نویسنده : ارتش سرخ
-
نظرات : 0 اظهار نظر
-
14 سال پیش
بنگر : همه بازيكنان مي خواهند كريمي برگردد/ از سپاهان شكايت نمي كنم
ارتش سرخ دات کام :
محسن بنگر مي گويد پرسپوليس خيلي بهتر از قبل شده و با كمي خوش شانسي نتايج خوبي خواهد گرفت.
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در گفت وگویی درباره بازي تيمش مقابل سايپا، اختلاف علي كريمي و مانوئل ژوزه و شكايت احتمالي خود از باشگاه سپاهان صحبت كرد.
* پرسپوليس باز هم مقابل هوادارانش پيروز نشد.
ـ خيلي خوب بازي كرديم. همه چيز دست ما بود و بازي را كنترل كرده بوديم، اما در گلزني ناموفق بوديم. نمي دانم چرا توپ هايمان گل نشد. ديگر خودمان هم خسته شده ايم. وقتي خوب بازي كنيد، اما پيروز نشويد فايده اي ندارد.
* به نظر مي رسد دفاع پرسپوليس به هماهنگي لازم رسيده و روز گذشته هم عملكرد خوبي داشتيد.
ـ به هر حال 11 هفته از ليگ گذشته و ما با هم هماهنگ شده ايم. اگر دفاع خوب كار كرده به خاطر عملكرد كل تيم است. من خوشحالم كه عملكرد دفاع خوب بوده و اميدوارم در بازي هاي بعد هم ادامه داشته باشد.
* تشويق هاي علي كريمي تاثيري در نتيجه بازي نداشت؟
ـ نه. هواداران با ما كاري نداشتند و فقط بازيكن محبوب خود را تشويق مي كردند.
* چقدر به آينده پرسپوليس اميدواريد؟
ـ واقعا از هفته هاي قبل بهتر شده ايم. اگر دقت كنيد مي بينيد همين تيم سايپا، استقلال را در آزادي برد و سپاهان را هم در اصفهان شكست داد اما مقابل ما حرفي براي گفتن نداشت. اين نشان مي دهد كه ما خيلي خوب شده ايم. به تدريج هماهنگ تر مي شويم. كمي خوش شانس باشيم گرفتن نتيجه سخت نيست.
* كنار گذاشته شدن كريمي از تيم را چطور مي بيني؟ ژوزه در مصاحبه با ايسنا گفته بود فقط شش بازيكن خواهان بازگشت كريمي هستند.
ـ من فقط يك بازيكن هستم و نمي توانم درباره اين موضوع صحبت كنم. فقط مي دانم كه بازيكن بزرگي است و دوست دارم كه به تيم بازگردد حالا خود كريمي و ژوزه بايد تصميم بگيرند كه موضوع را چگونه حل كنند. ضمن اين كه اگر شش نفر براي بازگشت كريمي درخواست كردند، به نمايندگي از همه بازيكنان اين كار را كردند.
* از عملكرد خودت در اين 11 هفته راضي هستي؟
ـ كم كم بهتر مي شوم. هنوز اوايل حضورم در پرسپوليس است. اينجا جو سنگين است و شرايط خاصي دارد.
* به تيم ملي هم كه دعوت نشدي.
ـ ديگر برايم عادي شده. زماني كه در سپاهان پشت سر هم قهرماني مي آورديم هم دعوت نمي شدم.
* گفته بودي اگر سپاهاني ها طلبت را ندهند از آنها شكايت مي كني.
نه. آن موقع عصبي بودم و يك چيزي گفتم. هفت ـ هشت سالي در سپاهان بودم و آنها هم براي من زحمت كشيدند. بايد با هم بنشينيم و صحبت كنيم موضوعي نيست كه غير قابل حل باشد.
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در گفت وگویی درباره بازي تيمش مقابل سايپا، اختلاف علي كريمي و مانوئل ژوزه و شكايت احتمالي خود از باشگاه سپاهان صحبت كرد.
* پرسپوليس باز هم مقابل هوادارانش پيروز نشد.
ـ خيلي خوب بازي كرديم. همه چيز دست ما بود و بازي را كنترل كرده بوديم، اما در گلزني ناموفق بوديم. نمي دانم چرا توپ هايمان گل نشد. ديگر خودمان هم خسته شده ايم. وقتي خوب بازي كنيد، اما پيروز نشويد فايده اي ندارد.
* به نظر مي رسد دفاع پرسپوليس به هماهنگي لازم رسيده و روز گذشته هم عملكرد خوبي داشتيد.
ـ به هر حال 11 هفته از ليگ گذشته و ما با هم هماهنگ شده ايم. اگر دفاع خوب كار كرده به خاطر عملكرد كل تيم است. من خوشحالم كه عملكرد دفاع خوب بوده و اميدوارم در بازي هاي بعد هم ادامه داشته باشد.
* تشويق هاي علي كريمي تاثيري در نتيجه بازي نداشت؟
ـ نه. هواداران با ما كاري نداشتند و فقط بازيكن محبوب خود را تشويق مي كردند.
* چقدر به آينده پرسپوليس اميدواريد؟
ـ واقعا از هفته هاي قبل بهتر شده ايم. اگر دقت كنيد مي بينيد همين تيم سايپا، استقلال را در آزادي برد و سپاهان را هم در اصفهان شكست داد اما مقابل ما حرفي براي گفتن نداشت. اين نشان مي دهد كه ما خيلي خوب شده ايم. به تدريج هماهنگ تر مي شويم. كمي خوش شانس باشيم گرفتن نتيجه سخت نيست.
* كنار گذاشته شدن كريمي از تيم را چطور مي بيني؟ ژوزه در مصاحبه با ايسنا گفته بود فقط شش بازيكن خواهان بازگشت كريمي هستند.
ـ من فقط يك بازيكن هستم و نمي توانم درباره اين موضوع صحبت كنم. فقط مي دانم كه بازيكن بزرگي است و دوست دارم كه به تيم بازگردد حالا خود كريمي و ژوزه بايد تصميم بگيرند كه موضوع را چگونه حل كنند. ضمن اين كه اگر شش نفر براي بازگشت كريمي درخواست كردند، به نمايندگي از همه بازيكنان اين كار را كردند.
* از عملكرد خودت در اين 11 هفته راضي هستي؟
ـ كم كم بهتر مي شوم. هنوز اوايل حضورم در پرسپوليس است. اينجا جو سنگين است و شرايط خاصي دارد.
* به تيم ملي هم كه دعوت نشدي.
ـ ديگر برايم عادي شده. زماني كه در سپاهان پشت سر هم قهرماني مي آورديم هم دعوت نمي شدم.
* گفته بودي اگر سپاهاني ها طلبت را ندهند از آنها شكايت مي كني.
نه. آن موقع عصبي بودم و يك چيزي گفتم. هفت ـ هشت سالي در سپاهان بودم و آنها هم براي من زحمت كشيدند. بايد با هم بنشينيم و صحبت كنيم موضوعي نيست كه غير قابل حل باشد.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/33604
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس
2-1
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 20:30
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
کدام گزینه رو مقصر اصلی در فصل ناگوار پرسپولیس میدانید؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | 1 - 2 | چادرملو | 20:30 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |