ارتش سرخ دات کام

اخبار

برد شیرین پرسپولیس با دبل عیسی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 35 اظهار نظر

-

4 ماه پیش

برد شیرین پرسپولیس با دبل عیسی

ارتش سرخ دات کام :
برد شیرین پرسپولیس با دبل عیسی
پرسپولیس توانست دیدار با هوادار را به سود خود به پایان برساند.

هفته بیست‌وهفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18:20 امروز (شنبه) با دیدار تیم‌های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین دنبال شد که نیمه اول این مسابقه به برتری یک بر صفر پرسپولیس انجامید.

عیسی آل‌کثیر در دقیقه 15 تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند تا سرخپوشان با پیروزی راهی رختکن شوند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مسعود ریگی، حسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، سینا اسدبیگی، عبدالکریم حسن، استون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی (42 - آرشا شکوری)، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، امین پورعلی، مهدی گودرزی، امین قاسمی‌نژاد، محسن سفید چقایی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، محمد عباسی و کریم اسلامی.

داور: حسن اکرمی

اتفاقات مهم نیمه اول به شرح زیر است:

دقیقه 5: کریم اسلامی در محوطه جریمه پرسپولیس با علیرضا بیرانوند تک به تک شد که سنگربان پرسپولیس بدون مشکل توانست توپ را در اختیار بگیرد. بیرانوند شروع مجدد ضعیفی داشت و ضربه بد او باعث شد توپ نصیب داریوش شجاعیان شود. ستاره هوادار تلاش کرد با استفاده از غفلت بیرانوند بتواند دروازه پرسپولیس را باز کند، اما ضربه نه‌چندان قدرتمند او در دستان بیرانوند جای گرفت.

دقیقه 12: ارسال ارونوف در محوطه جریمه هوادار به آل‌کثیر رسید که ضربه نه‌چندان خوب مهاجم پرسپولیس با واکنش علیرضا حقیقی دفع شد.

دقیقه 15: قفل دروازه بنفش‌پوشان در دومین حمله پرسپولیس شکست. پاس در عمق مهدی ترابی به عالیشاه رسید و کاپیتان پرسپولیس که شرایط را برای گلزنی آل‌کثیر بهتر می‌دید، توپ را به مهاجم شماره 72 تیمش رساند که آل‌کثیر موفق شد دروازه هوادار را باز کند.

دقیقه 24: داریوش شجاعیان در میان غفلت مدافعان پرسپولیس پاس زیبایی به کریم اسلامی داد. مهاجم هوادار در تقابل با بیرانوند باز هم ناکام بود و سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس کار سختی برای مهار این توپ نداشت.

دقیقه 32: دانیال اسماعیلی‌فر در شرایطی که فرصت ارسال توپ به روی دروازه هوادار را داشت، برای زدن گل دوم پرسپولیس اقدام به شوت‌زنی کرد که این شوت به کناره دروازه میزبان برخورد کرد.

دقیقه 33: ارونوف با تیزهوشی خود توانست توپ را از مدافعان هوادار بگیرد و با پاس در عمق خود، آل‌کثیر را با علیرضا حقیقی تک به تک کند که ضربه گلزن پرسپولیس از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه 34: عالیشاه از تزلزل خط دفاعی هوادار استفاده کرد و پاس خوبی برای آل‌کثیر فرستاد که ضربه چیپ بد او با وجود عبور از بالای سر حقیقی راهی اوت شد. ثانیه‌هایی بعد این بار نوبت ارونوف شد تا با حقیقی رودررو شود که ضربه وینگر پرسپولیس نیز از کنار دروازه به بیرون رفت و تبدیل به گل نشد.

دقیقه 38: هوادار پس از 14 دقیقه صاحب موقعیت گلزنی و ضربه تک به تک با دروازه‌بان شد. کریم اسلامی باز هم در محوطه جریمه سرخپوشان با بیرانوند مواجه شد که ضربه بی‌دقت او راهی به دروازه پرسپولیس پیدا نکرد.

دقیقه 39: علیرضا حقیقی پس از اینکه دچار مصدومیت شد، توپ را به بیرون زد و روی زمین افتاد. دروازه‌بان هوادار در ادامه با برانکارد از زمین خارج شد و آرشا شکوری جای حقیقی را در زمین گرفت.

دقیقه 45: پرسپولیس در شرایطی غیرمنتظره صاحب موقعیت دو به تک با دروازه‌بان شد. ارونوف در شرایطی که توپ را در اختیار داشت، تلاش کرد دروازه هوادار را با عبور از آرشا شکوری باز کند که دروازه‌بان هوادار توانست دست وینگر ازبک را بخواند و توپ را در اختیار بگیرد.

دقیقه 1+45: عیسی آل‌کثیر با چرخشی زیبا فرصت داشت تا وارد محوطه جریمه هوادار شود، اما مرتضی منصوری در نزدیکی محوطه جریمه روی آل‌کثیر خطا گرفت و با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد.

دقیقه 4+45: شوت اوستون ارونوف با اختلاف کمی از کنار دروازه هوادار راهی اوت شد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/159954
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
امیر مهرنژاد

0

0

4 ماه پیش

کادر فنی باید این مشکل رو حل کنه در حالی که تیم میتونه با چندین گل پیروز بشه با بی دقتی و با بیخیالی زیاد باعث میشن هوادارا توی دلهره و استرس باشن آخه چند تا تک به تک باید بذست بیارن و با بی دقتی خرابش کنن ، خودشونو جای هوادارا بذارم ببینن ما چی میکشیم .


حمید چنانی

0

1

4 ماه پیش

چرا خیلی ها وقت از عیسی انتقاد می‌کنند اورونوف بیشتر از عیسی خراب و روی اعصاب بود اورونوف وقت خودش میخواد گل بزنه از وقتی که اومد اصلن با عیسی کار نمیکنه،،شاید بعضی ها دیدن وقتی اورونوف تو نیمه دوم تک به تک شد وقت با یک پاس ساده عیسی می‌تونست دروازه خالی رو باز کنه آما این کار نکرد فکر کنم عیسی هم بهش فروش لعنت کرد اون لحظه چونکه بعد از ۳ ثانیه اون تک به تک عیسی داشت با خودش حرف میزد معلوم بود لعنتش کرد نیمه اول چی بازم این کار و کرده،،،،یکی نیست هم بهش بگه پدر سوخته چرا داری تو هر بازی تک نفری بازی می‌کنی چرا پاس نمی‌دی مطمئنم کسی تا حالا بهش چیزی نگفته چونکه هر بازی خصلت های بدش رو تکرار میکنه،،عیسی وقتی میبینن این تیوس پاس نمیده لجش میگیره بهش پاس بده،،قدر عیسی رو بدونید حرفم با اونایی که چشم بسته و کینه دارند میگم،


محمد برم

0

0

4 ماه پیش

هواداران ارتش سرخ آسیا پرسپولیس کبیر از شما خواهش تمنا میکنم ، فقط حمایت، حمایت حمایت حمایت حمایت حمایت ، به امید خداوند متعال تا قهرمانی بعد جشن خوشحالی ما تیمی داریم عالی ، بعد به کیسه ها بگیم با جواد جکش، بی اهل نسب سلاغ گوز خود بنالید😃


محمد پرسپولیس دهدشت

0

0

4 ماه پیش

عیسی ک دنش گرم ولی میتونست هتریک کنه عیسی یا اورونوف اگه اول فصل بودن میتونستن الان اقای گلی رو بین خودشون تقسیم کنن


حامد33

0

2

4 ماه پیش

به ما نیومده یه بازی پرگل ببریم ال کثیر قدر این تیم بدون امروز باید۵تا گل میزدی،جلو الومینیوم از بس مربی شکنجه دادن که امروز میترسید تعویض کنه،بابا گل بزنید دق مرگمون نکنید،بعضی بازیکنا امروز سنگین بودن یا دست کم گرفته بودن


مسلم پرسپولیسی هزار آتیشه

-1

4

4 ماه پیش

چرا هر وقت بازیکن ها پول میدن اینجوری بازی میکنن اصلا چرا پول میدن بخدا خوشی زده زیر دلشون اعصاب برامون نزاشتن بخدا تو بازی با هوادار ۴ الی ۵ گل را نزدن واقعا چرا


امیر سروری

0

4

4 ماه پیش

مبارک تمام هواداران پرسپولیس


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

5

4 ماه پیش

کاش به عیسی بگه حواست جمع کن... اگر باز بیخیال بود تعویض بشه...و هیچ دلیلی نداره صادقی آخر بازی بیاره تو زمین که همش اشتباه کن... یه جوان بیار تو زمین تا اشتباه کن و باتجربه بشه و به دردمون بخوره


مهدی کاظمی

0

3

4 ماه پیش

اورونوف بازیکن خیلی خوبیه و حرف نداره این پسر پرسپولیس یه همچین بازیکنانی میخواد واقعا دمش گرم❤❤❤❤❤فقط ارونوف تو محوطه جریمه اگه پاس به عیسی میداد گل بود اما اورونوف تنها مشکلی که دارد میخواهد گل را به نام خودش ثبت کنه وپاس نمیده وقتی اینطوریه عیسی هم مثل اون پیش میره و اینکارها رو میکنن که همش میشه فرصت سوزی.. باید بیشتر باهم هماهمگ بشن


Reza❤💖❤Foulladi

0

3

4 ماه پیش

تبریک میگم این برد حساس و دلهره آور...من نمیدونم این چه صیقه ایه هست که پرسپولیس جلوی همه تیمها نیمه دوم وا میده هیچ فرقی هم نمیکنه تیم مقابل چه تیمی باشه مخصوصا از دقیقه 80 به بعد جون هوادارا رو به لب میاره تا بازی تموم بشه واقعا چرا بازیکنا انقدر بیخیال شدن چرا انقدر جلوی همه تیمها جوری وا میدن و خودشون باعث میشن زبون دشمنان پرسپولیس دراز بشه چرا آخه بازی که میتونن 4 یا 5 تا گل بزنن خیلی راحت موقعیتهای صد در صد رو از دست میدن واصلا هم دلشوره هوادار و استرس هوادارای مظلوم براشون فرقی نداره آخه چرا بازیهارو راحت میگیرن و بازی که میتونن با 4 گل برنده بشن رو با یک گل تموم میکنن تا هم هوادار از استرس منفجر بشه هم رسانه های کیسه کش تمام زمین و زمان رو بهم بریزن تا از تک گل پرسپولیس ایراد در بیارن و بگن پرسپولیس بازم با داوری برنده شد یا اگه برای تیم مقابل فلان پنالتی رو میگرفتن بازی باید مساوی میشد یا گل پرسپولیس آفساید بود و دوباره داوری به کمک پرسپولیس اومد.... واقعا انقدر حرص خوردم داشتم منفجر میشدم وقتی میدیدم توپ صد در صد گل رو خیلی راحت از دست میدن و اصلا هم خم به ابرو نمیارن اصلا عین خیالشونم نیست که هوادارای بدبخت چه استرسی دارن میکشن.... قربون خدا بشم که هواسش به دعاهای ما هوادارا هست و به لطف خدای بزرگ علیرضا بیرانوند دوباره شده بود همون بیرو عقاب آسیا و همه توپهای تیم هوادار رو گرفت مگر نه با اون یه گلی که زده بودیم خیلی راحت 3 امتیاز رو از دست میدادیم.... خدایا شکرت که شادی رو به هواداری مظلوم پرسپولیس هدیه دادی ازت ممنوم خدای بزرگ و مهربان🙏🙏🙏❤❤❤


محمد برم

0

2

4 ماه پیش

بازیکن های استقلایی هوادر خیلی خودشان را پاره کردن تا حداقل یک امتیاز از پرسپولیس کبیر بگیرند شانس آوردن فقط ۲ گل خوردن،، باید ۶تایی میشدند


msa

0

2

4 ماه پیش

تبریک خدمت هواداران سروکله بعضی نفوذی ها پیداشد


عطا میری

0

3

4 ماه پیش

سلام و عرض تبریک به همه دوستان. به امید استمرار پیروزی های تیم محبوب و بزرگ پرسپولیس و در نهایت قهرمانی.


آبتین چگنیان

0

3

4 ماه پیش

ایول عیسی دمتگرم اگر نمیذاشتن عیسی اول فصل به شله زرد بره مطمئن باشین الان با اختلاف صدر بودیم اما بعضیها که ادعای کارشناسی میکنن اونموقع میگفتن نبود عیسی مهم نیست حالا کم کم دارین قدرت عیسی را میبینین حتی الان هم با اینکه گل میزنه باز چندنفری هستن که باز انتقاد از عیسی میکنن اما همینها موقع نبیل زاهدی ...لال بودن


شریف هوت

0

1

4 ماه پیش

عالی بود


شاهین پرسپولیسی

-6

1

4 ماه پیش

از رویا روی شکم سیری بازی کردن به زور بردن کار خاصی نکردن


امیر حسین

-1

1

4 ماه پیش

تبریک به هواداران به نظر من صادقی و امیری خیلی افت کردن در حد پرسپولیس نیستند باید بازیکنهای بهتری جایگزین بشه


Amar@Avirah

0

1

4 ماه پیش

عالی


اکبر فرید

0

3

4 ماه پیش

چرا باید نیمه اول که میتونیم سه گل یا چهار گل بزنیم به راحتی آب خوردن موقعیتها را خراب میکنیم..چرا باید از روی شکم پری موقعیتها خراب کنیم..تفاظل گل راحت میتونستیم بیاریم بالا ..عبدالکریم .ترابی. دانیال.عیسی .خیلی ضعیف بازی میکنن..


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

2

4 ماه پیش

تبریک به هواداران پرسپولیس کبیر،انشالله بچها مابقی بازیها را میبرند و قهرمان لیگ ۲۳ میشوند امروز بچه ها کمی ور اشتباه بودند انگار خسته هستند ولی بردی شیرین کسب کردند تا خستگی شأن را از بین ببره ،این پرسپولیس واقعا لیاقت قهرمانی دارد


ع حسین زاده

0

3

4 ماه پیش

آقای ال کثیر ۲تا زد ۶،۷تانزد، تو این موقع از فصل که هر بازی حکم مرگ و زندگی هست، از دست دادن این همه موقعیت گل خطرناک، و حکم سم رو داره، شانس آوردیم که موقعیت های هوادار هم گل نشد، والا باید حسرت اون همه موقعیت های گل رو می‌خوردیم، امیدواریم که مربیان پرسپولیس این همه موقعیت سوزی رو گوشزد کنن.


مهدی کاشانیان

0

2

4 ماه پیش

تبریک به شیرهای پرسپولیس


رضا فیضی

0

8

4 ماه پیش

مبارک همه باشه کاش اوسمار سپاهان یا استقلال رو میبرد الان خیالمون راحت تر بود اما امیدمون به انالیزهای سلطانه ایشون مطمئنه که استقلال بین ۲ تا ۵ امتیاز از دست میده و اگه بتونیم سه بازی آینده رو ببریم قهرمانیم،امیدوارم حرف سلطان بشه فولاد و نساجی امتیاز بگیرند از چکش و تیمش


صدف

0

7

4 ماه پیش

خدایا شکرت که گل دوم زدیم الان دیگه به قول سلطان نوبت فولاد و نساجیه که تاج بخش باشند،من امیدوارم بازم حرف سلطان درست بشه و فولاد و نساجی بتونند استقلال رو شکست بدند


مهدی کاشانیان

-2

3

4 ماه پیش

بازهم اشتباه.امیدوارم مثل بازی آلومینیوم فکر نکنه اوسمار.


مهدی کاشانیان

0

1

4 ماه پیش

خطابرای پرسپولیس.به امیدگل دوم


مهدی کاشانیان

0

4

4 ماه پیش

چکار میکنه اورونوف؟الان باید۴تازده باشیم


ع حسین زاده

0

3

4 ماه پیش

باز آقای ال کثیربا مسخره بازی و بی خیالی داره ،یکی یکی موقعیت ها رو از دست میده تا ۹۰دقیقه هواداران بدبخت پرسپولیس با اعصاب خراب بازی رو نگاه کنن، شک نکنید آخر بازی باید حسرت این موقعیت های از دست رفته رو بخوریم، چون هر لحظه امکان خوردن گل مساوی هست.


مهدی کاشانیان

0

6

4 ماه پیش

چقدرفرصت سوزی میکنندعیسی واورونوف؟


مهدی کاشانیان

0

0

4 ماه پیش

عالی داش عیسی ضدحمله جواب داد.دوباره ضدحمله بزنید.هوادارجلوکشیده دوباره میتونیدگل بزنید.مراقب داورباشیدکه کارت نده


مهدی کاشانیان

-6

2

4 ماه پیش

چقدربدبازی میکنیم.مالکیت توپ بیشتردست هواداره


جوادشیخی

-1

3

4 ماه پیش

خداوکیلی چراحنانوف رانمیزاره بجای ریگی چرا ازبابایی جوان وتازه نفس بجای دانیال استفاده نمیکنه چراباید بازیکنای جوان بسوزن یعنی حقشون یه نیمه بازی کزدن نیست چرانبایددوتابازیکن جوان وسرعتی توی ترکیب باشه که تیم ضدحمله خوردیکی باشه بتونه باسرعت خوب به کمک.دفاع برسه دانیال وریگی وترابی توی برگشت مثل زن حامله میمونن


قاسم دسترس

0

0

4 ماه پیش

عالیه


احمد مروتی

-3

3

4 ماه پیش

جالبه از اول ده نفره ایم


علی سجادی نیا

0

0

4 ماه پیش

عالیییییییییی

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

فولاد

جمعه, 9 شهریور
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادگان قزوین

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول راضی بودید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان - ملوان 18:45
شمس آذر - استقلال خوزستان 18:45
تراکتور - ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو - نساجی 19:30
آلومینیوم - هوادار 19:30
فولاد - خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 3 4 9
2 تراکتور 3 6 7
3 ملوان 3 3 7
4 گل گهر 3 2 6
5 پرسپولیس 3 2 5
6 استقلال 3 0 4
7 مس رفسنجان 3 0 4
8 خیبر خرم‌آباد 3 0 4
9 فولاد 3 -1 4
10 استقلال خوزستان 3 -1 4
11 ذوب آهن 3 0 3
12 آلومینیوم 3 -2 2
13 نساجی 3 -2 1
14 چادرملو 3 -4 1
15 هوادار 3 -5 1
16 شمس آذر 3 -2 -2
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال