ارتش سرخ دات کام

اخبار

باقری: قرار نیست تا ابد در پرسپولیس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 33 اظهار نظر

-

10 ماه پیش

باقری: قرار نیست تا ابد در پرسپولیس بمانم

ارتش سرخ دات کام :
باقری: قرار نیست تا ابد در پرسپولیس بمانم
عدم‌تماس باشگاه پرسپولیس با کریم باقری برای تمدید قرارداد و حضور در دور جدید تمرینات سرخپوشان حرف و حدیث‌های زیادی را در مورد این مربی با‌اخلاق و محبوب کشورمان به همراه داشته است. یک‌سری صحبت‌هایی مبنی‌بر ممنوع‌الکاری باقری مطرح شده و از یک‌سو نیز گفته می‌شود خودش اعلام کرده فعلا قصد کار کردن ندارد. در تمام این روزها باقری ترجیح داد سکوت اختیار کند و توجهی به حواشی نداشته باشد. اما او در گفت‌وگوی مفصل سکوت خود را شکست و در مورد مسائل مختلف پاسخگوی سوالات شد.

*آقا کریم شایعات زیادی در مورد عدم‌همکاری شما با باشگاه پرسپولیس در چند روز اخیر در رسانه‌ها مطرح شده و حتی صحبت‌هایی را از برخی افراد در باشگاه شنیدیم که شما خسته هستید و اعلام کرده‌اید که قصد استراحت دارید. در این مورد توضیح می‌دهید؟
بله، خودم هم این شایعات را شنیده‌ام و به این خاطر ترجیح دادم صحبت کنم. به‌هر‌حال در فوتبال ما راحت شایعه‌سازی می‌کنند و واقعا نمی‌دانم این صحبت‌هایی که مبنی‌بر ممنوع‌الکار شدن من مطرح شده از کجا آب می‌خورد. تا الان که هیچ‌کس به من نگفته اجازه کار ندارم و بحث خستگی هم که مطرح کردید عجیب است. وقتی تا الان با من تماسی از سوی باشگاه گرفته نشده چطور شایعه می‌کنند خسته هستم و می‌خواهم دور از فوتبال باشم. همیشه گفته و باز هم می‌گویم اگر باشگاه تمایل به همکاری داشته باشد تماس می‌گیرند و پیشنهادشان را مطرح می‌کنند، اما اگر تماسی گرفته نمی‌شود دلیل ندارد این حواشی ایجاد شود.

*شاید به باشگاه اعلام کرده‌اند که با شما همکاری نداشته باشند؟
این را می‌توانید از باشگاه بپرسید. به‌هر‌حال من قراردادی با باشگاه ندارم و پیشنهادی هم برای عقد قرارداد جدید از سوی باشگاه نداشته‌ام. شاید باشگاه درگیر قراردادهای بازیکنان و افراد دیگر است و فرصت فکر کردن به من را نداشته‌اند.

*یعنی اگر باشگاه تماس بگیرد شما مشکلی برای ادامه همکاری با پرسپولیس ندارید؟
تا الان که تماسی نگرفته‌اند و وقتی این اتفاق افتاد می‌شود در این مورد صحبت کرد. البته من به ‌نظر دوستان احترام می‌گذارم و اگر تمایلی برای ادامه همکاری نداشته باشند هیچ‌مشکلی وجود ندارد. در هر صورت هر آمدنی رفتنی دارد. قرار نیست که تا ابد در پرسپولیس بمانم.

*اینکه نه باشگاه و نه یحیی گل‌محمدی پیشنهادی برای ادامه همکاری نداده‌اند، برای شما ناراحت‌کننده نیست؟
نه، چرا باید ناراحت باشم. حق مسلم باشگاه و سرمربی تیم است که در این مورد تصمیم بگیرند. من هیچ‌وقت از هیچ‌کس توقعی نداشته و نخواهم داشت. همان‌طور‌که گفتم اگر خواستند مثل سال‌های گذشته در خدمتم اگر هم نه بدون هیچ‌مشکل و ناراحتی این همکاری ادامه پیدا نمی‌کند.

*با هیچ‌یک از اعضای باشگاه و کادرفنی که مشکلی ندارید؟
نه من با هیچ‌کس در باشگاه و تیم مشکلی ندارم و مساله خاصی هم پیش نیامد.

*گل‌محمدی برای لیست ورود و خروج تیم با شما مشورت نکرد؟
نه، وقتی قراردادی با باشگاه ندارم و تماسی هم برای همکاری نبوده چرا باید مشورت می‌کردند.

*شما بعد از قهرمانی در لیگ و جام حذفی سکوت کردید؟ مساله خاصی وجود داشت؟
نه، چه مساله‌ای. دوستان صحبت کردند و من نیازی ندیدم در آن مقطع حرف بزنم.

*الان نمی‌خواهید در مورد فصل سختی که سپری کردید، صحبت کنید؟
هیچ‌فصل راحتی در این چند سال نداشتیم. جذابیت فوتبال همین است که روزهای خوب و بد زیادی دارد. در فصلی که گذشت در مقطعی شرایط سخت شد و صدر جدول را از دست دادیم. باخت به سپاهان خیلی برای تیم گران تمام شد و بعد از این بازی بچه‌ها همه هم‌قسم شدند که بازی‌های آینده را بدون‌توجه به نتایج حریفان ببرند که این اتفاق رخ داد و خوشبختانه توانستیم به صدر برگشته و فصل را خیلی خوب با دو قهرمانی تمام کنیم. هر‌چند این نتایج به‌سختی رقم خورد و حواشی زیادی را برای تیم ما ایجاد کردند که خوشبختانه اعضای تیم رفتار حرفه‌ای داشتند و بدون توجه به این مسائل مسیر خودشان را پیش گرفتند که خوشبختانه به دو قهرمانی ختم شد. به‌طور حتم یکی از دلایل اصلی موفقیت تیم اتحاد و همبستگی‌مان بود که ارزش زیادی داشت.

*برخی سعی کردند قهرمانی‌های پرسپولیس را به مسائل داوری ارتباط دهند، نظر شما در این خصوص چیست؟
در این چند سال از این جوسازی‌ها زیاد در مورد پرسپولیس اتفاق افتاده است. هر‌ بار که ما قهرمان شدیم آن را به یک چیز ربط دادند. خیلی به این مساله نباید توجه کرد. همیشه یک عده هستند که ناکامی و ضعف‌شان را با پرداختن به مسائل پوچ و بی‌ارزش توجیه می‌کنند. این افراد بارها از دست‌های پشت‌پرده و مسائل اینچنینی در مورد قهرمانی پرسپولیس حرف زده‌اند اما یک‌بار صراحتا نگفته‌اند که عوامل پشت‌پرده چه ‌کسانی هستند و به چه‌ شکل پرسپولیس از جانب ارگانی یا شخصی حمایت شده است. با حرف زدن که نمی‌شود قهرمانی‌های یک تیم را زیر سوال برد. باید با مدرک و سند هر ادعایی را مطرح کرد در غیر این صورت حرفی که فقط به زبان آمده باشد پوچ و بی‌ارزش است.

*به‌نظر شما وقتش نرسیده که با بازیکنان و مربیانی که به‌دنبال متهم کردن باشگاه‌های دیگر هستند، برخورد شود؟
از کدام برخورد صحبت می‌کنید؟ در این فوتبال همه چیزمان به‌هم می‌آید و نباید انتظار برخورد با خاطیان را داشت.

*در مورد حضور جواد نکونام در استقلال چه نظری دارید؟ آیا او می‌تواند در این تیم موفق شود؟
جواد از دوستان خوب من است و فقط می‌توانم برای او آرزوی موفقیت کنم. حتما خود جواد هم می‌داند که کار کردن در استقلال و پرسپولیس با تیم‌های دیگر خیلی تفاوت دارد و روزهای سختی در استقلال در انتظارش است. امیدوارم بتواند این مسیر را به‌خوبی پیش ببرد و دل هواداران تیمش را شاد کند.

*تیم ملی اخیرا در تورنمنت کافا شرکت کرد، فرصت کردید بازی‌های این تیم را ببینید؟
تا حدودی بازی‌های تیم ملی را دیدم و اعتقادم این است که برای موفقیت در جام ملت‌ها باید بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کنیم. در مورد کیفیت حریفان تیم ملی در کافا انتقاد زیاد شد، اما شخصا اعتقادم این است که تیم ملی در هر شرایطی باید حمایت شود و فرقی نمی‌کند سرمربی تیم ملی چه فردی باشد. منتقدان هم مسلما سربلندی تیم ملی را می‌خواهند و دوست دارند این تیم در جام ملت‌ها موفق شده و نتایج درخشانی بگیرد. ان‌شاءالله با کادر ایرانی که در این مسابقات خواهیم داشت بتوانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم و مردم خوشحال شوند.

*اخیرا بحث پاداش‌هایی که به ملی‌پوشان بابت صعود به جام‌جهانی و نتایجی که در این مسابقات کسب شد، خیلی سوژه شد. شما ناراحت نیستید که پاداش صعود به جام‌جهانی به افرادی تعلق گرفت که همراه تیم ملی در آن مسیر نبودند، اما به شما و دیگر مربیان تیم ملی چیزی تعلق نگرفت؟

حقیقتش خیلی دنبال پاداش صعود نبوده و نیستم و هیچ‌وقت هم این قضیه را پیگیری نکردم. اما اینکه پاداش‌ها به چه افرادی تعلق گرفت و آیا این افراد در آن مقطع همراه تیم بودند یا نه را مسئولانی که این پاداش‌ها را دادند باید جواب دهند. مسلما این وسط حق یک‌سری‌ها از‌جمله وحید هاشمیان خورده شد. وحید از همان استارت کار تیم ملی بعد از معرفی کادر جدید در خدمت تیم ملی بود و به شخصه شاهد بودم که چقدر برای صعود تیم ملی از مرحله گروهی و بعد مرحله نهایی زحمت کشید. اما نتیجه این زحمت‌ها چه شد؟ متاسفانه بعد از رفتن اسکوچیچ اصلا رفتار خوبی با وحید هاشمیان نشد و حتی از لیست پاداش‌بگیران هم او را حذف کردند. یک‌سری‌ها از حجب و حیای وحید سوءاستفاده کردند و شاید اگر او هم بد و بیراه بلد بود و مصاحبه تندی می‌کرد این‌طور با او رفتار نمی‌کردند. کاری با وحید کردند که از مربیگری در ایران دلسرد شد و به آلمان برگشت. در‌حالی‌که او بالاترین مدارک مربیگری را دارد و کارش را هم خیلی خوب بلد است. همان‌طور‌که گفتم فقط چون سرش به کار خودش است و اهل حاشیه نیست، این برخورد را با او داشتند. فقط می‌توانم بگویم متاسفم برای مسئولانی که اینچنین با بزرگان این فوتبال برخورد می‌کنند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155397
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مهدی صحراگرد

0

2

10 ماه پیش

اتفاقابرعکس همیشه بایدبمونیدآقاکریم
قهرمانان شرافت بایدهمیشه باشن
بازیکنان پولکی براقهرمانی جذب کنیدنشدهم مهم نیس ولی قهرمانان شرافت همیشه بایدکنارتیم باشن
یاشاسین کریم باقری❤❤❤❤


فرشاد شیخ الاسلامی

0

6

10 ماه پیش

دستهایی درکاره تا کریم رو از پرسپولیس دور کنن . دستور از بچه های بالاست کریم خط قرمز ماست ، مثل یحیی ، مثل افشین


علی اصغر

0

6

10 ماه پیش

ما که می دونیم کیا پشت این قضیه هستن آقا کریم هرکس که مردمی هستش پشت مردمش هست رو از همه جا بیرون می کنن عشق مردم باغیرت ❤️❤️❤️❤️❤️👌


بهزادسلیمانی

0

4

10 ماه پیش

باسلام: ماهمگی به نظر شما احترام میگذاریم ولی اگر بمونی به نظرمابهتر است.


بهزادسلیمانی

0

2

10 ماه پیش

باسلام: ماهمگی به نظر تون احترام می گرلر


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

2

10 ماه پیش

👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼


حسین سانبلی

0

3

10 ماه پیش

به اعتراف و اعتقاد دوست ودشمن حضور شاه کریم کنار تیم یعنی آرامش نظم تیمی موفقیت برنده شدن قهرمانی حالا چرا این مهره موثر باید کنار تیم نباشه یعنی اینکه تیم از همین اول فصل باید خلع سلاح بشه ما هواداران خواستار حضور شاه کریم کنارتیم هستیم آقای درویش نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده که یکباره زدین جاده خاکی اگر شرط بقای شما غلام حلقه به گوش بودن وزارت ورزشه پس یقیناً مفت باختین اعتباری که نزدهوادران پیدا کردین با چیزهای ناچیز خراب نکنید


احمد نوری اسرمی

-4

3

10 ماه پیش

جناب آلیسون اگه بخوایم صحبت سیاسی و مذهبی رو وسط بکشیم‌ سنگ روی سنگ بند نمیشه پس بزاریم فضا فوتبالی بمونه


علیمرادی

-1

1

10 ماه پیش

شما رو اولین باره اینجا میبینم


عمو آلیسون

-2

2

10 ماه پیش

نوری اسرمی تو این کامنتا جز من از همه باسابقه تری احترامت واجب ولی حق گفتم


عمو آلیسون

-2

5

10 ماه پیش

چیزی که ناحقه نباید بهش احترام گذاشت من مخالفم شاید شما ساندیس بزنید بالا ولی من تحمل ندارم ببینم جوونا اعدام شن بعد کاسه لیسی نظام بکنن بعضیا


قرمزته

-1

6

10 ماه پیش

یحیی هم چندین بار خودش اعلام کرده
کریم حتما باید باشه

و رو بودن تمامی دستیارانش
مخصوصا کریم خان و افشین خان
تاکید داشته .

کریم
از لحاظ فنی
جزو بهترین های تاریخ فوتبال آسیاست .
تو دوران بازیش سابقه بازی تو لیگ آلمان ، انگلیس، قطر و ... رو داره
و چندین سال هم تو پرسپولیس بازی های درخشان کرده و کاپیتان تیم ما بوده .
از لحاظ ملی هم سابقه فوق العاده درخشانی داره
و سابقه حضور تو جام جهانی و کاپیتانی تیم ملی رو داره .
تو دوران بازیش بازیکنی فوق العاده با اخلاق و فوق العاده باهوشی بود
زیر نظر بهترین مربیهای دنیا کار کرده .
غلو نیست اگه بگم ، اگر زمان بازیش کمی شانس می آورد احتمال داشت روزی بهترین بازیکن دنیا بشه . فوق العاده با استعداد بود .
گلزن ترین هافبک تاریخ فوتبال ملی ایرانه


از لحاظ شخصیتی هم
غلو نیست اگه بگم
کریم خان نه تنها تو ایران و آسیا
بلکه تو فوتبال دنیا مشابهش وجود نداره .
هر کسی تو فوتبال دوست داره پیشرفت بکنه
و از سمت کمک مربی به سمت سرمربی ارتقا پیدا کنه .
تو زمان مربیگری اش تو پرسپولیس،
چندین و چند بار بهش پیشنهاد سرمربیگری شد ولی قبول نکرد و گفت من در حدش نیستم .

با جونو دل عاشق پرسپولیسه
و مهم ترین چیز براش موفقیت پرسپولیسه
و همه چی رو فدای عشقش میکنه .

به عبارت دیگه باید گفت
کریم خان ورژن جدید محمود خان خوربینه
که چند ده سال تو پرسپولیس تو قالب مربی و سرپرست حضور داشت .
امثال کریم خان و افشین خان
که فوق العاده با شخصیت و با تجربه بالایی هستند ‌
و عاشقان واقعی پرسپولیس هستند
باید مثل محمود خان خوردبین تا جایی که میتونند کنار پرسپولیس بمونند .

هواداران به گوش باشید
مثلث کریم ، افشین و یحیی
برای ما هر کاری رو هموار میکنه
و میتونه ما رو به قهرمانی آسیا برسونه .
این ۳ نفر هر کدومشون
با توجه به کاریزما ، شخصیت ، بار فنی ، تعصب بالا و عشق واقعی به پرسپولیس، تجربه بالا ، و هوش بالایی که دارند برای ما حکم یه ستون رو دارند .

مواظب باشید
کسی به ستون‌های تیمتون چپ نگاه نکنه


منصور نادری

-1

8

10 ماه پیش

عمو آلیسون هواداری نیست که کاپیتان عالیشاه دوست نداشته باشد لطفا این الفاظ برای کاپیتان بکار نبرید دیگه با این جمله برو پی کارد داری تشکر میکنی از عالیشاه ارزش واعتبار کل خیلی از تیمها به اندازه سایه عالیشاه ارزش واعتبار ندارند پس خواهشا این الفاظ برای حتی بدترین بازی کن تیم هم بکار نبر ین زنده باد ارتش سرخ آسیا


محمود تاجدینی

-2

11

10 ماه پیش

دوستان هر کسی اعتقادی داره وباید به اعتقادات هم دیگه احترام گذاشت بدون اینکه از ناسزا و از الفاظ بد استفاده کنیم یاد بگیریم که اول انسان باشیم و به هم دیگر احترام بگذاریم حالا باهر دین ومسلک واعتقادی که همه آنها قابل احترام وستایش والسلام


مهران رفیع

0

9

10 ماه پیش

این چه حرفیه که میزنی آقاکریم بایدبمونه اصلاءبه خودتون نمیگیدکه۲۰تا۳۰درصدجمع کردن حواشی تیم وقهرمانیهای متوالی کریم باقریه پس ایشون که باهیچ کسی مشکلی نداره ونخواهدداشت بااااایددرتیم بمونه وجاش همیشه توی قلبمونه زن زندگی آزادی


منصور نادری

0

9

10 ماه پیش

آقا کریم می مونه دوستت داریم شاه کریم


منصور نادری

-2

7

10 ماه پیش

عید قربان عید تمام بندگان خداوند هست ایرانی وخارجی وعرب وعجم ندارد مبارک همه باشد ما توی کشور مان عربهای خون گرم ودوست داشتنی داریم عمو الیسون کاش کاش تبریک جوری دیگه میفرستادی مو فق باشید


احمدپرسپولیسی

0

5

10 ماه پیش

ای کاش آقا کریم بمونه چون واقعا همه ازش حرف شنوی داشتن میتونست تیم رو جمع کنه


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

8

10 ماه پیش

شاه به تاجش مینازه، ایران به پرسپولیسش... 😎❤🥺🔗 #صبور _باشید🙂🙏🏼🌺


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

9

10 ماه پیش

حالم بهم میخوره یه مشت هوادار نما پیدا میشه حالم بد میشه واقعا... یه مشت اسکل (البته دور از جون هواداران واقعی ارتش سرخ) و کیسه کش دیدن فصل نقل و انتقالات بازار داغه این وسط جولان بدن و هوچی گری در بیارن و اعصاب ماها رو خراب کنن... ولی کور خوندین ما اینجوری نیستم زود تر بیایین برین گمشین از این سایت بیرون بابا😒😒😡😡😏😏


حسبنعلی سرگزی

0

7

10 ماه پیش

حضور اقا کریم تو تیم یک وزنه اس اگ باهاش همکاری نکنن دیگه .جای خالیش ضربه خواهد زد به تیم .انشاالله موندگار هست


ابولفضل 64

0

8

10 ماه پیش

واقعا این آقا کریم بود که این چند سال چه زمان برانکو وچه یحیی تونسته حاشیه های نیمکت رو فیسله بده همه هم اینو میدونن .فقط من موندم بدونه آقا کریم حاشیه بین بازیکنا رو کی میخواد جمع کنه لیاقت این مرد بیش از ایناست


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

7

10 ماه پیش

انشالله که سلطان ماندگار


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

9

10 ماه پیش

کاش بمونی آقا کریم💔🥲


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

6

10 ماه پیش

👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼چه ربطی داره ما همگی بندگان یه خدا هستیم عید قربان هم واسه همه هست عرب و عجمش دیگه چیه؟! 😒


احمد نوری اسرمی

-2

7

10 ماه پیش

جناب عالیسون ایده شخصی خودتو اینجا ترویج نده


عمو آلیسون

-9

1

10 ماه پیش

رضا حق میگم فشار نخور


مرتضی حسینی رنجبر

0

4

10 ماه پیش

عشقی داش کریم،انشالله وجودت تو تیممون همیشگی باشه❤❤❤❤❤❤


علی پورعلی

-6

3

10 ماه پیش

آفرین عمو الیسون دقیقا برای عرباس


حسین هدایتی

0

6

10 ماه پیش

سلام دوستان من لطفا با دقت بخونید
۱-درویش هفته پیش اول از همه رفت سراغ مربیها به جز کریم و از همشون اوکی گرفت برای موندن،یادتونه منم هی میگفتم حداقل تمدیدیهارو اعلام کن؟؟؟اون موقع اینا کارشون درست شده بود اما به دستور سجادی اعلام نمیشد
۲-درویش تا دید دیروز سر و صدای یحیی و هوادارها بلند شد دستور داد دونه دونه اعلام کنند
۳-یحیی و بازیکنها توی شوک هستند و واقعا وضعیت بحرانی هستش حتی اگه هفته دیگه همه چی خوب بشه بازم عقبیم و کسی نمیتونه بگه توی این روزها توی بحران نبودیم
۴-حمایت ما از درویش مشروط به حمایت درویش از یحیی هستش،درویش نباید به یحیی قول میداد و میزد زیر قولش،نباید وقتی که زد زیر قولش میرفت سفر،تعهد به مسئولیت مشروعش باید واجب تر از عمل مستحبی باشه
۵-تنها امید ما اینه که درویش بیاد و همین هفته کار رو جمع کنه تا کمترین ضرر رو کرده باشیم نه اینکه بیاد تازه هر هفته یه بازیکن بخره و تمدید کنه،یحیی لیست رو سه هفته پیش داده بود باید درویش بی اعتنا به سجادی اقدام میکرد مثل پارسال
۶-درویش عاشق موج رسانه ای هستشو ازش خیلی تاثیر میگیره توی فضاهای مجازی ای که عضو هستید سعی کنید محترمانه ازش بخوایین که زودتر تکلیف همه چی رو مشخص کنه و بی اعتنا به سجادی فقط پشت یحیی باشه و برای موفقعیت پرسپولیس سریعا اقدام کنه انشاءالله الرحمان


فردین کرمی

0

12

10 ماه پیش

اقاااااااکریم به خاطرتواناییهای منحصربه فردفنی واخلاق وتواضع وفروتنی خاصش اقاااااکریم شده ارزومون حضورهمیشگی این مردبزرگ روی نیمکتمونه ولی اگه به هردلیل نباشه توی قلب ماجاش امنه امنه❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


رضا

-10

13

10 ماه پیش

عموآلیسون چراچرت میگی عیدقربان عید بندگی خداست. عرب وعجم نداره.


عمو آلیسون

-3

14

10 ماه پیش

بمونی خداروشکر نمونی هم سرت سلامت سلطان

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال