ارتش سرخ دات کام

اخبار

بازی 45 هزار نفری برای پرسپولیس آرز ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 14 اظهار نظر

-

5 ماه پیش

بازی 45 هزار نفری برای پرسپولیس آرزو شد!

ارتش سرخ دات کام :
بازی 45 هزار نفری برای پرسپولیس آرزو شد!
در تاریخ بازی‌های آسیایی پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا و بعدتر لیگ قهرمانان حداقل 10 مسابقه پیدا خواهید کرد که بالای 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و از تیم محبوب‌شان حمایت کردند. برخی از آنها مسابقاتی صدهزار نفری بودند مثل بازی با الهلال که برانکو تازه سکان هدایت این تیم را به عهده گرفته یا بازی با النصر که برانکو روی سکو بود و پیروزی تیم حسین عبدی در نخستین و تنها تجربه سرمربیگری‌اش در پرسپولیس را تماشا می‌کرد.
پرسپولیس یک بار قبل از آن نیز بازی با صدهزار نفر را در لیگ قهرمانان تجربه کرده بود. بازی یک هشتم نهایی فصل 2009 مقابل بنیادکار که 100 هزار نفر به ورزشگاه آزادی رفتند اما تیم نلو وینگادا به پنالتی ریوالدو باخت و حذف شد.

پرسپولیس در مراحل حذفی بازی‌های پرتماشاگری مقابل السد، الدحیل و بازی برگشت فینال 2019 مقابل کاشیما آنتلرز داشته اما همه بازی‌های خاص و پرتماشاگرش در این تورنمنت محدود به مسابقات مراحل حذفی هم نمی‌شود و حتی در مرحله گروهی هم پرسپولیس بازی‌های پرتماشاگری داشته که در خاطره‌ها مانده است. تقابل با الغرافه قطر و تیمی که فرهاد مجیدی را به عنوان ستاره داشت بیش از 96 هزار نفر را به ورزشگاه آزادی کشاند یا بازی آخر مرحله گروهی مقابل بنیادکار با هم در همان فصلی که برانکو تازه سکان هدایت تیم را به عهده گرفته بود 100 هزار نفر تماشاگر داشت. بازی صدهزار نفری با النصر که طارمی پنالتی چیپ زد هم در مرحله گروهی انجام می‌شد.

با در نظر گرفتن این رزومه پر و پیمان صحبت از بازی با حضور 35 هزار نفر برای تقابل فوق‌العاده حساس مقابل الدحیل مثل یک شوخی است کما اینکه برای تیمی که رکورددار ثبت پرتماشاگرترین بازی‌ها در این تورنمنت به حساب می‌آید آرزوی بازی با 45 هزار هوادار هم تلخ به نظر می‌رسد.

بازی هفته ششم مقابل قهرمان لیگ ستارگان قطر با توجه به شرایط جدول و البته نحوه صعود تیم‌های دوم از گروه‌های پنجگانه غرب آسیا برای پرسپولیس حکم فینال پیدا کرده کما اینکه صعود پرسپولیس از این گروه دشوار خودش یک برد به حساب می‌آید و اصلاً نباید مسأله صعود را دست کم گرفت و کم‌ارزش تلقی کرد.

پرسپولیس که در چهار سال اخیر خیلی کم هوادارانش را به عنوان پشتیبان همراه خود داشته برای این بازی منتظر حضور حداکثری هوادارانش در ورزشگاه است و حتی بازیکنان و بزرگ‌ترهای تیم هم از هواداران دعوت کرده‌اند تا آنها با حضورشان در استادیوم آزادی حمایت‌شان کنند اما چیزی حدود 25 هزار بلیت برای این بازی در نظر گرفته شده بود که در عرض کمتر از چهار ساعت به فروش رفت.

متعاقب این داستان، بازار سیاه بلیت به وجود آمد و برخی افراد سودجو هم با انتشار بلیت‌های کاغذی دنبال کلاهبرداری از هواداران مظلومی افتادند که با نصف قیمت شدن بلیت‌ها نسبت به بازی با استقلال تاجیکستان امیدوار بودند با حضور در ورزشگاه و صعود احتمالی مقابل الدحیل روزی تاریخی در ذهن فوتبالی خود ثبت و ضبط کنند.

از روز پنجشنبه اما مسئولان به صرافت افتادند که بلیت تقلبی نخرید، فقط از سایت بلیت‌فروشی دنبال تهیه بلیت باشید و باید با کارت ملی بیایید و ... این توضیح‌ها در شرایطی انجام شد که ابتدا گفته شد باشگاه پرسپولیس سعی دارد این بازی را با حضور 50 هزار هوادار برگزار کند. سپس اعلام شد تقاضا شده حداکثر ظرفیت تماشاگر در این بازی که 45 هزار نفر است در ورزشگاه حاضر خواهند شد و بلیت‌فروشی هم برای این تعداد انجام شده اما از همان روز چهارشنبه که ساعت 17 تعداد بلیت‌ها در تمام جایگاه‌ها صفر شد دیگر خبری از شارژ مجدد سکوها نبوده است.

حالا بازی با حضور 45 هزار تماشاگر برای پرسپولیس آرزو شده و در ورزشگاهی که بعد از صندلی‌دار شدن، دیگر صدهزار نفری نبود و 78 هزار نفری شد حالا حضور 45 هزار تماشاگر یعنی شرایطی خاص که رخ دادنش هم کمی دشوار به نظر می‌رسد چرا که مشخص نیست سامانه بلیت دوباره شارژ شده و بلیت‌ها تمام نشده یا مسئولان منتظرند تا دوباره با به فروش رساندن تعدادی بلیت از امروز گنجایش را به 45 هزار نفر برسانند. اتفاقی که دشوار به نظر می‌رسد چرا که باید طبقه دوم شمالی و پشت دروازه جنوبی کاملاً به فروش برسد و تعداد بیشتری از سکوهای طبقه دوم ضلع جنوبی برای بانوان به فروش برسد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157599
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
رسول کاکی

0

0

5 ماه پیش

تمام مشکلات پرسپولیس وزیر ورزش وتاج وبعدش دوریش که اصلا نبودش بهتره تیم در حال انجام بازیهای لیگ اسیا ولیگ کشوره اقای درویش میره زیارت کربلا زیارت بزنه سرت درویش تیممو نابود کردی چرا فکری بحال تیمی نمیکنی


فردین کرمی

0

2

5 ماه پیش

هوادارعزیزجنابmsaخداشاهده امسال درویش برای حفظ میزوصندلیش بله قربانگوشده شماببینیدهمه تیمهاکلک زدن بازیکن خوب گرفتن این اقاامام معصوم شده برای مابایحیی درگیرشده وباعث حاشیه شده قهرمان شدیم ناراحت شدباعث رفتن عیسی شددرامدزایی صفرحتی توان دادن غذابه تیم هم نداره پارسال اشکاربودکه به فکرتیمه ولی امسال قشنگ معلومه دنبال تضعیف پرسپولیس ورفتن یحیاس


احمدی

0

3

5 ماه پیش

اینا اصلا ادم نیستن..از ترس مردم را نمیخان راه بدن


طوفان

0

3

5 ماه پیش

درویش حتی عرضه نداره برای بازی با ادحیل ورزشگاه پر کنه آخه بدبخت از کی می‌ترسی بفروش تمام بیلیط ها رو


msa

-1

1

5 ماه پیش

کاربرمحترم فردین کرمی حمایت جنابعالی ازگلمحمدی بسیارشایسته وجای تقدیراست ولی هوادارمحترم این همه انتقاد وتوهین به درویش بی انصافی هستش ایشون درمدتی که درباشگاه فعالیت داشت الحق واالانصاف زحمت کشیدن اگه جایی کوتاهی شددستش کوتاه است البته که درویش بدون اایرادنیست امانبایدتمام مشکلات رابه اوربط دهیم سرمربی محترم هم بهش ایرادوارداست همه ماهواداران هم گلمحمدی رادوست داریم وازش حمایت میکنیم اما هرکس به سهم خودش مقصراست


رضا فیضی

0

7

5 ماه پیش

یحیی باید این بازی بزرگ و ببره و میبره،ما به یحیی اعتقاد داریم و میدونیم که از پسش بر میاد،اما درویش باید بره اونم با پس گردنی،سلطان اینارو گفت و گفت بهتون بگم یادتونه بهتون گفتم سجادی رو بدبخت میکنیم؟یادتونه بهتون گفتم فتل و اجرلو رو محاکمه میکنیم؟یادتونه همین چند وقت پیش بهتون گفتم ما اونارو زدیم زمین درویش تو که مال این حرفها نیستی؟اما درویش نمیخواست و نمیخواد گوش کنه،گوش نمیکنی؟با پس گردنی از باشگاه پرتت میکنیم بیرون بشین نگاه کن،کاربری که به اسم مهرداد داری پیام میزاری اگه درویش بره به جاش یه مدیر دیگه میاد تا بتونه برامون بازیکن خوب بگیره و جام بیاریم اما نصف یحیی رو هم نمیتونیم جایی پیدا کنیم،اینم برای بار هزارم میگم ما توی این چند سال شش تا جام اوردیم توی لیگ با شش تا مدیر عامل اما با دوتا مربی،درویش بره جانشینش آدم باشه و مدیریت بلد باشه یحیی تا ده سال دیگه تیم رو پشت هم قهرمان میکنه اما اگه یحیی بره برمیگردیم به سال‌های سیاه دهه هشتاد،از زمانی که لیگ برتر تاسیس شد ما یه جام با پروین اوردیم و یه جام با قطبی که پرورش یافته غرب بود نه ایران،یحیی تنها فرد فوتبالی کشور بود که تونست توی این دو دهه برامون جام بیاره اونم به این تعداد و کیفیت،تو برو دعا کن که تیم نتیجه نگیره تا بتونی از یحیی عقده گشایی کنی و برای ارباب نجست دم تکون بدی وگرنه پرسپولیس نتیجه بگیره درویش با لگد پرت میشه بیرون و تو هم اکانتت میسوزه،هوادارها سلطان گفت پشت یحیی و پرسپولیس باشید و هر جایی که میتونید اخراج درویش رو طلب کنید،پرسپولیس فقط در صورت اخراج درویش و ورود یه مدیر عامل خوب میتونه توی نیم فصل دوم تقویت بشه و بره برای قهرمانی اسیا


فرزاد زارعی

0

8

5 ماه پیش

عادت داریم چیزهایی که قبلا معمولی بود الان بشه آرزو . مث کپسول گاز ۴۰۰ هزارتومنی ، کرامت انسانی و ... و الآن فقط از دیو و دد ملول گشته و انسانم آرزوست


فردین کرمی

-2

4

5 ماه پیش

فدراسیون به کمک نادرویش دارن کاری میکنن که همه چی ارزومون بشه مرگ براسراییل صهیونیسم


محمدرضایی

0

5

5 ماه پیش

انشاالله بردمال خودمونه ۳تاهم میزنیم ❣️❣️💌💌❣️💌❣️💌❣️💌💘❣️💌❣️💘💌❣️💘💌❣️


فرشاد شیخ الاسلامی

0

8

5 ماه پیش

مسئولان اگر به خودشان بود بازی را بدون تماشاگر برگزار میکردن . کشوری که زمانی مدعی و کاندید برگزاری جام جهانی بود و المپیک آسیایی را برگزار کرده بود ، در ترمیم و بازسازی یک استادیوم ، ماههاست که درگیره و توان نداره .


بهزادسلیمانی

0

5

5 ماه پیش

به امید پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل الدحیل قطر وبقیه تیم‌هائی که در گروه پرسپولیس اند.


بهزادسلیمانی

0

5

5 ماه پیش

باسلام: سال سال دریغ از پارسال پس این آقایون مفت خور چه کار می کنند که حق پرسپولیس بی چاره رو نمی گیرند.


ستاری

0

0

5 ماه پیش

سلام من تو فوتبالی حسابم بسته میشه راهنمایی کنید ممنونم


مجید التیام

0

6

5 ماه پیش

خدا لعنت کنه مسئولین خیانتکار را که مردم را همه جوره نابود کردن وتنها خوشی اونا فوتبال هست که اینم گرفتن نمیزارن کامل بیان ورزشگاه حتی با تیم‌های عربی اگه فیفا و ای اف سی نبود حتی خبری از بانوان هم نبود حتی همین قدر هوادار راهم تو ورزشگاه نمی‌دیدیم پس بهتره فیفا دوباره دست به کار بشه بنظرم فوتبال ایران را کلا محرومم کنن تا مسئولین درس بگیرن

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال