نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 16 اظهار نظر

-

7 ماه پیش

بیمارستان سرخ

بیمارستان سرخ
ارتش سرخ دات کام :
آسیب‌دیدگی شدید مرتضی پورعلی‌گنجی در نبرد تیم ملی با قطر، دردسر تازه‌ای برای پرسپولیسی‌ها بود. تیمی که قبل از این هم با آسیب‌دیدگی‌های پرشماری دست و پنجه نرم می‌کرد، یکی دیگر از بهترین‌هایش را از دست داد. شاید فشار روانی روی تیم در این فصل از یک‌سو و بازی‌های سنگین نفرات این تیم در لیگ برتر، لیگ قهرمانان و اردوهای تیم ملی از سوی دیگر، عامل این مصدومیت‌ها باشد. این روزها شیوه بدنسازی این تیم برای فصل جدید هم تا حدودی مورد ابهام و سؤال هوادارها قرار گرفته است. در شرایط فعلی، پرسپولیس درصد بسیار زیادی از نفرات اصلی‌اش را در بازی امروز با پیکان در اختیار نخواهد داشت.

جوانانی که جا ماندند
خدادادی و نعمت‌زاده، 2مهره جوانی بودند که یحیی برای این فصل روی آنها حساب بازی کرده بود. با این حال، هر دو نفر با مصدومیت‌های سنگینی روبه‌رو شدند و فصل را از دست دادند. خدادادی در همین سن و سال کم، 2بار رباط داده و بازگشت برای او به میدان سخت به‌نظر می‌رسد. این مهره‌ها در شروع دوران فوتبالشان با این مشکل بزرگ روبه‌رو شده‌اند و حداقل در این فصل دیگر نمی‌توانند فوتبال بازی کنند.

بیرو؛ مصدومیتی که درمان شد
پس از این دو بازیکن جوان، یک مصدومیت جدی در اردوی تیم ملی برای بیرانوند اتفاق افتاد. علیرضا باید برای چند ‌ماه از میادین دور می‌ماند اما ظرف چند هفته به هر قیمتی که بود، برگشت و مقابل النصر به میدان رفت. پرسپولیسی‌ها خوش‌شانس بودند که این گلر خیلی زود درمان شد چراکه اگر بیرو نمی‌رسید، آنها جانشین مطمئنی برای این گلر نداشتند.

مهدی و وحید؛ 2مصدوم در یک شب
ترابی و امیری به‌عنوان ستاره‌های کلیدی سمت چپ پرسپولیس، در بازی با النصر آسیب دیدند. مهدی در شروع بازی و وحید در دقایق پایانی ناچار به ترک زمین شدند. به‌نظر می‌رسید چمن آزادی تأثیر زیادی روی این اتفاق داشته است. این دو بازیکن باتجربه هنوز هم پس از آن اتفاق برای قرمزها بازی نکرده‌اند و در بازی امروز هم غایب هستند.

یاسین و مرتضی؛ 2شلیک به قلب یحیی
مصدومیت ترابی و امیری، زود درمان می‌شود اما چنین گزاره‌ای درباره مصدومیت سلمانی و پورعلی‌گنجی درست نیست. یاسین که در بازی با گل‌گهر با پارگی رباط روبه‌رو شد، بین 6 تا 8ماه در زمین فوتبال دیده نمی‌شود. او به‌خاطر تورم زانو، هنوز هم نتوانسته جراحی‌ انجام بدهد. پورعلی‌گنجی نیز مقابل قطر با این مشکل بزرگ برخورد کرد. در همان تصویر اول مشخص بود که یک اتفاق جدی برای مرتضی رخ داده و همه بازیکنان تیم ملی نیز نگران او هستند. مرتضی قطعا جام ملت‌ها را از دست می‌دهد. بعید است او تا پایان این فصل بتواند بازی دیگری در لباس پرسپولیس انجام بدهد.

پورعلی‌گنجی آخرین نفر نبود
عجیب است اما پورعلی‌گنجی، آخرین مصدوم پرسپولیسی‌ها نبود. امید عالیشاه نیز در تمرین این تیم دچار آسیب‌دیدگی همسترینگ شد و احتمالا 2‌ماه دور از میادین خواهد بود. در حقیقت جانشین ترابی در ترکیب پرسپولیس نیز مصدوم شده و این ماجرا یحیی را در موقعیتی بی‌سابقه قرار داده است. درست قبل از اردوی تیم ملی، میلاد سرلک نیز از همین قسمت آسیب دید و از فهرست تیم ملی هم خارج شد. بعید به‌نظر می‌رسد که این همه مصدومیت برای یک تیم در یک فصل، تصادفی باشد. شرایط خاص سرخ‌ها در این فصل، بازیکنان را بیشتر از همیشه در معرض خطر قرار داده است. حالا یحیی قبل از بازی با پیکان، نگرانی‌های بسیار زیادی در ذهن دارد.

اهمیت یک تمدید
وقتی با وجود داشتن مرتضی و کنعانی، پرسپولیسی‌ها قرارداد دلاری گولسیانی را تمدید کردند، خیلی‌ها این تصمیم باشگاه را زیر سؤال بردند اما حالا بعد از مصدومیت سنگین مرتضی، اهمیت این تمدید برای همه روشن شده است؛ چرا‌که زوج گولسیانی و کنعانی نیز زوج بسیار مطمئنی برای روزهای سخت پرسپولیس در لیگ و آسیا خواهد بود. حالا دیگر نوبت استفاده از مدافع گرجستانی است؛ بازیکنی که شاید به‌خاطر دوباره فیکس‌شدن در پرسپولیس، به تیم ملی کشورش هم برگردد و برای صعود به یورو بجنگد. البته قرارداد او باید اصلاح شود و به‌نظر می‌رسد باشگاه چنین کاری را انجام خواهد داد تا بدون مشکل از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156977
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ارمان محمدی

0

0

6 ماه پیش

باقدرت برگردی


ارمان محمدی

0

0

6 ماه پیش

اگر تیم ملی بازی داشته باشه ۱بازیکن کم داره میدونم که زود خوب میشی و بر میگردی خدا کمکد کنه 😰😰😭😭😢😢


حبیب

0

1

6 ماه پیش

آخه چرا 😭


فردین کرمی

0

4

6 ماه پیش

تیم ملی اون شکم قلعه مرغی فاسدهمشون برن به درک فقط پرسپولیس


جمشیدارجمند

0

3

7 ماه پیش

رباط پاره کردن خیلی سخته و بعداز خوب شدن کامل دیگه اون بازی کن قبلی نمیشه ارزوی سلامتی برای سلمانی و مرتضئ🙏🌷❤️


مسلم

0

6

7 ماه پیش

گنج پرسپولیس ایشالا با قدرت برمیگردی😭❤💖


سرخدل عاشق

-5

7

7 ماه پیش

مشکل از بدنسازی و تمرینات ضعیفه، بازیکن با کوچکترین دوندگی می افته رباط میده کیروش و برانکو سر همین بدنسازی پیش فصل به اختلاف خوردن چون کیروش هیچ اعتقادی به پیش فصل مربیای داخلی نداشت ساسان انصاری نیمکت نشین تیم برانکو بود رفت تا چند وقت بعدش سرحال و قبراق بود نزدیک بود آقای گل بشه یا عالیشاه رفت تراکتور برا سربازی همون چند بازی چقد تو خط حمله شون سرحال بود ده نفره الاهلی عربستان رو بردیم الدحیل رو تو یه نیمه تار و مار کردیم همه اش به پرس و دوندگی بالا مربوط میشد که انرژی و استقامت تیم رو بالا برده بود و هیچ چیزی برامون غیرممکن نبود وقتی دوندگی و استقامت تیم بالا باشه هم تو دفاع و هم تو حمله حمایت از همدیگه به خوبی انجام میشه بازیکن کم نمیاره الان ده بازی هم نکردیم نصف تیممون رباط داده 😐


فردین کرمی

-1

7

7 ماه پیش

پرسپولیس تیم مردمه ودشمنی حکومت وزارت وفدراسیون کثیف طبیعیه که هرجایی بتونن بهش ضربه میزنن


بهزادسلیمانی

0

6

7 ماه پیش

♥️♥️♥️به امید پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل پیکان واستقلال تاجیکستان و بقيه تیم‌هایی که با پرسپوليس همگروه اند، و بقیه تیم‌های لیگ برتر خودمون.


حسین سانبلی

0

6

7 ماه پیش

سرنوشت برای ما بد نوشت انگار قهرمانی آسیا شده حسرت دائمی ما برباعث وباعنیش از اول تا حالا لعنت کسانیکه نگذاشتن ما به این آرزو برسیم


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

6

7 ماه پیش

ای خدااااا🥺🥺🥺


علیرضا اذرمی

0

6

7 ماه پیش

این مشکل بدنساز تیم هستش وقتی یک تیم اینقدر مصدوم میده باید این موضوع رو از بدنساز تیم و برنامه هایش جستجو کرد


مرادسلمانی

0

4

7 ماه پیش

همه این مصدومیت هاغیرازعالیشاه سوغات تیم ملی هست.درصورتیکه هیچ ربطی به مربی بدنسازمانداری..شماحساب کن برای استقلال روزجمعه بازی گذاشتندوهیچ کدام ازبازیکنانشان درتیم ملی بازی نکردند.آنوقت بازی تیم ماراگذاشتندپنچ شنبه وبازیکنان پرسپولیس تیم ملی روزچهارشنبه ساعت ۵بعدازظهررسیدنددوساعتی دراختیارخانواده انوقت بایدحرکت بروندقزوین یعنی خدایی اصلآ جوردرمیادچرابازی اس‌تقلال راشنبه وبازی تیم ماراجمعه نگذاشتندآدم نبایدبه کارشان شک کنی که فکروذکرشان مصدوم کردن بازیکنان پرسپولیس هستنداگرخیرتان نمیرسی سنگ اندازی نکنید


احمد نوری اسرمی

-5

7

7 ماه پیش

وقتی اول فصل دیرتر از همه تمرینات شروع کنی و بدنسازی رو فشرده انجام بدی همین‌ میشه که دائم‌ مصدوم‌ میدی . دو سال پیش هم همین بلا رو به سر تیم آوردن تا هر سه جام رو از دست دادن


عبدالحلیم محمدی

0

3

7 ماه پیش

یه نفر جواب بده.چرا تیم پرسپولیس اینقدر مصدوم میده...ضعف از کجا هست..از بدنسازی اول فصل هست ؟..بدنساز درست حسابی نداریم....آخه چرا ... لطفاً یه نفر به این چرا های هواداران پرسپولیس جواب بده.....به امید سلامتی همه بازیکنان تیم پرسپولیس


امیر سروری

0

6

7 ماه پیش

سلطان💖ایشالا زود خوب بشی با قدرت برگردی 💖

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت 1 - 0 مس رفسنجان 17:00
پیکان 0 - 1 آلومینیوم 17:00
سپاهان 1 - 1 استقلال خوزستان 18:10
نساجی 1 - 2 پرسپولیس 18:15
ملوان 1 - 1 هوادار 19:30
فولاد 0 - 2 تراکتور 19:30
استقلال 2 - 1 ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 26 21 57
2 پرسپولیس 26 21 56
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 26 -2 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال