ارتش سرخ دات کام

اخبار

بحران خط حمله ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 13 اظهار نظر

-

2 سال پیش

بحران خط حمله

ارتش سرخ دات کام :
بحران خط حمله
بعد از 5سال قهرمانی، پرسپولیس در این فصل بالاخره جام را از دست داد و از همه بدتر اینکه آن را تقدیم حریف سنتی یعنی استقلال کرد. هواداران از این موضوع ناراحت هستند و از همین حالا انتظار می‌کشند تیم برای فصل آینده و بازپس‌گیری جام تجهیز شود، اما به‌نظر می‌رسد این پروژه چندان هم راحت نیست. پرسپولیس امسال مشکلات فنی بسیار زیادی داشت. شاید اگر سپاهان فرصت‌طلب‌تر بود، تراکتور قدرت گذشته را داشت یا مثل فصول قبل تیم‌های خوش‌ساختی مثل نفت تهران، پدیده و ذوب‌آهن میهمان ناخوانده نیمه بالای جدول بودند، چه بسا جایگاه فعلی سرخپوشان هم به‌دست نمی‌آمد. واقعیت فنی این تیم را الهلال در ابتدای فصل به شکلی بی‌رحمانه به رخ کشید. بین کاستی‌های سرخپوشان، امسال بیشتر روی تزلزل در خط دفاعی بحث شده است. مطالب آنقدر مکرر بوده که دیگر نیازی به بازگویی نیست و افزایش چشمگیر نرخ گل‌های خورده هم همه‌‌چیز را به خوبی نشان می‌دهد. با این حال پرسپولیس در خط حمله هم رمق چندانی ندارد و مهاجمان این تیم فصل پرفروغی را پشت سر نگذاشتند. پرسپولیس که از لیگ پانزدهم تا نوزدهم همیشه در کورس کفش طلا نماینده داشت، امسال برای دومین فصل پیاپی از این رقابت معاف شده است؛ یک هشدار کامل در مورد افول تیم در فاز تهاجمی. خیلی از گل‌های امسال تیم را هم هافبک‌ها یا مدافعان زده‌اند که روند بحث‌برانگیزی است. در عین حال شرایط طوری پیش می‌رود که نشان می‌دهد ممکن است این مشکل برای فصل بعد هم حل نشود. فعلا که اخبار، زیاد امیدوارکننده نیست.

علیپور پرید
در طول ماه‌های اخیر شاید خیلی از هواداران پرسپولیس فکر می‌کردند بازگشت علی علیپور به این تیم قطعی است. علیپور در ماریتیمو پرتغال دوران پرفراز و فرودی را تجربه کرد. او از نیمکت‌نشینی محض شروع کرد، به حضور در ترکیب اصلی و گلزنی رسید و این اواخر دوباره به نیمکت برگشت. جنس مصاحبه‌های 3 ماه اخیر او نشان می‌داد خودش هم از این شرایط کلافه شده و بدش نمی‌آید به پرسپولیس برگردد. با این حال حتی پیش از آنکه سرخپوشان فرصتی برای بررسی شرایط پیدا کنند، خبر انعقاد قرارداد رسمی بین علیپور و باشگاه ژیل ویسنته منتشر شد. به این ترتیب مهاجم مازنی قرمزها همچنان در پرتغال باقی خواهد ماند تا بختش را برای رشد و ترقی در اروپا بیازماید. این خبر خوبی برای پرسپولیسی‌ها نیست، چون بازار کساد است و علیپور هم به‌خاطر آشنایی قبلی‌اش با شرایط تیم می‌توانست کمک‌حال سرخ‌ها باشد.

اشتباه بازیکن، اشتباه مربی
در عین حال اما پرسپولیس فصل بعدی را در شرایطی استارت می‌زند که دست‌کم در بخش قابل توجهی از مسابقات دور رفت، دو عنصر تهاجمی تحت قراردادش را در اختیار ندارد. وحید امیری و عیسی آل‌کثیر دو بازیکنی هستند که شاید در نیم‌فصل اول در دسترس نباشند. مشکل هر دوی آنها هم مصدومیت است؛ عیسی خودش اشتباه کرد و در مورد وحید امیری، کادرفنی دچار اهمال شد. درحالی‌که معاینات روی آل‌کثیر نشان می‌داد این بازیکن رباط صلیبی پاره کرده، او ماه‌ها به‌خوددرمانی ادامه داد و از جراحی طفره رفت. نهایتا عیسی مجبور شد تن به تیغ بدهد، اما طبیعتا روند درمانش به تأخیر افتاد. داستان امیری هم که بازی کردن قبل از رسیدن به فرم ایده‌آل و تشدید مصدومیت بود. وحید بازیکنی چند پسته است که در دفاع و وینگر چپ و نیز به‌عنوان مهاجم سایه برای تیم بازی کرده. بعد از جراحی دیسک گفته شد او بین سه تا چهار ماه دور از میادین خواهد بود. وقتی هم که برگردد، طبیعتا کلی برای آماده شدن کار دارد. بنابراین اگر امیری با آمادگی کامل به جام‌جهانی برسد معجزه شده، لیگ بیست‌ویکم پیشکش.

عبدی می‌ماند؟
پرسپولیس حتی برای حفظ موجودی اندک فعلی‌اش هم کار راحتی ندارد، چرا که شایعات زیادی پیرامون احتمال جدایی مهدی عبدی به گوش می‌رسد. گفته می‎شود او پیشنهادهای خوبی دارد و بند فسخ هم در قراردادش اضافه شده؛ بنابراین بعید نیست عبدی به گزینه بازی در خارج از کشور فکر کند، مخصوصا که شرایط او در تیم گل‌محمدی بدتر شده و در خیلی از مسابقات روی نیمکت می‌نشیند.

ماجرای عالیشاه
قوز بالای قوز یعنی همین؛ اتفاقات رخ‌داده در بازی نیمه‌تمام تراکتور و پرسپولیس، حالا می‌تواند منجر به محرومیت امید عالیشاه دیگر عنصر تهاجمی قرمزها شود. در مورد اینکه میزان مجازات امید چقدر است، شایعات متناقضی به گوش می‌رسد، اما به هر حال این یک خبر بد دیگر برای کادرفنی سرخپوشان به شمار می‌آید. اگر شکل محرومیت عالیشاه طوری باشد که فصل بعد را نیز تحت‌تأثیر قرار بدهد، وضع بدتر هم خواهد شد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/149336
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سامان ❤پرسپولیس❤

0

1

2 سال پیش

بنظرم علاوه بر تقویت تیم،یه کمک خارجی و ی بدنساز خارجی مث مارکو از اوجب واجباته...💪


علی ولی

0

1

2 سال پیش

سرمربی تیم وقتیذبعذبعزی تهاجمی اعتقادی نداره و همه بازیها رو بدون مهاجم شروع می‌کنه و دل خوش می‌کنه به بازیکن بی کیفیتی مثل تمیروف نتیجه همین میشه که همه تیم‌ها برای برد جلوی پرسپولیس به میدان میان . تنها راه چاره تعویض سرمربی هست و بس


2n sl

-5

2

2 سال پیش

گل محمدی باید بره دیگه به کار تیم نمیاد ،


محمد

-1

6

2 سال پیش

مهم ترین چیزی که بهش نیاز داریم یه مربی بدنساز کلاسیک هست


سعید صیادی

-1

6

2 سال پیش

مشکل پرسپولیس اینکه خوب بازی نمیکنه ومقصرش کادر فنی هست


علیرضا اذرمی

-1

4

2 سال پیش

کادر فنی پرسپولیس کارش رو برمبنای لجبای و دهن کجی پایه گذاری کرده و دقیقا هرچه بهش پیشنهاد می شه و یا انتقاد دقیقا برعکس رو انجام میده یک کار کاملا احمقانه نمیدونم برای اثبات اینکه بگه من حرف اول اخر رو میزنم یا من خدام و هیچکس بیشتر از من نمی فهمه فیکس کردن حامد لک کنار گذاشتن عبدی هنانوف پاکدل درست وقتی در اوج بودن استفاده از اسدی شما نگاه کنید وقتی همه می گفتن فرض هناوف گذاشتن کنار افت کرد یک باره گذاشتن تو ترکیب همینطور پاکدل ده دقیقه بازی می کرد گل می زد میرفت رو نیم کت تمیروف همه می گن این چیه اخه فیکس تیم هستش اقای گلمحمدی نتیجه لجبازی هات رو دیدی ولی بازم ادامه میدی چرا نمیدونم ادامه بده دومی امسال قهرمانی سال اینده رو هم از دست بده اره تو خیلی میدونی


سهیل

-1

5

2 سال پیش

امسال دروازبان دفاع وضعیتش خراب بود استقلال با همین تعداد گل قهرمان شد


Reza171

-1

6

2 سال پیش

هیچی نموند که هرکی داریم یا مصدومه یا محوم


سید ابراهیم غفاری نیا

-1

5

2 سال پیش

باید به فکر محاجمی جدید بود


مهیار رفیعیان

0

6

2 سال پیش

پرسپولیس اگر همه‌ی دفاع های ایران رو هم جمع کنه به نظر شما با این خط حمله به جایی میرسه.... شرزود تمیروف. مهدی عبدی. حامد پاکدل . باز حامد پاکدل گلزن نشون دادن ولی شرزود که اصلا و مهدی هم از روزای اوج فاصله داره


امید فلاح

-1

5

2 سال پیش

من نمیدونم واقعاً پرسپولیس چه برنامه ای برای تقویت تیم در فصل آینده داره ولی کنعانی و پورعلی گنجی و بیرانوند کاملاً در دسترس هستند و نباید در این زمینه تعلل کنند. در خط حمله جذب یک مهاجم خارجی درجه یک که لزوماً هم نمیتونه گران قیمت باشه ضروری است.


ساسان رحمتی

-1

11

2 سال پیش

پرسپولیس بازیکناشو درست و بجا بازی بگیره همه بازیاشو میبره


hasannejadhe

-1

13

2 سال پیش

پرسپولیس علاوه بر گرفتن بازیکنای درجه یک باید کادر فنی خود را هم تقویت و قوی تر از امسال کنه و مربی بدنساز خوبی هم بیاره

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30
پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال