ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

بازیکن آماده دادیم تیم ملی، خس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 6 اظهار نظر

-

2 سال پیش

بازیکن آماده دادیم تیم ملی، خسته یا بی‌تمرین تحویل گرفتیم

بازیکن آماده دادیم تیم ملی، خسته یا بی‌تمرین تحویل گرفتیم
ارتش سرخ دات کام :
پرسپولیس باید از دو روز دیگر وارد مسابقات لیگ برتر شود. سرخ‌ها به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی و برنده 5 جام متوالی وارد این رقابت‌ها خواهد شد و باید با سینه‌ای ستبر و قامتی افراشته پا به فصل تازه بگذارد اما از بد حادثه آنچه در ریاض رقم خورده و حال و هوای تیم قهرمان را خراب کرده است. شاید باخت در ریاض مقابل تیم پرمهره، قدرتمند و در فرم مسابقه الهلال تا حدودی قابل پیش‌بینی بود اما شاید برخی هواداران پرسپولیس تصور نمی‌کردند این تیم با نمایشی تا این حد ضعیف و شکستی سنگین دست‌ها را به نشانه تسلیم بالا ببرد و حرفی برای گفتن نداشته باشد. کما اینکه همین حالا برخی می‌گویند اگر پرسپولیس فرم خوبی داشت شاید در یک بازی سنتی شکست می‌خورد و شاید هم با تیزهوشی و کمی خوش شانسی مثل بازی با النصر در فصل گذشته صعود می‌کرد.

پرسپولیس فردای بازی در ریاض به تهران برگشت و همان روز هم تمرین سبکی انجام داد. آن روز در زمان بازگشت از ریاض چه داخل هواپیما، چه در فرودگاه و چه در اتوبوسی که تیم را به ورزشگاه شهید کاظمی رساند تقریباً هیچ کس با دیگری حرف نمی‌زد و سکوت عجیبی بر فضای پیرامون تیم حکمفرما بود. این سکوت و تلخی را می‌شد در همان تمرین عصر یکشنبه هم پیدا کرد کما اینکه از تصاویر آن تمرین سرهای افکنده بازیکنان و چهره‌های درهم‌شان، نشان از ناراحتی و غم سنگین باخت در ریاض و کنار رفتن از آسیا داشت.

البته واقعیتی در تیم وجود داشت و بازیکنان بدون اینکه بخواهند در جمع و با صدای بلند فکر کنند به این موضوع واقف بودند که باختن در عربستان با مقایسه شرایط فنی که دو تیم داشتند، مسأله میزبانی و اتفاقی که قبل از پرواز به ریاض رخ داد قابل پیش‌بینی بود و خلاصه اینکه زور پرسپولیس در این شرایط به الهلال قدرتمند نمی‌رسید.

آن روز بازیکنان با هم حرف نمی‌زدند و تنها کلماتی که بین‌شان رد و بدل می‌شد درباره تمرین و مسائل روزمره بود. در این میان چهره رضا اسدی کمی بیشتر از بقیه درهم بود و ناراحت‌تر به نظر می‌رسید. شاید به خاطر اینکه بعد از باخت به الهلال بسیاری درباره بازی ضعیفش گفته بودند و او هم که تازه دومین بازی‌اش را برای پرسپولیس انجام می‌داد، فهمیده بود به چه دنیای شگفت‌انگیزی وارد شده!

پیش‌بینی می‌شد به خاطر اعلام برنامه بازی‌های پرسپولیس در لیگ فاصله کمی که تا بازی با فولاد وجود دارد، سرخ‌ها بعد از یک روز استراحت از دیروز با شرایط روحی بهتری در تمرین حاضر باشند. دیروز آسمان تهران صاف بود با ابرهایی شبیه رد عبور جت در آسمان . ابرها تصویر ویژه‌ای بر فراز ورزشگاه شهید کاظمی ایجاد کرده بودند که عکاس باشگاه با خوش سلیقگی آنها را به تصویر کشید. دیروز آسمان اردوگاه سرخ‌ها صاف، کمی تا قسمتی ابری بود. در واقع این نمادی بود بر حال و هوای تیم سه روز قبل از بازی حساس و سنگین با فولاد.

دیروز جو تیم تا حدودی بهتر شده بود و بازیکنان با روحیه به نظر می‌رسیدند اما همچنان خبری از بگو و بخند نبود. در واقع شرایط نسبتاً نرمالی بر تمرین حکمفرما بود که نشان می‌داد اعضای تیم تا حدودی حذف در ریاض را فراموش کرده‌اند و نسبت به انجام وظیفه‌شان در لیگ برتر و فصل تازه آگاهی دارند.

با این حال هنوز مربیان و بازیکنان جواب تماس‌ها را نمی‌دهند و سکوت گزیده‌اند. آنها می‌خواهند در سکوت کامل تا بازی با فولاد پیش بروند و احیاناً بعد از موفقیت در آن مسابقه مهم حرف خواهند زد هر چند یحیی یا حمید مطهری مجبورند در نشست خبری قبل از بازی با فولاد (اگر برسند) درباره علل آن نمایش ضعیف و باخت در ریاض بگویند و شاید هم اصلاً به موقع به اهواز نرسند تا مجبور نباشند قبل از بازی با فولاد ماجراهای باخت در ریاض را باز کنند. باختی که به گفته خود یحیی علل مختلفی داشت و قرار شده سرمربی پرسپولیس به زودی درباره‌اش با رسانه و هواداران صحبت کند.

دیروز اما با وجود روحیه نسبتاً بهتر بازیکنان و مربیان همچنان هیچ کس نمی‌خواست حرف بزند و تماس‌ها با اعضای کادر فنی و بازیکنان بی‌پاسخ می‌ماند. در همین حال یکی از اعضای تیم که تمایلی به صحبت نداشت در پیامی واتساپی فقط به گفتن این جملات درباره شرایط تیم و باخت به الهلال بسنده کرد: «تفاوت ما و الهلال در بازی رسمی و کیفیت بازیکنان خارجی آنها بود. ما اگر قبل از شروع بازی سه تا بازی رسمی می‌کردیم شرایط فرق می‌کرد. ما تمام انرژی خودمان را دادیم به تیم ملی یا بهتر بگویم بازیکن آماده دادیم، خسته یا بی‌تمرین تحویل گرفتیم. شرایط خوب است و ان‌شاءالله می‌رویم برای لیگ.»

این همان مسأله مهمی است که در اردوی پرسپولیس همه درباره‌اش حرف می‌زنند و هر بار که آنالیزی درباره بازی ضعیف میلاد سرلک، مهدی ترابی یا وحید امیری منتشر یا پخش می‌شود همه به مسأله افت عجیب ستاره‌های ملی‌پوش پرسپولیس اشاره می‌کنند. بازیکنانی که انتظار از آنها زیاد بود اما حتی سایه‌ای از خود هم نبودند.

با این حال بعید است یحیی و مطهری در کنفرانس پیش رو یا بعد از بازی با فولاد به صورت مستقیم اشاره‌ای به این داستان داشته باشند چرا که ممکن است این حرف‌ها حاشیه‌ساز شود هر چند بعید نیست مربیان پرسپولیس برای نام بردن از علل باخت به الهلال و بازی ضعیف‌شان، حداقل به صورت تیتروار اشاره‌ای به این مسأله به‌عنوان یکی از دلایل نمایش ضعیف و حذف تیم خود در آسیا داشته باشند و ماجرا را زیاد باز نکنند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/145025
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
امین کریمی

0

3

2 سال پیش

مرگ بر اسکوچیچ


امیر حسین اعظمی

0

2

2 سال پیش

ایول


فاطیما

0

2

2 سال پیش

اسکوچیچ ترابی و سرلک رو بازی نداد. یا دعوت نکن یا اگه دعوت میکنی بهشون بازی بده دیگه.


Fatima.b

-1

4

2 سال پیش

همش تقصیر اسکوچیچ امیری رو مصدوم کرد کامیابی نیا رو مصدوم کرد ترابی و سرلک و بدون تمرین تحویل داد💔


احمد نوری اسرمی

-4

2

2 سال پیش

اسکوچیچ با کیروش هیچ فرقی نداره


صادق دهقان

0

7

2 سال پیش

این باخت تقصیر اسکوچیچ بود

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال