ارتش سرخ دات کام

اخبار

بیانیه باشگاه: با ۴۷۰ میلیارد قهرم ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 35 اظهار نظر

-

8 ماه پیش

بیانیه باشگاه: با ۴۷۰ میلیارد قهرمان نشدید باز هم تقصیر ماست؟

ارتش سرخ دات کام :
بیانیه باشگاه:  با ۴۷۰ میلیارد قهرمان نشدید باز هم تقصیر ماست؟
باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای را در واکنش به صحبت‌های سرپرست مدیرعاملی استقلال صادر کرد.

باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای را در خصوص صحبت‌های شب گذشته علی خطیر به شرح زیر منتشر کرد:

"شب گذشته و در برنامه زنده تلویزیونی، مدیر عامل باشگاه استقلال مواردی را عنوان کرد که به دور از واقعیت بوده و برای فرار رو به جلو، همه ارکان دولت، مجلس، وزارت ورزش، حامیان مالی و باشگاه‌های دیگر را درگیر مشکلاتی ساخت که خودشان آن را مدیریت و بنا ساخته‌اند و برای توجیه خود، همگان را مقابل هوادارانشان قرار دادند.

باشگاه پرسپولیس طی سال‌های اخیر با برنامه مدونی که در پیش گرفته است، طبق قوانین و مقررات وضع شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی، همکاری‌های لازم را داشته و تمام تعهدات خود را در قبال قراردادهای منعقد شده در زمینه حامیان مالی انجام داده است. از سویی مطابق بودجه در نظر گرفته شده، از داشته‌های خود استفاده کرده است. ضمن اینکه برای اخذ مجوز حرفه‌ای‌سازی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا به جای هزینه سازی و برداشت‌های غیر اصولی، با همکاری و هماهنگی هیات مدیره و اعضای تیم فوتبال، در مقطعی به جای پرداخت مبالغ قراردادهای بازیکنان و کادر فنی، بدهی‌ها و موانع موجود در مسیر حضور در لیگ قهرمانان را مرتفع ساخته است.

باشگاه پرسپولیس از این برنامه تلویزیونی می‌خواهد، زمانی که در اختیار خطیر قرار گرفت را در اختیار این باشگاه قرار دهد تا بتواند پاسخ ادعاهای مدیر عامل استقلال را بدهد.

باشگاه پرسپولیس با تلاش شبانه روزی خود در مسیر حرفه‌ای‌سازی، آکادمی، اجرای تعهدات قرارداد با حامیان مالی و مدیریت این شرایط سخت، توانست با کسب 3 عنوان قهرمانی در یک فصل و اخذ مجوز حضور در رقابت‌های بین‌المللی لیگ قهرمانان آسیا، طی مسیر کند.

باشگاه پرسپولیس در قبال تعهدات خود توانست رضایت حامیان خود را، هم در خصوص باشگاه و تیم و هم در زمینه اجرای تعهدات متقابل کسب نماید و اصلا قرار نیست باشگاه استقلال سهامدار تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه روزی باشگاه دیگر باشد. این چه استدلال اشتباهی است که در پیش گرفته‌اید؟ چه برنامه و راهکاری برای برون رفت از این شرایط داشته و دارید که به جای فعالیت در این عرصه‌های موجود، این و آن را مقصر قلمداد می‌کنید؟

اگر از این شرایط خبر نداشته‌اید و مدیریت را قبول کرده‌اید، کلا اشتباه کرده و اشتباهی آمده‌اید و اگر خبر داشتید و برنامه‌ای نداشتید، باز هم اشتباهی آمده‌اید. پاسخ به هواداران مطلع و منطقی، مقصر نمودن این و آن نیست.

در بخش دیگری از صحبت‌ها و ادعای مدیر عامل استقلال آمده که چه فرقی بین دو باشگاه است؟! آیا واقعا نمی‌دانید بین تیمی که چندین عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا و قهرمانی سه جام در یک فصل در کارنامه دارد و یک تیم با ادعای خودتان با هزینه کرد ۸۰۰ میلیارد تومانی و عدم کسب عنوان قهرمانی، چه فرقی وجود دارد؟!

قطعا حامیان مالی مشتاق هستند با تیم‌های قهرمان و پر هوادار و خوش حساب همکاری داشته باشند چرا که سود و موفقیت آنها نیز در گرو این همکاری دو سویه است. نه تیمی که به دلیل مشکلات مدیریتی طی چند سال گذشته بارها مساله ساز بوده و با بد عهدی‌های خود، توپ را به زمین دیگری انداخته است.

تناقض دیگر اینکه با ادعای ایشان، مدیران قبلی خودشان، تعهدات خود را به اپراتور همراه اول انجام نداده‌اند و به جای دلجویی، طرف مقابل را محکوم کرده‌اند. چه انتظاری دارید که این قرارداد به سرانجام برسد و از سویی چه ارتباطی به ایرانسل و دیگر اسپانسرها دارد؟!

مدیر عامل استقلال در جایی عنوان می‌کند که استقلال با ۴۷۰ میلیارد تعهد مالی در سال گذشته نتوانسته قهرمان شود، این هم مقصرش کسان دیگری هستند؟! تیم پرسپولیس با ۲۵۰ میلیارد توانسته در سال گذشته سه جام بگیرد و این توان مدیریت باشگاه پرسپولیس بوده که هزینه‌ها را به خوبی مدیریت کند و اگر این توان مدیریت و این اراده شبانه روزی نبود، شاید وضعیت پرسپولیس هم بحرانی می‌شد.

مدیر عامل استقلال در جای دیگر مدعی عدالت بین دو باشگاه بوده است. در شرایطی که پول حاصل از فروش سهام به صورت کامل در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته و آنها این بودجه را صرف مصارف دیگر نمودند و از سوی باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته کل این بودجه را در اختیار داشته باشد.

در بخش دیگری از این برنامه طی ادعای مجری برنامه، بدون اطلاع و یا با آگاهی کامل به موضوع خدمت سربازی میلاد سرلک پرداختند که این مورد کاملا قانونی انجام شده است و کلیه بازیکنان از آن بهره برده و می‌برند. عنوان این موارد جز فرافکنی و حاشیه سازی برای باشگاه و بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس، چیزی در پی ندارد و با اهداف خاصی این موارد دنبال می‌شود.

مدیر باشگاه استقلال به جای تاخت و تاز و ادعاهای کذب، باید به بدعهدی‌های خود و مدیران خود توجه کند و به تعهدهای باشگاه جامه عمل بپوشاند و مشکل را در جایی دیگر مورد بررسی قرار دهد. اگر دولت و مجلس و وزارت ورزش بخواهند بودجه یا حمایتی را برای باشگاه شما در نظر بگیرند، حتما مدیری را در نظر می‌گیرند که بتواند از بیت‌المال و سود سهام هوادارانش بهتر و بیشتر حمایت کند و در جهت توسعه آن سرمایه‌گذاری نماید.

هواداران استقلال نیک می‌دانند که برای انجام و تداوم هر قراردادی باید طرفین، تعهدات خود را به صورت متقابل انجام دهند. جایز نیست که شما تعهدات طرف مقابل را انجام ندهید و آنها را مقابل هواداران خود بگذارید. دولت، مجلس، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همیشه در محدوده تعریف شده‌ای در کنار باشگاه‌ها بوده و هستند. تکالیف مشخص است و مسیر روشن. اگر این مشکلات را می‌دانستید و وارد این مسیر شده‌اید، باید سختی‌ها را به جان بخرید و جایی که به قول خودتان ۲۰ میلیون هوادار شما را تشویق می‌کنند، از دولت و مجلس و بقیه هم نام ببرید نه فقط در مشکلات.

باشگاه پرسپولیس طبق توافقات انجام شده با حامیان مالی، تمام تعهدات متقابل را انجام داده است و مسیرهای توسعه این روابط را همواره کرده است و در مثال؛ «آدم خوش حساب، شریک مال مردم است» دقیقا این مسیر ادامه پیدا می‌کند.

در بخشی دیگری از صحبت‌های مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص کپی‌برداری و اخذ مجوز پرسپولیس در لیگ قهرمانان باید گفت؛ تلاش شبانه روزی پرسپولیس و تحمل سختی‌های فراوان در تمام ارکان باشگاه و تیم باعث دریافت این مجوز شد. باشگاه پرسپولیس بجای انجام تعهدات و پرداخت بازیکنان و کادر فنی در زمان مقرر، با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد و اقدام به پرداخت بدهی‌های گذشته نمود و موانع را یکی، پس از دیگری برداشت تا با رعایت الزامات بتواند مجوز حضور در آسیا را دریافت کند اما در طرف دیگر باشگاه استقلال بودجه‌ای که از سوی سازمان خصوصی سازی در اختیار داشت را صرف مصارف دیگر نمود که مدیر عامل استقلال هم این موضوع را تائید کرد و بدهی ۸۰۰ میلیاردی هم طبق ادعای خودتان به جا گذاشته شد.

رعایت این اصول عامل اخذ حضور پرسپولیس در آسیا و عدم دریافت مجوز حرفه‌ای فقط بدعهدی و نامدیریتی باشگاه استقلال بود، نه کپی برداری که بهانه‌ای دیگر برای فرار رو به جلو در مقابل هوادارانتان است."


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156328
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
نوید ناصری

0

1

8 ماه پیش

مهدی عزیز فکر کنم اشتباهی اینجا هستی... یه کم به رنگا دقت کن اینجا ارتش سرخِ نه طویله ی خسروانی که داری درباره ی استفراغ و اون مربی عنترشون حرف میزنی... همون فرناز مجیدی با پنالتیهای کوپنی و سفارشی قهرمان شد یادت که نرفته... الان بیخود داری سنگِ اون دلقک رو به سینه میزنی.... لطفا برو جایی که بهش تعلق داری ممنون 🙏🙏


مهرداد مزارعی

0

2

8 ماه پیش

۸۰۰ملیارد بدهی رو باید بدی این حرفا تو کت طلب کارانمیره برید از خاوری وام بگیرید


یداله قنواتی

0

2

8 ماه پیش

دروغ ودزدی ریشه کیسه کشا را از بین برده


مهدی

0

1

8 ماه پیش

والا دزدها که نمیتونن نباشن، لطفا لطفا لطفا از دزدان موجود تقاضا میکنیم، کمی با انصاف بدزدن، که چیزی هم تهش بمونه برای مخارج واجب باشگاه. سپاس از همکاری شما.


Gabergabery
(در پاسخ مهدی)

0

2

8 ماه پیش

راست میگی یادم نمیرود که فتح اله زاده با اینکه حسابداری و حسابرسی بلد نبود میخواست بانک استقلال بزنه . خطیر بچه ایست که در رشته فوتبال هنوز قنداق پوش هست و شیر باید بهوره تا کمی چهار دست و پا راه بره . بچه ها ارزوهای نشدنی دارند نباید پست به این مهمی را به اینها داد . بنظر من کسی که خطیر را اورده دشمن استقلال بوده چون ادبیاتش از فتح اله زاده خیلی بی حیا تره . سوزش ماندگاری دارند که نمیشه باهاشون با حساب و کتاب حرف زد.لگذار در مصیبتهاشون بهم بتازن و همدیگر را بنوازند


جاوید دلاور

0

4

8 ماه پیش

می دونینن چرا با اینهمه پول کیسه هیچی نمیشه بسکه کثیفین وبسکه دزد وخائن دور کیسه جمعند راستی قتل خالی بند زمین و پنجاه میلیارد دزدی را برگرداند کیسه لانه فساد دزدان است لطفاً نظرات بنده را نیز انعکاس بدهید


حسین سرخدل

0

3

8 ماه پیش

بنده هرچند امسال یکی از مخالفان جدی آقای درویش هستم اونم به دلیل عملکرد ضعیف در نقل وانتقالات بوده اما روش مدیریت ایشان در این چند سال رو کامل تایید میکنم و در کنار آقای گرشاسبی دو مدیر مفید و مناسب برای پرسپولیس بزرگ در دهه های اخیر هستن... با وجود این همه مشکل و بدهی گذشته و حتی پرداخت مالیات برانکو میتوان گفت گروه مدیریتی شاهکار کردن و صحبت های مدیر موقت استفراغ فقط و فقط از روی سوزش وسوختگی شدیدی که براشون بوجود آمده میباشد و بقول معروف داره گـــ....هـــ اضافه میخوره... آقای خمیر بجای حل کردن مشکلات نیا نشین مشکل را گردن دیگران نداز وفکر نکن اینجوری مشکلات را حل میکنی و تو دل هوادارا عزیز میشی بلکه برعکس فحش که قطار قطار به سویت روانه میکنن و خواهند کرد


مرادسلمانی

0

4

8 ماه پیش

وقتی یی بچه بازیرمیزی مدیریی باشگاه میشی شماانتظاری نداشته باشیدبیاددرست صحبت کنی.جواب این آقاراآقای نکونام ازطریق پیامک به آقای میثاقی داد.ومیثاقی هم پیامک نکوراخوانداکرحرف ایشان درست باشدفوتبال راکنارمیذارم.شهرخبرهم تیترکرده.این آقاکارش ایجنتی.بیخودی نبودحقیقی باکله رفت توصورتش


حسین شهباز

0

4

8 ماه پیش

خداوند دشمنان ما را از احمقها آفرید❤❤❤❤❤❤😅


ابراهیم رمضانپور

0

3

8 ماه پیش

سلام بر باشگاه بزرگ پرسپولیس ا.. اولاً من اطلاعیه صادر شده باشگاه بزرگ پرسپولیس را کاملا مطالعه کردم حتی دو بار با دقت دیدم عزیزان خیلی شفاف جواب مدیر عامل باشگاه استقلال را بدون کوچکترین ملاحظه ای به همه ابهامات پاسخ دندان شکن داده شد...از طرفی دوشنبه شب حرف های آقای خطیر را در برنامه میثاقی نگاه کردم.... واقعاً ایشان اصلا در حدی نیست که نام بزرگ پرسپولیس را در تلویزیون به زبان بیاره. حداقل دو ساعت میهمان میثاقی بود.....ولی از قرار معلوم چون در باشگاه خودش اون اصالت و رفاقت در میان این باشگاه سالهاست که فراموش شده...فرار رو به جلو انجام داد.....از طرفی آقای هژبری گفته خطیر از باشگاه پرسپولیس هم دفاع کرده...... آقا اصلأ کی به شما اجازه داد در تریبون سراسری اسم باشگاه پرسپولیس بیاورید...از مسائل مطرح شده شما از نظر ما هواداران و عوامل بزرگ پرسپولیس محکوم است..... پرسپولیس دارای ثبات مدیریتی و اجرایی و برگرفته از انسان های شریفی که هیات مدیره...مدیر عامل اصلأ ساختار باشگاه برگرفته از تجربیات عظیم و قدرتمند می باشد... شما آقای خطیر در بد منجلاب و گرفتاری های مختلف گیر کردید.... لطفاً به امورات باشگاه خودتان بپردازید.....ما هواداران پرسپولیس به شما اجازه هیچ گونه مداخله در امور پرسپولیس نخواهیم داد.... درصورت تکرار پاسخ های دندان شکن داده خواهد شد.....درود بر باشگاه بزرگ پرسپولیس که خیلی زود به اظهارات این فرد جواب کاملاً منطقی و درست و در راستای اهداف باشگاه و صیانت از حقوق وحقه باشگاه و طرفداران میلیونی باشگاه قدم محکم برداشتن..... من بارها نوشتم همه ما درقبال باشگاه مسوولیت داریم....به دشمنان اجازه خودنمایی نخواهیم داد....ما حتی نیازی به دلسوزی این افراد که سابقه کاری گذشته این ها کاملا مشخص است.. نداریم...به اعتقاد من دشمن همیشه دشمن است... حالا اگر آمد یه کرنشی هم نشان داد اصلاً پذیرفته نیست....من قشنگ بیاد دارم در قهرمانی های متوالی پرسپولیس چقدر برای تیم محبوبم سمپاشی کردن.....ما هواداران کاربران گروه باید خیلی هوشیار عمل کنیم دشمن از در دوستی وارد نشود.... الان چون پرسپولیس جام باشگاه‌های آسیا حضور دارد دارند می‌ترکند... پدر جان برای این برنامه ریزی شده باشگاه شب و روز نداشته مجوز گرفتن این همه بدهی بیست سال پبش آقای درویش عزیز مرد مطمئن باشگاه پرداخت کردند... هیأت مدیره زحمت کشیدید باشگاه دارای ثبات فکری و عملی و اجرایی و اداری و افرادی متخصص در این حوزه ورود کردن تا به سر انجام رسیده...بی رنج گنج میسر نمی‌شود.....مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد..... التماس دعا دارم


جوادسواری

0

5

8 ماه پیش

بابا وقتی خطیر و مطیر ‌ وفت‌الله‌ وغیره ‌دزدن‌ ومدیریت‌ بلد‌ نیستن تقصیر‌ پرسپولیس‌ چیه؟


نوید ناصری

0

4

8 ماه پیش

بابا این کیسه کشا انقدر پررو هستن تمام دنیا رو مقصر میدونن و به این فکر نمیکنن که مشکلشون بی لیاقتی مدیریت و بازیکنای پولکیشون بوده و هیچ ربطی به ما نداره... اینا عادت کردن از زمان طویله ی خسروانی همیشه دولت هواشونو داشته باشه و با امتیازای اعطایی و بردای انظباطی و پنالتی اهدایی ببرن... هم بازیکنای تیم استفراغ و هم هوادارای بی منطقشون عادت دارن به کمکای دولتی... ای تُف به تیم حکومتی کیسه کش😡😡😡😡😡😡


مجید التیام

-1

4

8 ماه پیش

بجای این بیانه نویسی ها برعلیه هم و این بهانه جویی ها برین دنبال مشکلات تیم هاتون نه ورزشگاه دارین نه چمن نه هوادار نه پول برین حق تیم هارا از،صداوسیما که حق پخش را نمیده بگیرین برین حق تبلیغات را بگیرین برین حق پول بلیت هوادار را بگیرین برین دنبال وی آر اصلا برین ببینید صاحب این دوباشگاه کیه کی باید حق این دوتیم را از دولت بگیره میثاقی کثافت اینارو انداخته به جون هم واسه اینکه صداوسیما پول مفت بهش،بدن داره پاچه خاری میکنه لعنت به این فوتبال که لذت و آرامش را از مردم گرفته


جان فدای پرسپولیس

0

6

8 ماه پیش

واقعا باید بگیم خاک تو سرتون هوچیگرا دیگه خجالت بکشید دیگه اسیا هم داره بهتون می خنده


امیرعلی آقابابایی پور

-1

4

8 ماه پیش

چه جوابی دمتون گرم کیف کردن


msa

-1

6

8 ماه پیش

خطیربه اندازه هیکلش غلط کرد پست بیشعور یکی ازنامردترین وکثیفترین ادمهای امروزیست هیچوقت جاسوسیهای این نامرد فراموش نخواهدشد لعنت الله علیه


محمدطاها

-1

6

8 ماه پیش

سوزش شدیدکیسه کشای بزدل سعودی که سالهاست بامیلیاردهاتومان هزینه دریغ از یک جام حذفی پس بسوزین کیسه های بزدل سعودی


محمدطاها

-1

5

8 ماه پیش

کیسه کشای بزدل وبی هویت عروس خانم العین وپرسپولیس ششتقلال چهارتقلال تیم سوم پایتخت عروس آسیا وپاختاکور نوکروجاسوس سعودیهاهیس


محمدطاها

0

5

8 ماه پیش

خطیردزددلارهای باشگاه ششتقلال


محمدطاها

0

5

8 ماه پیش

النادی الکیسه سعودی ششتقلال تیم سوم پایتخت عروس العین وپرسپولیس


محسن الخاص پور

0

5

8 ماه پیش

جواب این خوک رو باید به روش حقیقی داد .


حامدمعینی

0

4

8 ماه پیش

واقعا من موندم کیسه هر موقع رفته آسیا فقط آبروریزی به بار آورده و آقای گل ها رو تو همون مرحله مقدماتی تعیین کرده آخه لامصبا براچی آسیا آسیا میکنین شما تو لیک خودمون قهرمان نمیشین چه برسه به آسیا. تیمی مثل کیسه که مدیرهاش دزد تشریف دارن همون بمونه ایران هم به نفع ایرانه هم به نفع سهمیه ایران که میرن ومیرینن تو سهمیه. همین ۳+۱اسیا رو مدیون درخشش پرسپولیسه والا دوتا تیم رو هم راه نمیدادن از ایران به آسیا


مهدی کمندانی

0

5

8 ماه پیش

کیسه گشنه شوده دیگه توپ انداخته سمت پرسپولیس


آرین

-1

12

8 ماه پیش

عالی بود... خوب جواب این خوک صفت ها رو دادید.... هر هروملقمه ای از ننش قهر میکنه میاد در مورد پرسپولیس بزرگ زر زر میکنه.... آخه شما خوک صفت ها وقتی نمیتونید از سود بیشتر خودتون بگذرید و اون همه پول رو پایمال کردید و پول حق الناس رو ندادید تا از آسیا حذف شدید اونوقت پرسپولیس باید جوابگوی حذف شما و پول خوری و دزدی شما آدمهای لجن باشه.... قربون خدا بشم هر وقت هرکدوم از این آدمهای کثیف رفتن پیش خودمون گفتیم شاید بعدی یه کم شعور داشته باشه و اشتباهات خودشونو گردن پرسپولیس نندازه ولی جالب اینجاست که هر کدوم از این آدمهای کثیف رفتن جاشون یه هروملقمه تر اومده نه آدم بهتر.... واقعا خدا خرشو میشناسه که بهش شاخ نمیده


حامد پرسپولیسی

0

10

8 ماه پیش

مدیریت درویش رو نگاه کنید و مدیریت خطیر رو. فرق بین دو باشگاه در اینجاست. عشقی درویش خان


اسحق بهرام زهی

0

6

8 ماه پیش

واقعا که دستتان درد نکند. خیلی خوب ومردانگی جوابش را دادی.متشکر.


احمد نوری اسرمی

0

10

8 ماه پیش

خطیر با پررویی برگشته گفته ما از داوری ضرر کردیم و سه تیم دیگه نفع بردن در حالی که پنج امتیاز حرام از ملوان و کیسه خوزستان گرفتن . زردمبو هم جلو ذوب و کیسه و پیکان از داوری نفع برده


قلمراد دوم

0

8

8 ماه پیش

آبکی که باشی همه چیزت آبکیه از مدیر و مربی و بازیکن گرفته تا هوادار و رسانه و گزارشگر و خبرنگارشون همه و همه آبکی آبکین


جوادشیخی

0

6

8 ماه پیش

خطیراگه مدیریت بلدبودبازیکنان تیمش رابدون اطلاع سرمربی به فروش نمیگذاشت اگه مدیربودبراباشگاهش راهکارپیدامیکردنه اینکه بیاددیگران رامقصرکند خطیراگه مدیرلایق وکاربلدی بودتوبرنامه زنده طوری حرف میزدکه همه تحسینش میکردن نه اینکه بخوادناکارامدی خودشابندازه گردن این وان وبخوادخودشا پاک جلوه بده همه اهالی فوتبال بخصوص هواداران عزیزوفهمیم پرسپولیس اینقدرمیفهمن که هرکس چندکلمه حرف بزنه میفهمن چه کاره هست باارزوی موفقیت برای تیم عزیزمان پرسپولیس کبببببببیییییرر.


اميری زاده

0

5

8 ماه پیش

تا می‌توانند زرت پرت کنند اگر بخاطر هواداران بدبخت و بیجاره استقلال نباشد می‌گویم به وحید امیری و امید علیشاه همانند پیشکسوتان پرسپولیس ۶تایی کردند شیشتقلالشون کنند


سید ابراهیم غفاری نیا

0

6

8 ماه پیش

این وسط پرسپولیسه که حرف حق رو میزنه.اما از نظر من نباید با این باشگاه کثیف کیسه کری بخونیم.کری خوندن فقط واسه هواداران باشه


روح اله فرج زاده

0

5

8 ماه پیش

تمام ارکان کیسه از بازیکن بگیر تا هواداز و کادر آنها هوچیکر هستند و هزاران بار ثابت شده


ابوالفضل

0

5

8 ماه پیش

کیسه حقیر فقط بلده بهانه جویی کنه


دختر پرسپولیس ❤🔥

-1

6

8 ماه پیش

همین😐🤣فدای سرت پرسپولیسم ❤❤❤❤ درد سوزش دارن🤣🤣🤣


ستا

-6

2

8 ماه پیش

۴۷۰ ملیارد پولی نیست واسی یک تیم مثال پرسیولیس بابا از کشورهای عربی یاد بگیردی ما هنوز دنبال مهاج ۲۰ ملیاردی میکردیم

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال