ارتش سرخ دات کام

اخبار

تاریک‌ترین دوره تاریخ استقلال: هفده ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 12 اظهار نظر

-

4 هفته پیش

تاریک‌ترین دوره تاریخ استقلال: هفده دربی بدون برد!

ارتش سرخ دات کام :
تاریک‌ترین دوره تاریخ استقلال: هفده دربی بدون برد!
بدبین‌ترین هوادار استقلال هم تصور نمی‌کرد که این تیم در هفده شهرآورد پشت سر هم در کسب پیروزی برابر پرسپولیس عاجز باشد، ولی این آمار یک‌طرفه واقعا به ثبت رسیده است.

استقلال دیروز در دربی شماره 104 مقابل پرسپولیس شکست خورد. این بازی به دلیل بازسازی استادیوم آزادی، در ورزشگاه اراک برگزار شد و با گل لحظات آخر محمدحسین کنعانی‌زادگان، پرسپولیس یک بر صفر پیروز میدان شد. تیم جواد نکونام با این باخت نتوانست به طلسم ناکامی‌های استقلال در شهرآورد پایان دهد و این روند تلخ همچنان ادامه یافت.

پس از پیروزی استقلال در شهرآورد شماره 87 با گل وریا غفوری، این تیم تا کنون در 17 دربی متوالی نتوانسته به پیروزی برسد. در این مدت، استقلال 6 بار در زمین مسابقه و یک بار نیز با حکم کمیته انضباطی به پرسپولیس باخته و 10 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. این آمار یکی از یک‌طرفه‌ترین و بدترین نتایج استقلال در تاریخ شهرآوردهای تهران است و خشم هواداران این تیم را به شدت افزایش داده است.

در این 7 باخت، استقلال چندین قهرمانی را از دست داده است. از جمله مهم‌ترین آن‌ها، قهرمانی سوپرجام بوده که دو بار به طور مستقیم به دلیل شکست مقابل پرسپولیس از دست رفته است. یک بار در زمان سرمربیگری وینفرد شفر که به دلیل سفر استقلالی‌ها به ترکیه و عدم شرکت در مسابقه، کمیته انضباطی حکم به قهرمانی پرسپولیس داد و بار دیگر به دلیل دبل قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی، که استقلال نتوانست قهرمانی سوپرجام را به دست آورد.

شکست‌های استقلال در این دربی‌ها بارها منجر به از دست رفتن قهرمانی‌های مهم دیگری هم شده است. در فینال جام حذفی دو فصل قبل، تیم ریکاردو ساپینتو در یک بازی حساس و پرحاشیه با نتیجه 2 بر 1 به پرسپولیس باخت و جام قهرمانی را به رقیب دیرینه‌اش تقدیم کرد. این شکست‌ها یکی از تاریک‌ترین دوره‌های تاریخ باشگاه استقلال را رقم زده است.
حتی در لیگ بیست و دوم، شکست استقلال مقابل پرسپولیس در دربی دور برگشت که در هفته‌های پایانی رقم خورد، باعث شد که تیم ساپینتو از قهرمانی در لیگ برتر بازماند. این باخت‌ها نه تنها به دلایل فنی، بلکه به مشکلات مدیریتی و بی‌ثباتی در استقلال بازمی‌گردد، که باعث شده این تیم در سال‌های اخیر نتواند بر رقیب دیرینه‌اش غالب شود.

روز گذشته نیز نام جواد نکونام به لیست سرمربیان استقلالی که در شهرآورد پایتخت شکست را تجربه کرده‌اند، اضافه شد. سرمربی جوان آبی‌ها که به واسطه نتایج هفته‌های قبل تحت فشار شدیدی بود، حالا و با این باخت، بیش از هر زمان دیگری به درهای خروج نزدیک شده است.

در هیچ برهه‌ای از تاریخ، استقلال به این شکل از پرسپولیس عقب نمانده بود. از زمانی که استقلال در دربی‌ها موفقیت‌های بیشتری نسبت به پرسپولیس داشت، اکنون نه تنها این برتری از دست رفته، بلکه آمار شکست‌های پیاپی نشان‌دهنده یک بحران عمیق در تیم است.

هواداران استقلال که روزگاری به بردهای تیمشان در دربی‌های تهران افتخار می‌کردند، اکنون با هر دربی بیشتر از پیش از عملکرد تیم خود ناامید می‌شوند. هر بار که این تیم مقابل پرسپولیس شکست می‌خورد یا به تساوی رضایت می‌دهد، فشارها بر مدیریت و کادر فنی افزایش می‌یابد.



لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/161712
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علی کیانپور

0

2

4 هفته پیش

کیسه حکومتی این طویله اسب های آبی عبری خسروانی در این‌۱۰۴ دربی هرموقع هم برنده شدند با دوپینگ یا پنالتی معیشتی بوده !!! این جماعت کمپ منقلی کیسه حکومتی حتی بازی‌های دوستانه و نیمه تمام را هم غیرقانونی ۳ بر صفر نموده اند و به برده‌ای جعلی این کیسه حکومتی آمار برد زده اند !!! این کیسه ساواک قبل از عمل و کیسه خبرگان بعد از عمل اگر می‌دانستند که ۶ تایی و ۴ تایی و به دسته ۳ سقوط آزاد میکنند و عاقبت در سن ۸۰ سالگی عروس العین می شوند هرگز از رشته دوچرخه سواری هم به فوتبال نمی آمدند !!! 😍🤣


دیاکو

-1

6

4 هفته پیش

رامین گوزید


علیمرادی

0

5

4 هفته پیش

😍🤩😍😂😂😂


حسن احمدی

0

4

4 هفته پیش

وای که چه شد پنالتی رو رامین خیانت کار تقدیم کرد وچه کسی پنالتی رو از رامین گرفت سعید مهری برو بمیر رامین رضاییان دیگه نمیخوایم قیافتو ببینیم وطن فروش بی صفت گربه صفت ولی در اخر بابت پنالتی که تقدیم سرورت کردی ممنون بازیکن بی ارزش ابی یه زمانی تو پرسپولیس اقایی میکردی حالا خفت؟و خاری بکش ادم نمک نشناس اگه پرسپولیس نبود تو خوابم کشورهای عربی نمیگرفتنت همون سپاهانم قبولت نمیکرد پس پرسپولیس ادمت کرد حالا رفتی به تیم رغیب ما برو به درک که رفتی تو لیاقت پرسپولیس و نداشتی تیم مردمی رفتی تو تیم سران پس دیگه مردمی نیستی برو به درک که رفتی اشغال بی صفت


شاپور روزبه

-2

3

4 هفته پیش

کیسه پکیده باید بره با تیم خیبر رقابت کنه پرسپولیس خیلی بزگه براش🤣🤣


msa

0

5

4 هفته پیش

اقای تاج بازهم ازاستقلال عذرخواهی کن😂😂


سعدی صادقزاده

0

5

4 هفته پیش

پرسپولیس نامی به قدمت تاریخ نامی ماندگار که میلیون ها عاشق سینه چاک دارد عاشقانی که پای عشق خود مانده اند و ثمره ان را طی این ده سال اخیر دیده اند هواداران ارتش سرخ این پیروزی و حلاوتش گوارای وجودتان امیدوارم همیشه در هر شرایطی عاشقانه و صادقانه از مدیریت کادر فنی و بازیکنان مون حمایت کنیم و با صبر بیشتر و اطمینان به این مثلث مدیریت کادرفنی و بازیکنان ان را به مربع موفقیت که ظلع چهارمش هواداران واقعی پرسپولیس کبیر هستند تبدیل کنیم


یاسین

0

4

4 هفته پیش

بنازم به ارتش سرخ آسیا هیچ تیمی حریفش نمیشه


بابک اعتمادیان

0

3

4 هفته پیش

تو سی دربی آخر فقط دو بار تو نود دقیقه پرسپولیس بردن خخخخ


شمسعلی

0

3

4 هفته پیش

سلام عزیزان واقعا هیچوقت برد کیسه این‌قدر نچسبیده بود ولی خدای دلم برای هوادارای استقلال سوخت خيلی خيلی بدبخت ومظلوم بودن اميدوارم حالا حالاها يادشون نرود


غلامعلی رضائیان

-6

2

4 هفته پیش

اگر به جای سروش رفیعی وعالیشاه خدابنده لو وسلیمانی در زمین بودند قطعا در نیمه اول ودوم ۳ گل صدر صد می زدیم دست از لجبازی بردارید سروش وعلیشاه ۲۰ دقیقه ای هستند


آرش عشقپولیسی

0

12

4 هفته پیش

بگواستفراغ ،کیسه لجن طویله خسروانی

بازی های پرسپولیس

0-1

السد قطر

پرسپولیس

دوشنبه, 30 مهر
ساعت 19:30

ورزشگاه : جاسم بن حامد

داور : آراکی یوسوکه

نظرسنجی

پرسپولیس در ادامه لیگ نخبگان موفق خواهد بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 9 لیگ برتر

جمعه, 04 آبان

ذوب آهن - گل گهر 17:45
نساجی - استقلال خوزستان 17:45
هوادار - چادرملو 18:00
مس رفسنجان - ملوان 18:00

شنبه, 05 آبان

خیبر خرم‌آباد - استقلال 17:00
پرسپولیس - شمس آذر 19:15

یکشنبه, 06 آبان

تراکتور - آلومینیوم 17:00
فولاد - سپاهان 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر 1 - 0 پرسپولیس 19:30
العین امارات 4 - 5 الهلال 19:30
الشرطه عراق 0 - 0 پاختاکور 19:30
الریان قطر - الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال - النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر - الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 ذوب آهن 8 -1 10
8 گل گهر 6 2 9
9 آلومینیوم 7 1 9
10 استقلال خوزستان 8 -2 9
11 استقلال 7 -3 8
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 3 8 9
2 السد قطر 3 3 7
3 الاهلی عربستان 2 3 6
4 استقلال 2 1 3
5 الغرافه قطر 2 -1 3
6 الوصل امارات 2 -1 3
7 پاختاکور 3 -1 2
8 الشرطه عراق 3 -5 2
9 النصر عربستان 1 0 1
10 پرسپولیس 3 -2 1
11 العین امارات 3 -3 1
12 الریان قطر 1 -2 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال