ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

بهترین پرسپولیس فصل ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 162 اظهار نظر

-

1 سال پیش

بهترین پرسپولیس فصل

بهترین پرسپولیس فصل
ارتش سرخ دات کام :
بازی‌های بزرگ در فوتبال ایران سرنوشت مشابهی دارند؛ تیمی برنده می‌شود که سیاوش یزدانی نداشته باشد.

1- سیاوش یزدانی بازیکن عجیب و غریبی است؛ یک لوزر همیشگی که نمایش دیروزش وادارمان می‌کند گزارش بازی را با نام او آغاز کنیم. سیاوش سال98 برای بازی همین 2تیم در جام‌حذفی، یک دل سیر برای پرسپولیسی‌ها کری خواند، بعد با یک گل‌به‌خودی سرنوشت بازی را تعیین کرد و قرمزها را برنده به تهران فرستاد. او دیروز در بازگشت دوباره به سپاهان و در نخستین فرصت ممکن باز هم زهرش را به زردپوشان اصفهان ریخت و چهره ویژه تیم بازنده شد. استاد همین یکی دو ‌ماه قبل هم در همین ورزشگاه یک پنالتی فوق‌حساس به حریف داده بود تا همان صحنه به آخرین لحظه بازی‌اش برای استقلال تبدیل شود. و حالا این سپاهان است که باید کم‌هوش‌ترین دکتر فوتبال ایران را گردن بگیرد؛ مردی که اعتراف کرده به اندازه پولی که می‌گیرد برای تیمش وقت می‌گذارد و تمرین می‌کند. شاید هم هنوز از اصفهانی‌ها پولی نگرفته بود که باعث شد بهترین تیم هفته‌های اخیر لیگ با سرافکندگی از جام‌حذفی بیرون برود.

2- نخستین صحنه مهم بازی را اشتباه سیاوش رقم زد اما پرسپولیس هم آن‌قدر تیم شایسته‌ای بود که بتواند سپاهان را در اصفهان ببرد. نمایش دیروز پرسپولیس، بهترین نمایش تیم یحیی در فصل اخیر بود، وگرنه شاید الان از اشتباه دانیال اسماعیلی‌فر بیشتر از اشتباهات یزدانی یاد می‌شد. سرخپوشان دیروز در اکثر زمان بازی بر حریف خود برتری داشتند و سوای گل‌هایی که به ثمر رساندند، موقعیت‌های یک‌شکلی که از عمق دفاع سپاهان به‌دست می‌آوردند نشان می‌داد نقطه ضعف صدرنشین لیگ را به خوبی پیدا کرده‌اند. درحالی‌که در هفته‌های اخیر لیگ، مربیان خارجی موفق‌تر و برنده‌تر نشان داده بودند، دیروز همه منتظر تماشای تصمیمات یحیی در تقابل با ژوزه مورایس بودند؛ جایی که گل‌محمدی شایستگی‌اش را نشان داد و بعد از چند هفته سخت در لیگ، تا حدود زیادی برند خودش را نجات داد. فینال زودهنگام جام حذفی، محل اعاده حیثیث یحیی از خودش و شاید از مربیان ایرانی بود.

3- در روزهای قبل از بازی، بیشترین صحبت‌ها درباره بازیکنان 2تیم، به مقایسه رامین رضاییان و دانیال اسماعیلی‌فر اختصاص داشت. شاید تحت‌تأثیر درخشش رامین در این فصل و زیر فشار همین مقایسه بود که دانیال یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های فصلش را ارائه کرد. او توپی را که قرار بود به کرنر بفرستد به گل تساوی سپاهان بدل کرد اما این گل‌به‌خودی تنها اشتباهش در این مسابقه نبود. دانیال که در حضور هنانوف یک خط جلوتر آمده بود بارها و بارها در زمین سپاهان توپ لو داد تا اینکه بالاخره نخستین بازیکن تعویضی پرسپولیس شد. امروز هواداران پرسپولیس حق دارند که بابت معاوضه او با رامین ناراحت باشند. اما دیروز بخت با آنها یار بود که تکلیف مسابقه را این معاوضه مشخص نکرد.

4- نیمکت پرسپولیس علاوه بر برتری فنی که نسبت به حریف داشت، از یک جهت دیگر هم شایسته ستایش است. یحیی و یارانش دیروز بر اعصاب خود مسلط شده بودند تا به همان نیمکت کم‌حاشیه و برنده چند هفته قبل تبدیل شوند. آنها از فضایی که بعد از بازی با فولاد برایشان ایجاد شد و چند هفته‌ای به تیمشان لطمه زد به خوبی درس گرفتند. به صحنه گل دوم سپاهان دقت کنید. درحالی‌که یک بازیکن پرسپولیس روی زمین افتاده، سپاهانی‌ها گلی می‌زنند که هم مشکوک به آفساید است و هم مشکوک به خطا روی دروازه‌بان! البته که خطا روی دروازه‌بان را هیچ کارشناسی تأیید نکرده اما پرسپولیسی‌ها حداقل 2بهانه برای اعتراض دارند. یحیی اگر همان یحیای دربی پارسال یا همین یحیای چند هفته اخیر بود، هرگز با سکوت از این صحنه نمی‌گذشت. اما این بار گذشت و اجازه داد تیمش نمایش برتر خود را تا حصول به نتیجه مورد نظرش ادامه بدهد.

5- حاشیه بزرگ این بازی، شادی محمد دانشگر روی گل اول سپاهان بود. درحالی‌که گل را دانیال زده بود دانشگر همه را کنار زد تا شادی جدیدی را که در بازی با زنیت از آن رونمایی کرده بود این بار مقابل چشم تماشاگران بیشتری اجرا کند. رسانه‌ها واکنش گسترده‌ای به این شادی منشوری داشتند و یکی از سایت‌ها نوشت باشگاه سپاهان نباید منتظر کمیته انضباطی بماند و خودش باید برای تنبیه مدافعش دست‌به‌کار شود. البته اگر سپاهانی‌ها قرار بود کاری بکنند، بعد از همان بازی دوستانه با حریف روس این کار را می‌کردند.حرکت دانشگر یکی از عجیب‌ترین شادی‌های انجام‌شده در تاریخ فوتبال ایران است که فقط با حرکت تاریخی شیث و نصرتی در سال‌های دور قابل مقایسه است.

6- در نهایت، مسابقه‌ای که شاید فینال فصل جاری فوتبال ایران بود، به یکی از زیباترین بازی‌ها تبدیل شد و همه را از تماشای گل و هیجان سیراب کرد. چک محکمی که پرسپولیس به سپاهان زد، جذابیت بازی 3هفته بعد آنها در لیگ برتر را هم دوچندان کرد. ژوزه و یحیی 3هفته دیگر در لیگ و این بار در تهران به مصاف هم می‌روند. مسابقه‌ای که نقش زیادی در تعیین قهرمان لیگ خواهد داشت و شاید در آن هیچ خبری از یزدانی و دانشگر نباشد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153545
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
پسر پرسپولیسی

0

3

1 سال پیش

بسم‌الله الرحمان الرحیم الهی به امید تو نه به امیو


علیرضا بهاری

-2

4

1 سال پیش

حرکت دانشگر واسه ما پرسپولیسیا نبود منظورش ناموسش بود ک توسط جمیع پرسپوایسیا درد کشیده بود رو بتصویر کشید.فقط همین بود


مهدی‌قزوین

-1

2

1 سال پیش

بااحترام....لطفا خلاصه بنویس انشا نوشتی...


مهدی‌قزوین

0

4

1 سال پیش

دمتگرم...داداش..


مهدی‌قزوین

-1

2

1 سال پیش

👏👏👏👏👏


مهدی‌قزوین

-1

3

1 سال پیش

میتونی بازیو نبینی


مهدی‌قزوین

-1

4

1 سال پیش

خیلی حال داد بهم این بازی...کیف کردم پرسپولیسو اذیت نکنن پرسپولیس اصلی اینه


امیررضا

0

4

1 سال پیش

به‌به عجب کلی تو بازی دیگر همای گل ها رو بزنید


قرمزته

0

8

1 سال پیش

۳ روز بعد از بازی با سپاهان ، تازه الان این صفحه رو دیدم .
چند تا نکته به نظرم رسید :

۱_ برای چندمین بار هست که میگم
برای نظرات هم احترام قائل بشید و اگر کسی هم نظر اشتباهی داشت که احساس کردید که ممکنه به تیم ضربه بزنه ، با کمال احترام و ادب و با دلیل و منطق بهش بگید ، به فلان دلایل داری اشتباه میکنی .
اگه قرار باشه به این منوال پیش بریم و همه به هم توهین کنند و متلک بندازند و تمسخر کنند و ... .
مطمئن باشید ارتش سرخ به گروهان سرخ تبدیل میشه .
اگه کسی هم بهتون بی احترامی کرد سعی کنید آرامش خودتون رو حفظ کنید و حتی المقدور جوابش رو با احترام و دلیل و منطق بدید .

۲_ باز هم برای چندمین بار هست که میگم ، سعی کنید درباره ترکیب تیم و چینش بازیکنان کمتر نظر بدید و به نظر کادر فنی احترام بزارید و به کادر فنی اعتماد داشته باشید .
اولا : هر کادر فنی ای با توجه به آمادگی نفرات تو تمرینات، ترکیب اصلی خودش رو میچینه . که ما از میزان آمادگی نفرات تو تمرینات بی خبریم .
دوما : هر کادر فنی ای ، تو هر بازی بسته به آنالیز تیم حریف و تاکتیک مد نظری که تو اون بازی دارند ترکیب اصلیش رو میچینه . که ما از آنالیز تیم حریف و تاکتیک تیم تو هر بازی بی خبریم .
سوما : خیلی ها گفتند چرا از سروش و سیا نعمتی تو ترکیب اصلی استفاده نمیشه ، سروش ابتدای فصل تو چند بازی جزو نفرات اصلی بود ، یادمه تو همین سایت خیلی ها اومدند گفتند سروش رو چرا ثابت بازی میده و اصلا رو فرم نیست و ... ، الان همون کاربران میگن چرا سروش ثابت نیست . نعمتی هم تو ۲،۳ بازی فیکس بود که خیلی ها گفتند اصلا رو فرم نیست و ... .
چهارما : مطمئن باشید هر کادر فنی ای دوست داره تیمش بهترین نتیجه رو بگیره ، برای همین بهترین ترکیبش رو میچینه تا از اعتبار و آبروی فوتبالی خودش هم که شده ، دفاع کنه .
مخصوصا کادر فنی ما که خودشون پرسپولیسی هستند و رو این تیم تعصب ویژه ای دارند .
پنجما : تو بازی با سپاهان هم حنانوف دفاع راست بود و دانیال هافبک راست .

۳_ احتمالش خیلی خیلی زیاده ، که تو این سایت هواداران تیم‌های رقیب هم باشند و بخوان جو پرسپولیس رو بهم بزنند .
ولی فکر کنید همه طرفدار پرسپولیس هستند و اگه حرف غیر منطقی ای شنیدید با احترام و با دلیل و منطق جوابگو باشید .

۴_ پرسپولیس تا انتهای لیگ ۱۰ بازی داره که با توجه به نزدیکی رقبا تو صدر جدول ، هر بازی براش حکم یه فینال رو داره .
با هر نتیجه ای فقط و فقط از تیم حمایت کنید و تنش رو از تیم دور کنید .
مطمئن باشید این سبک از حمایت تو هفته های پایانی ، باعث میشه بازیکنان و کادر فنی بهترین عملکرد خودشون رو داشته باشند .
نقش ما هواداران تو این مقطع کنونی خیلی خیلی حساسه . مطمئن باشید با حمایت بی چون و چرا تو این هفته های پایانی ، تیم بهترین عملکرد خودش رو خواهد داشت .
برعکسش هم صادقه .

به امید موفقیت ارتش سرخ کبیر آسیا


جلیل رئیسی

0

4

1 سال پیش

شما بهترین تیمی و همیشه بهترین باشین ولی باید پریرا به ترکیب اصلی بیاید و صدر را از سپاهان بگیریم تا هم جام خلیج فارس را بگیریم هم جا حذفی


ahadalmasi

0

7

1 سال پیش

به خودت میگی هوادار .؟ وحید با34 سال 120دقیقه پرنفس و با توانایی مثال زدنی بازی را برامون درآورد .تو نه انتقاد اورا نفرین می کنی تهمت جاسوسی به دانیال میزنی.ثابت کردی هرچه متن میزنی و میگی همه باد هواست و لای جرز دیوار باید دفن بشه . لطفاً دیگه بس کن معلومه که تاب برداشتی .


امیر حسین

0

6

1 سال پیش

شوله زرد بشه شاخ ما میشیم شاخ شکن❤😏


رضا

0

2

1 سال پیش

هر چی Ebi بگه اصلا♥️💪


سرخدل عاشق

0

5

1 سال پیش

تاکتیک متعادل و سماجت کردن برا هدف قرار دادن عمق دفاع حریف و ایجاد موقعیتهای زیاد مثل این بازی و دوری از حواشی ما رو دست نیافتنی میکنه...


سید ابراهیم غفاری نیا

-1

10

1 سال پیش

به امید خدا که ازین به بعد در تمام بازیهامون بهترین بازی فصل رو انجام میدیم


hasannejadhe

-1

6

1 سال پیش

گل اول که سپاهان زد دانیال زد ولی توپ به شانه دانشگر خورد و رفت دروازه میتونید چک کنید پس انقدر بازیکن خودمون رو نکوبیم دیگه تمام شد ما هم برنده شدیم رفت در این بازی پرسپولیس متفاوت با بازی های قبل بود اینکه پاس به عقب نداد و اینکه فوتبال بازی کرد و ثابت شد ما هر وقت فوتبال بازی کنیم میتونیم ببریم پس نیازی به حاشیه نیست و هر وقت گل اول رو زدیم راحت تر بازی کردیم چون حریف دیگه اتوبوسی دفاع نکرده بازی های قبل خیلی نیمه اول ها رو دست کم گرفتیم و از دست دادیم حتی مقابل تیم های ته جدولی هر تیمی فوتبال بازی کنه میبره و اگه هم نبرد مثل یه مرد میبازه و نیازی به کوبیدنش نیست


سامان کوهدشت

-1

19

1 سال پیش

جان عزیزتون این لحظات شیرینی ک بچه ها واسمون ساختنو خراب نکنید..ینی چی وقتی کمال اومد ده نفره شدیم؟؟ خیلی نامردیه حتی در مورد نیمکت نشینای پرسپولیسم اینجوری صحبت کنید.کمال کم برامون گل زد؟؟ چنتا بازیرو براتون مثال بزنم ک با گلزنی کمال بردیم؟؟ مسئله فقط کمال نیست کلا وقتی تیم بکوری چشم دشمنامون، انقد خوب بازی میکنه دیگ نباید کسیرو تخریب کنید..فدای همتون هوادارای باتعصب پرسپولیس.


zizi

-2

14

1 سال پیش

جانم به این تیم به به سپاهانیاحساب کاردستشون اومدکدوم تیم چهارتایی شد به به😍😍😍😍


سامان کوهدشت

-2

14

1 سال پیش

تبریک ب همه پرسپولیسیای متعصب..ماشالله ب این تیم ب این غیرت ب این تعصب..ادم کیف میکنه..حلالت باشه یحیی خان..همیشه گفتیم پشتتیم..این تیم کمترین حقش دبل تو این فصله.😍😍😘😘😘


برای پرسپولیس

-1

12

1 سال پیش

مهسا از وقتی اومدی جو این برنامه رو خراب کردی و خودت میگی به کسی گیر ندید اما تو کار و بحث های همه دخالت می کنی. گرچه من نگفتم کسی استقلالیه و به من نگفتی ولی بهتره بس کنی. ما اینجا جمع شدیم با حرف هامون همدیگه رو متقاعد کنیم. حالا اگه تو نمی خوای کسی در جواب پیامت حرفی بزنه، بهتره حرف هاتو واسه خودت نگه داری


علی پیونده

-1

8

1 سال پیش

چهارمیخ پیشکش شما آبکششون کردیم سوسک شد شله زرد درپیتی با اون هواداری وحشیش که عین جنگلیان آمازون فقط ینگ پرانی بلدن دمتون گرم برو بچه های پرسپولیس ما به وجودتان افتخار میکنیم شادادمون کردین الهی همیشه شاد باشین زنده باد هرچی پرسپولبسی باغیرته ❤❤❤❤❤❤❤❤❤⚘⚘⚘🌷🌷🌷🌷🌷


سجادسهرابی

-1

6

1 سال پیش

جان جان عشق جان.. تبریک. اتحاد اتحاد


محبی

-1

9

1 سال پیش

بنام خداوسلام علیکم ضمن تبریک این پیروزی بزرگ امروزبعدازمدتها پرسپولیس واقعی رادیدیم افرین براین شیردلان عزیزان شماکه میدانیدبااین بازیهای خوب وجوانمردانه به پیروزی برسیدچه ایرادی داردهمیشه اینطورخوب باشیدودل میلیونهاهوادارراشادکنیددعامیکنم همیشه اینگونه باشیدان شائ الله موفق باشید


برای پرسپولیس

-2

14

1 سال پیش

آقای هدایتی میشه بپرسم شما که میگی دانیال بند کفش رامین هم نیست، رامین تو این بازی چیکار کرد؟ چی دیدی از رامین؟ تو کدوم موقعیت تونست کاری بکنه. اون گل به خودی دانیال که اصلا تقصیری نداشت. امیری بازیکن رو ول کرد دانیال دو بازیکن گرفته بود. دانیال هفتاد دقیقه جنگید. هم تو دفاع بود هم تو حمله. اگه الان به من بگن بین رامین و دانیال کدومو انتخاب می کنی و میشد رامین رو برگردونم، بازم قبول نمی کردم و همون دانیال رو ترجیح می دادم. حتی هنانوف رو به رامین ترجیح میدم. رامین کثیفی که حرف از فرپلی می زنه. سمت راست سپاهان امروز کامل سوراخ بود. ترابی رامینو سوراخ کرده بود. رامین تو کارهای دفاعی هیچی نیست در مقابل دانیال. حتی هنانوف هم تو کارهای دفاعی بهتر از رامین کار کرد. شما میگی سپاهان بهتر بازی کرد درحالیکه خود مورایس گفت پرسپولیس بهتر بازی کرد و حقش برد بود!


امیر مهدی حسینی

0

7

1 سال پیش

بای بای سپاهان😂😂


msa

-15

3

1 سال پیش

سپاهان راله کردیم تحقیر کردیم اسمان اصفهان تاریک وغمگین شد خداراشکر اگه کسی انتقادمیکنه دلسوزتیمه حرف مفت نرنید هیچ استقلالی توی این سایت نیست غلط اضافی نکنید بزارید هواداران لذت ببرن


yeganwh

-1

5

1 سال پیش

متاسفانه آقای تجدینی خیلی غصه خوردم از این بابت اما خب رفیق عزیزم لطف کرد گزارش لحظه به لحظه رو داد ب من و حتنا تکرار این بازی رو خواهم دید در اینترنت


محمد

-1

12

1 سال پیش

حالا هی بیاید پشت سر یحیی خان حرف بزنید بیچاره نمیدونه با سازمان لیگ بجنگه با داور بجنگه یا با یه مشت بیسواد


Kazemkarimi70

-1

7

1 سال پیش

سیامک نعمتی هم جواب اعتماد رو داد این بازیکنیه ک تو نیم فصل قرار بود بره تو اولین بازیش گل زد


عبدالحلیم زمان خیل

-1

7

1 سال پیش

اینه ارتش سرخ آسیا از طرف برادر افغانی شما


حسام

-1

7

1 سال پیش

آقا محمد شما معلوم نیست کدوم وری هستی چرا می گی باخت حتمی است ما الان باختیم شما طرفدار کیسه هستی یا شله زرد یا سوراختور الکی میگی باخت حتمی است


Kazemkarimi70

-1

7

1 سال پیش

عیسی تو عجب بازی استارت گل زدن رو شروع کرد .


مهدی کمندانی

-1

7

1 سال پیش

سپاهان با نامردی هم نتوست پرسپولیس همیشه قهرمان ببره


Kazemkarimi70

-1

6

1 سال پیش

سیامک نعمتی چ جوابی داد ب اعتماد یحیی .این بازیکنیه ک قرار بود نیم فصل بره .تو اولین بازی ک اومد گل زد عیسی هم عجب لار


حسام

-4

9

1 سال پیش

اقای هدایتی چرا میگی یحیی عقل داشته باشه نیمه ی دوم عیسی رو نمیزاره تو بازی دیدی که گذاشت و گل هم زد چرت و پرت نگو


امیر علی پورمحمد

-1

4

1 سال پیش

خداروشکر ک بردیم فقط پرسپولیس


حجت خانی

-1

5

1 سال پیش

فکر نمی کردم شله زرد اینقدر شل باشه اما خدایی خوب چربش کردن اول بازی


علی رضا مهدیخانی

-1

7

1 سال پیش

امروز تیم عالی بود ولی من از بازی سه نفر کیف کردم اول عیسی بود که نشان داد فوروارد زهردار و بی نظیریه بعد گولیسیانی که اعتماد به نفس بالائی داشت و در نهایت هنانوف امروز این سه عالی بودند هنانوف داره کم کم به پختگی لازم میرسه هنانوف اگر به خود باوری برسه بینظیره چون هم قد بلندی داره هم قدرت بدنی عالی و جسارت و نترس بودن در برخورد های فیزیکی و چاق بودن نفس که این سه فاکتور اصلی ترین فاکتورها برای موفقیّت یک بازیکن در فوتبال امروز است که هنانوف هرسه را دارد و زیر نظر سید جلال دفاعی بی نظیر خواهد شد


فرشاد شیخ الاسلامی

-1

7

1 سال پیش

به همه ی کاربرای این سایت و اپلیکیشن، تبریک میگم ، راجب این بازی خیلی خیلی میشه صحبت کرد ، الان حوصله تایپ و نوشتن ندارم ، میخوام با این برد شیرین ، ساعتها با خودم حال کنم و لذت ببرم . دم بازیکنا و کادر فنی گرم ، تا روزها حالمون خوبه 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


منصورنادری

-1

6

1 سال پیش

تا سپاهان باشد دیگه در غیاب پرسپولیس اسمی از این تیم نبره


هاجر پرسپولیسی

-1

5

1 سال پیش

امروز همه چیز عالی بود
وقتی می گیم شما گل بزنید کاری به داوروحواشی نداشته باشید وبیاد داشته باشید
انتقاد زمینه ساز پیروزی هست وانتقاد هم وارد هست
چرا یحیی بازیکن فعال و باهوشی مثل حنانوف را ماهها رو نیمکت نگه داشته؟
چرا سیامک نعمتی حتی جزء ۱۸ بازیکن نمیزاره؟
امروز بازی هردو را دیدیم .....

امیدواریم بازی های لیگ به همین ترتیب مهره چینی شود


عشق فقط پرسپولیس

-3

7

1 سال پیش

کاربر حسین زاده شما دیروز گفتی سنگ بباره باید تو کنفرانس خبری باید حاضر میشد .حالا من میگم مگه شما سر پیازی یا ته پیاز .به تو هیچ ربطی نداره .شما فقط تبل توخالی هستی . هیچی بارت نیست .اینجا جای تو نیست .


حسین سانیلی

-1

6

1 سال پیش

اینه پرسپولیس واقعی تیمی که وقتی فعل خواستن را سرکنه هیچ تیمی توان ایستادگی دربرابرش رانداره


عشق فقط پرسپولیس

-3

6

1 سال پیش

کاربر حسین زاده شما دیشب گفتی که یحیی سنگ هم بباره باید توی کنفرانس خبری حاضر میشد . حالا من میگم .مگه تو سر پیازی یا ته پیاز .فقط شما تبا


علی فیاض

-1

3

1 سال پیش

ما دوبار جلو افتادیم هر دوبار سپاهان به بازی برگشت بعد از گل دوم پرسپولیس ببینین سپاهان چقدر موقعیت ایجاد کرد . هر بار پرسپولیس جلو میفته سریع میره تو لاک دفاعی، اگر رو خط دفاعی سپاهان پرس محکم‌تری شکل می‌گرفت تو همون نیمه اول کار سپاهان تموم بود.


Hamid Aliyasi

-2

5

1 سال پیش

ما نمیگیم یحیی بده واقعا برا تیم زحمت کشیده دمش گرم ولی یکم حاشیه خودش کمتر بشه و نره تو حاشیه و به تیم انگیزه بده ما هم واقعا ازش حمایت میکنیم انشالاه قهرمانی ها هم جام حذفی هم لیگ ولی اگه با این سبک پیش بریم


عشق فقط پرسپولیس

-3

11

1 سال پیش

آقای کاربر قلمراد دوم شما که با خطهای مریخیت یحیی و پرسپولیس رو خرد کردی .اینجا جای اینطور هواداران نیست . زودتر ازاینجا برو .


جواد گلی

-1

5

1 سال پیش

واقعا دمشون گرم.من که لذت بردم.عمری واقعا عالی بازی کرد.دمش گرم.انشاا...قهرمانی جام حذفی و لیگ برتر.چون واقعا حقشه.


farouqyuosefi

-1

4

1 سال پیش

حاصل سرعت دادن به بازی و دفاع تیمی ونک ضرب بازی کردن اینه


MMZZ66

-1

4

1 سال پیش

یکی از بهترین بازی‌های عشقپولیس رو دیدم و لذت بردم هجومی و بدون ترس و استرس بازی کردن همیشه اینجوری بازی کنن هیچ تیمی حریفش نیست زنده باد عشقپولیس و خسته نباشید و خداقوت می‌گویم ب تک تک بازیکنان و کادر زحمتکش ب امید موفقیت‌های بیشتر و بالاتر یاحق


امید فلاح

-5

5

1 سال پیش

یحیی باید همیشه مثل امروز بی بهانه و با تمرکز و با انگیزه بازی کنه


آرین

-1

8

1 سال پیش

درود بر پرسپولیس بزرگ ... درود بر بچه های با غیرت.... درود بر یحیی... درود بر کادر فنی و مدیریت تیم.... درود و درود بر هواداران با تعصب و با غیرت تیم بزرگ و با غیرت پرسپولیس .... این برد قاطع رو به همه تبریک میگم..... خدایا شکرت... خدایا سپاسگذارم که حق پرسپولیس مظلوم رو گرفتی.... خدایا ممنونم


علی سجادی نیا

-3

6

1 سال پیش

به راحتی میتونست شله‌زرد رو شش تایی میکردیم حیف شد


bahman amini

-2

8

1 سال پیش

کجان اون کارشناسایی که از یحیی خرده میگرفتن مجازی افتاده دست چنده بچه و دارن یحیی عزیز میکوبن
الان معلوم بعضی از دوستان هم نظر منن ولی بهش منفب دادن این یعنی چی
چرا مدیر رسانه اینارو حذف نمیکنه از این کانال چرااا


اسماعیل‌رجب‌پور

-1

4

1 سال پیش

همگی عالی بودین از کادر فنی بگیر تا بازیکنان وتا تک تک ما هوادارها این پیروزی مبارک همه باشه. ایشاا.... این پیروزیها ماندگار و همیشگی. درود به شرف همه


امیر سروری

-1

7

1 سال پیش

واویلا از این فوتبال 💖چقد شناور و هجومی و حساب شده بازی کردن بچها با دستور یحیی خان 💖 ایول به کادر فنی بابت آنالیز سپاهان* عیسی گل خوبی زد ایشالا گل زنیهاش ادامه دار باشه، پریرا یکم عصبی نشون داد بابت بعضی پاس های که انتظار داشت براش بفرستن باید خودشو کنترل کنه ، اسدبیگی تخریب چی واقعی هستش شاید بازیش به چشم نیاد مثل انگولو کانته بود امروز، سرلک هم خوب بود ، ماشالا وحید امیری نشون داد کلاس بازیش چقد بالاس، رامین و زکی پور کاملا با پرس سنگین بازیکنان پرسپولیس مخصوصا امیری و هنانوف از کار افتادن، فرشاد احمد زاده بویی از مردانگی نبرده فر پلی رو انجام نداد ، واقعا دوتا گل بد خوردیم صحنه گل دوم که 9 نفره بودیم ، میتونستیم بیشتر هم بزنیم،تیمایی که باز بازی کنن جلو ما نابودن،واسه سیامک خیلی خوشحالم گل زد گریه کرد گولسیانی با آرامش پنالتی زد ایول بهش😍 مرتضی چه پاسی فرستاد واسه عیسی💕بیرانوند عالی ، راضی هستیم آقا یحیی💖


اسماعیل‌رجب‌پور

-1

3

1 سال پیش

عشق کردیم.تبریک به کادر فنی و همه بازیکنان‌غیور پرسپولیس همیشه قهرمان چه‌ اونهایی که بازی کردن وبازی نکردن تبریک بیشتر به اون بازیکنایی که کم بازی میکردن اومدن داخل زمین قشنگ بازی کردن گل هم زدن و در آخر تبریک مخصوص به همه طرفدارهای فهمیده آگاه و دانا که اگه انتقاد هم میکنن بموقع وبجا انتقاد میکنن.درود به همه طرفدارهای اصیل و آگاه و دانا.این موفقیت مبارک همه مون باشه. ایشاا... ادامه دار باشه تا با کسب جام سه گانه در ایران. و فطح جام آسیایی


ابوالفضل یزدی

-1

5

1 سال پیش

سلام تبریک به پرسپولیس وهواداران وتبریک به‌ برو بچه‌های گروه عجب بازی عجب بازی خیلی خوب بودیم عجب تعویض‌هایی سروش .نعمتی تمام عشق علیشاه خلیلی خوب ترابی زحمتکش امیری خستگی ناپذیر هنانف سرعتی گولیسیانی وپورعلی گنجی دژ شکست ناپذیر عمری و عیس وسرعتی تیز ماشاالله همه وهمه خوب بودن عالی بودن عالی از یحیی تشکر مخصوص بابت بازی خوب وتعویض های خوب خوش باشید


سعید

-1

4

1 سال پیش

مبارک همه هوادارا. کاش توی لیگ با همین سبک بازی کنن و همه ی تیمارو لت و پار کنن


حسین دشتی

-1

4

1 سال پیش

انشاالله هم قهرمان لیگ برتر میشم هم قهرمان جام حذفی


مسیحا وثوقی

-1

5

1 سال پیش

وقتی مث مرد بازی کنین همین طوری هم میشههه عالیییی


روح اله فرج زاده

-1

4

1 سال پیش

❤❤❤❤❤❤


عشق فقط پرسپولیس

-2

5

1 سال پیش

اینجا مشخصن همین جا . کاربر حسین زاده. کاربر عباس .حالم ازت داره بهم میخوره کاربر حسینی فر .کاربر آبی کاپیتان امید تبل تو خالی هستی .بخدا اینا هوادار پرسپولیس نیستن .خواهش بکشید بیرون اینا فقط و فقط حاشیه میسازن .دوباره معرفی میکنم . بازم هستن .اینجا باید هوادار واقعی پرسپولیس باشن .


روح اله فرج زاده

-1

4

1 سال پیش

درود بر پرسپولیس کبیر، لعنت به تاج، ساکت و گروه مافیا و مثلث پوشالی


مهدی

-1

3

1 سال پیش

قربون همتون آفرین اینه پرسپولیس زلزله جونم عمری سیامک احساسی وعیسی عزیز وحید امیری همشون عالی بودن دمتون گرم


مهدی ا

-1

5

1 سال پیش

تبررررریییککککک خداشاهده اگر میباختیم هم میگفتم عالی بودیم ولی امروز کولاک کردیم خدایا شکرت


رضا راشدی

-1

4

1 سال پیش

خیلی دوست دارم قیافه منتقدان یحیی رو ببينم


محمود تاجدینی

-1

21

1 سال پیش

کاربر عزیز یگانه یکی از زیباترین با شهامت ترین بازی پرسپولیس رو از دست دادی مبارک همه این پیروزی


غلام نبی درزاده

-3

22

1 سال پیش

خیلی دوست دارم الان چهره دوستان مخالف وتوهین کننده روببینم... تواین چندروزخیلی رومخ بودن خداروشکرجوابشون روگرفتن وانشاءالله خاموشی اختیاربکنن


yeganwh

-1

19

1 سال پیش

من بازی رو ندیدم😭😭ولی خداروشکر ک بردیم و این مهم بود


امیرعلی عابدی

-1

17

1 سال پیش

تیم تیم پرسپولیس 💪💪


احمدشهلی بر

-1

22

1 سال پیش

کجاشدن اون کارشناس هاکه به یحیی خرده میگرفتن بلندشین پهلوان بازهم انتقادکنین


PERSPOLIS=ZENDEGI

-1

21

1 سال پیش

هواداران سپاهان به ما میگفتن چهارتایی ها اما خودشون داخل شهرخودشون چهارتایی شدن.عشق فقط پرسپولیس


ع حسین زاده

-11

13

1 سال پیش

سپاهان زمانی بازی رو باخت که با نامردی دروازه پرسپولیس ۹نفره رو باز کرد، درضمن سیامک نعمتی هم عقده خودش رو سر سپاهان خالی کرد، باز هم وقتی کمال اومد، پرسپولیس ۱۰نفره شد و فشار سپاهان ۱۰نفره بیشتر از پرسپولیس شد، چون کمال دیگه اون کمال سابق نیست، خداروشکر بازیکنان کری خونی سپاهانی‌ها رو جلوی تماشاگران اصفهانی دادن.


yeganwh

-4

14

1 سال پیش

بازی بعدی هم سیاوش یزدانی باشه برد میشه ۱۰۰۰۰۰۰ درصد


امید

-1

19

1 سال پیش

درود به شرف کادر فنی و بازیکنان باغیرت پرسپولیس کبیر .و تبریک به هواداران واقعی ارتش سرخ . ❤️❤️❤️❤️❤️❤️


رضامومیوند

-1

13

1 سال پیش

عالی


عشق فقط پرسپولیس

-4

19

1 سال پیش

آقای یحیی امپراطور دمت گرم . حالا اونایی که تبل تو خالی هستن بکشن بیرون .اینجا جای هواداران واقعی پرسپولیس. نه جای استقلالی های کثیف و حرام خور .نمیزارم اینجا کسی بجز هوادار واقعی پرسپولیس باش . بازی با هوادار همه رو دیدیم . گفتم می‌بریم. ماشاءالله یحیی. ماشاءالله بازیکنان باغیرت پرسپولیس. بازیکنان پرسپولیس و یحیی رو نباید با برف زد .اینا غیرت دارن .آهای هواداری که میری با برف داخل ورزشگاه به بازیکن و کادر فنی میزنی .من نمیزارم کسی که تبل توی خالی اینجا باشه .پرسپولیس ارث بابای من نیست . پرسپولیس برای مردم . مردمی که قدر شناس باشن .


علی افصحی

-2

13

1 سال پیش

وقتی امیری انقده در حرکت به جلو موثره آقا یحیی خواهشاً از اون بعنوان دفاع چپ استفاده نکن


علی افصحی

-1

13

1 سال پیش

وقتی امیری انقده در حرکت به جلو موثره آقا یحیی خواهشاً از اون بعنوان دفاع چپ استفاده نکن


امید

-1

12

1 سال پیش

درود به غیرت کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس کبیر و تبریک به هواداران واقعی ارتش سرخ . دیدید گعتم سپاهان عددی نیست فقط کافیه از تیم حمایت کنیم و گلمحمدی با یک انالیز خوب و ترکیب عالی توانست سپاهان مدعی را حذف کنه ❤️❤️❤️❤️❤️❤️


hamidrosta

-1

10

1 سال پیش

خداوند یارو یاورتون باشه دمتون گرم باغیرتا خستگی ازتنمون کردید بیرون این بازی بودا عالی ناب الحق که ال کلاسیکو هم هست خداییش


شیر

-1

13

1 سال پیش

عجب ترکیبی چید یحیی ..سپاهان رو له کردن..


علی رحیمی

-1

12

1 سال پیش

بچه ها متشکریم خدا قوت!


علی رحیمی

-4

12

1 سال پیش

آقا یحیی دیدی نتیجه اعتماد به سیامک ! لطفا از این به بعد حرف هواداران گوش کن ضرر نمیکنی! به امید برد بعدی !


سامان 1362

-1

15

1 سال پیش

پرسپولیس کبیر همینه همینه . مرسی آقا یحیی امپراطور ♥️ حتی با ناجوانمردی هم چهار پاهان هیچ غلطی نتونست بکنه . کیسه و شله زرد پیوندتان مبارک 👍🏻🙃


علی رحیمی

-6

9

1 سال پیش

آقا یحیی دیدی نتیجه اعتماد به سیامک ! لطفا از این به بعد حرف هواداران گوش کن ضرر نمیکنی! به امید برد بعدی !


بختیاری آریایی

-11

6

1 سال پیش

دوستان جدااز برد پرسپولیس به خدا به نظرم موقعی که عالیشاه و سیامک و سروش اومدن کار شله زرد تموم شد اقای یحیی لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا وقتی بازیکنی مثل ترابی چند تا توپ خراب میکنه مشکی نداره بیاریش بیرون خدا بدش نمیاد برید دوباره فیلم بازی ببینین به خدا خیلی توپ خراب میکنه ودر پایان برد ارتش سرخ تبریک به همه سرخ دلان ایران زمین


شیر

0

11

1 سال پیش

دم همگی گرم..این است ارتش سرخ..شله زرد پوکید


بختیاری آریایی

-9

4

1 سال پیش

دوستان جدااز برد پرسپولیس به خدا به نظرم موقعی که عالیشاه و سیامک و سروش اومدن کار تموم شله زرد تموم شد اقای یحیی لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا وقتی بازیکنی مثل ترابی چند تا توپ خراب میکنه مشکی نداره بیاریش بیرون خدا بدش نمیاد برید دوباره فیلم بازی ببینین به خدا خیلی توپ خراب میکنه ودر پایان برد ارتش سرخ تبریک به همه سرخ دلان ایران زمین


علی رحیمی

0

10

1 سال پیش

تبریک میگم برد شیرین عشقپولیس به تمامی هواداران واقعی ارتش سرخ!‌


قلمراد دوم

-2

9

1 سال پیش

اگه تو تمام بازیها به حریف اجازه بدیم با توپ وارد زمین ما بشه مثه این بازی مشکل گلزنی تیم حل میشه باید با همین روش بازی کنیم و دست از تحت فشار قرار دادن حریف تو نود دقیقه برداریم که هم اونا از زمین خودشون خارج بشن هم موقعیت گل برا ما بوجود بیاد هم اسیر ضد حمله نشیم


حسین هدایتی

0

8

1 سال پیش

تبریک به همه پرسپولیسیها تبریک به سیامک نعمتی و سروش رفیعی اقا یحیی این دوتا بازیکن عالی هستند تعصب دارند به خدا بهتر از دوردونهای تو بازی میکنند اینا رو بزار تو ترکیب تیم میبره هوادار خوشحال میشه خودت هم خیرش رو میبینی،این برد دلچسب و تاریخی رو به همه هوادارها به خصوص برای پرسپولیس،احمد نوری اسرمی،قرمزته،خانم مهسا،خانم زی زی،اقا فرشاد اقای صدقیانی اقا ارین همه و همه اقا مراد عزیز تبریک میگم امیدوارم که تا باشه از این بازیها و بردها و تبریک‌ها
خانمها و آقایان فتح الکلاسیکوی ایران زمین مبارک همتون


شهریار ریگی زاده

0

7

1 سال پیش

گفتم ناراحت نباشی این تیم را می بریم بچها خسته نباشی


قلمراد دوم

-2

7

1 سال پیش

اگه تو تمام بازیها به حریف اجازه بدیم با توپ وارد زمین ما بشه مثه این بازی مشکل گلزنی تیم حل میشه باید با همین روش بازی کنیم و دست از تحت فشار قرار دادن حریف تو نود دقیقه برداریم که هم اونا از زمین خودشون خارج بشن هم موقعیت گل برا ما بوجود بیاد هم اسیر ضد حمله نشیم


آیازصالحی

0

8

1 سال پیش

تبریییییک عجب بازی کردن آفرررین بهتون ماشاالله. ان شاء الله تولیگ برترم همینطوپرقدرت سپاهانوشکست میدیم وبرمیگردیم خونمون


فرهاد

0

8

1 سال پیش

وای که چقدر کیف کردم بهتر بگم ۵۰ملیون نفر کیف کردن دمتون گرم


سید ابراهیم غفاری نیا

-3

7

1 سال پیش

گفتم اگه به سیامک بازی بده پشیمون نمیشه.حالا دیدین گل ۳امتیازی رو خودش زد


برای پرسپولیس

0

10

1 سال پیش

واقعا بیشتر هم میشد بزنیم. حیف بود باید جوری تحقیرشون می کردیم که کامل برن تو حاشیه. گرچه چهار تا هم عالیه ولی پنج تا یا شیش تا می زدیم دیگه سپاهان کل روحیش می رفت و می رفت تو حاشیه و لیگ رو هم راحت بدست میاوردیم. اما مشکلی نداره. تو لیگ هم بازی با سپاهان تحقیرشون می کنیم. سوراختور رو هم می زنیم. یک موقعیت بود سروش نمی دونم چرا بلند انداخت. اگه پاس زمینی مینداخت واسه پریرا، اونم گل میزد و روحیه می گرفت. چون یکم کم بهش توپ رسید، حس کردم ناراحت شده بود اما پنالتی ای که گرفت عالی بود. تک به تکی هم که نزد فدای سرش‌. اینجوری شله زردا بیشتر می سوزن


بختیاری آریایی

-1

8

1 سال پیش

جانم ارتش سرخ اسیا ایول دمتون گرم اقا یحیی اینم از سیامک نعمتی که خواستی از تیم بندازیش بیرون شله زرد به گا دادیم


مهدی‌قزوین

-1

12

1 سال پیش

یحیی بهترینه اگه بزااااااررررررررن.....


مهدی‌قزوین

-7

9

1 سال پیش

منتقدین یحیی هیییییییس....خودفروخته‌ها...


علیرام

-4

12

1 سال پیش

گزارشگر اصفهانی‌ دیده از سپاهان چیزی گرم نمیشه قهرمانی جوانان رو داره تبریک میگه کاربر قرمزته یا یاس کبود گور بابات حکومتی بازی رو بردیم تا کور بشین شماها که چشمتون شادی مردم رو نمیبینه


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

10

1 سال پیش

بالاخره ۵تا تعویض خوب انجام داد یحیی


moretza

0

12

1 سال پیش

غروب پاییز دلم خم انگیز مثل گزارشگر دانشگری خخخخخخ


احمد رضا بزرگی

-4

5

1 سال پیش

جاااااااااانم پرسپولیس این پرسپولیس زلزله لیگ رو هم به آتیش میکشه،اقای قرمزته دوغ رو ریختم روی قبر مردهات خیالت راحت الان خوشحال باش کیف کن از این بازی قشنگتره دنبال دوغ هستی سیامک عالی بود واقعا خسته نباشی میگم به همه بازیکنها


moretza

0

8

1 سال پیش

دانشگری حالا بیا اينو بلیسش


علی پیونده

0

6

1 سال پیش

آرزوی همه ماست


علی پیونده

0

10

1 سال پیش

این پرسپولیس تیم دلخواه ماست یحیی خان شله زرد آبکش شد شاشیدیم به تیم شله زرد وهوادارای وحشیش وکادر هوچی گر وتاج بی پدرشون مگه این همون تیمی نبود که جلو هوادار بازی کرد چرا ماباید به هواداری ببازیم که یک سوم شله زرد بازیکن خوب نداره تورا خدا کم اشکمون رودر بیار این مدل پریپولیس


ابراهیم قاسمی

0

8

1 سال پیش

سپاهان خوردی تادسته اینه ارتش سرخ


برای پرسپولیس

0

10

1 سال پیش

سپاهانیا بازی با زنیت شعار می دادن پرسپولیس چهارتایی شه. فعلا خودشون چهارتایی شدن. دوتا دیگه بزنیم حساب کار دستشون میاد. الکی سپاهانو گنده کرده بودن. تو نود دقیقه هم میشد ببریم و از موقعیت ها استفاده نکردیم. کامل سپاهان کم آورده و هیچ کاری نمی تونن بکنند. یحیی به مورایس درس فوتبال داد. همین چهار تا هم کافیه. سپاهانیا کامل خسته شدن. واقعا هنانوف چقدر متعصب بازی می کنه لذت بردم از بازیش


ابراهیم قاسمی

0

10

1 سال پیش

اینه احسسسسسسسسسسسن


moretza

-3

7

1 سال پیش

کردیم داداش خوبم کردیم


ابوالفضل شریفی

0

8

1 سال پیش

دمتون گرم همه عالی بازی کردن امیری ترابی هم که از همه بهتر بودن واقعا گل کاشتین . حالا سپاهان هم مثل کیسه توسط ارتش سرخ ۴ تایی میشه


moretza

0

8

1 سال پیش

جون ارتش سرخ


حسین هدایتی

0

9

1 سال پیش

سلام و عرض تبریک به همه پرسپولیسیهای عزیز
ماشاالله امروز پرسپولیس گل کاشت گفتم راه نجات پرسپولیس حضور سیامک و سروش هستش دم یحیی گرم که اینارو اورد تو زمین کاش از اول تو ترکیب بودن
دیشب که رئال بازی رو برد گفتم یعنی میشه ما هم فردا اینجوری ببریم و خداروشکر تا الان چهارتا زدیم و برنده ایم
پرسپولیس باید پر روحیه بره برای ادامه لیگ ما پرسپولیس امسال فاتح همه جام‌ها میشیم


moretza

0

12

1 سال پیش

چهار تا خدای من گفته بودم پرسپولیس میبره


فرشاد

0

12

1 سال پیش

برطبل شادانه بکوب


برای پرسپولیس

0

12

1 سال پیش

چهارمی هم گولیسیانی زد


mojtaba PH

0

11

1 سال پیش

جوووووووووووو وووووووووووووو وووووووووون


برای پرسپولیس

0

11

1 سال پیش

سیامک سومی زد


عشق فقط پرسپولیس

-1

2

1 سال پیش

چرا عمری از اون طرف بیرون .چرا بازیکنی که افتاده بیرون نمیزنن .حالم داره بهم میخوره .دوباره اون کار بازی استقلال تکرار شد .چرا چرا چرا چرا .


ابوالفضل شریفی

0

5

1 سال پیش

چرا وقتی یک گل میفتیم جلو انقدر میاین تو دفاع که مدافعان سپاهان بتونن تا نیمه زمین بیان جلو اقا یحیی بهترین دفاع حملست هر دو گلو به خاطر دفاعی بازی کردن خوردیم یکم جلوی بازی کنین


احمد نوری اسرمی

0

6

1 سال پیش

باز هم گل کثیف زدن . پریرا چجوری اون توپ خراب کرد چرا جلوتر نرفت . ریگی باید اخراج میشد . بخدا از دست این فوتبال کثیف خسته شدیم


حسین هدایتی

0

7

1 سال پیش

میتونستیم گل نخوریم و ببریم اما نشد توی وقتهای اضافه میتونیم گل بزنیم دفاع‌های سپاهان بازم جا میمونن،چقدر این بازی قشنگه چقدر صحنه قشنگ دیدیم دم پرسپولیس گرم که شجاع بازی میکنه و باید به گل برسیم و میرسیم اگه بکشه به پنالتی هم بیرو هست و خیال راحتیم


مهران معینی

0

5

1 سال پیش

گل صدرصدی رو پریرا با بی‌دقتی به بیرون زد، ولی قبلش بخوبی جاگیری و حرکت در بین مدافعان حریف کرد


حسین هدایتی

0

7

1 سال پیش

خداروشکر سروش اومد،عجب بازی قشنگی عجب بازی جذابی واقعا اعتبار فوتبال ایران الکلاسیکو هستش،میتونیم گل سوم رو بزنیم میتونیم اصفهان رو به ماتم سرا تبدیل کنین


مهران معینی

0

3

1 سال پیش

خطای مشکوک به روی بیرانوند که داور ندید و داور بالاخره کار خودش رو کرد و به نفع سپاهان داوری کرد


مهران معینی

0

2

1 سال پیش

پرسپولیس در دفاع یارگیری حریف رو نمیکنه و هر لحظه امکان گل خوردنش میره


اميری زاده

0

4

1 سال پیش

من گفتم پرسپولیس سه سپاهان یک انشالله


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

-10

2

1 سال پیش

چرا باید دانیال با این بازی های مزخرف بازی کنه و سیانعمتی و عالیشاه و سروش رو نیمکت....فقط حق دلالی یحیی حفظ بشه... هوادار کیلو چند...فقط دلالی یحیی مهم


مهرداد

-2

3

1 سال پیش

خیلی راحت برتری رو از دست دادیم حداقل یکم ناراحت باش آقا دانیال


حسین هدایتی

-4

2

1 سال پیش

پرسپولیس و سپاهان جفتشون نقاط ضعف و قدرت همدیگه رو خیلی خوب میشناسند و قصد دارند از همونجا به هم ضربه بزنند پرسپولیس چپ سپاهان و سپاهان چپ مارو نشونه گرفته،یحیی با دوتا هافبک دفاعی بازی رو شروع کرد این همه موقعیت داد چه برسه به یه هافبک دفاعی اون هافبکی که میتونه تنهایی توی این پست جواد بده احمد نور بود یا شاه کریم اینا عرزه این کار رو ندارن
دانیال نشون داد واقعا بند کفش رامین هم نمیشه
وسط زمین نیاز به سروش داریم وسط خالیه هر چند مهاجم هم نداریم و اگه عمری هم نبود دیگه هیچی نداشتیم
کیفیت سپاهان خیلی بهتر از ما هستش هم سرعت دارند هم تکنیک واقعا مربی شجاعی دارند و توی نیمه دوم کار ما سخت میشه
تنها راه شکست سپاهان حضور سیامک توی زمین و پاسهای سریع سروش برای عمری یا پریرا هستش توی این بدبختی با وجود عیسی داریم ده نفره بازی میکنیم خدا کنه هم عیسی هم دانیال نیمه دوم جبران کنند هر چند یحیی عقل داشته باشه این دوتا رو نمیزاره نیمه دوم توی ترکیب


برای پرسپولیس

0

4

1 سال پیش

امیری چرا اونجا خطا داد؟ چرا بعدش دانشگر رو ول کرد که دانیال مجبور بشه دو بازیکن بگیره و اشتباه کنه؟ چرا دانیال همچنین موقعیتی رو نزد. واقعا حیفه. الان هدر میدیم بعد آخر بازی حسرت می خوریم


حسین هدایتی

-4

2

1 سال پیش

همونجوری که انتظار داشتم و گفتم یه بازی جذاب و زیبا رو دیدیم واقعا هیچ وقت دربی نمیتونه انقدر قشنگ باشه هیچ وقت کیسه انقدر روبه جلو بازی نمیکنه همیشه محتاط بازی میکنه جلوی ما،کاش چندتا از ستاره های سپاهان تو تیم ما بودند ولی حیف
پرسپولیس و سپاهان جفتشون نقاط ضعف و قدرت همدیگه رو خیلی خوب میشناسند و قصد دارند از همونجا به هم ضربه بزنند پرسپولیس چپ سپاهان و سپاهان چپ مارو نشونه گرفته،یحیی با دوتا هافبک دفاعی بازی رو شروع کرد این همه موقعیت داد چه برسه به یه هافبک دفاعی اون هافبکی که میتونه تنهایی توی این پست جواد بده احمد نور بود یا شاه کریم اینا عرزه این کار رو ندارن
دانیال نشون داد واقعا بند کفش رامین هم نمیشه
وسط زمین نیاز به سروش داریم وسط خالیه هر چند مهاجم هم نداریم و اگه عمری هم نبود دیگه هیچی نداشتیم
کیفیت سپاهان خیلی بهتر از ما هستش هم سرعت دارند هم تکنیک واقعا مربی شجاعی دارند و توی نیمه دوم کار ما سخت میشه
تنها راه شکست سپاهان حضور سیامک توی زمین و پاسهای سریع سروش برای عمری یا پریرا هستش توی این بدبختی با وجود عیسی داریم ده نفره بازی میکنیم خدا کنه هم عیسی هم دانیال نیمه دوم جبران کنند هر چند یحیی عقل داشته باشه این دوتا رو نمیزاره نیمه دوم توی ترکیب


سید ابراهیم غفاری نیا

0

4

1 سال پیش

اگه بازیکنان بخوان، راحت سپاهان رو میبریم


zizi

0

3

1 سال پیش

پرسپولیس میبره ان شاءالله


احمد نوری اسرمی

-10

3

1 سال پیش

این زردمبو هیچی نداره . داور بیشرف دانشگر رو کارت زرد دوم نداد وگرنه بازی تموم بود . خدا از وحید امیری نگذره که همش خطا میکنه . گرفتار شدیم از دستش . دانیال بی همه چیز انگار رشوه گرفته تا پرسپولیس نابود کنه


سید محمد حسینی فر

-10

2

1 سال پیش

خدا خیرت بده آقای گل محمدی ،از روزی که آمدی پرسپولیس ، هوادار یک بازی بدون استرس نصیبش نشد ، هر بازی باید با استرس و دلهره بازی را تماشا کنیم ، چی بگویم بهت مرد که روز خوش را از همه گرفتی ، این آرنج امروزت که شاهکاره .


sajad

0

7

1 سال پیش

من ورزشگام. دانشگر نیمه دوم نیستش. سروش رفیعی و عالیشاه دارن گرم میکنن. هوادارا سنگ تموم گذاشتن براشون


ابوالفضل شریفی

-2

5

1 سال پیش

دانیال چرا اخه ؟ این چه کاری بود گل به خودی تو همچین بازی ؟!؟


ع حسین زاده

-4

3

1 سال پیش

باز هم بازی پرسپولیس، باز هم یک هفته زندگی با اعصاب خراب از کار های یحیی، آقا دانیال یادش رفته داره برای پرسپولیس بازی میکنه نه سپاهان، اینور دروازه پرسپولیس رو باز میکنه، اونور از دروازه سپاهان دفاع میکنه، خدا تو نیمه دوم رحم کنه،.


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

8

1 سال پیش

دوستان بیخودی شلوغش نکنین مثبت فکر کنین تا آخر بازی هم مثبت تمام بشه آخه کی انتظار داره یا کدام مربی می‌تونه جلوی سپاهان کاملا ستاره همه بازیکنانش را هجومی بذاره سپاهان متخصص ضد حمله هست لطفاً با انرژی مثبت بخدا توکل کنید انشالله می‌بریم


ابوالفضل شریفی

-1

4

1 سال پیش

کمک داور احمق کجاش خطا بود دست وحید امیری اصلا به بازیکن سپاهان بود چرا اینطوری میکنین نمی تونین تظاهر بازیکن از خطا تشخیص بدین برین داور های بهتر بیان .


عشق فقط پرسپولیس

-1

4

1 سال پیش

بازیکن سپاهان لیز خورد ، امیری خطا نکرد که .


Abbas

-4

3

1 سال پیش

رامین رو دادیم چی رو گرفبیم.


آ محمدرضا

0

3

1 سال پیش

گلللللللللللللللللل


مهرداد

-22

2

1 سال پیش

اول از همه آرزوی برد پرسپولیس رو دارم .. اما انشالله که اشتباه کنم ولی فکر می کنم یحیی دنبال اخراج شدنه چون دستش دیگه به نیمکت تیم ملی نمی رسه می خواد اخراج بشه تا بگه سیاسی اخراج شده وگرنه این همه حواس پرتی و عدم تمرکز نمی تونه اتفاقی باشه .. این ترکیب هم یجورایی عجیبه ... با اینحال امیدوارم موفق بشیم


عبدالرحمن لشکری

-11

4

1 سال پیش

چرا امید عالیشاه نیست؟ این ترکیب یحیی یعنی خودزنی


امیرعلی دهرویه

-2

7

1 سال پیش

سه تا دفاع نذاشته وحدت دفاع چپه دانیال میاد جلوتر


علی للوی

-5

8

1 سال پیش

اللهم صل علی محمد وال محمد.وعجل فرجهم.


سینا بهرامی

-7

9

1 سال پیش

پس سروش کجاست؟ امید عالیشاه کجاست؟ چرا سه تا دفاع وسط گذاشته آخه.....امیدوارم یحیی بدونه داره چیکار میکنه....به امید برد❤️❤️❤️❤️❤️❤️


عبدالرحمن لشکری

-29

1

1 سال پیش

هنانوف؟ یا خدا این چه ترکیب مزخرفی


abolfazlzare.

0

13

1 سال پیش

به امید برد ارتش سرخ ایران زمین


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

13

1 سال پیش

به امید خدا برنده ایم


محمد

-19

3

1 سال پیش

بااین ترکیبی که گل محمدی ریخته باخت حتمی است ده روزاست همه کارشناسان گفتندباباامیری بدرددفاع چپ نمیخوره گوش که نکردقبلا با۵ دفاع بازی میکردامروزکردش شش دفاع یک دروازه بان ۴ دفاع ودوهافبک دفاعی وحنانوف ای نباشدخداوکیلی اگریه ادم کوری بزارندبهترازیحیی تیم راارنج می کند بخت حتمی است


احمد نوری اسرمی

0

7

1 سال پیش

خدایا به امید تو . ایشاالله با یه بازی حساب شده بتونیم بازی رو ببریم


بختیاری آریایی

-1

8

1 سال پیش

بازم سروش نیست


Fateeee

0

9

1 سال پیش

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤به امید برد تیم محبوبم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


امین

-14

6

1 سال پیش

دوباره دوتا هافبک یحیی خودت مسخره عالم و آدم کردیه دیگه شورش دراوردی کو عالیشاه کو سروش واقعا چرا این تیم یه بزرگ نداره که جلو تیم ته جدولی با دوتا هافبک دفاعی جلو تیم قوی هم همینجوری یحیی فقط گیر داده به داوری و تیم برده تو حاشیه چرا تو زمین بازی رو تموم نکنی که بخای همچی بندازی گردن داوری بعدشم بعداز بازی نیایی جواب بدی از هوادارا تقاضا دارم ایشالله این بازی رو میبریم ولی باید کادر فنی تکلیف یحیی رو مشخص کنن


آرین کاتبی فر

-1

8

1 سال پیش

بابا جان پریرا باید بیاد به خدا


zizi

-1

14

1 سال پیش

بسم الله الرحمان الرحیم الهی به امیدتو نه به امیدخلق روزگار

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر - ملوان 17:15
مس رفسنجان - سپاهان 17:50
هوادار - پرسپولیس 18:20
آلومینیوم - صنعت نفت 18:30
تراکتور - گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن - پیکان 18:15
استقلال خوزستان - نساجی 19:30
استقلال - فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 26 21 57
2 پرسپولیس 26 21 56
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 26 -2 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال