ارتش سرخ دات کام

اخبار

اینجا هیچ‌کس ناراضی نیست! ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 7 اظهار نظر

-

1 سال پیش

اینجا هیچ‌کس ناراضی نیست!

ارتش سرخ دات کام :
اینجا هیچ‌کس ناراضی نیست!
پرسپولیس این روزها حال و روز خوشی دارد. این را می‌شود از تمام عکس‌های تمرین روز گذشته به وضوح لمس کرد حتی اگر همچنان یحیی اصرار داشته باشد که احدی از اصحاب رسانه در تمرینات تیم حضور نداشته باشد!

دیروز یحیی گل‌محمدی برای تیمش آیتم‌های تمرینی ویژه‌ای ترتیب داد که به بهتر شدن این فضا کمک کرده باشد. آیتم‌هایی که تاکنون در هیچ‌کدام از تمرینات این فصل ندیده بودیم. دیروز توپ‌های رنگارنگ سپک تاکرا جذابیت خاصی به تمرین داده بود. این توپ‌ها در آیتم‌هایی مورد استفاده قرار می‌گرفت که میزان مهارت و تمرکز بازیکنان را بالاتر می‌برد و خبری از فشار تمرین و عرق کردن نبود. بازیکنان با نشانه‌گیری این توپ‌ها را داخل سطل می‌انداختند یا در آیتمی مشابه سعی داشتند حلقه‌های رنگارنگ را وارد سر آدمک تمرینی کنند. در آیتمی دیگر که آن هم پرهیجان و جذاب دنبال شد بازیکنان باید در گروه‌های سه نفره سعی می‌کردند بدون اینکه توپ به زمین بیفتد آن را وارد حلقه بسکتبال کنند. این آیتم‌های تمرینی جدا از اینکه فوق‌العاده جذاب و مهیج بود، کری بالایی بین بازیکنان و برخی اعضای کادر فنی به وجود آورده و همین مسأله به بالا رفتن اتمسفر دوستانه در تمرین کمک کرده بود.

پرسپولیس که بعد از دو برد خوب و پر گل روی غلتک افتاده حالا از نظر روانی آماده ادامه رقابت برای قهرمانی است بخصوص اینکه بعد از امتیاز دادن استقلال و سپاهان به حریفان‌شان جهت پیش‌بینی‌ها در مورد اینکه بعید است پرسپولیس با این دست فرمان قهرمان شود تغییر کرده و حالا سرخ‌ها دوباره برای رسیدن به آنچه از ابتدای فصل هدف گرفته بودند شانس دارند.

تغییر حال و هوای یحیی گل‌محمدی هم در تمرینات اخیر جالب است. یحیی در تمرینات دو روز اخیر حضور فعالی داشته است. او پا به پای بازیکنانش می‌دود، تکل می‌زند، کری می‌خواند و می‌خندند. اتفاقی که تا قبل از بازی بزرگ با سپاهان و آن برد فوق‌العاده در این فصل هرگز ندیده بودیم.

گل‌محمدی که در دو سه مسابقه اخیر در نشست‌های خبری شرکت نکرده و سعی داشته حرف‌هایی نزند تا با فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، تیم‌های رقیب و حتی مدیران باشگاهش سرشاخ شود، تلاش دارد تا از این طریق آرامش خود را حفظ کرده و با توجه به انتقادهای صورت گرفته این آرامش را به تیمش هم منتقل کند که تا اینجا هم از این تغییر رویه نتیجه گرفته است.

نکته ویژه در تیم فعلی و شرایط اخیر آنجاست که در بین بازیکنان هیچ بازیکنی از شرایط به وجود آمده ناراضی نیست. سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه به عنوان بازیکنان قدیمی که به نیمکت دوخته شده بودند کم و بیش بازی می‌کنند و به نوعی به کادر بازیکنان اصلی برگشته‌اند. مهدی عبدی گل زده و دوباره متولد شده است، ترابی و امیری دوباره تبدیل به ستاره‌های تأثیرگذار تیم شده‌اند، سروش و سرلک شرایط بهتری پیدا کرده‌اند و حتی علی نعمتی، فرشاد فرجی و دانیال اسماعیلی‌فر که تا حدی از ترکیب اصلی دور شده‌اند هم آنقدر با جنبه و با ظرفیت هستند که در زمره نفرات ناراضی قرار نمی‌گیرند و به نوعی این تیم در مقطع فعلی بازیکن ناراضی ندارد. این موضوع را از تصاویر تمرین دیروز، ژست‌های ویژه و دوستانه مقابل دوربین‌ها و عکس دسته‌جمعی که حمایت از اتحاد اعضای تیم دارد، می‌توان به خوبی فهمید.

نکته جالب اینجاست که بازیکنان پرسپولیس با وجود نارضایتی از شرایط مالی باشگاه و دریافتی‌های کمتر از انتظارشان حتی بعد از برد مقابل نفت مسجدسلیمان هم در این خصوص مصاحبه نکردند و به نظر می‌رسد خودشان هم دوست نداشتند حال خوب خود و هواداران را با حرف‌های منفی خراب کنند بلکه این حال خوب و انرژی مثبت زمینه‌ساز یک برد بزرگ دیگر در تبریز شود و مسیر قهرمانی را هموارتر کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153686
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
تا ابد هواداراتم پرسپولیسم

0

1

1 سال پیش

پرسپولیس سروره لیگ ایران.اینه پرسپولیسم


تا ابد هواداراتم پرسپولیسم

0

1

1 سال پیش

قربون همتون بچها دست خوش بنازم به اتحاد وهمدلیتون احسنت بله اینه رمز پیروزی باهم یکدل مهربون باشید تا ایشالا به آنچه که لیاقتتون هست بهش برسید اونم قهرمانی .هردوحام به امید یه بازی خشکل وپیروزی دلچسپ.اقا یحیی نشون بده تنها مربیگری تیم ملی فقط فقط شما هستین مچ خمز بخوابون.سلطان


خانم موسوی

0

4

1 سال پیش

خدا رو شکر جو خوبی توی تمریناته.. دوستی و همدلی موج میزنه بین بچه ها و همین بزرگترین امتیازه... وقتی بزرگترها ارامش دارن تیم هم به ارامش میرسه. اقا یحیی روانشناس خوبیه و خوب میتونه تیم رو یکدل نگه داره


ع حسین زاده

0

2

1 سال پیش

حواشی پرسپولیس از بازی با فولاد خوزستان وارد پرسپولیس شد و تو اون بازی از مدیران تیم گرفته که بازی رو بدون تماشاگر کردن درصورتیکه همه ورزشگاه ها با تماشاگر بود،تا سرمربی ومربیان فولاد که با انواع و اقسام حاشیه در کنار زمین و داخل زمین رو اعصاب بازیکنان و مربیان راه رفتن، و بدتر از اون داور مسابقه با اشتباهات خودش و تاخیر انداختن بازی کاری کرد که وحید امیری که آرام ترین بازیکن ایران هست از کوره دربره، و بعد از بازی فولاد تو تک تک بازی ها داوران با اشتباهات تأثیر گذار موجب از دست رفتن امتیازات زیاد شدن، هرچه قدر اینور به پرسپولیس ضربه زدن، اونور به سپاهان و استقلال از نظر داوری کمک شد، خوشبختانه مربیان و بازیکنان و مدیران تونستن با دوری کردن از رسانه ها و سکوت ،آرامش رو به تیم برگردونن، و باعث نتیجه گیری تیم بشن، تو این دو بازی آخر بازیکنان هم تیم حریف رو شکست دادن و هم داور مسابقه رو چون باز هم اشتباهات به ضرر پرسپولیس کم نبود تو این ۲بازی، خوشبختانه بازیکنان اون خشم رو تبدیل به انگیزه کردن و حریفان رو بردن.


آرین

0

3

1 سال پیش

طبق رنکینگ جدید تیم پرسپولیس همچنان تیم اول ایران و پنجم آسیاست .... تیم کیسه دوم ایران و دهم آسیاست.... تیم سپاهان سوم ایران و سیزدهم آسیاست..... بازهم با این همه نالطفی مسولیین و صدا و سیمای کثیف و .... هنوز هم پرسپولیس سرور و تیم اول ایران و پنجم آسیاست.... کیسه و شله زرد برن به فکر جایگاهشون توی آسیا باشن که دهم و سیزدهم هستن بعدش میان برای سرورشون کری میخونن.... درود بر پرسپولیس بزرگ


احمد نوری اسرمی

0

3

1 سال پیش

عشق یعنی پرسپولیس


حسین هدایتی

-1

10

1 سال پیش

ماشاالله اقا یحیی دمت گرم که خودت میدونی قلب تیم هستی شما سرحال باشی و تمرکز داشته باشی تمام لیگ رو کیش و مات میکنی شما کارنامه داری و با عرزه دمت گرم اقا این دوتا بازی رو ببر و شادمون کن

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر - شمس آذر 19:00
صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30

دوشنبه, 17 اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال