نویسنده : ارتش سرخ
-
نظرات : 0 اظهار نظر
-
14 سال پیش
تارتار با انتقاد از وضعيت گهر: 250 میلیون از رویانیان قرض کرده ایم
ارتش سرخ دات کام :
سرمربی تيم فوتبال گهر دورود از وضعیت مالی و عدم حمایت از تیمش ناراضی است.
مهدی تارتار با بیان اینکه از لحاظ فنی هفته به هفته بهتر میشویم، اضافه کرد: هرچند بچه ها دو روز اردوی دورود را به سبب پاس نشدن چکهایشان، ترک کردند اما این اردو بسیار مفید بود و نتیجه آن را در بازی با ذوب آهن دیدیم.
وی با اشاره به دیدار هفته بعدی این تیم با فجر سپاسی، تصریح کرد: همه بازیها سخت هستند اما می خواهیم با نتیجه گرفتن در شیراز روند خوب مان را ادامه دهیم و اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید در تمام دیدارها امتیاز کسب کنیم.
تارتار با انتقاد از عدم حمایت مالی و معنوی از گهر، ادامه داد: در جلساتی که با مسوولان شهر داشتیم، گفتم باید یک تیمِ پشت (حامی) داشته باشیم که متاسفانه ما از این تیم محروم هستیم؛ در دیدار با پرسپولیس کار خاصی انجام ندادم اما محروم شدم و کسی نبود که کارم را درست کند.
سرمربی گهر دورود تاکید کرد: در این زمینه ها باید مثل تیمهای اصفهانی، تهرانی، تبریزی و... قوی باشیم. در دیدار با پرسپولیس به راحتی بازی از ورزشگاه تختی به آزادی رفت و گله دارم از داوری ها؛ چون خیلی به ضرر ما سوت زده اند اگر ما سه امتیاز بیشتر داشتیم الان در بالای جدول بودیم.
وی در ادامه با انتقاد از شهرداری دورود، یادآور شد: مشکلات مالی زیادی داریم؛ برای تغذیه، تمرین، تنخواه و... مشکل داریم، اگر نمی توانند هزینه کنند، کنار بروند و تکلیف را روشن کنند.
تارتار افزود: روزی که آمدم قرارداد ببندم، گفتند بودجه تیم 7 میلیارد تومان است؛ 5 میلیارد شهرداری دورود و 2 میلیارد هم سازمان لیگ، به تیم می دهد و با آن پول می شد کاری کرد اما الان 5 هفته از لیگ گذشته و شهرداری 300 میلیون تومان هزینه کرده که این مبلغ خیلی کم است.
بازیکن سابق پرسپولیس با بیان اینکه بارها بحث تن خواه را مطرح کردم اما فایدهای نداشت، خاطر نشان کرد: از 450 میلیون تومان که قسط اول برخی بازیکنان پرداخت شده، 250 میلیون از رویانیان قرض کرده ایم، آقای هاشمی هم مبلغی و شهرداری دورود فقط120 میلیون تومان داده است.
وی عنوان کرد: کمتر از 10 روز دیگر موعد چک قسط اول برخی بازیکنان است که از الان بچهها نگران هستند. سیامک سرلک یک مشکل دارد و گفت اگر چک پاس نشود مجبورم بروم، البته سرلک یک مشکل انضباطی داشت که خودم تصمیم گرفتم، با بخش دوم بازیکنان پول بگیرد.
تارتار در پایان تاکید کرد: من چون فصل گذشته در گیلان بودم از مشکلات مالی داماش و ملوان خبر داشتم و با اینکه ملوان به سختی در لیگ ماند اما امسال با هزینه ای که کرده در صدر جدول قرار دارد و این نشان دهنده مهم بودن بحث مالی برای تیم است.
مهدی تارتار با بیان اینکه از لحاظ فنی هفته به هفته بهتر میشویم، اضافه کرد: هرچند بچه ها دو روز اردوی دورود را به سبب پاس نشدن چکهایشان، ترک کردند اما این اردو بسیار مفید بود و نتیجه آن را در بازی با ذوب آهن دیدیم.
وی با اشاره به دیدار هفته بعدی این تیم با فجر سپاسی، تصریح کرد: همه بازیها سخت هستند اما می خواهیم با نتیجه گرفتن در شیراز روند خوب مان را ادامه دهیم و اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید در تمام دیدارها امتیاز کسب کنیم.
تارتار با انتقاد از عدم حمایت مالی و معنوی از گهر، ادامه داد: در جلساتی که با مسوولان شهر داشتیم، گفتم باید یک تیمِ پشت (حامی) داشته باشیم که متاسفانه ما از این تیم محروم هستیم؛ در دیدار با پرسپولیس کار خاصی انجام ندادم اما محروم شدم و کسی نبود که کارم را درست کند.
سرمربی گهر دورود تاکید کرد: در این زمینه ها باید مثل تیمهای اصفهانی، تهرانی، تبریزی و... قوی باشیم. در دیدار با پرسپولیس به راحتی بازی از ورزشگاه تختی به آزادی رفت و گله دارم از داوری ها؛ چون خیلی به ضرر ما سوت زده اند اگر ما سه امتیاز بیشتر داشتیم الان در بالای جدول بودیم.
وی در ادامه با انتقاد از شهرداری دورود، یادآور شد: مشکلات مالی زیادی داریم؛ برای تغذیه، تمرین، تنخواه و... مشکل داریم، اگر نمی توانند هزینه کنند، کنار بروند و تکلیف را روشن کنند.
تارتار افزود: روزی که آمدم قرارداد ببندم، گفتند بودجه تیم 7 میلیارد تومان است؛ 5 میلیارد شهرداری دورود و 2 میلیارد هم سازمان لیگ، به تیم می دهد و با آن پول می شد کاری کرد اما الان 5 هفته از لیگ گذشته و شهرداری 300 میلیون تومان هزینه کرده که این مبلغ خیلی کم است.
بازیکن سابق پرسپولیس با بیان اینکه بارها بحث تن خواه را مطرح کردم اما فایدهای نداشت، خاطر نشان کرد: از 450 میلیون تومان که قسط اول برخی بازیکنان پرداخت شده، 250 میلیون از رویانیان قرض کرده ایم، آقای هاشمی هم مبلغی و شهرداری دورود فقط120 میلیون تومان داده است.
وی عنوان کرد: کمتر از 10 روز دیگر موعد چک قسط اول برخی بازیکنان است که از الان بچهها نگران هستند. سیامک سرلک یک مشکل دارد و گفت اگر چک پاس نشود مجبورم بروم، البته سرلک یک مشکل انضباطی داشت که خودم تصمیم گرفتم، با بخش دوم بازیکنان پول بگیرد.
تارتار در پایان تاکید کرد: من چون فصل گذشته در گیلان بودم از مشکلات مالی داماش و ملوان خبر داشتم و با اینکه ملوان به سختی در لیگ ماند اما امسال با هزینه ای که کرده در صدر جدول قرار دارد و این نشان دهنده مهم بودن بحث مالی برای تیم است.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/32236
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس
2-1
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 20:30
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
کدام گزینه رو مقصر اصلی در فصل ناگوار پرسپولیس میدانید؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | 1 - 2 | چادرملو | 20:30 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |