ارتش سرخ دات کام

اخبار

بیانیه باشگاه علیه یک برنامه تلویزی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 23 اظهار نظر

-

5 ماه پیش

بیانیه باشگاه علیه یک برنامه تلویزیونی

ارتش سرخ دات کام :
بیانیه باشگاه علیه یک برنامه تلویزیونی
یک برنامه عجیب و غریب از تلویزیون که صبح امروز پخش شد، شاید همان سندی باشد که برای اثبات مظلومیت و حقانیت پرسپولیس و هوشیاری هواداران لازم است.

یک برنامه تلویزیونی، امروز بسیاری را حتی از رسانه‌های بی‌طرف متحیر کرد. برنامه‌ای که عمق بغض آن نسبت به پرسپولیس و کینه آن نسبت به عوامل باشگاه و تیم البته برای ما عجیب نبود، اما اتفاق امروز لازم بود تا صحت گفتار ما در پرسپولیس، نسبت به وجود برنامه‌ای هدفمند علیه پرسپولیس برای ایجاد بی‌ثباتی و تغییر، به اثبات برسد.

امروز یک درخواست ویژه از هواداران داریم. این‌که حتما نسبت به جستجو و تماشای آخرین برنامه «ورزشگاه» اقدام کنند. حتما این کار را انجام بدهید، چون کمک خواهد کرد دریابید قرار است برای از هم پاشیدن مجموعه و خانواده ما از چه دری وارد شوند و به چه روشی متوصل گردند. این که چگونه به نام پرسپولیس و هوادار پرسپولیس علیه آن اقدام می‌شود. هر چند یکی از دلایل چنین رویکرد‌هایی در بعضی برنامه‌ها، تلاش برای جذب مخاطب و برون رفت از بحران نداشتن بیننده، شنونده و دنبال‌کننده است. این برنامه را ببینید و بعد خود قضاوت کنید قرار است از هواداری که نگران است، استرس دارد و از بعضی جهات به حق عصبانی است و گاهی اوقات عصبانیتی را که باید متوجه دیگران کند، متوجه پرسپولیس می‌کند، قرار است چگونه بهره برداری شود. بهره برداری می‌کنند به خاطر ارتباط‌های خاصی که خود با عوامل تیمی خاص دارند که به تعبیر بعضی بسیار کارکشته هستند. خود به ظاهر کنار می‌نشینند و آدم‌های‌شان را سراغ ما می‌فرستند.‌

می‌گویند، «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.» شاید این همان تهدیدی است که باید به آن به عنوان یک فرصت نگاه کنیم. فرصتی برای هوشیاری. همین هوشیاری باعث شد دیروز در پرسپولیس همه از مدیر تا مربی و بازیکن با وجود همه مشکلات و دغدغه‌هایی که همچنان وجود دارد، گرد هم بیایند و هم‌پیمان شوند. هوادار، عمود خیمه پرسپولیس است و این را هواداران می‌خواستند.

مشکلات مالی همچنان وجود دارد. مدیران و کادر فنی و بازیکنان همچنان با آن دست و پنجه نرم خواهند کرد، ولی اگر عشق به مردم نبود، اتحاد دیروز روی نمی‌داد. جالب این که همین اتفاق دیروز در تمرین، گویا بعضی را نگران ساخته است. تا همه آن‌هایی که پیمان بستند را با هم بکوبند. مدیرعامل را یک‌جور، سرمربی را جور دیگر.

فقط به مونولوگی که برای مدیرعامل باشگاه نوشته شده توجه کنید. این دیگر نقد رسانه‌ای نیست. دشمنی و کینه است یا آن‌جا که سرمربی موفق تیم را می‌کوبند. موفق، چون عملکرد یحیی را باید در این چند سال بررسی کرد نه در چند بازی. جالب این که برای عبور از او از قهرمانی‌های سال‌های اخیر و سه گانه سال قبل وام می‌گیرند! این دیگر حیرت‌آورترین بود. آن سه گانه را با چه کسی و چه کسانی به دست آوردیم؟ حالا برای چند بازی چنین مربی را کنار بگذاریم که در دنیای نادان‌ها مدال افتخار بگیریم؟ این چه سخن و رویکردی است.

این ادبیات را دو آتشه‌ترین هواداران تیم‌های رقیب هم به کار نمی‌گرفتند و قطعا کسی که چنین برنامه‌ای می‌سازد اگر هم بخواهد و تلاش کند نمی‌تواند دلسوز پرسپولیس و هوادارانش باشد. این چه نگرانی است که به جان‌شان افتاده است؟ نگرانی از این که این پیمان به انسجامی بینجامد که سال قبل طومار رقیبان را در هم پیچید و جام‌ها را درو کرد.

این برنامه را ببینید و خوب فکر کنید چرا بعد از هم‌پیمانی دیروز در پرسپولیس و در آستانه بازی قبل دربی، باید چنین برنامه تحریک‌آمیزی ساخته شود و هواداران را سوق دهند تا در بازی پیش رو بحران ایجاد کنند و در هفته پیش رو نیز آرامش را از تیم بگیرند.

جالب است تلویزیون از بازی‌های پرسپولیس درآمد کسب می‌کند. از آن هیچ سهمی به خود ما نمی‌دهد در حالی که ریشه اکثر این مشکلات که هواداران را بی‌قرار و ناراحت می‌کند در مسائل مالی است و بعد در مقام وکیل مدافع همین هوادار ایفای نقش می‌کند.

البته برنامه‌های خوب و آدم‌های منصف در بخش‌های ورزشی رادیو و تلویزیون کم نیستند. ولی از ما ناراحت نباشند، چون از سوی همکاران آن‌ها مورد حمله ناجوانمردانه‌ای قرار گرفته‌ایم. شما فقط به لحن گوینده و مطالبی که مطرح می‌کند توجه کنید. این همه بغض و کینه به چه دلیل بود؟

عجیب است که با پرسپولیس و بازی‌هایش کسب درآمد کنند و بخشی از آن را به جای آن‌که در اختیار پرسپولیس بگذارند، آن را به برنامه‌سازانی اختصاص بدهند که پرسپولیس را تهدید به استفاده از تریبونی که دارند می‌کنند و به دنبال ایجاد بی‌ثباتی در مجموعه هستند در حالی که خود بار‌ها گفته‌اند، ثبات از عوامل موفقیت است. آن‌ها با علم به این مساله به استناد همین برنامه اخیر به دنبال برهم زدن تشکیلات پرسپولیس و وارد کردن آن به دورباطل تغییرات مکرر هستند. آیا منصفانه است درآمدی که به نام پرسپولیس به دست می‌آید این‌گونه هزینه شود؟

ما را تهدید کرده بودند که اگر با آن‌ها همکاری نکنیم، اگر مدیرعامل و سرمربی و بازیکنان به برنامه‌آن‌ها رفت و آمد نکنند چنین و چنان خواهند کرد و این کار را کردند. صداقت در گفتار آن‌ها را با دانستن این واقعیت هم می‌توانید قضاوت کنید.

به نظر می‌رسد پرسپولیس همچنین قربانی درگیری‌ها و اختلافات درون سازمانی آن‌ها است، چون در جریان همان تهدید‌ها گلایه داشتند که چرا مدیران، سرمربی و بازیکنان با یکی دو برنامه در ارتباط هستند و با آن‌ها نه! ما چه کنیم؟ نمی‌توانیم تمام وقت خود را صرف شرکت در برنامه‌ها کنیم به ویژه که بعد از هر برنامه تا چند روز پیامد‌ها و آثاری وجود دارد. این که از بازی‌ها و پخش مستقیم بازی‌های ما، بازی‌هایی که این همه برای آن‌ها هزینه می‌کنیم به رایگان استفاده می‌شود کافی نیست؟! تاوان رقابت‌های درون سازمانی دیگران را هم ما باید پرداخت کنیم؟!

هر بازی که پرسپولیس برگزار می‌کند با احتساب هزینه‌ها و دستمزدها، بین ۱۰ تا ۱۵ میلیاردتومان هزینه دربر دارد و تلویزیون برای آن ریالی پرداخت نمی‌کند. به راستی این کافی نیست؟


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157736
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ابوالفضل بابایی

0

2

5 ماه پیش

سلام خدمت دوستان من تمام مطالب عزیزان روخوندم خیلی منطقی خوب فرمودین ولی یه موردی هست تقریبا نوددرصدمطلب های شما که همش ازحمایت تیم ویحی و...بود یک نفر به همه ی این مطالب دیس لایک داده شناسایی کنید عزیزان این کیسه کش حرومی رو


محمدکریم میره کی

0

0

5 ماه پیش

سلام به پرسپولیس که همیشه سر بلندباشید به کوری چشم بدخواهان وکفتار صفت ها ی که نام تاریخی پرسپولیس شده غده‌ای در وجود کثیف تک تک شان ریشه دوانده امید به خدا سال‌های سال باید قهرمانی پرسپولیس را در ذهن کثیف و حسودان و دفتر خطرات تان یادداشت کنید. انشالله وتعالی


ahad almasi

-1

2

5 ماه پیش

به کوری چشم بدخواهان پرسپولیس و آقا یحیی . پرسپولیس بخواهد خواست .و همه را به زیر خواهد کشید . جوجه را آخر پاییز.....


غلامرضاروزبهانی

0

2

5 ماه پیش

به نظر من پرسپولیس در هر حال زمان پر سپولیس بزرگ با شخصیت قدرتمند این من هوادار نمیگم تاریخ پرسپولیس بزرگ اینو میگه اسطورهای پرسپولیس ببینید درکلام اخر پرسپولیس ۸۰ د دصد فوتبال ایران عزیز غلام بروجرد


اسحق بهرام زهی

-1

2

5 ماه پیش

سلام. بنظر من تو پرسپولیسی نیستی تو صد در صد کیسه ای یا شله زردی هستی .


یعقوب مصطفایی

-1

1

5 ماه پیش

عرض سلام ودرود به همه هواداران فهیم پرسپولیس کبیر.این همه هجمه وتهدید و دشمنی و کینه توزی با باشگاه پرسپولیس ریشه در اتفاقات پنج و شش ساله فوتبال ایران و درو کردن همه جام های ممکن توسط باشگاه محبوب قرمز پوشان داشته است.تیم های نور چشمی باند مافیای فوتبال هرسال بیشتر از سال های قبل هزینه می‌کنند ودست آخر هم هرگز به جام نمی‌رسند.برای کشیدن ترمز موفقیت های پرسپولیس قوانین من در آوردی را پیاده می‌کنند که در نهایت خود و تیم‌های مورد حمایتشان براحتی آن را دور می‌زنند وبه عقل و هوش و ریش میلیونها هوادار آگاه از جریانات این فوتبال کثیف و مافیایی می‌خندند.ولی این را بدانند عاقبت پیروزی و سربلندی از آن کسانی خواهد بود که در مسیر درست و راه راست حرکت کرده اند.این واقعیت و حقیقت در طول نزدیک به یک دهه به همه ثابت شده است.مگر برای کسانی که خودشان را به خواب زده باشند.زنده باد پرسپولیس همیشه سرافراز .بدانید با این تهدیدها هم هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.انشاالله. کوچک همه عزیزان سرخ دل یعقوب مصطفایی.


یعقوب مصطفایی

0

0

5 ماه پیش

عرض سلام ودرود خدمت همه هواداران فهیم پرسپولیس کبیر.کسب جا


مهدی کاشانیان

0

1

5 ماه پیش

اگر این بیانیه برای باشگاه کیسه بودید یه شکایت میکردوصداوسیماجریمه میشد


فردین کرمی

-1

4

5 ماه پیش

بیشرفای پست فطرت پرسپولیس تورگ وخون مردم جاریه وشماخودتونوهم جربدیدنمیتونیدذره ای ازمحبوبیت عشقمون کم کنیدپرسپولیس برمیگرده وحساب همه ناجوانمردان روکف دستشون میذاره گذشت زمان همه چی روثابت خواهدکرد


احمدعبیداوی زاده

-1

3

5 ماه پیش

سلام آون هواداری که هوشیار ه هیچ وقت پشت تیم رو خالی نمی کنه


علیرضا

-6

3

5 ماه پیش

بخدا یحیی چیزی نداره روکن ترسو هرچی زودتربربهتر


msa

0

5

5 ماه پیش

عشق من افتخار من پرسپولیس بی مانند قهرمان


msa

0

5

5 ماه پیش

به کوری چشم بدخواهان پرسپولیس زنده وپاینده هست


msa

-1

5

5 ماه پیش

هواداران فهیم پرسپولیس هوشیارباشید که دشمنان قسم خورده پرسپولیس کبیر درتلویزیون و رسانه ها تصمیم گرفتن ازاب گل الود ماهی بگیرند وکاسه داغ ترازاش شدن تاازناراحتی هواوادان به نقشه های پلیدشان برسن اما کورخواندن وبدانن که نام پرسپولیس تاابددرقلب ماهک شده وجاودانه خواهدماند به امیدرورهای بهتر ❤❤❤❤❤❤❤


یداله قنواتی

-1

4

5 ماه پیش

هرچه میخواهن به پرسپولیس بتازن هرچه میخوان حاشیه برای سرمربی وبازیکنان درست کنن روز به روز محکم ومحکمتر فریاد میزنیم پرسپولیس سرور همه شما دشمنان است وفریاد زنده باد یحیی زنده باد شیر اسیا


ع حسین زاده

-1

5

5 ماه پیش

ای کاش این آشتی کنان و اتحاد قبل از بازی های حساس آسیایی بوجود می آمد، یا اصلا این قهر و اعتصاب بوجود نمی آمد، یا اگر مشکلی داشتن، اون رو علنی و بوق و کرنا نمی‌کردن، تا این همه فشار به هواداران و یا خود بازیکنان و مربیان ميومد، ای کاش آقای سروش رفیعی همون موقع از بیانیه و استوری های دسته جمعی بازیکنان علیه درویش و اعتصاب تمرینات جلوگیری می‌کرد و کمی دندون رو جگر میزاشتن تا از این مرحله سخت عبور میکردیم، و یا خود درویش بی خاصیت، روی این آتیش بنزین نمیریخت و با یحیی کل کل نمی‌کرد و در مقابل یحیی هم همینطور، ولی به هر حال گذشته ها گذشته، و آب رفته به جوی بر نمیگرده، با این حال امیدواریم، امیدواریم، که این اتحاد و همدلی صوری نباشه، و واقعا یکدل و متحد شده باشن، چراکه شاید متوجه شده باشن که دشمنان پرسپولیس برای زمین خوردن پرسپولیس لحظه شماری می‌کردن ،تا بلکه بتونن ترمز موفقیت های پرسپولیس رو بکشن، الان هم بازیکنان باید این خوشحالی دشمنان پرسپولیس رو، تبدیل به انگیزه و روحیه کنن تا این بی شرف ها نتونن به هدفشون برسن، استارت اون هم تو بازی فردا، با تیم دوم کیسه کش ها یعنی هوادر ،به امید خدا خواهد خورد، تا نوبت به کیسه کش اصلی برسه ،این کمیته انضباطی بی خاصیت کدوم گوری هستن، وقتی اون فکری بی شرف، علنا داور بازی رو تهدید و روی اون فشار میزاره، تا بتونه از اشتباهات داوری استفاده کنه، اون بی غیرت های بی خاصیت، تو کمیته انضباطی فقط وفقط یک مشتری دارن، اون هم پرسپولیسه، درصورتیکه کمترین حاشیه و صحبت رو در مورد داوران انجام دادن، ولی اون نکونام بی شرف و فکری بی خاصیت داوران رو به جانبداری از پرسپولیس متهم میکنن، بدون اینکه تذکری بهشون داده بشه، تف به شرف و غیرت و انصاف، نداشته شما، بی خاصیت های فاسد.


صمد احمدی

-1

3

5 ماه پیش

پرسپولیس با اتحاد هرچه بیشتر باید مشت محکمی بر دهان بد خواهانش بزند به خصوص بر دهان دشمنانی نثل تیم کیسه وخودی هایی مثل فنونی‌زاده ها اینها بد خواهان تیم پرسپولیس هستنند امسال هم مثل سال قبل با قهرمانی ها باید مشت محکمی بردهنشان زد اینها نمی خواهند قهرمانی های پی در پی وموقیت مهترین مربی ایران اقا یحیی را ببینند به خصوص بعضی از پیشکسوتان حسودی مثل فنونی‌زاده وچند تای دیگر ما هواداران باید هشیار باشیم خودمان با هواداری از تیم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنیم پانیده پرسپولیس


آرین

-1

4

5 ماه پیش

خدا لعنت کنه رسانه های هروملقمه کیسسسه کش رو که فقط دنبال خنجر زدن به پرسپولیس بزرگ هستن..... مطمئن باشید هوادارای با غیرت پرسپولیس عین کوه پشت تیم و مربیشون هستن و اجازه نمیدن شما خوک صفت ها به هدفتون برسید


امیررضا پرسپولیسی❤️❤️

0

3

5 ماه پیش

بترسید از روزی که پرسپولیس کبیر بلند بشه ❤️


امیرضا

0

2

5 ماه پیش

ما نباید از برنامه های پیش افتاده زیاد اهمیت بدهیم یه مجری بیسواد و بی خاصیت هیچ تاثیری روی ما ندارد و مثل یه پشه کور وز وز نمی‌کند


قلمراد دوم

-1

6

5 ماه پیش

اونا تا حد زیادی موفق شدن تیم رو به هم بریزن هوادار یا داره به یحیی حمله میکنه یا به درویش الان وقت زمین خوردن نیست باید با کمک هم بلند شیم و همه پشت هم باشیم بخاطر پرسپولیس بزرگ نظر شخصی ما هیچ اهمیتی نداره که بخوایم پافشاری کنیم و بر علیه یحیی یا درویش حرف بزنیم الا وقت حمایت از باشگاه بزرگ پرسپولیسه باشگاه یعنی از مدیر تا کادر فنی و بازیکنها اگه پرسپولیسی باشم هم از یحیی هن از درویش حمایت میکنم برای رد شدن از گذرگاه سخت باید با هم متحد و یکدل باشیم حتی وقتی میبازیم هم حمایت کنیم تا به ریل موفقیت برگردیم


مجمدبابایی

-1

5

5 ماه پیش

ای حال میکنم ترکیدنشونومیبینم باباتاکی میخواهیدجاهل بمونیددرمقابل نام پرسپولیس بایدتعظیم کنیدیادتونه بیرانوندخطاب به رحمتی چی گفت؟گفت توی این دنیابرای همه جاهست هرکس بایدتلاش کنه جایی مطابق بالیاقتش براخودش دست وپاکنه پس تلاش کن جای خودتوببگیرتلاش نکن تاجایی من بازحمت بهش رسیدموازدستم دربیاری گل گفت بخداامسالم دربرابراین آدمهاکم نمیاریم بازم قهرمان میشیم خدامیذاره توکاسه آدم بدذات هواداران عزیزباهوش باشیدومحکمتربیاییدتیممونوحمایت کنیم دمنون گرم


مهرداد

-1

17

5 ماه پیش

هر چی ما رو نکشه قوی ترمون می کنه ... پرسپولیس که قرار نیست بمیره .... اما دهن دشمناش سرویسه

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال