ارتش سرخ دات کام

اخبار

ایوب پرسپولیسی‌ها را امیدوار کرد ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 13 اظهار نظر

-

2 ماه پیش

ایوب پرسپولیسی‌ها را امیدوار کرد

ارتش سرخ دات کام :
ایوب پرسپولیسی‌ها را امیدوار کرد
نمایش نخست مدافع راست مراکشی جدیدی پرسپولیس امیدوارکننده بود.

ایوب العملود بهتر از آن چیزی است که تصور می‌کردیم اما درخشش مقابل تیم آسیا ویژنی که عده‌ای بازیکن جوان و گمنام در آن حضور داشتند نیز نمی‌تواند ملاکی برای قضاوت دقیق درباره او باشد.

واقعیت اینکه ایوب در نگاه اول از تصاویرش بهتر و سرتر بود. برخلاف اولین تصویر مخابره شده از او در فرودگاه پس از ورود به تهران، او قد و قامت و فیزیک مناسبی داشت. صاحب قامتی بالای 180 سانتیمتر، تا حدودی عضلانی، با استایل دویدن مناسب که سر بالا پیش می‌رفت و البته می‌دانست که در این بازی تدارکاتی نیازی ندارد تا به آب و آتش بزند.

ایوب العملود لب خط طولی حرکات درست و مطمئنی داشت و بارها به یک سوم تهاجمی تیمش ورود کرد و در همکاری با هافبک‌های کناری خود سعی داشت موتور پرسپولیس از جناح راست را راه بیندازد.

او برای رعایت تایمینگ و فرارهایی که منجر به آفساید نشود تلاش زیادی به خرج می‌داد، سرعت مناسبی داشت و باهوش فوتبال بازی می‌کرد.

عملود در ارسال‌ها و کات بک‌ها هم دقیق بود و بعد از عبور از بازیکن حریف یا قرار گرفتن در موقعیت سانتر، بیهوده و چشم بسته توپ را روی دروازه حریف نمی‌ریخت. او در لحظه ارسال پاس نهایی با دید باز بازیکنی که در بهترین موقعیت ممکن قرار گرفته را صاحب توپ می‌کرد و این نکته مهمی بود که چند بار در همان نیمه مشاهده شد.

عملود در آن بازی یک نیمه‌ای دو سه ارسال خوب داشت که برخی از آنها در نقش پاس گل ثبت شد. ضمن اینکه خودش نیز با فرار و کارهای گروهی موفق به گلزنی شد. هر چند حریف پرسپولیس در آن بازی کیسه گل شد اما مدافع مراکشی در همان دو سه صحنه نشان داد در صورت قرار گرفتن در موقعیت گلزنی، با وجود اینکه ذاتا یک مدافع محسوب می‌شود ضربات آخر را هم بد نمی‌زند.

عملود قرار است جایگزین دانیال اسماعیلی‌فر باشد، اما در نگاه اول به نظر می‌رسد او درست مثل دانیال بیشتر از اینکه در فاز دفاع بازیکن موفقی باشد یک بازیکن شاخص در امور تهاجمی است. البته همان‌طور که نمی‌توان در مورد نفوذها، ارسال‌ها و گلزنی‌اش مقابل یک تیم کم‌بنیه قضاوت صحیحی داشت، تنها موقعیت جدی حریف که از فضای پشت سر او برای همان تیم جوان به دست آمد نمی‌تواند مرجعی برای قضاوت درباره ضعف او در امور تدافعی باشد اما با توجه به اطلاعات قبل از پیوستنش به پرسپولیس و همین نمایش یک نیمه‌ای می‌توان به قضاوتی اولیه در این مقوله رسید که اگر اینگونه باشد، کار مدافع میانی مایل به راست پرسپولیس سخت خواهد شد چون باید مدام فضای خالی پشت او را پوشش دهد.

البته تیم پرسپولیس به صورت کلی تیمی است که در بیشتر دقایق بازی بالا بازی می‌کند و به خاطر مالکیت توپ بیشتر، مدافعان کناری‌اش بیشتر از اینکه در نیمه زمین خودی مشغول دفاع باشند در کارهای ترکیبی از کانال‌های کناری شرکت کرده و ضمن قرار گرفتن در موقعیت ارسال نهایی، بعضا حتی صاحب شانس گلزنی نیز می‌شوند.

واقعیت اینکه عملود در نگاه ابتدایی خریدی امیدوار کننده برای پرسپولیس فصل بعد نشان داد و با توجه به شناخت گاریدو از او می‌‌توان انتظار اضافه شدن یک فوتبالیست خارجی خوب به لیگ برتر بیست و چهارم را داشت اما تا سپری شدن چند بازی رسمی و بخصوص مسابقاتی که قرار است او تحت فشار قرار بگیرد، مثلا همان یکی دو دیدار ابتدایی لیگ نخبگان، هرگز نمی‌توان قضاوت قاطعانه‌ای درباره او داشت و گفت پرسپولیس از رفتن دانیال ضرر کرد یا جای خالی او کاملا پر شده است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/160984
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
عبدالله حسینی

0

2

2 ماه پیش

عمری وحبیبی العملود


امیداربابی

0

3

2 ماه پیش

عشقم عملود. سروررامین پول پرست


جوادشیخی

0

0

2 ماه پیش

انشااله بازیکن خوب ورونده ای ایست بهترازدانیال هست دانیال همش ازنفس کم میورد نمیتونست برگرده وهمش تم دریبل میخورد


رضا ناروئی

0

0

2 ماه پیش

امسال سپاهان تراکتور استقلال بهترین بازیکنان رو جذب کردن پس خواهشا زودتر یه گلر یه دفاع چپ و یه مهاجم نوک ک هرسه تاشون در حدواندازه پرسپولیس باشن جذب کن فقط خواهش میکنم بازیکن بنجل نگیری ک اگ امسال خدای نکرده تیم نتیجه نگیره مقصر اصلی شما میشی آقای درویش پس سعی کن همین محبوبیتی ک بین هوادارا داری تبدیل ب نفرتش نکنی


محمد برم

0

0

2 ماه پیش

دانیال خیلی اشتباه میکرد،، خوب شد رفت ، ایوب امسال جایش را پر میکند جای دانیال احساس نمیشه 👈❤


رضا ناروئی

0

1

2 ماه پیش

آقای درویش بفکر یه گلر با کیفیت و یه مهاجم نوک ک هردوشون خارجی باشن جذب کن تا امسال بتونیم حرفی برا گفتن تو آسیا داشته باشیم تو آسیا همه تیمها تا دندان مسلح هستن و بهترین بازیکنان دنیارو جذب کردن پس تمام تلاشتو بکن ک کمتر از 20روز دیگ بازیهای لیگ شروع میشه ک حداقل بازیکنان جدید با بازیکنان قدیمی باهمدیگه هماهنگ بشن و از همدیگه شناخت پیدا کنن ❤❤❤❤


محسن ذولفقاری

0

0

2 ماه پیش

خیلی هم عالی


رضا ناروئی

0

0

2 ماه پیش

خدا کنه یه دفاع چپ خوب و با کیفیت ک حتی از عبدالکریم حسن بهتر جذب کنن ک چپو راستمون امسال تو لیگ و آسیا زهردار باشن و باعث وحشت بقیه تیمها باشن پس آقای درویش لطفا با مشورت از اقای گاریدو بازیکن جذب خوب و با کیفیت جذب کن


رضا ناروئی

0

0

2 ماه پیش

مطمعنم ک عملود از دانیال و رضاییان یه سروگردن بالاتره چون نفوذای خوب ارسالای باکیفیت و پاس گلهای خوب و البته انگیزه خاصی برا گل زدن داره انشاءالله ک تو تمام بازیها گلسازی و گلزنی میکنه باید ب آقای گاریدو یه احسنت بگیم بابت این بازیکن با کیفیت و مؤثر❤اطمینان دارم ک سمت راستمون امسال از پارسال قویتر و بهتر میشه پس از دوستان خواهش میکنم ک از ایوب العملود حمایت کنن ک بدونه هوادارا همجوره پشتش هستن❤❤❤❤❤❤


خان پرسپولیسی

0

1

2 ماه پیش

به فضل الهی بهترین عملکرد را در تیم پرسپولیس داشته باشد و دانیال وامثالهم به درگ که رفتند 🌺🚩🌺🚩


محمدبابایی

0

1

2 ماه پیش

راستش من ازبازی دانیال اصلاخوشم نمیومدنه اینکه رفته اینوبگم همیشه بادوستام سرش اختلاف نظرداشتیم آخه برای دفاع سوتی وحشتناک پیش میادولی نه اینقدرخیلیهاش هم به چشم نمیومدبازی استقلال خوزستان گل دوم هم مقصراصلی بود توی دفع توپ خیلی ضعف داشت که چیزکمی نیست خلاصه خوشحالم ایوب اومدومطمئنم ازسمت راست کلی پیشرفت کردیم راستی دانیال بعنوان دفاع راست پاس اورلب بلدنبودکه فیلم بازیهای ایوب رودیدم عالی اورلب میدادوحرکت ازپشت میکرد


ع حسین زاده

0

0

2 ماه پیش

با اومدن اون و چند بازیکن دیگه، ترابی و دانیال و بیرانوند حرومزاده باید توی خواب، برگشتن به پرسپولیس رو ببینن، چرا که نه تنها این بازیکنان بهتر از اونا برای پرسپولیس مؤثر خواهند بود، بلکه این بی شرفی و نامردی که در حق هواداران پرسپولیس کردن رو فراموش نخواهند کرد، بخصوص اون بیرانوند حرومزاده گدا صفت رو ،کسی که از پرسپولیس به همه چیز رسید، ولی سر بزنگاه دست پرسپولیس و هوادارانش رو گاز گرفت و رفت.


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

1

2 ماه پیش

انشالله که خوب و امسال برامون پاس گل زیاد میده

بازی های پرسپولیس

0-1

الاهلی عربستان

پرسپولیس

دوشنبه, 26 شهریور
ساعت 21:30

ورزشگاه : جوهره جده

داور : ادهم مخادمه

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر الاهلی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان 1 - 0 ملوان 18:45
شمس آذر 2 - 2 استقلال خوزستان 18:45
تراکتور 0 - 1 ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو 1 - 0 نساجی 19:00
آلومینیوم 0 - 0 هوادار 19:30
فولاد 1 - 1 خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 تراکتور 4 5 7
3 ملوان 4 2 7
4 گل گهر 3 2 6
5 ذوب آهن 4 1 6
6 پرسپولیس 3 2 5
7 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
8 استقلال خوزستان 4 -1 5
9 فولاد 4 -1 5
10 استقلال 3 0 4
11 مس رفسنجان 3 0 4
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 4 -2 3
14 هوادار 4 -5 2
15 نساجی 4 -3 1
16 شمس آذر 4 -2 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال