ارتش سرخ دات کام

اخبار

انگلیس 6 - ایران 2: فاجعه کی‌روش در ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 78 اظهار نظر

-

1 سال پیش

انگلیس 6 - ایران 2: فاجعه کی‌روش در دوحه!

ارتش سرخ دات کام :
انگلیس 6 - ایران 2: فاجعه کی‌روش در دوحه!
تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه‌ای سنگین مقابل انگلیس شکست خورد.

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در گروه B جام جهانی 2022 قطر، از ساعت 16:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه بین‌المللی الخلیفه شهر دوحه به مصاف تیم انگلیس رفت که این بازی با شکست سنگین 6 بر یک تیم کشورمان خاتمه یافت تا شاگردان کی‌روش کار خود در جام جهانی را با یک شکست سنگین آغاز کنند.

جود بلینگهام در دقیقه 35، باکایو ساکا در دقایق 43 و 62، رحیم استرلینگ در دقیقه 1+45، مارکوس رشفورد در دقیقه 71 و جک گریلیش در دقیقه 90 گل‌های انگلیس در این بازی را به ثمر رساندند و مهدی طارمی نیز در دقایق 65 و 13+90 (از روی نقطه پنالتی) گل‌های ایران را در این بازی وارد دروازه حریف کرد.

شاگردان کی‌روش در دومین دیدار خود از ساعت 13:30 روز جمعه به مصاف ولز خواهند رفت.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند (20 - سیدحسین حسینی)، صادق محرمی، مرتضی پورعلی‌گنجی، احسان حاجی‌صفی، میلاد محمدی (63 - مهدی ترابی)، مجید حسینی،علی کریمی (46 - سعید عزت‌الهی)، احمد نورالهی (77 - سردار آزمون)، روزبه چشمی (46 - حسین کنعانی‌زادگان)، علیرضا جهانبخش (46 - علی قلی‌زاده) و مهدی طارمی.

ترکیب انگلیس: جردن پیکفورد، کیران تریپیه، جان استونز، هری مگوایر (70 - اریک دایر)، لوک شاو، دکلان رایس، جود بلینگهام، میسون ماونت (70 - جک گریلیش)، باکایو ساکا (70 - مارکوس رشفورد)، رحیم استرلینگ (70 - فیل فودن) و هری کین (76 - ویلسون).

داور: رافائل کلاوس از کشور برزیل

نیمه اول

دقیقه 2: اولین دفع توپ بازیکنان ایران در داخل محوطه جریمه صورت گرفت.

دقیقه 3: روی کرنر ارسالی تیم انگلیس صحنه‌ای مشکوک در داخل محوطه جریمه طی برخورد روزبه‌ چشمی و مگوایر رخ داد که داور برزیلی این بازی اعتقادی به پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 8: شروع غافلگیرکننده بازیکنان انگلیس و ارسال تند و تیز هری کین از جناح راست به شکلی خطرناک از مقابل دروازه بیرانوند عبور کرد و ضربه مگوایر هم با اختلاف اندک به تور کناری دروازه برخورد کرد.

دقیقه 17: برخورد شدید علیرضا بیرانوند با مجید حسینی منجر به مصدومیت شدید دروازه‌بان کشورمان شد که به همین دلیل سیدحسین حسینی به جای او وارد زمین شد.

دقیقه 22: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود ایران از جناح چپ با ارسال ضعیف جهانبخش از دست رفت و ساکا این توپ را از محوطه جریمه سه‌شیر دور کرد.

دقیقه 25: علیرضا جهانبخش به دلیل خطای بی‌دلیل روی مدافع انگلیس اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 30: حرکت ترکیبی و خوب انگلیسی‌ها با پاس در عرض ساکا یک موقعیت جدی برای سفیدپوشان انگلیس خلق کرد که ضربه میسون ماونت از روی خط شش قدم به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 32: ضربه سر بسیار خطرناک هری مگوایر روی کرنر ارسالی انگلیسی‌ها خطرناک‌ترین موقعیت بازی تا به این لحظه را خلق کرد که این توپ پس از برخورد به تیر افقی دروازه توسط مدافعان ایران دور شد.

دقیقه 35: ارسال متعدد شاگردان ساوت گیت از کناره‌ها این بار جواب داد و سانتر دقیق لوک شاو را بلینگهام با یک ضربه سر دقیق به گنج دروازه حسینی فرستاد تا تیم انگلیس با یک گل از ایران پیش بیفتد.

دقیقه 43: بازهم روی یک کرنر تیم انگلیس خطرساز شد و این بار باکایو ساکا با یک شوت دقیق توپ را به زیر طاق دروازه ایران فرستاد تا فاصله به دو گل افزایش یابد.

دقیقه 1+45: فرار تند و تیز بازیکنان انگلیس گل سوم را نیز برای این تیم به همراه داشت. در این صحنه هری کین با یک پاس در عرض توپ را روی پای استرلینگ قرار داد تا این بازیکن با یک ضربه دقیق گل سوم تیمش را نیز به ثمر برساند.

دقیقه 11+45: علیرضا جهانبخش روی معدود موقعیت‌های ایران در نیمه اول در داخل محوطه جریمه انگلیس صاحب یک موقعیت خطرناک شد که ضربه عجیب و بی‌دقت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 48: پورعلی‌گنجی به دلیل خطا روی هری کین دومین کارت زرد ایران را دریافت کرد.

دقیقه 61: شوت سعید عزت‌اللهی از راه دور با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 62: حرکت تیمی خوب انگلیسی‌ها و سرعت ساکا بار دیگر برای ایران دردسرساز شد و باکایو ساکا دوباره با یک حرکت در عرض و یک ضربه دقیق گل چهارم تیمش را وارد دروازه ایران کرد.

دقیقه 65: اولین حرکت خوب ایرانی‌ها به یک گل زیبا تبدیل شد و مهدی طارمی روی پاس در عمق قلی‌زاده با یک شوت تک ضرب و دقیق توپ را به زیر طاق دروازه انگلیس فرستاد تا دوباره اختلاف به سه گل کاهش یابد.

دقیقه 71: مارکوس رشفورد بلافاصله پس از ورود به زمین گل پنجم تیمش را وارد دروازه ایران کرد و با یک فرار روی غفلت مدافعان ایران، در موقعیت تک به تک با سید حسین حسینی با یک ضربه بقل پا توپ را وارد دروازه ایران کرد.

دقیقه 77: فرار مهدی طارمی و شوت این بازیکن با اختلاف زیاد از بالای دروازه انگلیس به بیرون رفت.

دقیقه 84: حرکت انفرادی رشفورد و شوت این بازیکن را مدافعان ایران دور کردند.

دقیقه 90: فرار تند و تیز رشفورد پشت مدافعان ایران و پاس در عرض این بازیکن به گریلیش گل ششم انگلیسی‌ها را هم وارد دروازه ایران کرد تا شکست شاگردان کی‌روش سنگین‌تر شود.

دقیقه 8+90: آزمون بهترین فرصت را داشت تا حداقل گل دوم ایران در این بازی را به ثمر برساند، اما ضربه آزمون در موقعیت تک به تک با پیکفورد پس از برخورد به دست دروازه‌بان انگلیس به تیر دروازه برخورد کرد تا این موقعیت هم برای ایران از دست برود.

دقیقه 9+90: جان استونز روی یک ضربه ایستگاهی پیراهن پورعلی‌گنجی را کشید تا داور پس از بررسی VAR یک ضربه پنالتی به سود ایران اعلام کند.

دقیقه 13+90: مهدی طارمی ضربه پنالتی اعلام شده به سود ایران را بر خلاف جهت حرکت پیکفورد وارد دروازه انگلیس کرد.

برنامه دو دیدار دیگر تیم ایران در گروه B جام جهانی به شرح زیر است:

* ولز - ایران، جمعه 4 آذر ماه/ ساعت 13:30، ورزشگاه احمد بن علی
* ایران - آمریکا، سه‌شنبه 8 آذر ماه/ ساعت 22:30، ورزشگاه الثمامه.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/152115
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
A.DIBA.L,687

-2

1

1 سال پیش

حالا تاثیر. دعای خانواده شهدا و ایرانی ها معلوم شد ... ایشالله بازی بعدی می‌بریم✌️


A.DIBA.L,687

-2

1

1 سال پیش

سرود ملی یکی از الزامات هر کشور هست . بعد همین الان ثابت کن که امنیتی ها دارن معترض هارو میکشن اسراییلی


zizi

-1

2

1 سال پیش

میدونیدکجاش قشنگه؟؟؟اونجاکه الان کیسه کشاازخوشحالی ماباشیشتایی شدن ترکیب کیسه کش فازوطن فروشی میگیرن😂😂😂بدبختای دکل نورد


zizi

-3

2

1 سال پیش

فقط اونایی که میگن چراسرودتیم ملیونخوندن چیوبخونن هااا معلوم هس چی میگین تواین اوضاع مردم وقته سرودخوندنه؟؟؟دولتی که داره جووناوکودکارومیکشه شیشتاکمشه فقط خداروشکرخداروشکر ترکیب کیسه کش بودبجزاحمدنورکه اونم بدبخت چندتاتوپودورکردکه اگه دورنمیکردده تامیخورد تیم میلی


zizi

-2

3

1 سال پیش

آه اسکوچیچ آه ملتی که دارن به کشتن میدن ان شاءالله بیشتروبیشتر ،،فقط اونجاش که بجابیرانوندحسینیوفرستادکی روش وعابدزاده روداره ایی خااااک توسرت یکی بزن توسره نوچت آقای تاج بگو جواب ندادترکیب کیسه کشت😂😂


❤️❤️❤️محمدنوید ناصری❤️❤️❤️

-1

3

1 سال پیش

قربونت برم احسان جان. 😘😘😘


رضاخان رهبر

-1

6

1 سال پیش

اولا که بازی از بالا اینجوری چیده شد،، دوما کیروش هم مجبور بود قبول کنه تا یه پولش برسه،،،، سوما امکان اگه مساوی یا برد احتمالی داشتیم انقلاب میشد،،،، چهارما گور بابای فوتبال فعلا بچه دارن میکشن ما هم عین شلغم


منصور انصاری

-1

3

1 سال پیش

ادم مغرور وخودخواه اخه بااین ترکیب همه چیزمشخص بود


Zahra Sadat seyedi tabar

-10

1

1 سال پیش

حقشونه که باختن . باید سرود ملی رو می خوندن حتی اگر به نماز و خدا اعتقاد ندارن باید سرود ملی رو می خوندن آبروی ایران رو حداقل در این مورد حفظ می کردن


یوسف

-1

6

1 سال پیش

فوتبال ایران همش فساد بازی هس هرکس برای مادی و معنوی خودش میجنگه چون ت انگلیس همچین خبری ها نیس چون تمیز خوشگل فوتبال بازی کرد


وحید

-1

5

1 سال پیش

گوزبه چشمی دقیقا چه گوهی خورد با علی کریمی و حاج صفی...خاک تو سر مزخرف کیروش با این ارنج مسخرش ...قلی زاده باید ثابت میبود که کیروش حرومزاده شعور نداره ...تیم حکومتی و سیاسی همین میشه ..خایه مال ها فقط تو ایران بی در و پیکر خوب گوه خوری میکنن..ریدم تو تیم ملی با این مافیاش


فردین کرمی

-1

6

1 سال پیش

چقدرزیبابریتانیاروتحقیرکردیم


محسن ابراهیمی صدقیانی

-1

3

1 سال پیش

واقعا هرکس از فوتبال فقط اسم فوتبال را بلد بود با دیدن ترکیب ننه من غریبم، فهمید که این ترکیب مخصوصا بعداز ورود دروازه بان استق لال کیسه،حداقل 3تا میخوره ولی با بودن سه تارهایی مثل گوز به ، وحسینی ها وکریمی ماشاالله 6تاخوردیم بخدا پدر بیسواد من عکس تیمی ایران را اول بازی تا دید گفت اینها 6تا میخورند وپیش بینی درستی کرد ولی کیر روش چرا نمیفهمید شایدهم دستور از پایین به بالا بود حالا جواب بچه های کوچک که بعداز باخت گریه میکردند را چه کسی میدهد؟ آیا دستوردهنده ها یا دستورگیرنده ها؟ یا میگن به شخممان، همه فوتبال دوسنان امشب غمگین هستند ودلشان شکسته، گویند همیشه آه دل شکسته ها کوه ها را متلاشی میکند آیا مقصران را نیز،،،،،،


احسان

-1

10

1 سال پیش

دمت گرم محمد نوید جان گل گفتی وقتی تا زانو خم میشن از یه بی ذا ت تشکر میکنن مردم رو نادیده میگیرن خدا کنه از این بد تر بشن چون برا ما منفور به تمام معنا هستن😘


امین کریمی

-1

7

1 سال پیش

یاس کبود،، اون دماغی که میگی آبرو تیم هست و افتخار آسیا، و اگر مصدوم نمیشد از ۷ تا توپ که اومد سمت چارچوب ۵ تا رو گرفته بود و اینجوری نمیشد. بازم جای شکرش باقیه تیر دروازه یکی از ضربات رو گرفت. ما که چیزی از حسینی ندیدیم..


سرخدل عاشق

-1

9

1 سال پیش

فکر نمیکردم چوب خدا اینهمه صدا داشته باشه... تیم ملی کیروش و مافیا..‌.


امین کریمی

-1

6

1 سال پیش

آخه مربی که از همه جا رونده شده و هیچ جا قبولش نداشتن(مثل تیم مصر که بیرونش کرد) یهیو از کجا پیداش شد که یه بازیکنانی امثال کریمی که یه سال از فوتبال دور بوده و یه تعداد کیسه کش دیگه که فوتبال لیگ ایران رو فقط بلد هستن رو دعوت کنه تا اینجوری باخت سنگین بیاره


منصور انصاری

-1

7

1 سال پیش

لعنت برتاج


منصور انصاری

-1

5

1 سال پیش

اولا حق اسکوچیچ یقه کیروش راگرفت ووقتی بازیکنی مثل سامان قدوس بیرون باشه تاچشمی وکریمی بازی کنن همینه


سجادسهرابی

-2

4

1 سال پیش

نبود بیرو.. شجاع.. کنعانی و وحید امیری یعنی همین بازی که دیدیم.. و بودن طارمی تو تیم به همچنین... تمام


zizi

-1

3

1 سال پیش

وقتی ترکیب کیسه کش باشه فطعا نبایدکمترازشیشتاانتظارداشت خوبه ده تایی نشدن😂😂


ساسان رحمتی

-1

8

1 سال پیش

ملتی که همش سیاسی بازی و ناعدالتی و پارتی پول توشه از این بهتر نمیشه مخصوصا که اه ۸۰میلیون نفر پشتشون باشه به اضافه اسکوچیچ بیچاره که تیمو اورد بالا اما با نامردی اخراجش کردن خدا جای حقه❤️


فرشاد شیخ الاسلامی

-1

6

1 سال پیش

باخت تیمی که ملت دوستش نداشت . ایضا" ترکیب اشتباه ، سیستم بازی اشتباه . بازی هم افتضاح .


فردین کرمی

-1

5

1 سال پیش

چوب خدایعنی این اسکوچیچ روتحقیرکردن بایدتحقیرمیشدن چه میکنه روزبه چشمی وعلی کریمی قلابی وبدلی


hadi.

-1

3

1 سال پیش

حقمون بود ببازیم او چ ترکیبی بود مثلا حسینی روزبه چشمی کریمی گذاشت همون مجید حسینی بود دماغ بیرانود رو شکست


ابوالفضل شریفی

-1

4

1 سال پیش

خاک تو سرت کیروش با این ترکیب


مجتبی

-1

3

1 سال پیش

هویج میزاشتن جای حسینی،بهتر میگرفت


سعیدحسینی

-1

8

1 سال پیش

آه اسکوچیچ ....آه ملت ....


امیر حسین

0

4

1 سال پیش

بازی ایران انگلیس. خیلی اومد به برد نداشتم ولی باخت 6, بر2 واقعاً خجالت اوره چرا وقتی بیرو از ترکیب بیرون آمد بجاش حسینی اومد که شرف ایران بورد با بجاش آبد زاده میمود بتر بود باز جونم مهدی که خونه پرسپولیس تو رگاشه که دو گل زد


احسان

0

6

1 سال پیش

نربان این جهان ماه و منیست عاقبت این نردبان افتادنیست لاجرم آنکس که بر بالا نشست استخوانش سخت تر خواهد شکست🤔🤔🤔


محمد تجویزی

0

4

1 سال پیش

روزبه کسافت رید توی بازی بادربازبان احمق


احسان

0

5

1 سال پیش

هاو آر یو مارکوس رشفورد آیم فاین تنکیو تو دروازه 🤣🤣🤣


ع حسین زاده

0

7

1 سال پیش

آه اسکوچیچ دامن تاج بی شرف و کی‌روش بی شرف تر از خودش را گرفت، یعنی اگر یک آدم عادی تیم ملی رو ارنج می‌کرد بهتر از این نتیجه می‌گرفت، تف به شرف کی‌روش که با غرور و عقده ای بودن خودش بد ترین نتیجه تاریخ جام جهانی رو رقم زد، وقتی اون تاج بی ناموس تو رونمایی از پیراهن تیم ملی احترام پیشکسوتانی مثل استیلی رو نگه نمیداره و ورزش رو با سیاست قاطی میکنن باید همچین نتیجه مفتضحانه ای رقم بخوره، تازه شروع کاره هنوز خفت بازی با آمریکا و ولز مونده.


احسان

0

6

1 سال پیش

اینا ایرانی نیستن فقط از اینجا فارسی حرف زدنش رو بلدن .... آه مردم به سوهان ماند .. گر خود نبرد برنده را میسابد


قرمزته

-7

3

1 سال پیش

احتمال اینکه از بالا سفارش شده باشه تا بازی رو ببازن هم هست .
چون اگه نتیجه ای غیر باخت بدست می اومد ، مثل جام جهانی های قبل احتمال بیرون ریختن مردم و خوشحالی شون بود .
که تو این وضعیت مملکت و این شلوغی ها ، به صلاح نبود


جواد پرسپولیسی

0

5

1 سال پیش

این یعنی اه گناه اسکوچچ گرفتشون حسینی کلاغ هر توپی امد خورد کیروش دلال چکار کردی با تیم تو اگه سر مربی بودی تیم مصر رو حذف نمی کردی گم هم نمیشه بره


mobin

-4

1

1 سال پیش

بچه ها دیگه تموم شده فدای سرتون عیبی نداره بریم برای بازی بعدی توی بازی از این مسائل پیش میاد یا علی ولز داریم میایم


قرمزته

-6

1

1 سال پیش

از نظر موقعیت گل
تو این بازی ۹ به ۵ ، به نفع انگلیس بود .
فقط انگلیس هر چی زد گل شد .
تو این بازی بعد از مصدومیت بیرو ، به هم ریختند و تا به خودشون بیان ، ۳ گل خوردند .
نیمه دوم هم تمرکز لازم رو نداشتند ، مطمئنا جمع کردن تیمی که ۳ گل خورده کار سختیه .
بیشتر از این که انگلیس خوب باشه ، ما بد بودیم .
اگر تمرکز و جنگندگی بازی با آرژانتین ، پرتغال و اسپانیا تو جام جهانی های قبل رو تو این بازی داشتیم و ایضا انگلیس هم انقد خوش شانس نبود که هر چی میزد گل میشد ، مطمئنا بهتر نتیجه می‌گرفتیم.


امیررضا

0

3

1 سال پیش

چرا به گوزبه کریمی حسینی کبسه کش بازی داد


پرسپولیس

0

8

1 سال پیش

بیشرف بی شرف بی شرف


پرسپولیس

0

7

1 سال پیش

حقشونو بی شرفا😂😂


پرسپولیس

0

5

1 سال پیش

😂😂😂😂😂😂😂


احمد نوری اسرمی

0

2

1 سال پیش

روزبهههههه چشمی دقیقه چهار یه پنالت کرد داور نگرفت . اگه دقیقه نود و هشت پنالت بود دقیقه چهار ده برابر پنالت بود


امید

-1

5

1 سال پیش

باور کنید اگه بیرانوند مصدوم نمیشد و شجاع و کنعانی فکیس بودن و قلی زاده و سردار هم بودن نیمه اول را نمیباختیم . ما بازی را به ترکیب تخمی کیروش باختیم


شاهین بارنج

0

6

1 سال پیش

لعنت به آقای تاج کل فوتبال ما را فساد گرفته 💩💩


علی

-6

1

1 سال پیش

باختیم اما هنوز فرصت هست....


علی

-1

3

1 سال پیش

خداوکیلی حسینی نقش بوق ایفا کرد اگه بیرانود دروازت بود چشمی و علی کریمی اینا نبودن الان یا مساوی میشد یا میبردیم ترکیب نیمه دوم عالی شد اما دیر بود برای جبران


احمد نوری اسرمی

-2

4

1 سال پیش

روزبههههه روی هر سه گل اول مقصر بود . کریمی مجید حسینی حسین حسینی و حاج صفی کاملن پکیجی بودن . یاد بازی کیسه و العین افتادم ههههههه رحمتی حسینی پیوندتان مبارک 😅😅😅😅😅😅


عماد اسدی

0

3

1 سال پیش

این نتیجه مربی عوض کردن تاج و دار دستش دیتشوت درد نکنه البته بهتر که نتیجه نگیریم مثل همه چیز از آخر اولیم اینجا هم جایگاهی بهتر از ۴ نداریم و نخواهیم داشت به مربی خودی به ترکیب به آه ۸۰ میلیون ایرانی باختن


عماد اسدی

0

4

1 سال پیش

این نتیجه مربی عوض کردن بی موقع تاج و دار دستش


سمانه

0

3

1 سال پیش

حالم از روزبه چشمی به هم میخوره شجاع باید بازی میکرد


حسن شاهین

-1

6

1 سال پیش

بازی با ولز هم میبازه


محمد حسین بارانی

0

9

1 سال پیش

آه ملت ایران تیم حگومتی را گرفت وقتی بچه ده سال را کشنتن


جلال اهوازی

0

7

1 سال پیش

انگلیسی‌ها انگار داشتند با بچه مدرسه ای ها بازی میکردند


جی جی اوکوجا

-6

2

1 سال پیش

این تیمی نبود که دعای ۸۰میلیون پشت سرش باشه وقتی سرود ملی رو نخواندن معلوم نبود برای چه کشوری بازی کرد


شیر

0

3

1 سال پیش

حالا قدر علی بیرو رو بیشتر میدونن..چشمی و کریمی بازی کنن..ولی سعید رو نیمکت.شجاع جنگنده کجا مجید حسینی کجا.یا قدوس و امیری .اون محمدی چه کار خاصی انجام داد..خسته نباشی اقای طارمی.دمتگرم


امیر مهدی

0

3

1 سال پیش

وقتی توی ترکیب روزبه و علی کریمی رو دیدم فاتحه این بازی رو خوندم


amin .zamani61

0

4

1 سال پیش

کیروش..خاک برسرت..چرا حسینی و روزبه و علی کریمی را بازی دادی..چرا شجاع و کنعانی و امیری وقدوس را بازی ندادی..خاک برسرت کیروش


مجتبی اعظمی

0

6

1 سال پیش

میدونستم تیم بی غیرتا 6 تا میخوره و ازاین بابت خوشحالم


محسن آقایی

0

3

1 سال پیش

به نظر من ایران اگه چرخش توپ انجام میداد موقعیت خلق میکرد گل میز یک


سامان 1362

0

6

1 سال پیش

این بازی همدردی تیم میلی با کیسه بود .


ایمان زنگویی

0

5

1 سال پیش

بعدازاینکه چشمی وکریمی وحسینی حاج سفی توترکیب دیدم احساسم به این تیم شدهمون احساسی که ششتقلال درمقابل ارتش خودمون دارم.بدترین ترکیبی بودکه میشدتوزمین فیکس بازی کنند


ابوالفضل

0

5

1 سال پیش

حسینی به هیچ توپی نه نگفت واقعا چرا کیسه کشا انقدر به شیش علاقه دارن،ازت متنفرم کیروش


فرهاد

-1

4

1 سال پیش

خدایی هرچی گل خوردیم از سمت حسینی بود واقعاقدربیرانوندوباید بدونیم استقلالیها تیموبازوندن چه ترکیبی بود چشمی نبایدمیرفت جام جهانی


جی جی اوکوجا

-7

3

1 سال پیش

با نخواندن سرود ملی منکه دعای برد براشون نکردم.اینا بچه های ایران نبودن که دعای ۸۰میلیون پشت سرشون باشه.متاسفم فقط همین


لیلا خردمند

-1

4

1 سال پیش

فاجعه بارترین و سنگینترین شکست تاریخ تیم ملی در بازیهای جام جهانی رو دیدیم بعدش میثاقی و احمدی میگن ما امید داریم و میتونستیم بهتر بازی کنیم چی میگن اینا؟واقعا در مورد این بازی دارن حرف میزنن؟چیو میتونستیم؟انگلیس تمرکز داشت الان بازی هشت به دو بود


علی پیونده

0

6

1 سال پیش

۶ تا گل لاپای گلر کیسه کشای ۶ تایی از تیمی مثل انگلیس هیچ جای تعجبی ندارد شیش تاییا شیش تاییا خوشحال ترین مرد دنیا الان اسکوچبچ مظلوم هست تاج بی پدر ومادر با لابی رئیس شد وخدای اسکوچیچ رسواش کرد اینم از کیروش توعمرمان ۶تا نخورده یودیم که خوردیم ظالم همیشه محکوم به فناست


رضا بحرینی

0

4

1 سال پیش

ی بیلیت بگیرن روزبه با حتین حتینی بیان ب گوسفنداشون برسن🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂


ابوالفضل شریفی

0

4

1 سال پیش

کیروش خاک تو سرت شجاع و کنعانی داره به این مدافع های بی عرضه بازی میدی . چشمی و حسینی کیسه کش لیاقت دسته ۳ ندارن میزاریشون فیکس حالا ۶ تا خوردیم تو تاریخ ایران همچین بازی نبوده


یاس کبود پرسپولیسی

-59

9

1 سال پیش

بازی ایران و انگلیس
تحت تاثیر یک دماغ


ابوالفضل شریفی

-1

47

1 سال پیش

بیرانوند مصدوم نمیشد الان نتیجه این نبود . دروازه بان کیسه کش عادت دارن ۶ تا بخورن


رضا

-4

34

1 سال پیش

کیسه کشهای کثافت بدبختمون کردن. حسینی و گوزبه


حسین هدایتی

-2

57

1 سال پیش

خاک بر سرت کیروش که این بازی رو به علی کریمی و روزبه چشمی و مجید حسینی اون حسینی کفتر باز باختی حالا جواب اربابت تاج و سجادی رو چی میخوای بدی،چرا از اول شجاع و کنعانی نباید بازی میکردن؟چرا عابدزاده گلر دوم نبود؟چرا سرلک رو دعوت نکردی؟چرا آه اسکوچیچ اینجوری بود؟


مهدی

-14

19

1 سال پیش

من فکر میکنم عمدا میخوان ببازیم اخه دفاع خوب باید رونیمکت باشه چرا


حسین هدایتی

-3

51

1 سال پیش

واقعا باورش سخته روزبه چشمی و علی کریمی مجید حسینی رو چرا باید بازی میداد


فرزاد زارعی

-4

17

1 سال پیش

جا داره یه کارت بسیج خیلییییی فعال برا کیروش صادر کنیم . دروازه انگلیس هم بیارن وسط زمین بچه ها خسته میشن تا اون طرف زمین برن . بمیرم براشون حقوقشون کمه .


حسین هدایتی

-3

48

1 سال پیش

کیروش توی ترکیب مغرورانه رفتار کرد نبودن شجاع و کنعانی کنار هم و حضور روزبه چشمی پلشت و علی کریمی شاسگول کار ایران رو تموم کرد از الان دارم استیضاع قطعی سجادی رو که از اول فصل بهتون گفتم میبینم و قطعا دادگاهی شدن اقای کاج رو،ورزش کشور رو به مسخره گرفتن و با غرور و خود رای بودن کارشون به اینجا رسید سجادی نباید به وزارت میرسید رسید و تاج رو که اونم نباید به ریاست میرسید رئیس کرد تاج هم کیروش رو اورد و نتیجه شد امروز

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی - تراکتور 16:30
استقلال - شمس آذر 18:00
فولاد - مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 24 20 52
2 استقلال 23 19 50
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 23 13 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 23 4 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 آلومینیوم 23 -6 29
10 مس رفسنجان 23 -4 27
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 23 -18 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 23 -18 16
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال