ارتش سرخ دات کام

اخبار

ایران با چاشنی شانس به ژاپن رسید ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 19 اظهار نظر

-

3 ماه پیش

ایران با چاشنی شانس به ژاپن رسید

ارتش سرخ دات کام :
ایران با چاشنی شانس به ژاپن رسید
تیم‌ ملی فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به سختی و در ضربات پنالتی سوریه را شکست داد و حریف ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی شود.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه از ساعت 19:30 امشب (چهارشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه قطر به مصاف هم رفتند. مهدی طارمی در دقیقه 34 (پنالتی) برای ایران و عمر خریبین در دقیقه 64 (پنالتی) برای سوریه گل زدند.

بازی در وقت‌های قانونی و اضافه یک - یک به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و ایران با سختی و دشواری در دیداری که همانند یک فینال زودرس سخت شده بود به برتری دست یابد.

کریم انصاری‌فرد، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، مهدی ترابی و احسان حاج‌صفی پنالتی‌های ایران و پابلو صباغ، ایهم اوسو، علا یاسین هم پنالتی‌های سوریه را گل کردند. ضربه پنالتی فهد یوسف را بیرانوند مهار کرد تا ایران با نتیجه 5 بر 3 و در مجموع 6 بر 4 گام به مرحله بعدی بگذارد و ساعت 15 روز شنبه 14 بهمن در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ژاپن برود.

مهدی طارمی در دقیقه 1+90 با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا دیدار حساس با ژاپن را از دست دهد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، روزبه چشمی، رامین رضاییان، سامان قدوس (63- امید ابراهیمی)، سعید عزت‌اللهی، مهدی قایدی (63- محمد محبی)، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش (74- علی قلی‌زاده- (119- مهدی ترابی)) و سردار آزمون (8+90- سردار آزمون).

ترکیب سوریه: احمد مدنیه، ثائر کروما، ایهم اوسو، موید العجمان، عبدالرحمن ویس، خلیل الیاس، ایزاکیل العم، محمود الاسود (58- پابلو صباغ)، عمار رمضان (84- فهد یوسف)، ابراهیم هیسار و عمر خریبین (87- علا یاسین).

داور: کیم جونگ هیوک از کره‌جنوبی

دقیقه 8: پاس عمقی در محوطه جریمه سوریه به سردار آزمون رسید که ضربه مهاجم تیم ملی را دروازه‌بان سوریه دفع کرد و در ادامه نیز ضربه آزمون راهی در چارچوب دروازه نداشت. در این صحنه البته کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود.

دقیقه 16: شجاع خلیل‌زاده با خطا روی ابراهیم هیسار اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه 24: محمود الاسود با خطا روی سامان قدوس با کارت زرد داور کره‌ای‌ جریمه شد.

دقیقه 25: شوت از راه دور مهدی قایدی را احمد مدنی، دروازه‌بان سوریه به کرنر فرستاد.

دقیقه 27: در یک رفت و برگشت توپ پشت محوطه جریمه سوریه به احسان حاج‌صفی رسید و شوت این بازیکن را دروازه‌بان سوریه مهار کرد.

دقیقه 30: پاس عمقی مهدی قایدی به مهدی طارمی رسید و مهاجم تیم ملی می‌توانست نزدیک شش قدم دروازه سوریه را باز کند ولی ترجیح داد پاس بدهد تا مدافعان سوریه از راه برسند.

دقیقه 32: پاس علیرضا جهانبخش در محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید که ایهم اوسو روی مهاجم ایران خطا کرد تا داور کره‌ای نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه 34: طارمی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و خلاف جهت حرکت دروازه‌بان سوریه دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه 39: شوت موید العجمان را علیرضا بیرانوند به راحتی گرفت.

دقیقه 44: اشتباه بازیکنان سوریه باعث شد توپ در اختیار سردار آزمون قرار بگیرد. مهاجم ایران پس از طی کردن مسافتی به محوطه جریمه سوریه رسید ولی نتوانست ضربه نهایی را خوب بزند.

نیمه دوم

دقیقه 52: پاس عمقی به آزمون رسید و مهاجم کشورمان می‌توانست برای دومین بار دروازه سوریه را باز کند. ضربه‌ سردار را ابتدا دروازه‌بان سوریه گرفت و ضربه دوم او پس از برخورد به یکی از مدافعان حریف به کرنر رفت.

دقیقه 53: توپ ارسالی از نقطه کرنر را آزمون با سر زد که مدافع سوری از روی خط توپ را برگرداند.

دقیقه 57: پاسکاری آزمون و طارمی یکبار دیگر برای تیم ملی موقعیت ایجاد کرد و ضربه طارمی را احمد مدنی گرفت.

دقیقه 61: پابلو سباق روی پاس عمقی به محوطه جریمه تیم ملی رسید. کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود اما در ادامه با بررسی VAR مشخص شد که آفساید نبوده است. در این صحنه بیرانوند روی مهاجم سوریه خطا کرد و داور کره‌ای پس از بازبینی صحنه نقطه پنالتی را نشان داد و بیرانوند را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 64:عمر خریبین پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 69: شوت زمینی جهانبخش را مدنی، دروازه‌بان سوریه را گرفت.

دقیقه 71: سعید عزت‌اللهی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 72: این بار نوبت محمد محبی بود که از داور به دلیل خطایی که مرتکب شد کارت زرد بگیرد.

دقیقه 81: یک - دوی علی قلی‌زاده و مهدی طارمی با ضربه قلی‌زاده همراه شد ولی مدنی یکبار دیگر ناجی تیمش شد.

دقیقه 82: طارمی به دلیل شبیه‌سازی در محوطه جریمه و تلاش برای گرفتن پنالتی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 1+90: طارمی با جلوگیری از ضد حمله سوریه از داور کره‌ای کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد.

دقیقه 6+90: سوری‌ها داخل محوطه جریمه ایران نفوذ کردند و تا آستانه باز شدن دروازه پیش رفتند اما هر بار بیرانوند و مدافعان توپ را دور کردند.

دقیقه 8+90: ابراهیم هیسار با کارت زرد داور جریمه شد.

بازی در وقت‌های اضافه آرام دنبال شد و اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت ایران در ضربات پنالتی برابر حریف سرسخت خود به پیروزی رسید.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/158560
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسن .جهان بخش

0

2

3 ماه پیش

واقعا این قلعه نوعی .مربی درحده تیم ملی نیست.مربیان الان .همه با دانش روز دنیا فوتبال بازی میکنن .ولی آقای قلعه نوعی چیزی نداره که بخواد پیاده کنه .فکر می‌کنه فوتبال هنوز به سبک 20سال قبل پیش میره .نه فوتبال دیگه تعغیر کرده .اگه چهارتا قهرمانی تو لیگ داخلی آوردی هم .بیشتر بخاطره .استعداد فردی .بازیکنانی مثل جباری بود .که ذات فوتبال تو خونشون بود.


محمد بابایی

0

1

3 ماه پیش

من قبول ندارم این تیتروچون سوریه شانس آوردحتی 10نفره هم شدیم نتونستن کاری کنن آزمون دیشب درحدعجیبی ضعیف کارکردوگرنهحداقل4تازده بودیم


روزیه نوری

-1

2

3 ماه پیش

با سلام خدمت هواداران پرشور پرسپولیس
پرسپولیسی که اسمش همردیف با تمدن و افتخار و شرف این مرز و بوم اهورایی است
اسامی را ذکر می کنم و امیدوارم به من نخندید
فلسطین - سوریه - لبنان - عراق - بحرین
می گویند فلسطینی ها سرزمینشان اشغال شده . پس این بازیکنان فلسطینی از کجا می آن . کجا تمرین می کنند . در کدام لیگ هستند که اینجور بازی می کنند !!!!!
سوریه و عراق کشورهایی جنگزده هستند . پس چطوری مربی های سرشناس جذب می کنند و اینجور سازماندهی شده بازی می کنند !!!!
لبنان کشوری درجه دو اعلام می شه اما بازیهایش را دیدین ؟
بحرین به اندازه استان کهکیلویه ما است اما دیگر کثیف بازی نمی کند و سازمان تیمی درستی داره
آنوقت ما کجا هستیم ؟
یعنی این کشور نمی تواند یک مربی در حد کوپر یا کلینزمن با مانچینی بیاره ؟
اما نکته دیگر
خوشبختانه می بینم که کم کم کاربران محترم سایت دارند نسبت به هتاکی ها و لجن پراکنی ها و کلمات زشت و ناپسند برخی کاربران دیگر واکنش نشان می دهند . خودم چندین باز تذکر شدید دادم . امیدوارم تکرار نشه
زنده باد پرسپولیس و هواداران فهیم آن


احسان کرمزهی

-1

5

3 ماه پیش

قلعه نوعی چرا ترابی رو نمیاره تو زمین .اگ قرار باشه اینجوری مقابل ژاپن بازی کنیم باید جام رو از الان در خواب ببینیم


حسن .جهان بخش

0

3

3 ماه پیش

باز دم بچه ها گرم.بلاخره الان دیگه تیم ها ازنظره فنی تو کله دنیا تغییر کردن .همین تورنمنت نشون داد که دیگه هیچ تیمی رو قبل از بازی نمیشه .بازنده مطلق شمرد.متاسفانه .یه مشکله بزرگی که گریبان گیره فوتبال ما شده .ما اصول صییح دوره بدنسازی وروش و تاکتیک بدنسازی رو تو فوتبال درست انجام نمی‌دهیم.شما تیمی مثله کره و ژاپن و تیم‌هایی مثل استرالیا رو اگه بخوان حتی دوتا بازی پشت سره هم انجام بدن بازهم آمادگی بدنی وذهنی دارن ولی متاسفانه تو فوتبال ما یه بازیکن شصت دقیقه میتونی مفید باشه .دیگه بدنش خالی میشه


جاوید دلاور

0

5

3 ماه پیش

باسلام......عزیزان فوتبالی که جام ملتهای آسیا را دنبال می فرمایید بدون هیچ گونه غرض وتعصبی ،خدا وکیلی پیش رفت تیمهای فوتبال تاجیکستان ،. ویتنام،مالزی اندونزی،قرقیزستان،تایلند،اردن را همه به عینه دیدیم ،چون این تیمها با استخدام مربیان کار کشته ودرجه اول دنیای فوتبال دنیا و درست هزینه کردن ودلسوزی وهمت وغیرت وعرق ملی به پله های ترقی رسیده‌اند ،وما هم با باند بازی و مافیا گری با سرعت به قه قرار می رویم آقای گروهبان قند علی بی سواد مافیا ی تو وساکت یعنی نابودی فوتبال ایران تمام هنر تو همون شکم فربه و ور قلومبیدته وهنر اآندو اسکندریان موهای دم اسبیش ،وهنر الهوی هم ریش قشنگشه ،دوران فوتبال بکش زیرش علی اصغری گذشته است مافیایها


مهدی نخعی زاده

0

8

3 ماه پیش

واقعا برا این تیم متاسفم که بازی با سوریه رو به این افتضاحی بازی کرد ،خاک بر سر قلعه نویی با این ارنجش ،مگه رفتین بازی سطح محلات ؟؟،چه قدر بدبختیم و فقط با شعار دادن های مختلف مردم عزیز ایران رو گووووووووول میزنیم 😔😔😔😔😔😔😔😔😔🙏🙏🙏🙏🙏🙏😭😭😭😭🙏🙏🙏


رضا

0

3

3 ماه پیش

قلعه مرغی تعویض هاش به نفع سوریه بودآخه کسی نیست بگه مردک عاقل جهانبخش وقایدی وقدوس رومیکشه بیرون بجاش محبی رومیاره تو


حسین سرخدل

0

3

3 ماه پیش

ایران با چاشنی بیرو ...


علیرضا

-3

1

3 ماه پیش

لعنت بردرویش


علی جعفری

0

7

3 ماه پیش

یه مشت کیسه کش اورده تو زمین. قایدی رف بیرون سوریه یه نفس راحت کشید آی ر......دم به تعویضات و تفکرت چشمی هم فکر کرده داره تو لیگ ایران بازی میکنه ففط میزنه زیر توپ حیف حیفه این نسل که دست یکی مثل قله نوعیه این بچها بکی مثل قطبی میخاستن


جانکریک

-8

6

3 ماه پیش

افرین مصطفی منم همین رو میگم بی احترامی ممنوع توهین فوش ممنوع ولی اقایون تاقت نداری شروع میکنن ب بدوبیراه چون عصبی هستن یک لعنت بر شیطان بگید شکر خدا را بکنیم ک کلی افتخار تو فقط این دهه برامون رقم زدند حالا این مشکلات مالی هم هس و نظر شخصیم میگه پرسپولیس از بالادستی ها ضربه میخوره دلیل هم چون پرسپولیس مردمی هس این گل محمدی بهش اشاره کرد...فقط یک سوال از هوادارها این هدایتی چ سمتی داره تو پرسپولیس کسی ازش شناختی داره چون چن سال پیش یک هدایتی بود ک فقط کمک میکرد ب پرسپولیس اسمشو تو ذهن ندارم اگ واقعا اون ادم باشه براش متاسفم با این توهین و فوش ها...فقط احترام و حمایت دوستان


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

4

3 ماه پیش

فرق سوریه با ایران چیست ؟سوریه یک تیم درجه سه آسیا ،با بازیکنان معمولی ،،اما بایک سرمربی درجه یک اروپایی ،با اتکا به دانش سرمربی خود،تبدیل به یک تیم مدعی می‌شود اما تیم درجه یک ایران با سوپر استار هایی که در لیگ‌های اروپایی و آسیایی بازی می‌کنند با یک سرمربی داخلی بنام گروهبان گارسیا و با اتکا به دانش سنتی سرمربی خود ،تبدیل به یک تیم معمولی و ذلیل در برابر سوریه درج سومی ،کشتی اش به گل مینشیند آقای تاج ، لات خیابانی فوتبال ایران ،تحویل بگیر مربیت را ،چون چیزی برابر دانش اروپاییان برای عرضه درمیدان و حتی خیابان را هم ندارید گمشو و استعفا بده


مرادسلمانی

0

3

3 ماه پیش

این هم ازبازی تیم ملی .واقعآتاسف داری..بقول ترکهای عزیزاین همه ( یالانچی ) باخودشان بردند.یی مشاوریاروانشناس باخودشان نمی برندکه تیم به مشکل خوردصحبت کنندوقتی گل نمیتونی بزنی درادامه آدم تنبیه میشی .قلعه مرغی آنقدرروداری که خدامیدانی


علی جعفری

-4

4

3 ماه پیش

قلعه نوعی نشون داد اقتدادر نداره اخه یکی نیس بگه خداداد نفهم به تو چه میای نظر میدی که میگی چرا آزمون بازی نمیده و تعریف تمجید خشکه میکنی اخه اشغال الان ایران داره بخاطر ازمون میبازه بازیو


msa

-5

8

3 ماه پیش

معلوم نیست دراین سایت چخبره همش شد فحاشی توهین بدوبیراه به هوادار بازیکن مربی مدیر عامل واقعا شما هوادارهستین شماها ازدشمن هم بدترین مثل دشمن افتادین به جان هم جمع کنید این بچه بازیهارا ادم خجالت میکشه سایت رابه لجن کشیدین تمومش کنید ارمدیریت محترم سایت میخواهم کسانی که توهین وفحاشی میکنن مسدودشون مکتب پرسپولیس سرلوحه اش اخلاق وانسانیت است نه توهین وفحاشی لااقل بخاطردختران پرسپولیسی این برنامه حیاکنید خیلی متاسفیم


عبدالرحمن لشکری

-2

3

3 ماه پیش

با وجود حاج صفی ایرانو ده نفره بدونید


علی گودرزی

-1

7

3 ماه پیش

ما میتونیم راحت پیروز این بازی باشیم فقط امان از حواشی و امان از حواشی،تیم سوریه استاد راه انداختن جنگ روانیه بازیکنها نباید اسیر این حیله سوریها بشند اینا صحبتهای سلطان هستش
چند ماهی میشد که به فرشاد شیخ الاسلامی مشکوک شده بودم و مدام زیر نظرش داشتم میدیدم که با اکانتهای مختلف و ادبیات یکسان پیام میزاره و به طرز خنده داری توی کامنتها از خودش حمایت میکنه اما به طرز موزیانه با حسادتی که به من داره بر علیه من مینویسه اونم گذاشت تا دیدم یواشی‌ اکانتهاش شروع به بیشتر شدن کردند و وسط مسابقات داشت بر ضد یحیی مینوشت و جو سایت رو به هم میریخت خب پیداش کرده بودم وایسادم تا لیگ بره تعطیلات توی یه پست براش تله گذاشتم و این پیر خرفت تن به تله داد حسابی رسواش کردم و دستش رو شد اما از اون بدتر استرسی شد و سوتی داد و ثابت کرد که اکانت پارسا هم مال خودش بوده از اونجایی که پی به این منافق برده بودم پیداکردنش رو سپردم دست رضا،با وجود فامیلی حال به هم زنش پیجش خیلی راحت پیدا شد حتی رضا با چندتا از ناموسش به نامهای پری و نگار دوست مجازی شد برای روز مبادا،توی پیج اسم شهرش قزوین خورده بود،خب خانوادش هم گفته بودند که کجا زندگی میکنه
بازم فرشاد دست از کارهاش بر نداشت بازم با اکانتهای دیگه بر علیه ما و بر علیه واقعیت کارهای قبلیش رو تکرار کرد،بازم براش تله گذاشتم و بازم احمق خرفت افتاد توی تله این سری با اکانت جانکریگ پیام میزاشت که از قبل هم بود بازم سوتی داد و اسم شهر خودش رو اورد که قزوین بود و مطمئن شدیم که رضا راه رو درست رفته
فرشاد من آدم بدی نیستم ولی خواستم بگم دشمنی کنی مثل آب خوردن پیدات میکنم هم پری و هم نگار و هم فروزنده توی دسترس ما بودند حتی نگار و پری کاملا با رضا دوست شدند،سپیده هم توی کار بود اما دلم دیگه نمیاد که اذیتت کنم از همینجا بهت تذکر میدم با بزرگتر از خودت نجنگ تو خیلی کوچیکتر از اون کسایی هستی که زدم زیر گوششون الان هم دلم برات میسوزه به رضا میگم بی خیال نگار و پری بشه اما بدون که خیلی زود اینا به رضا پا دادند
۴-فرشاد این اکانتهای فیکت رو جمع کن چون این سری میرسیم به در خونت،بیا بیخیال اینجا باش تو قدرت جنگ با ما رو نداری چون ضعیفی
۵-بچها در منافق بودن فرشاد شک نکنید و در صداقت حرفهای ما هم شک نکنید اصلا اگه تا الان پیجش رو نبسته باشه برید پیجش رو ببینید،ما هم دیگه بی خیال این جریان شدیم چون دیگه بیشتر از این در شان ما نیست اما اگه لاشخور بودیم شک نکنید که نگار و پری توی مشت ما بودند
-بچه های سایت تو رو خدا گول اکانتهای فیک رو نخورید گول بازیکنهارو نخورید اصلا شما پرسپولیسی هستید لطفا هیچ وقت گول نخوردید،من این همه برای شما اینجا دست رو کردم تو رو خدا ساده نباشید


حسن شاهین

-6

5

3 ماه پیش

ب امید حذف

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30
پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال