ارتش سرخ دات کام

اخبار

براى قهرمانى از جان مايه مى گذاريم ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

14 سال پیش

براى قهرمانى از جان مايه مى گذاريم

ارتش سرخ دات کام :
براى قهرمانى از جان مايه مى گذاريم
در حالى كه همه پرسپوليسى ها پرروحيه و باانگيزه از تداوم اين روند خوب پرسپوليس صحبت مى كنند به سراغ عادل كلاه كج رفتيم. هافبك جنگنده اى كه در طول مدت حضورش در تركيب پرسپوليس يكى از بهترين و باثبات ترين مردان كمربند خط ميانى سرخ ها بوده و نشان داده پرسپوليس  بى جهت او را براى حضور در جمع بهترين هاى ايران انتخاب نكرده و توانسته به خوبى به اعتماد كادر فنى سرخ ها پاسخ مثبت بدهد. عادل در خصوص آخرين وضعيت پرسپوليس و آينده اى كه در انتظار اين تيم است چنين گفت. با ما همراه باشيد:
• اول از پيروزى در شيراز بگو تا ببينيم پرسپوليس چطور مقاومت را شكست داد؟
- بازى خوب ما در زمين نه چندان خوب و آب وهواى نامساعد شيراز باعث شد بتوانيم دست پر از ميدان بيرون بياييم. البته نبايد فكر كنيد مقاومت حريف ساده اى براى ما بود. اتفاقاً برعكس آنها تيم زهردار و خطرناكى بودند. بازى در خانه و استفاده از شرايط ميزبانى از يك سو و ناكامى هاى اخير اين تيم از سويى ديگر باعث شده بود اين تيم براى برد به ميدان بيايد اما همان طور كه گفتم عملكرد خوب ما جايى براى اجراى برنامه هاى حريف باقى نگذاشت.
• پرسپوليس هفته هاست نسبتاً زيبا بازى مى كند. در كنار اين زيبا بازى كردن در نتيجه گيرى موفق عمل كرده. علت تحول پرسپوليس مخصوصاً در اين ۵هفته اخير را در چه مسأله اى مى بينى؟
- خيلى ها در مورد اين مسأله از من سؤال مى كنند و پاسخ من براى همه يكى است. به اعتقاد من علت اصلى اين موضوع نظم و انضباط، مديريت و جديت در تمرينات است. براى ما بازى و تمرين به يك اندازه مهم است. از شما يا هر كس ديگرى كه مى خواهد علت تحول پرسپوليس را بداند دعوت مى كنيم بر سر تمرينات ما حاضر شود تا به چشم خود ببيند كه براى ما نظم و انضباط و اجراى دقيق دستورات تاكتيكى در تمرينات خيلى مهم است و همين مسأله باعث مى شود در بازى رسمى هم به بهترين نحو ممكن دستورات تاكتيكى كادر فنى را به مرحله اجرا بگذاريم.
• فكر نمى كنى تداوم اين پيروزى ها و موفقيت ها ممكن است با آفت غرور در معرض خطر قرار بگيرد؟
- با شناختى كه از مديريت آقاى كاشانى و تجربيات على دايى دارم مى دانم تيم پرسپوليس با وجود اين ۲ نفر مغرور نمى شود. خدا را شكر اين ۲نفر كار خود را خيلى خوب بلد هستند. به اعتقاد من در ايران حداقل در چند سال اخير تيمى وجود نداشته كه از پيروزى هاى پياپى مغرور نشود اما مطمئن هستم اين مسأله در مورد پرسپوليس صدق نمى كند. اگر خدا بخواهد و همين طور كارمان را ادامه دهيم مغرور نمى شويم.
• حالا چقدر اميدوارى كه پرسپوليس در ليگ بهترين عنوان ممكن را به دست آورد؟
- ما تمام هم و غممان اين است كه تا روزى كه شانس قهرمانى داريم براى به دست آوردن آن از جان مايه بگذاريم. شايد اگر چند هفته پيش مى خواستيم از قهرمانى صحبت كنيم، هم براى خودمان و هم براى بقيه حتى فكر كردن به اين مسأله دور از انتظار بود اما الان با اين پيروزى هاى اخيرمان هم خودمان اميدوارتر شده ايم و هم اينكه تبديل به خطرى جدى براى حريفانمان شده ايم. البته حسرت مى خوريم كه اى  كاش آن آقايى كه اول فصل تيم را از كورس قهرمانى دور كرده بود زودتر مى رفت.
• منظورت كرانچار است؟
- صددرصد. اگر از اول فصل مربى كاربلدى مثل على آقا بالاى سر تيم بود الان صدرنشين بلامنازع ليگ بوديم و قهرمانى  مان صددرصد بود.
• الان سپاهانى ها بدجورى كرى مى خوانند و از حالا از جشن قهرمانى مى گويند؟
- عيب ندارد. بگذار آنها كرى بخوانند. ما در روزنامه ها حرف هايمان را نمى زنيم. ما مرد عمل هستيم نه مرد حرف! هر كس حرف مى زند بايد پاى حرفش بايستد. آنها نبايد از حالا از قهرمانى شان مطمئن باشند چراكه اولاً حريف سرسختى مثل پرسپوليس دارند و دوم اينكه الان در جبهه جديدى مثل آسيا بايد به ميدان بروند. مطمئن باشيد حضور سپاهان در آسيا باعث مى شود آنها با افت مواجه شوند. تا آخرين روزى كه شانس داريم براى رسيدن به قهرمانى مى جنگيم. اگر به آن رسيديم كه چه بهتر. اگر نه بالاخره حسرت نمى خوريم.
• عملكرد خط هافبك در اين چند بازى اخير را چطور ارزيابى مى كنى؟
- خط هافبك به عنوان رابط بين خط دفاع و خط حمله از اهميت ويژه اى برخوردار است. به هر حال وقتى تيمى نتيجه مى گيرد اين پيروزى ماحصل تلاش همه اعضاى آن تيم است. به نظر من وقتى در اين چند بازى چه به لحاظ كارهاى دفاعى و چه از نظر كارهاى تهاجمى موفق بوده ايم نشان دهنده اين است كه خط هافبكمان (چه هافبك هاى دفاعى و چه تهاجمى) وظيفه خود را به نحو احسن اجرا كرده اند. البته هنوز هم توانايى براى بهتر شدن داريم و با توجه به مهره هايى كه در خط ميانى داريم مى توانيم عملكرد بهترى را از خود به نمايش بگذاريم.
• در مورد بازى جمعه مقابل آلومينيوم صحبت مى كنى؟
- مطمئن باشيد بازى با ليگ يكى ها سخت تر از ليگ برترى هاست. همه تيم ها به خصوص تيم هاى دسته پايين تر مقابل پرسپوليس از انگيزه هاى ويژه اى برخوردارند و مى خواهند خودى نشان دهند. اگر هيچ كارى هم مقابل ما انجام ندهند با دويدن هاى زياد سعى در نتيجه  گرفتن دارند اما اطمينان داشته باشيد ما در اين بازى صددرصد برنده هستيم. على آقا هميشه به ما مى گويد بايد در بازى هاى تداركاتى هم پيروز شويم. حالا حريف ما هر تيمى باشد مهم نيست. مهم انگيزه برد و پيروزى است كه در تيم ما وجود دارد و تا رسيدن به اهدافمان دست از تلاش برنمى داريم.
• در پايان اگر حرفى باقى مانده مى شنويم؟
- ما عزممان را جزم كرده ايم تا هم در ليگ برتر بهترين نتيجه ممكن را بگيريم و سهميه آسيايى را كسب كنيم و هم در جام حذفى به كمتر از كاپ قهرمانى رضايت نخواهيم داد. جام حذفى از آن ماست و مطمئن باشيد در ليگ برتر هم سهميه مى گيريم تا ثابت كنيم پرسپوليس هنوز هم بهترين تيم ايران و آسياست. فقط حيف كه امسال ما در آسيا نيستيم. حالا كه بازى هاى آسيايى شروع شده حسرت ما براى غيبت پرسپوليس در آسيا بيشتر از قبل احساس مى شود.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/1067
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-1

الاهلی عربستان

پرسپولیس

دوشنبه, 26 شهریور
ساعت 21:30

ورزشگاه : جوهره جده

داور : ادهم مخادمه

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر الاهلی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان 1 - 0 ملوان 18:45
شمس آذر 2 - 2 استقلال خوزستان 18:45
تراکتور 0 - 1 ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو 1 - 0 نساجی 19:00
آلومینیوم 0 - 0 هوادار 19:30
فولاد 1 - 1 خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 تراکتور 4 5 7
3 ملوان 4 2 7
4 گل گهر 3 2 6
5 ذوب آهن 4 1 6
6 پرسپولیس 3 2 5
7 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
8 استقلال خوزستان 4 -1 5
9 فولاد 4 -1 5
10 استقلال 3 0 4
11 مس رفسنجان 3 0 4
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 4 -2 3
14 هوادار 4 -5 2
15 نساجی 4 -3 1
16 شمس آذر 4 -2 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال