ارتش سرخ دات کام

اخبار

برانکو: خجالت‌آور است جانشین اسکوچی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 13 اظهار نظر

-

2 سال پیش

برانکو: خجالت‌آور است جانشین اسکوچیچ شوم

ارتش سرخ دات کام :
برانکو: خجالت‌آور است جانشین اسکوچیچ شوم
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که از وی به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی دراگان اسکوچیچ یاد می‌شود، حضورش در ایران به جای هموطن خود را «خجالت آور» توصیف کرد.

با برکناری دراگان اسکوچیچ از سوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران، خبرها درباره انتخاب جانشین این مربی کُروات بالا گرفته است. علاوه بر مربیان داخلی، از کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان سابق تیم ملی ایران هم به عنوان نفراتی یاد می‌شود که اسامی آنها در میان گزینه‌های قبول مربیگری تیم ملی به جای اسکوچیچ مطرح شده است.

برانکو با توجه به تجربه حضور در تیم ملی ایران و جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان و موفقیت با پرسپولیس در لیگ ایران بیشتر مورد توجه بوده است؛ آن‌هم در حالی که تا سال ۲۰۲۴ با تیم ملی فوتبال عمان قرارداد دارد.

برانکو که در حال حاضر در کرواسی به سر می‌برد، در مصاحبه‌ای در واکنش به اینکه یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران است، گفت: درست است که بعضی از روزنامه نگاران از ایران با من تماس گرفتند اما این تنها چیزی است که در مورد این موضوع می دانم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: تا سال ۲۰۲۴ با عمان قرارداد دارم. باید اعتراف کنم خوشحالم که نام من مطرح شده است زیرا واضح است که آنها به من اعتماد دارند. حدس می زنم همکاری ما در سال ۲۰۰۶ را به یاد می‌آورند اما تکرار می‌کنم که با عمان قرارداد دارم.

برانکو درباره اینکه در صورت پذیرش هدایت تیم ملی ایران، جانشین یک مربی کُروات دیگر خواهد شد و این خوشایند نیست، گفت: بله به نوعی همین است. این اتفاق قبلاً هم برای من افتاده بود؛ زمانی که می‌خواستند من به جای مرحوم «کرانچار» به سپاهان بروم. من اصلاً کاری با آن تغییر نداشتم.

وی ادامه داد: الان هم همین اتفاق می‌افتد و برای من خیلی خجالت آور است، یعنی اگر جانشین مربی کُرواتی بشوم که آنها را به جام جهانی رسانده است، من را در شرایط نامناسبی قرار می‌دهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان همچنین تاکید کرد که هیچکس به صورت رسمی با او برای تیم ملی ایران تماس نگرفته است. او گفت: من چیزی در این مورد نمی دانم و خودم را هم به کسی پیشنهاد نداده‌ام.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150141
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
m.ali

0

1

2 سال پیش

اینهامیخواستن دیگه چکارکنه بندخدایعنی یکی دیگه بیارن میخوادچه کارکنه تواین چندماه اینهاپولشهان زیادنمیدونن چکارش کنن خوب خرج مردم بیچاربکنداون ازویتموس این هم ازاسکوچیچ تاچندمااخیربهترین امامربیهاداشت


محمدرضا

0

1

2 سال پیش

میخوام بدونم کیسه چه گهی به سر تیم خودش بعد انقلاب مالیده که الان فدراسیون و وزارت ورزش و قبضه کرده ؟ .....چرا بزرگان و تحصیل کرده های پرسپولیس تو فدراسیون نیستن ....نیما نکیسا چه گهی هست که نماینده پرسپولیس تو فدراسیون باشه ....چرا باید ریس فدراسیون از بازیکن‌های سابق و عقده ای کیسه باشه .....چرا فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و کمیته انضباطی همیشه حتی بعد انقلاب در اختیار تاجی هاست ..... این بیشرفا چجوریه که بعد از انقلابم فدراسیون دستشونه ؟ چرا انقلاب به فدراسیون فوتبال جتی بعد از ۴۰ سال نرسیده ....تاکی این تاجی ها باید ریس ورزش مملکت باشن ؟ چرا حتی ریسی هم از یه تاجی سابق تو راس وزارت خونه استفاده میکنه ؟؟؟؟؟؟ کی میخواد وزارت خونه و فدراسیون از مافیای تاج بجا مونده از تیمسار خسروانی و باشگاه دوچرخه سواران و تاج نجات و خلاصی پیدا کنه ؟ .... چه جریانی پشت ضربه زدن به تیم مردمی پرسپولیسه که هروقت اوج میگیره دستوری از وزارتخانه ‌ و فدراسیون عوامل موفقیتش رو میزنن ؟؟؟؟؟


امین کریمی

-5

6

2 سال پیش

درسته برانکو خوبه، ولی بهترین گزینه برای تیم ملی خوده اسکوچیچ هست، ایشون با تیم خو گرفته، آخه کدوم مربی می‌تونه توی چند ماه تیم رو جمع و جور کنه


پرسپولیس

0

2

2 سال پیش

از فدراسیونی ک راسش ی کیسه کش باشه چیزی در نمیاد از ما گفتن...بود


بابک اعتمادیان

-2

9

2 سال پیش

هر مربی ایرانی که جای اسکوچیچ رو بگیره به نظر من یه کفتار مرده خور بیشتر نیست . برانکو زرنگ تر و فهیم تر از اونیه که بخواد بیاد جای اسکوچیچ رو بگیره چون با ملت ایران زندگی کرده و با تمام اخلاقیات ما ایرانیها اشناست . اون فدراسیون کیسه کش فعلن افتاده تو لجن مدام دست و پا میزنه ولی دائم داره بیشتر فرو میره . خدا لعنشون که که هر روز بیشتر ابروی این مملکت رو میبرن


غلام سلمانی پور

-2

9

2 سال پیش

هرکس قبول کنه شک نکید کهدیگه آبرویی واسش نمی مونه


p.r.s

-2

8

2 سال پیش

خاک عالم بر سر این باصطلاح مسئولان فاسداسیون، که فقط سر ایرانی رو همه جا پایین آوردن، این حرفی که برانکو بشما زده از صدتا فحش ناموس بدتره اگه بفهمین که مطمئنم نفهم تر از این حرفا هستین، واقعا نمک خوردین و نمکدان شکستین..


ابوالفضل شریفی

-19

4

2 سال پیش

به نظر من بهترین گزینه برای تیم ملی کی روش هست


قلمراد دوم

-1

9

2 سال پیش

خجالت آور مودبانه است قبول کردن چنین مسئولیتی فقط از یه نامرد بی شرف بر میاد هرکس قبول کنه که به این شکل به جایی برسه یه بی شرفه حتی اگه پرسپولیسی باشه


ابراهیم قاسمی

-11

0

2 سال پیش

انشانوشته مسخره


عبدالرحیم جعفرزاده

-2

15

2 سال پیش

واقعا خیلی زشته که با اسکوچیج این کار را کردند.....مایع خجالت و شرمندگی.........چرا این کمیته فنی روز سقوط با ویلموس و درحالی که همگان کمترین شانس را برای صعود ما قائل بودند سکوت کرده بودند ....الان زیون باز کردند.....هیچ مربی داخلی نباید قبول کنه جانشین اسکوچیج بشه.......این درست نیست.....


حسین هدایتی

-2

12

2 سال پیش

فدراسیونی که شده خونه که چه عرض کنم خونه حرمت داره فدراسیونی که شده طویله کیسها و توش یه مشت بی شرف دارن برای فوتبال تصمیم میگیرند رو باید درش رو تخته که نه باید با توپ با خاک یکسانش کرد همش فساد همش دلالی همش بی تخصصی مرده شور ببرتتون که همه چیتون بهم میاد تف به شرفتون که ابروی ایران بزرگ و عزیز رو بردین ای خدا هر کس در هر لباس و مقامی به این مردم و کشور خیانت و ظلم میکنه ریششو بسوزون


قرمز مقدس

-2

14

2 سال پیش

چقدر قبیحانه استقلالیا میگن درباره تیم شون حرف نزنیم یادشون رفته از هر صد مصاحبشون 200تاش درباره پرسپولیس بود
تویت های توهین آمیز وریا غقوری یادشون رفته مصاحبه های هر روز مربیشون مجیدی و بازیکناشون ذکی پور ... یادشون رفته حالا چی شد یدفعه حرفه ای شدید؟

حرف ها ی آقا یحیی کاملا درست بود این حرفها که همون توئیت دختر ماجدیه <<بابا ماجدی قشنگیش به اینه وقتی تو همه کاره فوتبال شدی کیسه قهرمان شد>> !

چرا وقتی پرسپولیس باقدرت و زودتر از شما یارگیری میکرد صدای ماجدی و کامرانی فر در اومد چرا قانون من در اوردی تا لیگ تموم نشده هیچ تیمی نباید بازیکن بگیره به وجود اومد چرا یدفعه بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالیتون پنجره داخلی پدیده رو شد و سریعا پنجره داخلیتون باز شد ولی پدیده مثرتر شد؟ چرا تا قبل از یارگیری تیم ماجدی فصل نقل انتقالات تا پایان مهر بود ولی الان که کارشون تموم شد بی دلیل زمان نقل و انتقالات تا پایان مرداد؟ چرا از وقتی ماجدی موقتا همه کاره فدراسیون فوتبال شد فقط خانبان و کریم باقری به بهونه واهی دو شغله بودن و نگرفتن حقوق تیم ملی جدا شدن ولی خود #بابا ماجدی استقلال همزمان هم تیم ملی هم فدراسیون هم اخلاق .. کار میکنه؟ وقتی قصد داشت کاندیدای ریاست فدراسیون بشه گفتن چند شغله بودن مشکل قانونی نداره فقط برای پرسپولیسیها تیم ملی مشکل داشت؟ چرا نکونام رفیق شفیق بابا ماجدی کاندیدای مربیگری تیم ملی میشه؟ بقول برانکو به سیرک خوش اومدید

حرف یحیی حقیقته و نباید عذر خواهی کنه دستور توقف نقل و انتقالات از طرف ماجدی و بالاتر بوده

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم 16:30
ملوان 1 - 2 سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال