ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

بعد از مرگ سهراب ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 6 اظهار نظر

-

3 سال پیش

بعد از مرگ سهراب

بعد از مرگ سهراب
ارتش سرخ دات کام :
5اي کاش مسئولان فدراسيون در کنار عکس يادگاري با رئيس فيفا، کمي هم در مورد پول هاي بلوکه شده تنها نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا مذاکره مي کردند.

آيا مشکلات اين روزهاي پرسپوليس حل خواهد شد؟ سوال را بهتر بپرسيم. آيا از مشکلات اين روزهاي پرسپوليس کاسته خواهد شد؟ آگر آري، در چه زماني؟ به وقت گل ني؟! پرسپوليس تکليف مديريتش روشن نيست. وزارت ورزش و جوانان آگر ايده‌اي نداشت بايد همين نفرات فعلي را حداقل براي يک سال ابقاء مي‌کرد. اگر هم ايده و طرحي دارد بايد زودتر اجرا کند. زمان براي پرسپوليس و مديران کنوني آن در حال از دست رفتن است.
پرسپوليس مديرعاملش رفت. کارگزارش هم رفت. تکليف هيچ يک از اين دو هنوز براي آينده مشخص نيست. اين مسايل چه زماني قرار است حل شوند؟ به وقت گل ني؟!
پول پرسپوليس قرار است چه زماني از دست کنفدراسيون آزاد شود تا علاج يکي از زخم‌هاي پرشمار پرسپوليس شود؟ بعد از مرگ سهراب؟!
اصلا چه کاري انجام شده که بخواهيم منتظر پايان مشکلات باشيم؟ پرسپوليس قرار است به تنهايي اين مسايل را حل کند؟ آن وقت اين همه آقا بالاي سر به چه دردي مي‌خورند. با اين همه نامه‌نگاري هم که به جايي نمي‌رسيم. ديگر نامه فدايت شوم هم نوشتيم ولي اتفاقي نيفتاد. دنيا، دنياي لابي و زد و بند و بده و بستان است.
اين وسط يک سوال مطرح مي‌شود. پس اين فدراسيون فوتبال به چه دردي مي‌خورد؟ فقط براي اداره يک تيم ملي است و چند کميته براي محاکمه؟ اصلا فدراسيون فوتبال براي خودش مسئوليتي در قبال بعضي مسايل مبتلا به باشگاه‌ها قائل است؟ در اين مطلب البته سازمان ليگ و فدراسيون را يک جا جمع مي‌بنديم و مي‌گوييم متولي فوتبال. وزارت ورزش و جوانان و دولت هم به جاي خودشان. اين همه بلا بر سر پرسپوليس آورده‌اند، در حل تک تک ان‌ها عاجز مانده‌اند.

معجون معجزه آسا براي سپاهان، نوشدارو بعد از مرگ سهراب براي پرسپوليس
ابتدا سراغ دولت برويم که فعلا پرسپوليس را معلق بين زمين و آسمان نگه داشته است. الان بحث روحاني و رئيسي نيست. طبعا متوجه هستيم که دولت جديد تازه روي کار آمده است و خيلي از ايرادها که در اين مطلب مطرح مي‌شود مربوط به گذشته است ولي به صورت کلي از دولت مي‌گوييم که مسئول است و خيال خودش را هم راحت کرده که طبق قانون نبايد کمک مالي کند ولي چرا باقي کارها را درست و به موقع انجام نمي‌دهند. اصلا دنبال نوشدارو نيستند که بخواهيم بر سر رسيدنش قبل يا بعد مرگ سهراب بحث کنيم. تا اين جا که به افتخار سپاهان، تيم‌هاي صنعتي فقط از دولتي بودن فيض برده‌اند. حالا برنامه چيست؟ قرار است پرسپوليس را همين‌طور معطل نگه داريد تا ليگ برتر شروع شود، آن هم به بهانه آن که در آستانه ليگ قهرمانان، دست به ترکيب مديريتي پرسپوليس نخورد؟ محض اطلاع بايد بگوييم ما از پشت کوه نيامده‌ايم. تا اين جا هر چه انجام شده است به سود الهلال سعودي و سپاهان بود. براي خود پرسپوليس چه کرده‌ايد. اين باشگاه وارد مسابقات فصل شده است ولي هنوز اسپانسرش را نمي‌شناسد. مدير آينده‌اش را نمي‌شناسد. حکم فيفا عليه آن اجرا شد و پنجره نقل و انتقالاتش بسته شده است. ديگر اين قدر رو بازي کردن هم خوب نيست. خيلي تابلو شد.

ناتواني دولت و فدراسيون در برهم زدن معادله زيا‌نبار براي فوتبال ايران
جالب است که همه ما انتظار داريم کنفدراسيون و فيفا مشکل را حل کنند ولي از مسئولان خود انتظار نداريم. اين به جاي خود که باور داريم کنفدراسيون فوتبال آسيا و فيفا تا حد زيادي کم‌کاري کرده و به مسووليت خود در قبال سيانت از فوتبال عمل نکرده‌اند ولي مسئولان خودمان هم کم، کم نگذاشته‌اند.
با اين اوصاف وتي که ديگران رفتار سياسيون و دولتمردان را با باشگاه‌هاي خودمان مي‌بينند. وقتي ناتواني فدراسيون در جلب حمايت ايشان را مي‌بينند بايد به ساز امثال بحرين و قطر و عربستان برقصند که کشورهاي‌شان، فوتبال و باشگاه‌ها را بدون پشت و پناه رها کنند. مسئولان پرسپوليس و فدراسيون بايد هم مرتب با شعار جدايي سياست و ورزش فقط به کنفدراسيون ايراد بگيرند ولي تعارف را کنار بگذاريم و ببينيم آن چيزهايي که مي‌گفتند روي ما تاثير نمي‌گذارد در حال تاثير گذاردن است و اين همه مجموعه که در نهادهاي مختلف تشکيل شدند براي کاستن اثر تحريم‌ها در اين حوزه چه کرده‌اند؟ خودمان را که نمي‌توانيم فريب بدهيم. پرسپوليس چرا از اول دوره قبلي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان حتي يک بازي را هم در تهران انجام نداده است. وضعيتي که داريم که شبيه کشورهاي جنگ زده است. سياسيون، دولت‌ها و فدراسيوني که روسايش عشق عکس گرفتن با اينفانتينو را دارند براي تغيير اين معادله چه کرده‌اند؟ چرا کمي شرمنده نيستيد؟

ملالي نيست جز دوري شما
از عکس يادگاري با اينفانتينو گفتيم و يادمان آمد که عزيزي خادم چندي پيش با ايشان ديدار داشتند. رئيس محترم فيفا هم بنده نوازي کردند. بعد هم قابل دانستند که اواخر ژانويه 2022 به تهران سفر مي‌کنند. لابد حالا بايد ذوق کنيم. الان سفر ايشان به چه کار ما مي‌آيد و به چه درد ما مي‌خورد؟ نديدم فدراسيون فوتبال اعلام يا عزيزي خادم مصاحبه کند که در اين ملاقات، کمک خواسته باشند براي حل مشکل بلوکه شدن پول باشگاه‌هاي ايراني در کنفدراسيون يا حداقل اختصاص آن به تسويه احکام بين‌المللي. اگر گفته بودند که حتما درباره‌اش صحبت مي‌کردند. پرسپوليس که براي خود اينفانتينو نامه نوشته و خواسته بود تا در حد امکان مداخله کند، از رئيس فدراسيون خواسته بود به موضوع ورود کند؟ اين مشکل به نظر با نامه نگاري حل نمي‌شود. در آن مقطع البته پرسپوليس در حال تغيير و تحول بود. آن يکي که عجله داشت زودتر برود، قبل از اين که پست‌هاي در حال تقسيم تمام شود، اين يکي هم که دنبال رايزني براي ماندن است. رئيس فدراسيون فوتبال هم که دنبال عکس يادگاري است و وزير ورزش و جوانان هم که سرش جاي ديگر گرم است. علي مانده است و حوضش. اصلا فدراسيون فوتبال خود را در قبال مشکلات اين گونه مسئول مي‌داند. با چگونه متوليان فوتبال روبرو هستيم که از حق پخش گرفته تا مسايل اين گونه حل نمي‌شود؟
در کل ملالي نيست جز دوري همه از حال و هواي حل مشکلات پرسپوليس.

و باز گلي به جمال هوادار
و در اين وانفسا باز پرسپوليس پناهي جز هوادارانش ندارد. هوداراني که دست‌شان کوتاه است اما همت و معرفت‌شان بلند.
هوادار است که بايد با پيامک پول برساند يا اين که مستقيم کمک کند. هوادار است که در ميانه درگيري‌ها بايد پشت تيم و بازيکن و سرمربي در بيايد. هوادار است که بايد کمپين راه بيندازد که شايد صداي پرسپوليس توسط کنفدراسيون و فيفا شنيده شود، چون بقيه که بايد عکس يادگاري بگيرند و براي اين چيزها وقت ندارند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/144555
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مهدی‌قزوین

0

0

3 سال پیش

ای اف سی بداز همه از طرفی جودورو تعلیق میکنن به خاطر قانون جدایی ورزش ازسیاست ازطرفی باسیاسی بازیو تحریم پول تیم مارو نمیدن خدایا به کجا داریم میریم ما...🚣‍♂️


Amin Mohammadi

0

1

3 سال پیش

لطفأ بیشتراز پیش پرسپولیس رو حمایت کنید🙏


حسین کامیاب

0

1

3 سال پیش

دادکان دوای درد همه مشکلاته


حسین کامیاب

0

0

3 سال پیش

دادکان دوای درد همه مشکلاته چرا نمیاریم آخه این مدیر و مد


محمد مهدی ریحانی

0

0

3 سال پیش

پرسپولیس


محمد

0

2

3 سال پیش

کیه که گوش بده اقا

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 24 3 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 23 -6 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال