ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

انتخاب اعضاء هيات مديره پرسپول ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

14 سال پیش

انتخاب اعضاء هيات مديره پرسپوليس

انتخاب اعضاء هيات مديره پرسپوليس
ارتش سرخ دات کام :

فقط صندلي پنجم هيات مديره پرسپوليس مانده براي يك نماينده مجلس

 از حدود سه ماه پيش قرار بود تا اعضاي هيات مديره جديد پرسپوليس انتخاب و معرفي شوند. علي سعيدلو كه به دنبال ساختن يك تيم رويايي و بي حاشيه بود با انتخاب حبيب كاشاني نزديك ترين راه را براي سروسامان دادن به پرسپوليس انتخاب كرد. با حكم سرپرستي كاشاني، رييس سازمان تربيت بدني اين فرصت را پيدا كرد تا در طول سه ماه بتواند يك هيات مديره قوي و پر قدرت را براي پرسپوليس بسازد.

 برخي گزينه هاي سعيدلو برخلاف ميل كاشاني

در حالي كه خبر تمديد حكم سرپرستي حبيب كاشاني در باشگاه پرسپوليس توسط همه نشريات و حتي بخش هاي خبري صداوسيما انتشار يافت، آن را تكذيب كرديم و با رسيدن دوازدهم دي ماه بود كه مشخص شد سعيدلو به رغم شايعات حكم سرپرستي كاشاني را تمديد نكرده است.

در طول اين چند روز حرف و حديث هاي فراواني در مورد قهر حبيب كاشاني از پرسپوليس منتشر شد ولي سرپرست سرخ ها بدون توجه به اين شايعات هيچ صحبتي با نشريات و رسانه ها انجام نداد.

مجيد فرخزادي، عضو نسبتا ثابت هيات مديره پرسپوليس در دولت احمدي نژاد كه در حال حاضر نزديك ترين فرد به سازمان تربيت بدني محسوب مي شود در آخرين اظهار نظرش در مورد وضعيت كاشاني در پرسپوليس صحبت هاي جالبي انجام مي دهد: «بايد از حبيب كاشاني تشكر كنيم. او در طول اين مدت بحران پرسپوليس را پشت سر گذاشت و حالا پرسپوليس به آرامش رسيده است. البته بنده اميدوارم كه كاشاني در ادامه نيز بتواند به موفقيت پرسپوليس كمك كند.»

فرخزادي و ديگر مسوولان ذيربط مي كوشند تا صحبتي در مورد تصميمات سعيدلو انجام ندهند ولي ناگفته پيداست كه كاشاني جدا از معضل دوشغله بودن، روابط چندان خوبي با بعضي از گزينه هاي مورد نظر سعيدلو ندارد و همين باعث مي شود تا احتمال حضور كاشاني در پرسپوليس كمرنگ تر از قبل شود.

طي چند روز گذشته اخبار مختلفي در مورد جلسات مخفيانه سعيدلو با بعضي از گزينه هاي احتمالي هيات مديره پرسپوليس به بيرون درز كرد و البته مسوولان سازمان هرگز خبري را تاييد يا تكذيب نكردند.خبر مذاكره علي پروين و مجيد فرخزادي با سعيدلو در شوراي شهر از سوي يك منبع موثق تكذيب شد. از سوي ديگر شايعه ديدار عباس انصاري فرد با رييس سازمان تربيت بدني نيز مورد تاييد قرار نگرفت تا پرونده انتخاب اعضاي هيات مديره پرسپوليس همچنان خبرساز باشد.جلسات حسين هدايتي و مجيد فرخزادي با سعيدلو همچنان در خفا ادامه دارد تا احتمال بازگشت هدايتي به پرسپوليس همچنان خبر دسته اول از هيات مديره پرسپوليس براي هواداران اين تيم باشد.فرخزادي كه ارتباط خوب و پررنگي با سعيدلو داشته حتي اين شانس را دارد تا به آرزوي پنهانش ديرينه اش تحقق ببخشد و بر كرسي مدير عاملي سرخ ها تكيه بزند. البته در مورد اين موضوع نيز حرف و حديث هايي وجود دارد ولي شنيده ها حكايت از آن دارد كه شانس فرخزادي براي مدير عاملي پرسپوليس بيشتر از ديگر اعضاي جديد هيات مديره اين باشگاه است.

 بخوانيد اعضاي جديد هيات مديره سرخ را

سعيدلو به دنبال ساختن يك هيات مديره قوي براي باشگاه پرسپوليس است. هيات مديره پرسپوليس بايد آنقدر قوي باشد كه ارتباط با دولت، مجلس و سازمان براي آن امكان پذير باشد. سعيدلو مي داند كه حساسيت ها روي فوتبال سياسي بالا رفته. در پرسپوليس جديد و هيات مديره آن اعضايي به چشم مي خورند كه از پيشكسوتان اين باشگاه هستند و مي توانند خلأ اعضاي ورزشي را در هيات مديره اين باشگاه برطرف كنند. از سوي ديگر بحث و مشكلات مالي پرسپوليس هميشه براي سرخ ها دردسرساز است و سعيدلو مي داند كه اگر از لحاظ بودجه پرسپوليس را به سروسامان برساند، حداقل هرچند وقت يك بار وسايل و اسباب و اثاثيه باشگاه از سوي طلبكاران مصادره نمي شود.

گويا حسين هدايتي به واسطه دست و دلبازي هاي هميشگي اش همچنان گزينه اول و مورد نظر سازمان تربيت بدني است و همانطور كه مدت ها پيش نوشته بوديم جلسه هدايتي و سعيدلو در مورد بازگشت او به پرسپوليس نيز انجام شده بود. هدايتي با توجه به منافع اقتصادي و علاقه اي كه به پرسپوليس دارد، بارها ناجي سرخ ها در مسايل مالي شده است. او تا جايي كه توانسته براي سرخ ها اسپانسر گرفته، درآمدزايي كرده و هروقت هم كه دستش به جايي نرسيده از جيب مبارك خرج كرده و همانند عابربانك باشگاه در خدمت پرسپوليس بوده است. گرچه اين بريز و بپاش ها در صحنه هاي ديگر صنعتي به جيب اين تاجر متمول برگشته است.

در مورد اعضاي ورزشي هيات مديره جديد پرسپوليس نيز اتفاقات جالبي افتاده است. بازگشت علي پروين به خانه اش بزرگترين اتفاقي است كه مي تواند با توجه به رفاقت پروين و هدايتي مورد توجه هواداران اين باشگاه قرار بگيرد.

از سوي ديگر از بين حسين كلاني و فريدون معيني، يك نفر اين شانس را خواهد داشت تا با نظر نهايي سعيدلو وارد هيات مديره تيم سابقش شود تا خون سرخ بار ديگر در رگ هاي هيات مديره پرسپوليس جريان يابد.

همانطور كه پيش بيني مي شد مجيد فرخزادي تنها عضو هيات مديره فعلي پرسپوليس است كه مي تواند در بين اعضاي جديد هيات مديره اين باشگاه نيز حضور داشته باشد. فرخزادي كه در حال حاضر هماهنگي و تعامل خوبي با سعيدلو و هدايتي دارد، همواره عملكرد پشت پرده اي در پرسپوليس داشته و از همين حالا مي توان او را عضو هيات مديره اين باشگاه و حتي مدير عامل محتمل پرسپوليس دانست.

در مورد صندلي پنجم هيات مديره جديد پرسپوليس هنوز شبهاتي وجود دارد. در حالي كه طي اين مدت شايعاتي در مورد حضور پرويز سروري و اسماعيل كوثري در هيات مديره پرسپوليس مطرح مي شد، اين دو جزو گزينه هاي مورد نظر سعيدلو براي پرسپوليس نيستند.در مورد صاحب صندلي پنجم حرف و حديث هاي فراواني به گوش مي رسد اما طبق اخبار دريافتي ما حسين نژاد فلاح همچنان اين شانس را دارد تا بار ديگر در هيات مديره پرسپوليس حضور داشته باشد. البته گفته مي شود كه در حال حاضر رقابت بين نژاد فلاح و يك نماينده مجلس شوراي اسلامي از حوزه انتخابيه شمال كشور بسيار نزديك است و سعيدلو هنوز در مورد اين موضوع تصميم نهايي را نگرفته است.سعيدلو به خوبي مي داند كه انتخاب اعضاي هيات مديره پرسپوليس تا چه حد براي اين باشگاه مهم و حياتي است. سعيدلو بهتر از هر كسي مي داند كه اگر مشكل و اختلافي در هيات مديره پرسپوليس به وجود آيد، بار ديگر اين تيم بزرگ و مردمي دچار بحران و حاشيه مي شود. سعيدلو مي كوشد تا با بهترين انتخاب ها، قوي ترين و آرام ترين هيات مديره را براي پرسپوليس بسازد تا اين تيم پرطرفدار پس از سال ها ناكامي دل مردم و هوادارانش را شاد كند.با توجه به سكوت سازمان تربيت بدني و سعيدلو در مورد روشن شدن تكليف هيات مديره پرسپوليس، حرف و حديث هاي زيادي در اين مورد عنوان مي شود. آنطور كه در اين مورد شنيديم قرار است سعيدلو با جمع بندي آخرين تصميماتش تا يكشنبه، دوشنبه هفته آينده تكليف هيات مديره پرسپوليس را يكسره كند. البته از اين جمله فرخزادي كه گفته بود تكليف هيات مديره تا اواخر دي ماه روشن مي شود نيز نمي توان به راحتي گذشت.

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/152
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

مس رفسنجان

شنبه, 12 خرداد
ساعت 19:00

ورزشگاه : آزادی

داور : امیر عرب براقی

نظرسنجی

موافق جدایی ستاره‌هایی که ارقام نجومی از باشگاه طلب می‌کنند هستید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 7
2 گئورگی گولسیانی 6
3 شهاب زاهدی 6
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 6
5 اوستون ارونوف 6
6 مهدی ترابی 2
7 دانیال اسماعیلی‌فر 2
8 علی نعمتی 1
9 سعید صادقی 1
10 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
11 یاسین سلمانی 1
12 محمد عمری 1
13 امید عالیشاه 1
14 نبیل باهویی 1
15 مسعود ریگی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 30 لیگ برتر

شنبه, 12 خرداد

پیکان 0 - 2 استقلال 19:00
استقلال خوزستان 3 - 1 هوادار 19:00
ملوان 1 - 1 آلومینیوم 19:00
صنعت نفت 0 - 3 تراکتور 19:00
گل گهر 1 - 2 ذوب آهن 19:00
سپاهان 4 - 1 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 1 - 0 مس رفسنجان 19:00
نساجی 0 - 1 فولاد 19:00

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 30 27 68
2 استقلال 30 25 67
3 سپاهان 30 27 57
4 تراکتور 30 21 56
5 ذوب آهن 30 0 42
6 ملوان 30 5 41
7 شمس آذر 30 0 39
8 آلومینیوم 30 -7 38
9 گل گهر 30 2 36
10 مس رفسنجان 30 -5 35
11 نساجی 30 -9 29
12 هوادار 30 -17 29
13 فولاد 30 -20 29
14 استقلال خوزستان 30 -11 28
15 پیکان 30 -13 27
16 صنعت نفت 30 -25 21
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال