ارتش سرخ دات کام

اخبار

بیانیه باشگاه: رادو در کشورش خواب چ ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 14 اظهار نظر

-

2 سال پیش

بیانیه باشگاه: رادو در کشورش خواب چنین درآمدی را هم نمی‌دید

ارتش سرخ دات کام :
بیانیه باشگاه: رادو در کشورش خواب چنین درآمدی را هم نمی‌دید
باشگاه پرسپولیس با توجه به ادعاهای دروازه‌بان کروات، به منظور پاسخ به سوالات افکار عمومی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بوژیدار رادوشوویچ در آخرین اظهارنظر خود ادعاهایی را مطرح کرده است که دروغین بودن آن امری قطعی است و برای این حقیقت اسناد کاملی وجود دارد.

متاسفانه بازیکنی که در طی این سال‌ها مانند یک بازیکن اصلی از باشگاه، درآمد دریافت می‌کرد، اما گهگداری به میدان می‌رفت، این روزها فقط به مطالبه درآمدی که برای آن هیچ کاری انجام نمی‌دهد، کفایت نمی‌کند و به دنبال ایجاد حاشیه برای آن حتی به قیمت طرح ادعاهای کذب است.

امر تازه‌ای نیست که این بازیکنان سعی می‌کنند از نوع‌دوستی و احساسات عمیق ایرانی‌ها به ویژه هواداران پرسپولیس سوءاستفاده کنند و ضمن آن‌‌که از این طریق به منافع مالی می‌رسند، از فضای هواداری پرسپولیس، علیه خود پرسپولیس استفاده کنند. در این مسیر بعضی مدیربرنامه‌ها و دلال‌ها نیز به خوبی با شناختی که دارند این مسائل را به ایشان آموزش می‌دهند. رادوشوویچ پیش از این با چنین ترفندی باشگاه پرسپولیس و مدیران را بارها با فشار هواداران مجبور به قبول خواسته‌های خود کرد که نتیجه آن تعهدات مالی کمرشکن و شرایط کنونی است.

وی از همین طریق بعد از چند دروازه‌بان پس از مدت‌ها حضور، جو هواداری را تهییج کرد و در این سن و سال به عنوان دروازه بان ذخیره، در اقدام عجیب قرارداد سه ساله با رقم افزایشی، به امضاء رساند! او بعد از انعقاد آن قرارداد دیگر هیچ‌گاه آن کیفیت و عملکرد را برای پرسپولیس ارائه نکرد!

و اما در ارتباط با ادعای مطرح شده از سوی این بازیکن فوتبال که در کشورش خواب چنین درآمدی را نمی‌دید نیز نکاتی وجود دارد.

وی دریافت پول را رد می‌کند و بابت آن حتی باشگاه را متهم می‌نماید در حالی که برای اثبات اظهارات باشگاه، سند وجود دارد. در بار اول که او قهر و ایران را ترک کرد، مصالحه‌ای با این بازیکن به امضاء رسید تا امکان بازگشت وی فراهم شود. او با استفاده از فضای افکار عمومی و فشار بر باشگاه و مدیریت، امتیازهای غیرمتعارفی گرفت تا در قرارداد اضافه شود‌. از جمله این که مبلغ ۲۰ هزار یورو منوط به رضایت سرمربی در هر فصل را به تعهد قطعی باشگاه تبدیل کرد که حالا بر اساس آن ۶۰ هزار یورو را برای سه سال در دادخواست خود مطرح کرده است.

طبق همان توافق قرار شد به وی در دو قسط ۱۴۶ هزار و ۵۰۰ یورو پرداخت شود. بخش اول را که حدود نیمی از این رقم بود در بازگشت دریافت نمود.

برای بخش بعدی به خاطر مشکلات تحریمی که وجود داشت در نهایت با موافقت خود او و مدیر برنامه‌اش از یکی از دوستان مشترک کمک گرفته شد. بر این اساس، نزدیک به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به شکل ریالی در ایران به حساب یکی از بستگان وی واریز شد و او در کرواسی نزدیک به ۴۸ هزار یورو تحویل بوژیدار داد. این دوست مشترک در نامه‌ای این امر را تایید کرد و امضای وی و مدیربرنامه‌اش نیز وجود دارد.

او اکنون به دروغ، نه تنها دریافت پول را کتمان کرده است که باشگاه را به جعل امضای خود متهم می‌کند. این درحالی است که مدیر برنامه او، سامان مهدی‌زاده، در چند مرحله تماس باشگاه اعلام داشت، دریافت این پول را تایید می‌کند ولی آخرین بار هم او اعلام کرد که باشگاه چرا طلب وی از گذشته را نمی‌دهد! در این ماجرا همه از پرسپولیس سهم و منافع خودشان را طلب می‌کنند و هیچ حد و مرزی نیز قائل نیستند.

همچنین یادآوری می‌شود که رادوشویچ قبل از ترک ایران ۵۰ هزار یورو دیگر هم دریافت کرد که ۲۰ هزار یورو آن مربوط به این فصل بود و توافق کرده بود که باقی رقم قرارداد را چگونه دریافت کند اما با دروغ و فریب، کار را در مسیر دیگری قرار داد.

او همین حالا در حالی خود را نزد هواداران علاقمند به پرسپولیس معرفی می‌کند که در شکایت خود ۵هزار یورو را بابت بلیت پرواز رفت و برگشت خویش و خانواده‌اش به ایران، برای سال‌های آینده، طلب کرده است و اصلا هم قرار نیست در پرسپولیس باشد! او سالی ۲۰ هزار یورو هم بابت راهیابی پرسپولیس به لیگ قهرمانان، طلب کرد در حالی که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

او در جریان آن مصالحه به خاطر چند نامه‌ای که وکیلش ارسال کرد، ۱۵ هزار یورو حق الوکاله از باشگاه گرفت. این در حالی است که وقتی پرونده‌ای به فیفا و بعد دادگاه داوری ورزش می‌رود، پس از دو سال فرآیند حقوقی باشگاه ملزم به پرداخت سه هزار و ۵۰۰ فرانک سوئیس می‌شود.

بوژیدار رادوشویچ همان کسی است که بدون هیچ دلیل و مقدمه‌ای ماجرای توهین به پرسپولیس، کشور و مردم ایران را در سفارت هند به راه انداخت که نزدیک بود مسوولان سفارت از پلیس برای مهار او درخواست کمک کنند و در نهایت در استشهادی که وجود دارد همه مسائل را با الفاظی مشخص در توصیف شرایط وی مطرح کرده‌اند.

این‌ها فقط بخش هایی از ماجراهایی است که وی به وجود آورد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/148296
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
امیررضا تراب

0

1

2 سال پیش

خب چرا انقدر با هاش قرارداد بستید


حمید خالقی

0

2

2 سال پیش

البته با تشکر بسیار ویژه از آقای انصاری که همچین قرارداد سفت و محکمی با بازیکن خارجی میبندد که درزش هوا خوری هم برای پرسپولیس نمونه آخه یکی نیس بگه ابله با دروازبان ذخیره قرارداد دلاری مگه قعطی دروازبان


morteza.joqtaeei

-1

1

2 سال پیش

و اولین کار مثبت که هوادار ها میتونن انجام بون اینه که پیج اینستا رادو رو انفالو کنن تا ببینه خود واقعیش چقدر خواهان داره


حسین پرسپولیس

0

2

2 سال پیش

حق رو باید داد تا کی مسئولین فوتبال دزدی کنن که این بلا ها سرمون نیاد


یداله قنواتی

0

1

2 سال پیش

روز اول که بازیکن خارجی میارن باید قرارداد محکم ببندم که اینجوری نشه این هم را دو که تعریفش میدادن کدوم بازیکن خارجی آمده رفته پولشان با شکایت همه گرفتن هیچ اتفاقی هم نیفتاده پس به هیچ کدوم نیاد اطمینان کرد خود باشگاه هم بی تقصیر نیست


سینا هنگامیان

0

3

2 سال پیش

باشگاه قرارداد بسته و این ربطی به بازیکن ندارد اگر تخلفی است مدیران وقت انجام داده‌اند این بیانیه ها ی تند و تیز فقط این شک را ایجاد میکند که چیزی پنهان شده است


صادق درستکار

0

3

2 سال پیش

آقای انصاری فرد این بدبختی مقصر ش شما هستید از قرارداد رادو چقدر گیر شما آمد چون شما کمسیون بگیر حرفه ای هستید


سعید جوینی

0

2

2 سال پیش

مقصر اصلی مدیرای هستن که با لاوی میان بعدم فشار بغضی از هوادارا که فکر میکن طرف دوتا جفتک وارو میندازه لوگو باشگاه رو بوس میکنه ۴تا دری بوری به بازیکن حریف میگه گولش میخوریم فکر می‌کنیم عنده تعصب درصورتی که فقط بفکر بالابردن قیمت خودشه متاسفانه


درودگر

0

5

2 سال پیش

به عنوان پرسپولیسی متعصب بگم، چرا این بازیکنان رو مقصر میگیرین، مقصر اصلی مسولان و مدیران دزد باشگاه کبیر پرسپولیس هستند که با ورود بازیکنان اشغال و مزخرف، با بستن قرار داد کذایی کاسبی راه انداختن و نتیجه این میشه این بازیکنان مزخرف همچون سوشا مکانی سگ هار میشن و پاچه میگیرن و سبب بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه و بدبختی باشگاه میشن.


Amir

0

1

2 سال پیش

رادو بیا پایین سرمون درد گرفت


احمد نوری اسرمی

0

3

2 سال پیش

خاک بر سر همه شون . ابروی کشور رو تو هر جای دنیا میبرین ولی یه ذره هم خجالت نمیکشن . معلوم نیست چجوری پول دادین که اینا رو متهم به دروغگویی میکنه . اون استوکس سگ صفت دو تا بازی کرد از یحیی مرخصی یکروزه گرفت ولی نیومد اینقدر شکایت نکردین تا اون رفت شکلیت کرد پولشم خیلی شیک از مردم ایران گرفت الانم مطمئنم رادو تا خرره ملت ایران جر نده ول بکن ملت ما نیست . اون انصاریفرد بی همه کس راحت تو خونه نشسته داره به ریش چهل میلیون هوادار میخنده کسی هم بهش کار نداره . مدیران بدبخت بجای اینکه تو دادگاه حرفشون رو بزنن میان برای ما بیانیه میدن . کی میشه یه روزی از دست مدیران جمهوری اسلامی راحت بشیم


عیسی اسدی

0

2

2 سال پیش

خدا لعنت کند کسانی که مدعی تجربه ورزشی بودند ولی بی تدبیری کردند و آلان در خانه شاهد چنین قرارداد هایی هستند ولی هیچ وقت جوابگو هواداران پرسپولیس نیستند از سازمان بازرسی کل کشور خواهشمند است برای یکبار شده است ورود کند و این مسائل را جمع کند


ع حسین زاده

0

3

2 سال پیش

اگر همین الان این ضرر ۱میلیون یورویی رواز انصاری فرد بی شرف بگیرن دیگه کسی به خودش اجازه نمیده همچین قرارداد مسخره‌ای با همچین بازیکنایی ببندن و سرمایه باشگاه که باید برای تيم های پایه استفاده بشه رو به همچین بازیکنای نمک نشناسی بدن، پس کجاست دیوان محاسبات که مدیرانی امثال انصاری فرد و رسول پناه و...رو که این همه بدهی برای باشگاه به بار آوردن رو سلاخی کنن تا دیگه شاهد همچین افتضاحی نباشیم.


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

2

2 سال پیش

بجای بیانیه نویسی همون موقع باهاش خوب برخورد میکردین که اینجوری نشه... همیشه بازیکن خارجی پولش نمیدین و با بدترین شکل باهاش برخورد میکنید.. بعد از شکایت طرف فقط بیانیه میدین و بالاخره هم مجبورید بعد از بسته شدن 2تا پنجره نقل و انتقالات و هزارمکافات دیگر پول طرف کامل با هزینه شکایت و.... بدین.... لطفا دیگه چرند نگید... خسته شدیم

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال