ارتش سرخ دات کام

اخبار

بررسی نفر به نفر بازیکنان پرسپولیس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 18 اظهار نظر

-

1 سال پیش

بررسی نفر به نفر بازیکنان پرسپولیس در دربی

ارتش سرخ دات کام :
بررسی نفر به نفر بازیکنان پرسپولیس در دربی
آخرین دربی پایتخت با تساوی ۲ بر۲ دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید. در همین راستا عملکرد بازیکنان پرسپولیس در این دیدار را بررسی می کنیم:

دروازه بان؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس با گارد محافظ تقریبا شباهتی به آن علیرضا بیرانوند همیشگی نداشت. او چند توپ را هم گرفت و خروج های مناسبی هم داشت اما به نظر می رسید همین گارد محافظ برای این دروازه بان مزاحمت ایجاد کرده باشد! او روز نه چندان موفقی را پشت سر گذاشت.

خط دفاعی؛ مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی چهار مدافع پرسپولیس برابر استقلال تهران بودند که در این میان به جز گئورگی گولسیانی بقیه مدافعان قرمزپوش عملکرد بسیار نومیدکننده ای از خود به جای گذاشتند. مرتضی پورعلی گنجی که ۳ بازی فیکس همراه تیم ایران در جام جهانی انجام داده بود حتی سایه ای از خودش هم نبود و در جدال با ارسلان مطهری و حتی روزبه چشمی ناکام و ناموفق ظاهر شد. دانیال اسماعیلی فر دیگر مدافع پرسپولیس در این دیدار نیز درخشش بازی های قبل را نه در کارهای دفاعی و نه در کارهای تهاجمی نداشت تا یک بازیکن خنثی و بی اثر در دربی باشد! در دقیقه ۸۳ سیامک نعمتی جایگزین او شد که این دومی هم فرصت چندانی برای عرض اندام پیدا نکرد.

همچنین علی نعمتی که در دربی برگشت فصل گذشته موفق به گلزنی هم شده بود یک بازیکن نسبتا ساکن و کم افت و خیز بود که کمکی به تیمش نکرد. او در دقیقه ۶۳ جای خودش را به مهدی عبدی داد.

خط میانی؛ کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سعید صادقی و وحید امیری ۴ هافبک پرسپولیس در دیدار با استقلال بودند که شروع نسبتا خوبی داشتند اما ناگهان دچار افت شدند. در این میان شاید سعید صادقی ضعیف ترین هافبک پرسپولیس بود که خیلی دیر و در دقیقه ۸۸ جای خودش را به فرشاد فرجی داد. ستاره فصل گذشته یا به عبارتی دقیق تر آقای پاس گل لیگ بیست و یکم در پایان هفته دوازدهم هنوز یک پاس گل هم نداده است و شاید حق با حمید درخشان باشد که می گوید " صادقی خودش بگوید در دربی چه کار کرد؟" کمال کامیابی نیا هم با وجود تجربه فراوان نتوانست پس از زدن گل به استقلال تیمش را برای حفظ گل هدایت کند. این هافبک جنگنده با تجربه ترین عنصر دفاعی پرسپولیس در دربی ها بود که انتظار بیشتری از او می رفت اما در سایه روزبه چشمی محو شد؛ درست مثل میلاد سرلک! این دومی هم ظاهرا هنوز از شوک خط خوردن از لیست جام جهانی خارج نشده است. سرلک نه مثل گذشته بازیسازی کرد و نه به تخریب بازی حریف پرداخت تا استقلالی ها بعد از خوردن گل دقایق زیادی در وسط زمین ترکتازی کنند. همچنین وحید امیری هم با این نمایش نسبتا نومید کننده ثابت کرد کارلوس کی روش در بازی ندادن به او در جام جهانی اصلا اشتباه نکرده است!

در ضمن سروش رفیعی تکنیکی هم که در دقیقه ۶۳ جانشین کمال کامیابی نیا شده بود چندان نتوانست مؤثر بازی کند. شاید خیلی ها تصور می کردند شماره ۷ پرسپولیس از ابتدا بازی کند اما با مصدومیت شیخ دیاباته و سفر عجیب لوکادیا تمام برنامه های تاکتیکی یحیی گل محمدی عوض شد.

خط حمله؛ در غیاب شیخ دیاباته مصدوم و سفر ناگهانی یورگن لوکادیا، سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت از دو هافبک در خط حمله تیمش استفاده کند. از قضا هم امید عالیشاه و هم مهدی ترابی نمایش نسبتا خوبی داشتند اما پُست تخصصی هر دو بازی در خط میانی است. امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس خیلی تلاش کرد و بازی خوبی انجام داد اما در دقیقه ۶۳ جای خودش را به محمد عمری داد که این جوان هم البته کاری از پیش نبرد. مهدی ترابی هرچند یک گل مسلم را روی ارسال زمینی و خطرناک امید عالیشاه از دست داد اما دو پاس گل از روی ضربه ایستگاهی و کرنر برای گولسیانی ساخت تا روز خوبی را پشت سر گذاشته باشد. مهدی ترابی بالاجبار در خط حمله بازی کرد اما در هفته های بعدی می تواند به عنوان یک هافبک بازیکن تأثیرگذارتری هم برای تیمش باشد. او پس از جام جهانی به نظر می رسد دوران افت گذشته را سپری کرده باشد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/152530
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

-1

2

1 سال پیش

جالب یکی از دوستان نوشته حمایت تا قهرمانی...بازهم بهش کامنت منفی دادن


حمیدترکاشوند

0

5

1 سال پیش

متاسفانه دفاع لرزان نشان داد .امیواریم به خوشون بیان


ع حسین زاده

0

5

1 سال پیش

آقای پورعلی گنجی دفاع فیکس تیم ملی تا قبل از رفتن به جام جهانی عملکرد خوبی داشت، ولی بعد از بازگشت از جام جهانی ۲۰درصد آمادگی قبلی رو نداشت، کلا دفاع پرسپولیس غیر از ولسیانی فاجعه بودن، هواداران پرسپولیس تو دلشون میگفتن ای کاش سید جلال ۱۰سال جوانتر بود تا دوباره خیالشون از عقب زمین راحت باشه، گل دوم که واقعا اوج فاجعه بود، چون مطهری بعد از از دست دادن توپ خیلی راحت بدون دردسر یک دور کامل زد و دوباره با خیال راحت توپ رو به گل تبدیل کرد، آقای بیرانوند بعد از اون مصدومیت شدید دیگه خودشو برای دفع توپ به خطر نمیندازه و راحت گل شدن توپ رو نگاه میکنه بدون عکس العملی.


عشق فقط پرسپولیس

-1

9

1 سال پیش

خدارو شکر وسپاسگزارم که پرسپولیس تا الان صدر جدوله ، و به لطف خدا متعال امسال هم پرسپولیس قهرمان میشه . خدارو شاکرم که پرسپولیس تا الان صدر جدوله و بدون مهاجم هم توست جلو کیسه کشای مغرور هم نتیجه بگیره .از خدا ممنونم که یحیی امپراطور شرمنده یه عده هواداران بیخود نشده ، که معلوم نیست با خودشون چند چندن.


Anvar

-2

5

1 سال پیش

عرضم به خدمت مبارک تان جناب گودرزی اگر واقعاً نمی‌خواهید که از تیم و سرمربی تیم حمایت کنی لااقل بکشید زیپ اون وامونده رو لطفاً... ما در حال حاضر بهترین و با دانش ترین سرمربی ایرانی رو داریم مهمتر از همه اینکه پرسپولیسی هستش و دلش برای تیممون میسوزه.... پس لطفاً انرژی منفی ندهید... عشق فقط یک کلام ♥️ پرسپولیس و سلام ♥️ حمایتت می‌کنیم تا آخرین نفس


حسین قرمز

-1

5

1 سال پیش

وقتی دوماه لیگ تعطیل باشه ویه دفعه برسن به دربی دیگه بیچاره ها نمیتونن بهتربازی کنن.همشون خوب بودن.لوکادیا هم ضربه روحی بزرگی زد ورفت


محسن ابراهیمی صدقیانی

-1

5

1 سال پیش

خدمت دو ست عزیز اقای گودردرزی مطلبی را میخواسم بگویم دربی به گواه تاریخ، هیچ وقت دستش را قبل از بازی رو نمی کنه، وقوی بودن در دربی نه به مهره ونه به جدول ونه به مربی بستگی نداره، دربی لحظات خاصی را فی الحال برای خودش خلق میکنه، میبره، مساوی، میکنه یا میبازه، دربی بازی احساسات است واگر بازیکنان تیمی احساسات خودشان را بتوانندکنترل کنند برنده خواهند شد وشما در دربی 99 به بازیکنان حریف اصلا نمیپردازی، آنان توانستند وما نتوانستیم احساس خودمان را کنترل کنیم بالخره کیسه هم اصلا تیم ضعیفی نیست ومهره های خیلی قوی دارد که بازی ما را تخریب میکردند وگل هم زدند ولی انها نیز نتوانستند برتریشان را حفظ کنند چنانچه ما هم نتونستیم واخر سر مساوی شدیم پس این ضعیف شمردن بازیکنان تیم اول جدول ظلم تلقی میشه کیسه برای خراب کردن بازیکنان ما تک تک کار کرده بودوقبول دارم دردفاع هر دو تیم ضعف که نمیشه گفت ولی قصور داشتند، این بازیکنان گلهای سرسبد لیگ ما هستند که در قالب دو تیم بازی میکنند واین دربی براشون ضعف دائمی تلقی نمیشود ببخش اگر مطالب بنده موافق با نظر شما نیست وقصد بی احترامی نداشتم فقط یک صحبت دوستانه فرض کن، مرسی


عشق فقط پرسپولیس

-1

4

1 سال پیش

کاربر گودرزی ، شما فکر کن بعد نظرتو بده .احترام خودتو نگهدار .اینجا حق توهین نداری ! میدونی کجاست اینجا!


علی گودرزی
(در پاسخ عشق فقط پرسپولیس)

0

0

1 سال پیش

اگه فوتبال میفهمی فوتبالی جواب بده دیکتاتور نباش


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

-8

4

1 سال پیش

قراردادن امیری خسته و مسن در دفاع چپ هم اشتباه بود


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

-3

4

1 سال پیش

من فکر میکنم تعویض علیشاه اشتباه بود و باید سیانعمتی نیمه دوم جایگزین صادقی میشد


علیرضاهمتی نژاد

-1

9

1 سال پیش

❤️حمایت تا_قهرمانی #❤️


سامان کوهدشت

-2

7

1 سال پیش

درود ب پرسپولیس و امپراطور یحیی


ساره محگدی

-4

3

1 سال پیش

بهترین دفاع راست اسیا ازدست بدی نه تودفاع خوب بود نه حمله سیامک میزاشت رامین میموند بهتر بود خوب


احمد نوری اسرمی

0

7

1 سال پیش

صادقی ضعیف بود دانیال و مرتضی رو گل دوم خیلی مبتدیانه عمل کردن


امیررضا پرسپولیسی❤️❤️

0

5

1 سال پیش

❤️❤️❤️❤️❤️❤️


علیرضا سارانی

-2

6

1 سال پیش

یع دفعه بیا بگو که هیچ کدومشون خوب بازی نکردن


علی گودرزی

-8

5

1 سال پیش

این مطالب کاملا درسته. اون روزی که پرسپولیس پورعلی گنجی رو جذب کرد من گفتم اومده که دوران نقاهتش رو توی پرسپولیس بگذرونه توی بازی های قبلی و تیم ملی هم بسیار ضعیف بود اما تعصب باعث میشه عده ای نخوان واقعیت رو بپذیرند. اسماعیلی فر هم فقط به خاطر رسیدن به تیم ملی به پرسپولیس اومد و مطمئن باشید آخر فصل میره کشورهای عربی که برچسب لژیونر بخوره وگرنه این همون آقایی بود که سال قبل مصاحبه کرد و گفت سپاهان در همه زمینه ها بزرگترین تیم ایرانه. سروش هم مهره سوخته است. در کل 3 مهره جذب شده از سپاهان مهره های سوخته بودند وگرنه ساکت که شیطون رو درس میده باهاشون تمدید کرده بود. حتی گولسیانی توی دفاع ضعیفه. اما نکته اصلی در ضعف سرمربی تیم هست که همه بازیکنان نسبتا خوب رو میسوزونه. شما دهقانی، اسدی، رامین، شجاعی رو توی تیم های جدیدشون ببینید آمار و ارقام گواه همه چیزه.

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال