ارتش سرخ دات کام

اخبار

ترابی: بی‌وفا نیستم؛برای پول به ترا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 127 اظهار نظر

-

3 ماه پیش

ترابی: بی‌وفا نیستم؛برای پول به تراکتور نرفتم

ارتش سرخ دات کام :
ترابی: بی‌وفا نیستم؛برای پول به تراکتور نرفتم
بازیکن پیشین پرسپولیس و جدید تراکتور تبریز گفت: از لحاظ تاکتیکی و روحی نیاز داشتم که با دیدگاه ماندن در بهترین فرم فوتبالم، از پرسپولیس جدا شوم.
مهدی ترابی بعد از چند سال حضور در پرسپولیس سرانجام تصمیم به جدایی گرفت. او در این سال‌ها جزو بازیکنان موثر پرسپولیس بود و شاید خیلی‌ها تصور نمی‌کردند این تیم را ترک کند ولی ترابی قصد دارد یک چالش جدید را تجربه کند.
او البته تأکید می‌کند که یک روز به پرسپولیس بازخواهد گشت. گفت‌وگو با ترابی را می‌خوانید.

*چه عاملی باعث شد از پرسپولیس جدا شوی؟
هیچ عامل خاصی وجود نداشت جز اینکه به لحاظ تاکتیکی و روحی نیاز داشتم که با دیدگاه ماندن در بهترین فرم فوتبالم، به صلاحدید کارشناسان دلسوزی که وجود دارند و ابعاد ورزشی و شخصیتی من را آنالیز می‌کنند، برای مدتی تغییر تیم بدهم.

*جدایی از پرسپولیس ریسک بزرگی نبود؟
به هیچ وجه قبول ندارم که ریسک کردم. ریسک زمانی است که تغییر بنیادی در تصمیم یک فرد صورت بگیرد، در حالی که هر جای دنیا باشم یک پرسپولیسی هستم و در قلبم و دلم هیچ تغییری ایجاد نشده است. نه تنها تغییر بنیادی، حتی تغییر ظاهری هم در پرسپولیسی بودن مهدی ترابی ایجاد نشده و از هواداران هم می‌خواهم که این را بپذیرند. به آنها قول می‌دهم که عدم حضورم در پرسپولیس فقط یک غیبت باشد که در بحث فنی ضرورت داشته و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد. الان هم قرار است پیراهن تراکتور را بر تن کنم و قطعاً برای موفقیت این تیم می‌جنگم و تا آخرین توانم تلاش می‌کنم.

*خیلی‌ها می‌گویند 3 ماه پیش و زمانی که به مراسم ختم همسر مالک باشگاه تراکتور رفتی، حضورت در این تیم قطعی شده بود...
جسارت و بی‌ادبی نباشد، ولی خیلی‌ها، خیلی چیزها می‌گویند. خیلی از بزرگان در همین زمانی که اشاره کردید، به ختم پدر بزرگ من آمدند، یعنی چون به این مراسم آمدند و تسلیت گفتند قصد دارند به تیمی بیایند که ممکن است یک روزی مربی آن تیم باشم؟! این موضوع به هیچ وجه درست نیست و فقط شیطنت برخی همکاران دوست داشتنی شما است که گاهی اوقات شغل شریف خبرنگاری را با شغل شریف‌ترِ کارآگاه بودن قاطی می‌کنند. اینکه می‌گویند از سه ماه حضورم در تراکتور قطعی شده بود به هیچ وجه صحت ندارد.

*قبول داری بسیاری از هواداران از رفتن تو خشمگین و ناراحت هستند؟
لطف هواداران است که از رفتن من ناراحت هستند؛ این من هستم که به پرسپولیس نیاز دارم و پرسپولیس به من و بزرگتر از من هیچ نیازی ندارد. هواداران عزیز که همیشه به من لطف داشتند، بدانند که برداشتن یک صخره کوچک از دامنه یک کوه استوار، هیچ تغییری در بزرگی آن کوه ایجاد نمی‌کند و امیدوارم ان‌شاءالله روزی این صخره به دامنه این کوه استوار برگردد.

*خیلی‌ها معتقدند با وجود پیشنهاد مالی خوبی که از تراکتور داشتی، باید در پرسپولیس می‌ماندی.
این حرف قبل از اینکه توهین به من باشد توهین به هواداران است. کوچکترین عضو هوادار پرسپولیس تیمش را با بزرگترین خواسته‌ها عوض نمی‌کند آن وقت بازیکن ممکن است عوض کند؟ کسی نمی‌تواند بگوید من برای پول به تراکتور رفتم، واقعاً پول مقابل عشق به پرسپولیس بی‌معنی است و من واقعاً بر اساس تشخیص کارشناس‌هایی که قبول‌شان دارم و دلسوز پرسپولیس هم هستند تصمیم گرفتم مدتی از خانه خودم فاصله بگیرد. هرکسی که بخواهد در ذهنش حتی به من برچسب بی‌وفایی به پرسپولیس را بزند، نه تنها من، بلکه هواداران هم حلالش نمی‌کنند.

*برخی معتقدند مدیران پرسپولیس برای حفظ تو بیشتر تلاش می‌کردند. از باشگاه و مدیران پرسپولیس ناراحت نیستی؟
باشگاه و آقای درویش و آقای بادامکی و دیگر دوستان از هیچ لطفی در حق من کوتاهی نکردند و بیش از اندازه و قد و قواره من روی سرم و کل تیم منت گذاشتند و لطف کردند. هر نقصی باشد از من است، هر کوتاهی در هر مقطعی در گذشته و در هر زمانی بوده از من است. من کوچک مسئولان که هیچ، کوچک خردسال‌ترین هوادار پرسپولیس بودم و خواهم بود.

*این درست است که بیرانوند تو را برای جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تراکتور تحریک کرد؟
خیر، شایعه است.

*فکر می‌کنی یک روز به پرسپولیس برگردی؟
ان‌شاءالله؛ یک روز به پرسپولیس برمی‌گردم.

*فکر می‌کنی تراکتور طلسم قهرمان نشدن در لیگ برتر را بشکند و فصل بعد قهرمان شود؟
همین جا به هواداران تراکتور و مردم تبریز و ترک زبان‌های عزیز قول می‌دهم مهدی ترابی به کمک بقیه تیم همه توان‌مان را برای قهرمانی می‌گذاریم. آنها منتظر قهرمانی باشند و ما هم تمام توان‌مان را خواهیم گذاشت.

*در مورد حضور اسکوچیچ در تراکتور و کار کردن با این مربی چه صحبتی داری؟
بازیکن می‌تواند قبل از پیوستن به یک تیم تصمیم بگیرد که تحت فرمان سرمربی باشد و با او کار کند یا نه. وقتی رفتن به یک تیم را پذیرفت دیگر حق ندارد از خواسته سرمربی طفره برود. رفتار حرفه‌ای این را نمی‌پذیرد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. با قدرت زیر نظر اسکوچیچ بازی خواهم کرد. باشگاه تراکتور تصمیم گرفت تا این مربی را بیاورد و همه ما در کنار هم برای موفقیت این تیم بزرگ تلاش خواهیم کرد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/160748
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
moosasalehi

0

0

3 ماه پیش

منتظرت هستیم الماس پرسپولیس ان شاءلله باقدرت برگردی پرسپولیس پایتخت عشق است❤️🚩🙋


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

0

3 ماه پیش

مدیر عامل سپاهان بود نه تراکتور


علی رضایی

-1

3

3 ماه پیش

فقط به خاطرپول رفتی تاحالا دوبارخیانت به پرسپولیس کردی بروگم شو بیشرف بازیکنان راهم هوایی کردی آقای خایمال پولکی خجالت نکشیدی یکباررفتی قطر هیچ غلطی نکردی وبرگشتی اینبارباردومت است دگه راه برگشتی برات وجودنداره خایمال پولکی


(Ali_Parvin)

-5

1

3 ماه پیش

دمت گرم ترابی بابت جام هایی که برامون ساختی .. مرد بازی های بزرگ .. مرد بازی های حساس .. هر جایی رفتی به سلامت.. از همین الآن اسطوره هستی .. هیچ وقت سر هوادار منت نذاشتی الآن هم هوادار منتی سرت نداره .. جنابعالی وظیفتو مدت هاست ادا کردی .. منتظر برگشتت هستم.نمک نشناسی جدیدا مد شده ولی حافظه ها هم کوتاهه .. نگران نباش..پرسپولیس خونه ی هر کی نباشه برای همیشه خونه ی تو هست.


عشق فقط برانکو

-2

1

3 ماه پیش

اینا همش آتیشش از گور بیرانوند حروم زاده بلند میشه که همه رو هوایی میکنه بخاطر پول


کیسه

-1

2

3 ماه پیش

مردم گوسفند نیستن پولپرست


کیسه

-1

2

3 ماه پیش

خرخودتیبیشرف


ابراهیم بزرگ امید

-1

2

3 ماه پیش

گم شوفقط پولکی حرفکی


مهدی کمندانی

-1

1

3 ماه پیش

خفہ بابا پول پرست


جوادافراز

-2

3

3 ماه پیش

برو گمشو همچین بازیکن دندون کردی هم نبودی این فصل که بازی تورو آدم نگاه میکرد انگار یک میمون داره وسط میدان ادا در میاره داداش کپون تو تموم شده بود اکر این فصل میمونی با این بازی که تو میکردی سال دیگه تیم دسته سه هم تورو نمی خواست تو زرنگی کردی که زود یک پول خوب گیرد بیاد حالا ببین


فیروز احمدی

-1

3

3 ماه پیش

همان شب در برنامه فوتبال برتر وقتی که مدیر عامل دل وجگر تراکتور ازش تعریف کرد وگفت بهترین بازیکن داخلی از نظر من ترابیه این آقا جو گیر شد که بره پیش عمو دل جگر عجب یعنی چهل میلیون هوادارو فروختی به تعریف یه دل جگر غیر فوتبالی


رسول کیانی

-1

4

3 ماه پیش

آقای ترابی برای تیم خیلی زحمت کشیدی خیلی هم ازخودت مایع گذاشتی ازبغل این تیم بازیکن ملی هم شدی ووودست دردنکنه وخداقوت هیچ چیزی هم ازخودت کم نزاشتی اینهاواقعآهمه قبول امایک مطلب کوتاه میخواستم خدمتت عرض کنم یه بازنگری به پک گرانداین تیم بزن ببین آنهایی که پشت به این تیم کردندوبخاطرپول ازاین تیم رفتن الآن چه جایگاهی درفوتبال این مملکت دارند یادتان باشه میگیدبخاطرپول نبوده که ازتیم رفتم درتیم دیگر...گربه برای رضای خداموش نمیگیره.


علی اميری زاده

-2

5

3 ماه پیش

درودبر مهدی ترابی عزیز من بعنوان یک هوادار پرسپولیس که لرستانی هستم و از سال ۱۳۵۶ هوادار پرسپولیس بزرگ هستم به بازیکن باکیفیتی همانند ترابی افتخار می کنم موفق باشید پسر پرسپولیس


بهزاد بشارتی

-3

3

3 ماه پیش

تو ماشین ندیده بودیم به خاطر ماشین رفتی سوراختور برو دیگه بر نگرد


سلام

-3

4

3 ماه پیش

برو گم شود


مهدی

0

5

3 ماه پیش

‌اگر بخاطر پول نبود می‌رفتی آلمینیوم یا خیبر یا مس و... پس الکی نگو فکر نکن هوادار چون حرف نمیزنه هیچی نمی‌فهمه.از نیم فصل تمام خبرنگارها میدونستن تو و دانیال فصل بعد تو تراکتور بازی میکنین پس حرف نزن


عشق فقط یک کلام پرسپولیس وسلام

0

4

3 ماه پیش

سلام به همه دوستان ارتش سرخ..


حشین خالدی

-1

6

3 ماه پیش

آقای ترابی به شعور هواداران توهین نکن خودتی به صلاحدید کارشناسان بخاطر پول پیشتر از پرسپولیس رفتی پس منت یا توجهی کن رفتی به سلامت تو چند ساله زحمت کشیدی ممنون شما هستیم هر جا رفتی موفق باشید ولی دروغ گفتن و با جملات بازی کردن برای گول زدن هواداران درست نیست بدان و آگاه باش پرسپولیس همیشه پرسپولیس هست واز بزرگش کم نمی‌شود ولی این بازیکنان که آمدن و رفتن به فراموشی می‌روند ولی استوره ها هیچ فقط از یاد نمی روند آنهای که عمر فوتبال خودشان در پرسپولیس بودند و یا اگر در ایران بودند فقط در پرسپولیس بودند


عبدالرحیم جعفرزاده

0

5

3 ماه پیش

لیموچی پرید....پول حرف اول را میزنه....لیموچی هم رفت سپاهان ...سقف فقط برای درویش است...


مهدی شعبانی

-1

2

3 ماه پیش

از لحاظ تاکتیکی و روحی نیاز داشتم که با دیدگاه ماندن در بهترین فرم فوتبالم، از پرسپولیس جدا شوم. گلواژه نگو بابا


عبدالرحیم جعفرزاده

0

5

3 ماه پیش

آقای بادامکی بهتره شما هم استفعا بدهی...همه ی بازیکنان رفتند تراکتور و سپاهان...اصلا مالکان پرسپولیس همگی استفعا بدهید....باید بریم جلو وزارت اعتراض کنیم....هوادار بیرانوند گفت منتظر باشید درویش می خواهد پرسپولیس را نابود کنه....بازیکن جدید که نگرفتیم هیچ بهترین ستاره ها را از دست دادیم ....حیا کنید...


عبدالرحیم جعفرزاده

0

4

3 ماه پیش

درویش همه بازیکنان دارند ميرند. لیمونجی هم به سپاهان پیوست..شما در حال نابودی پرسپولیس هستید...


جواد حتملو

-1

4

3 ماه پیش

لعنت بر پدر ومادر دروغگو .سه چهار ماه پیش یکی از روزنامه هانوشته بود ترابی واسماعیلی فر باتراکتور تمام کردند ماجرا ازختم مادر زنوزی شروع شده بود پس ای ترابی گاگول ونفهم خودتی به شعور هوادار نباید توهین کنی رفتی بدرک که رفتی.پرسپولیس به امثال تو تیازی ندارد .


یدالله کاویانی چراتی

0

3

3 ماه پیش

یادتان رفت بری کرنر بزنی پارسال چه بلایی به سرت ان


❤️❤️❤️ نوید ناصری ❤️❤️❤️

0

2

3 ماه پیش

آقای صادق زاده خیلی مَردی... دمت گرم


فرزاد محمدی

-1

1

3 ماه پیش

آره توی پیشانی هواداران چیزی نوشته یا اینکه جلو آئینه ایستادی


حمید موریوزاده

-1

3

3 ماه پیش

برو دیگه هیچ وقت جایی توی پرسپولیس نداری ؛پرسپولیس جای امثال امید عالیشاه هسته نه شما..


امیر سروری

-1

2

3 ماه پیش

بدبخت بیچاره تو بخاطر پول نرفتی؟ آخه تراکتور مگه تو آسیا حضور داره؟ امیدوارم توی تبریز فحش کش بشی


علی زمان

-1

3

3 ماه پیش

مردک لا اقل راست دروغ بگو!!!


جاوید دلاور

-1

2

3 ماه پیش

نه سیب ونه گلابی بی شرفی ترابی


منوچهر

-3

3

3 ماه پیش

باوجود یاسین سلمانی و اورونوف جایی واسه ترابی نیست خودش فهمید که امسال بازی بهش نمیرسه فرار کرد


منوچهر

-1

2

3 ماه پیش

خداروشکر که رفت واقعا بازیکنی بود برای بازیهای کوچک مرد بازیهای بزرگ وسخت نبود ما که قلبا خوشحالیم چون سبک بازی تیم خیلی بهتر میشه


ابوالفضل علی سهرابی

-1

0

3 ماه پیش

نبودی نمیرفتی


جاوید دلاور

-1

2

3 ماه پیش

نه سیب و نه گلابی ،بی شرفی ترابی ،مهدی ترابی الحق که خر خودتی و هفت پشت پدرت،احمق تو که ارواح بابات حلال و حرام حالیت بود برو یک تحقیق انجام بده ببین. این پولی که زنوزی مطلق به تو وامثال تو و دانیال شغال. می دهد از چه راهی بدست آورده بی شرف بی غیرت آیا. می دانی همین لحظه که تو زر مفت میزنی پنجاه میلیون هوادار سینه چاک عاشق پرسپولیس بزرگ را توی بی شرف بی غیرت عوضی


امیر سروری

-1

2

3 ماه پیش

سگ تو روحت آره ن که خیلی چمن صافی داره تبریز اونجا میخای از لحاظ تاکتیکی بترکونی!! چرت نگو خایمال


سامان 1362

-1

2

3 ماه پیش

از این به بعد قراره بنویسه هرچی زنوزی و دلاراش میگن . بیشرف گوش بل


سعدی صادقزاده

-2

22

3 ماه پیش

ساندیس بیشتر و خوشمزه تر باعث رفتن ساندیسی خائن شد جمع کنید بابا از کسی که در مهمترین روزهای این کشور به ملتش پشت و خیانت کرد چه توقعی دارید به خدا که فقط و فقط به خاطر پول بیشتر رفتی ولی امیدوارم اه هواداران پرسپولیس دامن هر سه نفر تون رو بگیره به بدترین شکل ممکن


غلامرضا نادرخانی

-1

16

3 ماه پیش

اره ارواح عمت برا پول نرفتی برا دلارهای زنوزی رفتی از اگر اینطوری که تو میگی پس یکی مثل امید عالیشاه بای زودتر می‌رفت


Amin

-1

16

3 ماه پیش

فوتبال تو هم دیگه تمام شد پول پرست


Amin

-1

14

3 ماه پیش

برو پول پرست صحبت از عشق ب پرسپولیس نکن ک مضحک و خند داره برووو عمو خواب ببینی برگردی ب عشقپولیس پوشیدن پیراهن مقدس و پر افتخار و با اصالت فوتبال ایران عشقپولیس کبیر لیاقت میخواد


اکبر فرید

-1

13

3 ماه پیش

تو گفتی مردم هم باور کردن..خودتی.....!


محمد صادق مداح فر

-2

12

3 ماه پیش

توهم جیره خوری بیشرف


محمدبابایی

-1

9

3 ماه پیش

جناب درویش حزباوی هم شله زرد زدتوگوشش ،محبی بازیکن آینده.دارمس هم برزدامروزبعدشماداری باچندتا بازیکن که یاسنشون زیاده یامصدومیت کهنه دارن خودتوسرکارمیذاری دیگه داره شورشو درمیاری توبدترین حالت ممکن قراردادی هوادارواگرنتونی.رامینومیلادمحمدی،عابدزاده یااخباری ،جیمی مک لارن،لیموچی و۲تادیگه بازیکن تاپ دیگه بگیری هوادارهادیگه ازت حمایت نمیکنن مگه ماچه گناهی کردیم خریدهای فوق العاده تیمهای دیگه روببینیموحسرت بخوریم هرچی مابازیکن خواستیم شماکاری کردی بره پشتشم نگاه نکنه یاازسپاهان یاتراکتورسردرمیارن بارقمهای عجیب آخرشم میگن سقف رعایت شده بخدادیگه خسته شدیم ازدستت یابجنب یابروگمشوکه آه ونفرین هوادارخانوادتونگیره


حامدمعینی

0

8

3 ماه پیش

تو این سالها تیم ها هر کاری میکردن که پرسپولیس قهرمان نشه که به لطف خدا هر سال قهرمان می‌شدیم اومدن تو اتاق فکرشون تصمیم گرفتن با گرفتن بازیکنای خوبمون میتونن قهرمانی رو از ما بگیرند و خودشون قهرمان بشن ولی کور خوندن ما پرسپولیسیم و شخصیت قهرمانی تو خودمونه انشالله امسال هم قهرمانیم. درسته ترابی رفته ولی یادمون نره ما سلمانی خدابنده‌لو وچند تا بازیکن خوب دیگه داریم. مالک کیسه کش تراکتور بیشتر از اینکه دلش برا ترتر بسوزه داره برا کیسه خوش خدمتی می‌کنه و بازیکنای پولکیه ما رو میبره


اصالت* پرسپولیس* دیار هخامنش

0

10

3 ماه پیش

هر بازیکنی که محبوب ۵۰ میلیون هوادار پرسپولیس باشه یک عمر خودش و خانوادش بیمه هستن.بدبختی این بازیکنایی که ده میلیارد پول بیشتر رو میبینن اینه که یک روزه بین هستن و ایندشون رو نمیبینن.هر کسی که پول بیشتر رو داره میبینه و حمایت هوادارای ارتش سرخ رو نمیبینه بره گم بشه. مطمئن باشین یکی دیگه میاد و جاشون رو پر میکنه از اونم بهتر .


زاهد چابهار

-1

10

3 ماه پیش

از ترابی لیموجی بهتر هست خدا را شکر رفت تراکتور


عبدالرحیم جعفرزاده
(در پاسخ زاهد چابهار)

-1

1

3 ماه پیش

رفت سپاهان


امیداربابی

-1

9

3 ماه پیش

ای خدامردم نون شب ندارن ایناملیاردی دارن میگیرن. خدایاهزاران هزاشکرت


وهاب زمانی

-1

10

3 ماه پیش

برو‌بابا تو کسی نیستی دوباره پیراهن پرسپولیس بپوشی نمک نشناس بیصفت


عبدالرحیم جعفرزاده

0

6

3 ماه پیش

فوری| شاه‌ماهی نقل و انتقالات به تور سپاهان افتاد/ حزباوی رسما زردپوش شد...درویش کجاست...دقیقا کجایی ...این چه مدیریتی است.


عبدالرحیم جعفرزاده

0

9

3 ماه پیش

دارند پرسپولیس را متلاشی می کنند..از اسمار شروع شد.حنانوف را بدون قرار داد جدید رها می کنند..این چه مدیریتی است..خجالت بکشید


عبدالرحیم جعفرزاده

0

6

3 ماه پیش

درویش خائن..همه بازیکنان یکی یکی رفتند تراکتور و سپاهان...خزیروای مدافع السد راحت سه ساله سپاهان ..شما خوابید ...این چه مدیریتی


msa

-1

7

3 ماه پیش

اقای ترابی اگه تراکتور رونالدو ومسی راهم بیاره ازرده چهارم بالاترنمیره


msa

-1

4

3 ماه پیش

فوق العاده بی وفا


پرسپولیس

0

7

3 ماه پیش

پرسپولیس یک بار می‌بخشد ولی خونه خاله نیست که هر وقت دلت خواست بری و بیای پرسپولیس جای امسال ترابی بیرانوند شجاع نیست لطفا بریت گرتون گم کنید دیگه هم سرو کلتون این طرفها پیدا نشه


امیداربابی

0

6

3 ماه پیش

خواهشن اینقدردروغ نزن بگوبخاطرپول بیشتررفتم.


جواد پرسپولیس قهرمان

-1

4

3 ماه پیش

بر جای که اب افتابه رفت بی غیرت


بینام

0

5

3 ماه پیش

برو گوش وال بی عرضه دروغگو برو به جهنم


حسن بهاری

-1

6

3 ماه پیش

مردک احمق وبیشعور مثل علی بیرو


مجتبی

-1

5

3 ماه پیش

اونوقت که برای پول رفتی خارج بازی کنی به نیم فصل نکشیده اومدی این دوستان وکارشناسان کجا بودن. آهان یادم نبود اون موقع تو اوج نبودی. باشه تو راست میگی خودتی. عیب از تو نیست عیب از نانی هست که میخوری


حسین قرمز

-1

5

3 ماه پیش

مارو حالو فرض کردی بااین دروغات؟همگیتون به خاطر پول میرین تیمهای دیگه ودوسال دیگه که پیرمیشین میگن به عشق پرسپولیس برگشتیم


مهران حمزه

-1

4

3 ماه پیش

اگه بخاطر پول نبود می‌رفتی یه تیم دیگه چرا سوراختو....خودتی


کسرا کیوانی

-1

5

3 ماه پیش

زر میزنه


کسرا کیوانی

-1

2

3 ماه پیش

جدی میفرمایید


مجیدمیثاقی

-1

3

3 ماه پیش

بهترین بازیکنان جهان بیان سوراختور.لیاقت قهرمانی نداره این طویله سوراخ


تیام صادقی اقدم

-1

3

3 ماه پیش

ن پس رفته تبریز شرکت چرم بزنه


پرسپولیس کبیر

-1

3

3 ماه پیش

مذهبی حکومت نوکرحکومت چاپلوس حکومت دروغگوی بزرگ هدفت پول بود من یکی بیش ازحددوستت داشتم ولی بارفتنت قلبم شکست نبایدبا۵۰میلیون هوادارپرسپولیس این کارو میکردی


کیسه

-1

3

3 ماه پیش

واسه پول نرفتی پس واسه چی رفتی ، دروغ کافیه یه بچه هم حالیشه واسه پول رفتید . سکوت میکردی بهتر بود تا دروغ بگی . اینو بدونید که دیگه کشی منتظر برگشتتون نیست . و بعدا هم نگو پیشکسوت پرسپولیسم


هادی مشفق

-1

3

3 ماه پیش

آره مشخص یه تار موی پرسپولیس رابه تو نمدیم پول پرست❤️❤️❤️❤️❤️❤️عشق ابدی


گلات تاریخی

-1

3

3 ماه پیش

بخاطر پول نبوده! بخاطر قهرمانیها وگلات تراکتور رفته


پرسپولیسی

-1

3

3 ماه پیش

واسه پول نرفته !!!؟ خخخخخخ


پرسپولیس

-1

3

3 ماه پیش

مزخرف نگو، اگر به خاطر پول نرفتی ، پس مشکل چه بود ، مرتکه .......


محمد

-1

5

3 ماه پیش

بروگم شوبااون گوش هات عمرفوتبالت تمام شدتمام شمافریب بیرانوندپول پرست راخوردیدولی توازادی می بینمت بایدحالت رابگیریم بیاازادی وببین هرچه داری ازسرپرسپولیس است والاتولیاقت همون باشگاه سایپابودپول پرست


شاهین پرسپولیسی

-4

2

3 ماه پیش

هوادارا به هوش باش الان باید بریم جلوی باشگاه تجمع کنیم ساکت نباشید درویش خائن پرسپولیس را نابود کرد


پرسپولیسی

0

6

3 ماه پیش

تو با درویش نتونستی کنار بیایی،احتمالا این دو سال رو تحمل کردی ،در ضمن دروغ نگو که بهت نمیاد


جعفر زارع

-1

5

3 ماه پیش

مردک دروغگوخودتو جددرابادت دروغگو هستید،تو به‌خاطر دلار خرغلت میزنی،هیکلت پولکیه دیگه هیچ وقت رنگ پرسپولیس رو نخواهی دید،فقط فکتو ببند،دیگه اسم پرسپولیس رو نیار نه تو ونه اون دییوس اسماعیلی خر،زمستون می‌ره روسیاهیش به ذغال می‌مونه


سیدابراهیم شجاعی

0

3

3 ماه پیش

برای اب هوای خوب به تبر یز رفت بر می گردد


Abbas

0

5

3 ماه پیش

اقای ترابی خواب دیدی خیره ، کسی که به پرسپولیس خیانت کنه ، موفق نمیشه شما یک دفعه دستجمعی با دانیال و بیرو تصمیم فوتبالی گرفتید سبک بازیتون عوض کنید نه برای پول همه باور کردند


Arad

0

5

3 ماه پیش

برای پول نرفتی نامرد حداقل مرد باش راستش رو بگو دیگه پس برای چی رفتی چقد شما دو رو نامردین آخه مذدم رو خر فرض کردید خر خودتون هستین


عبدالغفوربامری یار

0

3

3 ماه پیش

پس چرارفتی؟ اگه بخاطرپول بیشترنبوده پس چی بوده.؟ یعنی اینجازیادی خوبی زیردلت زده بودکه خواستی خودتومنفورکنی؟؟ کی ازاسم ورسم بدش میاد؟ شمااگرترابی شدی ازنام بزرگ پرسپولیس بوده.. چراوقتی توسایپابودی کسی نمیشناختت واینقدمحبوبیت نداشتی؟


حسنعلی نوروزی

-1

3

3 ماه پیش

به شعور مخاطب توهین میکنید وقتی میگی من واسه پول نرفتم تراکتور هوادارو چی فرض کردی هرچی فرض کردی خودتی درضمن پرسپولیس منتظرتوامثال تونمی مونه که میگی یک روز برمی‌گردم تو بیرو و دانیال برای همیشه از دفتر پرسپولیس پاک شدید چون نوع رفتنتون درست نبود شماره سه لوک دل هواداروشکستید امیدوارم خدا به دل شکسته میلیونها هوادار جوابتونو بده انشالله


msa

0

4

3 ماه پیش

اتفاقا فقط برای پول رفتی چرادروغ میگی صداقت داسته باش


علی موسوی

0

3

3 ماه پیش

از بچگی عاشق تراکتور سازی و اسطورت زنوزی بوده برای خودت کارت دعوت نفرست در را هم پشت سرت ببند


محسن

0

4

3 ماه پیش

بااین حرفها میخاد پل پشت سرشو خراب نکنه خیلی زرنگی


محمد

0

5

3 ماه پیش

خواهشا خفه پول پرست


علی ملکی

0

4

3 ماه پیش

خیلی بزرگتر از تورفتن البته با مردانگی تو کی هستی حالا می خوای کلاس بزاری برو به درک لیاقتت همینه بی شرف پولکی


امیر

0

4

3 ماه پیش

گمشو خودتی.


پرسپولیس

0

4

3 ماه پیش

پولکی


محسن ذولفقاری

0

5

3 ماه پیش

پول پرست به همراه منقاروند


علی ملکی

0

3

3 ماه پیش

رفتی به درک خیلی هابزرگتراز توخیلی خیلی بزرگتر


کرامت رضایی

0

4

3 ماه پیش

ترابی چرت نگوبرای پول رفتی چرابقیه بزیکنهانرفتن تووبیروواسماعیلی رفتین کم دروغ بگویید


حمیدرضا غفاری

0

2

3 ماه پیش

باشه تو خوبی


آرش محمدی

0

3

3 ماه پیش

دستت درد نکنه زحمت کشیدی برامون ولی خودتی و اون درویش...این هم برنامه ریزی شده بود خدا اون عاشقان واقع ای رو کم نکنه....همه میدونن برا پول فقط رفتی پول تورا جایی برد که اون همه فوش خوردی این فیلم ها دیگه بچه‌ها هم باور ندارن


محمود زارع میدان میری

0

4

3 ماه پیش

با عرض پوزش از همه هوادارای پرسپولیس ،مارو چی فرض کردی شماها فقط و فقط برای پول رفتید ،به سلامت


خان پرسپولیسی

0

5

3 ماه پیش

کلأ تو حالت خوش نیست ،،،مردک با اون پاهای مثه لک لک ت،، گه،، میخوری دوباره برگردی پرسپولیس مگه پرسپولیس خانه خالته روباه مکار 🚩🚩🚩🚩🚩


حسن شاهین

0

5

3 ماه پیش

اونجا ک رفتی دیگه جام نمیبینی


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

6

3 ماه پیش

فقط لطفاً هیچوقت نیا پرسپولیس.... چون ما یاسین و اورونوف و لیموچی و خدابنده.و کاپیتان امید ‌ و وحید داریم.....نیازی هم به آدمهای مثل شما نیستیم....


جوادافراز

0

3

3 ماه پیش

برو گمشو برای من داره الکی حرف میزنه مکر بزرگانی نبودن که در این تیم جاودانه شدن مکر اونا چکار کردن من به یک تجربه جدید نیاز داشتم تو به پول بیشتر نیاز داشتی پدر این پول بسوزه درود بر شرف کسانی که به خاطر هوادار به خاطر پیشنهادهای نجومی ولی موندن خدا انشاالله همیشه وجودشان رو سلامت نکه داره امین


غلامپور

-3

2

3 ماه پیش

از اپلیکیشین پرسپولبس خواهشمندم ب صورت خیلی حرفه ای با نقل و انتقالات برخورد کنند‌.تیم ما ارث هیجکس نبوده و نیست.هر کی اومد خوش اومد هر کی هم رفت دستش درد نکنه خدانگهدارش.حرفه ای فکر کنیم ن تعصبی


اسماعیل علیزاد

0

2

3 ماه پیش

علیزاده هستم پشکسوت فوتبال از نظر من تربی بازیکن خلقی نبود چیزی درچندنداشت هرچی داشت از پرسپولیس بود این بازیکنان ارزش زیادی برای هواداران ندارند ایشان از سال گد


کیسه

0

2

3 ماه پیش

چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی . اقای ترابی دروغ میگی ، و استدلالت ابکی و خیلی بچه گانه هست . کاملا واضحه که بخاطر پول رفتید و چون فشار پیشکسوتان و هواداران رو دیدین ، دارید توجیه میکنید رفتن تون رو . اینو بدونید که همه چی پول نیست . پشیمون میشید که دیره


حجت تیموری

0

2

3 ماه پیش

اگه برای پول نرفتی پس برای جه تیمی مثل پرسپولیس را ول کردی رفتی هر بازیکنی ارزوش اینه بیاد پرسپولیس مثل من ارزویم دیدن بازیکنان پرسپولیس ازنزدیکه


امیر پرسپولیسی

-2

2

3 ماه پیش

سلام دوستان عزیز اینو قبول دارم شاید کل حرف های ترابی از صمیم قلب نباشه ولی حداقلش اینه که با یک رفتار تقریبا حرفه ای جدا شد و به تراکتور رفت در سکوت محض رفت و الان هم مثل خیلی ها تقصیر رو گردن کس دیگه ای ننداخت وگرنه دقت کنید تقریبا ۹۹ درصد بازیکنانی که در این سال ها از پرسپولیس جدا شدن همه تقصر ها رو گردن دیگران از جمله مدیریت باشگاه انداختن حتی بعضی ها انقد وقیح هستن که تقصیر رو گردن هواداران و پیشکسوتان انداختن نمونه آخرش هم دانیال اسماعیلی فر که از نظر اون مقصر هواداران هست چون اون رو دوست نداشتن و از اون بدتر هم بیرانوند که با نهایت وقاحت و نمک نشناسی مقصر جدایی خودش رو مدیریت باشگاه ، پیشکسوتان و هواداران میدونه حالا در کنار این ها خدایی باید به ترابی احترام گذاشت بازم تاکید می‌کنم این حرف های ترابی بیشتر بخاطر اینه که راه برگشتی واسه خودش گزاشته باشه ولی به هرحال ترابی بازیکن آزاد بود رفت میشه با این کنار اومد البته آقای ترابی هم اینو بدونه الان میگه بر میگردم نه بخاطر رفتنش بلکه بنا به همون مسائل فنی که ترابی خودش ازش حرف میزنه دیگه راه برگشتی وجود نداره چرا که سن ترابی بالا رفته و تا یک یا دو فصل دیگه سنش بالاتر هم میره و از طرفی قطعا عملکرد ضعیف خواهد داشت و اون موقع است که تراکتور و سپاهان هم نمیخوانش و این آقا اون موقع میخواد برگرده که قطعا اون موقع پرسپولیس در به روی ترابی باز نمیکنه چون یک بار این آقا با شرایط فنی خوب رفت و افتضاح از قاطی عرب ها برگشت لی دیگه گذشت اون زمان اینم بگم دروش تو این چند فصل عالی بوده الا فقط اگه بتون یک قرارداد حداقل ۳ ساله بدون بند فسخ با اوستون اورونوف ، محمد عمر ، مهدی لیموچی و یاسین سلمانی ببنده به بهترین مديرعامل یک دهه اخیر در فوتبال ایران میشه


طوفان

-3

1

3 ماه پیش

هر کس واسه ترابی بی احترامی کنه واسه هواداران پرسپولیس بی بی احترامی کرده همه ما می‌دونیم ترابی یک پرسپولیسی اصیل هست لطفا احترام نگه دارید


شاهین پرسپولیسی

-1

3

3 ماه پیش

میشه بفرمایید برای چی رفتی سوراختور اگه برای پول نیست پس برای چی رفتی گمشو دروغگو برای همیشه بسلامت اینجا کسی منتظرت نیست پولکی نجس 💩


آقا ارغوان خلفی

0

3

3 ماه پیش

برو گم شو بدبخت پولکی .این حرفها همه کشک وپشم وتعارفه .کسی که این همه هوادارراباپول عوض کرد به حالش معلومه .شما وبیرو واسماعبلی راپرسپولیس نامدار کرد.حالاباهماهنگی از پرسپولیس به بدترین شکل ممکن رفتید برای شما متاسفم ونیازی نیست درزمان پیری به پرسپولیس برگردید .انشاءالله سلامت وموفق باشید ودستتان دردنکنه که درپرسپولیس زحمت کشیدین ج


حسین سانبلی

-2

0

3 ماه پیش

داش مهدی رفتی دست حق همراهت ممنون بخاطر زحمات این سالها برای پرسپولیس اما لطفاً نمک بر زخم این مردم نپاش اگر خودت جز خانواده پرسپولیس میدانید حداقل راضی به ناراحتی بیشترشان نشو لطفاً


پرسپولیس

0

3

3 ماه پیش

فقط برای پول رفت و اینها را میگه که از چشم هوادار نیفته بعدش هیچ پیشکسوت پرسپولیسی نمیگه تیم رها کن برو جای دیگه حتما این کازشناس مال رقیب هسد


عبدالرحیم جعفرزاده

0

2

3 ماه پیش

واقعا برات متاسفم...حداقل روراست باش..تو چرا دروغ...تو که خیلی ادعا داشتی..چمدان دلار یا آپارتمان..پرسپولیس شده سکوی شما.......


م ش

0

2

3 ماه پیش

دروغگو انگار میگی دماغ ندارم بدبخت حقته بیشتر بگیری ولی دروغ نگو کسی قبول نمیکنه نه مربی این طرف مربی داشت نه اون طرف بگی تاکتیک این مربی به تاکتیک من نمیخوره عشقم دروغ نگو


طوفان

-2

2

3 ماه پیش

درود به شرفت آقای ترابی تنهایی يه تیم بودی برای ما هواداران بی‌نظیر به‌ امید دیدار دوباره یا علی مدد


محمود تاجدینی

-2

2

3 ماه پیش

موفق باشی پسر وامیدوارم بهترین انتخاب را کرده باشی به امید دیدار دوباره در پرسپولیس آن زمان که در اوج باشی وکارامد نه اینکه خدای نکرده به کار تیم نیایی وهوادار از دست تو ناراحت امیدوارم مثله سروش که رفت برای تیم جدیدش کارایی داشت ودوباره در اوج به خانه اش برگشت باشی هوادار تمام زحمات و گل های حساس ات رو فراموش نمیکنه ودر اینجا از برخی کاربران که چشم سفیدی می کنند و ناسپاس انتقاد میکنم وخواهش میکنم حرمت و حدود بین هوادار وهر بازیکنی که در پرسپولیس زحمت کشیده را حفظ کنند این مکتب بزرگ واقعی پرسپولیس اهانت وناسزا به بازیکن خودی ی جور گل بخودی ودور از فرهنگ وادب هوادار پرسپولیسه واین حرفا و رفتارها فقط لیاقت هوادار تیم های رغیب که خودتون میدونید به چی دارم اشاره میکنم


پرسپولیسی

0

2

3 ماه پیش

اگر برای پول نرفتی باید به تیم بزرگتر از پرسپولیس کبیر میرفتی البته که در ایران چنین تیمی نیست ونخواهد بود چون همه زیر ما هستن


محمد جمعه زاده

0

2

3 ماه پیش

زر نزن دیکه جای برات نیست اینجوری به شعور هواداران توهین نکن مرد باش بگو پول بیشتری دادن رفتم بگو نیاز بیشتری داشتم برا زندگیم بگو دوران فوتبال زود تمام میشه برا آینده خانواده خودم رفتم اینجوری شاید هواداران کمترناراحت بشن درکل دبگه خواب پرسپولیس رو ببینی بخواهی برگردی همه تجمع میکنیم درباشگاه خونه خاله نیست


ع حسین زاده

-1

3

3 ماه پیش

خفه شو کثافت بی غیرت، گور بابای دروغگو که برای پول بیشتر نرفتی، با این حرف ها داری به شعور هواداران توهین میکنی، آرزوی قهرمانی با تراکتور رو به گور خواهی برد، بر پدر و مادر آدم دروغگو لعنت.


محمد جمعه زاده

0

2

3 ماه پیش

پرسپولیس کبیر خونه خاله نیست هروقت دوست داری برگردی هواداران دیگه نمیذارن برگردی هواداری که تو ببخشه هوادار نیست


امیر مهرنژاد

0

1

3 ماه پیش

احتمال میده مثل دفعه قبل که کات کرد و رفت بازهم افول کنه میخواد دوباره پرسپولیسو رزرو کنه وگرنه آدم بالای سی ساله که خنده داره که بدنبال تجربه جدید تیم عوض کنه من به عنوان کسی که ۵۵ سال هوادار پرسپولیسم تیم رو نیازمند این نوع افراد نمیدانم ، مگه پرسپولیس مدرسه پیرمردهاس .


محمدبابایی

0

2

3 ماه پیش

به امیدخدااستارت جوانگرایی میخوره درمرحله اولم همین لیموچی که دیگه شماراه برگشتی نداشته باشی چندتاباتجربه هم که بخوادپیش جوونهاهمین هایی هستن که به پول درشت تراکتوروبقیه تیمهانه گفتن


قرمزته

0

3

3 ماه پیش

تراکتور رونالدو را که هم بیاره پوخی نمیشه


قرمزته

0

4

3 ماه پیش

اینم مثل بقیه مذهبیان دروغگو وچابلوس مردم شاخ ندارن دروغگوی بزرگ اش مال فقط گم شو


❤️❤️❤️ نوید ناصری ❤️❤️❤️

0

1

3 ماه پیش

اینو باش چقدر خودشو تحویل میگیره😂😂😂😂من تا یادم باشه هوادارای ارتش سرخ دو سه هفته ست بهت بد و بیراه میگن (که حق دارن)... آقای وحید امیری یا سروش رفیعی چند سال پیش که میخواستن از تیم جدا بشن خیلی با شخصیت و مثل آدم اومدن گفتن بخاطر اوضاع مالی میخوان برن از تیم و با قدرت برمیگردن و همینطورم شد.... ولی تو انقدر مرد نیستی بگی بخاطر پول رفتی تراکتور... یعنی تو تراکتور کمتر از پرسپولیس میگیری🤔🤔🤔 نمیدونم فقط امیدوارم بری دیگه برنگردی و همانطور که به هواداری تراکتور قول دادی با تیمت از آخر جدول اول بشید.... زنده باد پرسپولیس❤️❤️❤️❤️✌️✌️


محمدطالبی

0

3

3 ماه پیش

دیگه توو امثال تو اشغال جای در باشگاه بزرگ پرسیولیس ندارید برو گمشو حرف مفت نزن


مسعود

-1

3

3 ماه پیش

برو گم شو پول پرست


❤️❤️❤️ نوید ناصری ❤️❤️❤️

0

3

3 ماه پیش

هوادارای محترم این مدت بی دلیل در مورد این پسر حکومت فکر بد کردیم... راست میگه دیگه خودش واقعیت رو گفت.... میگه بخاطر شرایط تاکتیکی و روحی رفته البته «تاکتیکی و روحی» نوشته میشه و « پولی و مالی» خونده میشه... غلط املاییِ چیزی نیست... من به نوبه ی خودم از رفتنت خیلی خوشحال شدم چون دیگه لازم نیست بترسیم که نکنه بعده گل زدن بازم زیر پیراهن مقدس پرسپولیس یه حرف مفت جدیدی باشه و آبرومون بره....


مجید گودرزی

-7

42

3 ماه پیش

واقعا یک دروغگو بزرگ هستی آقای مذهبی


حجت

-4

40

3 ماه پیش

اقای ترابی خودتی در تیم تبریز به جای نمیرسی تراکتور تبریز مثل استیل اذین میره لیگ یک ومنحل میشه


محمد

-4

38

3 ماه پیش

برو دگ لیموچی امد

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

چادرملو

شنبه, 14 مهر
ساعت 17:00

ورزشگاه : تختی

داور : احمد محمدی

نظرسنجی

پرسپولیس برابر السد به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 8 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 26 مهر

چادرملو 1 - 0 خیبر خرم‌آباد 18:00
شمس آذر 1 - 1 هوادار 18:00
استقلال خوزستان 3 - 2 مس رفسنجان 18:30

تعویق

گل گهر - تراکتور تعویق
سپاهان - نساجی 18:00
استقلال - ذوب آهن 18:30

یکشنبه, 29 مهر

آلومینیوم - فولاد 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر - پرسپولیس 19:30
العین امارات - الهلال 19:30
الشرطه عراق - پاختاکور 19:30
الریان قطر - الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال - النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر - الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 گل گهر 6 2 9
8 آلومینیوم 7 1 9
9 استقلال خوزستان 8 -2 9
10 استقلال 6 0 8
11 ذوب آهن 7 -4 7
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 2 7 6
2 الاهلی عربستان 2 3 6
3 السد قطر 2 2 4
4 استقلال 2 1 3
5 الغرافه قطر 2 -1 3
6 الوصل امارات 2 -1 3
7 النصر عربستان 1 0 1
8 پرسپولیس 2 -1 1
9 پاختاکور 2 -1 1
10 العین امارات 2 -2 1
11 الشرطه عراق 2 -5 1
12 الریان قطر 1 -2 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال