديد خصوصاً در نيمه اول مزيد بر علت شد تا بازى به لحاظ كيفى چندان رضايت بينندگان را با خود به همراه نداشته باشد.


پرسپوليس در بازى با اينتراخت در نيمه اول تا حدود اسير نام حريف آلمانى خود شده بود و در برخى از دقايق نيز بازيكنان اين تيم از انجام بازى معمولى خود نيز عاجز نشان دادند تا اينكه رفته رفته مشخص شد كه تنها سايه اى از اينتراخت مقابل پرسپوليس به ميدان آمده است، هر چند كه گل زود هنگام نيز در اين نوع تفكر چندان هم بى تاثير نبود.


پرسپوليسى ها نيمه نخست را با شكست يك بر صفر به رختكن رفتند اما با نيمه دوم و تعويض هاى بسيار كه تيم آلمانى انجام داد بازى تا حدودى متعادل تر شد اما با تعويض هايى كه


على دايى انجام داد كه دير هم به نظر مى رسيد، پرسپوليس توانست در دقايق پايانى تا حدودى حريفش را آزار دهد كه حاصل اين آزار گل محمد منصورى تازه وارد بود كه پرسپوليس را از شكست در جريان ۹۰ دقيقه بازى فرارى داد تا همه چيز به شانس و ضربات پنالتى موكول شود، ضرباتى كه پرسپوليسى ها قدر آن را ندانسته و باعث شكست خود در آن شدند.


پنالتى اول آلمانى ها را مارتين فين زد كه رحمان احمدى آن را مهار كرد تا روحيه پرسپوليسى ها دو چندان شود اما ضربه بى دقت هاشميان كه به بيرون زده شد دوباره خيلى زود همه چيز را به تساوى كشاند.«توسان» زننده ضربه پنالتى دوم آلمانى ها بود كه ضربه اش گل شد اما مجتبى زارعى باز در زدن ضربه پنالتى عجله كرد و باعث شد تا آلمانى در ضيافت پنالتى ها از پرسپوليس پيش بيفتد.


جى كاس سومين ضربه آلمانى ها را به گل تبديل كرد تا همه چيز به ضربه تياگو فراگا كشيده شود، ضربه اى كه فراگا آن را به گل تبديل كرد تا سرنوشت به ضربات چهارم كشيده شود. آلوارز ضربه چهارم اينتراخت را داخل دروازه احمدى جاى داد، اما محمد منصورى را ضربه اش آنقدر بد زد تا شكست ۴ بر ۲ سرخپوشان در تورنمنت ۴ جانبه آنتاليا رقم بخورد.


در پايان لازم به ذكر است در ديگر بازى اين تورنمنت چهار جانبه ۲ تيم آنتاليا اسپورت و كلن آلمان به مصاف يكديگر رفتند كه اين بازى در وقت قانونى با تساوى يك بر يك خاتمه يافت.


در ضربات پنالتى تيم كلن موفق شد ۵ بر ۴ تيم آنتاليا اسپورت را شكست دهد و راهى ديدار فينال مقابل اينتراخت فرانكفورت شود. پرسپوليس نيز امروز بايد ديدار رده بندى به مصاف ميزبان تركيه اى خود برود.

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/15326
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

2-0

هوادار

پرسپولیس

شنبه, 22 اردیبهشت
ساعت 18:20

ورزشگاه : پاس قوامین

داور : حسن اکرمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر هوادار کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 عیسی آل‌کثیر 6
3 گئورگی گولسیانی 5
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر 1 - 0 ملوان 17:15
مس رفسنجان 1 - 1 سپاهان 17:50
هوادار 0 - 2 پرسپولیس 18:20
آلومینیوم 1 - 1 صنعت نفت 18:30
تراکتور 2 - 0 گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن - پیکان 18:15
استقلال خوزستان - نساجی 19:30
استقلال - فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 27 23 59
2 استقلال 26 21 57
3 تراکتور 27 16 49
4 سپاهان 27 21 48
5 ملوان 27 8 40
6 شمس آذر 27 5 38
7 گل گهر 27 5 36
8 آلومینیوم 27 -7 34
9 ذوب آهن 26 -2 33
10 مس رفسنجان 27 -4 32
11 هوادار 27 -8 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 27 -21 20
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال