ارتش سرخ دات کام

اخبار

ترافیک در دفاع میانی، کمبود در 5 پس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 6 اظهار نظر

-

2 سال پیش

ترافیک در دفاع میانی، کمبود در 5 پست حساس!

ارتش سرخ دات کام :
ترافیک در دفاع میانی، کمبود در 5 پست حساس!
در حال حاضر پرسولیس با در نظر گرفتن بازیکنانی که قرارداد دارند و نفرات جدیدی که حضورشان قطعی شده 21 بازیکن دارد اما در 5 پست حساس مدافع چپ، مدافع راست، هافبک کناری، هافبک مرکزی و مهاجم بازیکنان حاضر در لیست رقیب مهمی ندارند و در هر یک از این پست‌ها نیاز به جذب یک بازیکن دیگر احساس می‌شود.

با جذب بیرانوند و ماندن احمد گوهری، پرسپولیس دو دروازه‌بان دارد و مثل دو فصل گذشته امیرمحمد یوسفی گلر سوم خواهد بود مگر اینکه او دیگر نخواهد به این وضعیت ادامه دهد و یک گلر جوان دیگر جایگزینش شود. در پست مدافع میانی اگر جذب ولسیانی را تمام شده بدانیم بدون در نظر گرفتن سیدجلال حسینی که احتمالاً به کادر فنی اضافه می‌شود یا علیرضا ابراهیمی که قراردادش به پایان رسیده و جدا خواهد شد در حال حاضر پرسپولیس 5 مدافع میانی دارد؛ فرشاد فرجی، وحدت حنانوف و علی نعمتی از فصل قبل و مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی ولسیانی خریدهای جدید.

در دفاع چپ شرایط نامساعد است. گفته می‌شود یحیی حاضر به تمدید قرارداد علی شجاعی و سعید آقایی نیست و اگر اینگونه باشد وحید امیری و محمدمهدی احمدی گزینه‌های بازی در دفاع چپ خواهند بود. از فصل قبل رضا جودکی یکی از بازیکنان جوان هم در این پست حضور دارد که هنوز مشخص نیست یحیی او را نگه می‌دارد یا نه.

در دفاع راست فعلاً دانیال اسماعیلی‌فر گزینه نخست است و تکلیف رامین رضاییان مشخص نیست ضمن اینکه سیامک نعمتی هم قابلیت بازی در این پست را دارد. منوچهر صفروف هم قرارداد دارد اما گفته می‌شود باشگاه او را نمی‌خواهد.

در مرکز خط میانی پرسپولیس فعلاً میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا و سروش رفیعی را دارد و باید وضعیت محمد شریفی و رضا اسدی را روشن کند.

در کناره‌های خط میانی با مهدی ترابی ستاره ملی‌پوش تیم تمدید شده و امید عالیشاه کاپیتان دوم تیم پرسپولیس اما از بین آن همه هافبک کناری گزینه مهم دیگری در لیست در دسترس پرسپولیس دیده نمی‌شود. وضعیت پهلوان، شجاعی و سیامک نعمتی نامشخص است و تنها محمد عمری از جوان‌های فصل قبل می‌تواند با پرسپولیس ادامه دهد.

در خط حمله هم حامد پاکدل و مهدی عبدی با پرسپولیس قرارداد دارند ضمن اینکه شیرزود تمیروف هم مهاجم دیگری است که از قراردادش با پرسپولیس یک فصل دیگر باقی مانده اما گفته می‌شود شاید یحیی او را نخواهد.

پرسپولیس در حال حاضر 21 بازیکن تحت قرارداد دارد؛ علیرضا بیرانوند، احمد گوهری، امیرمحمد یوسفی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مرتضی پورعلی گنجی، وحدت هنانوف، محمدمهدی احمدی، وحید امیری، رضا جودکی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، محمد عمری، حامد پاکدل، مهدی عبدی، منوچهر صفروف و شیرزود تمیروف. در حال حاضر پرسپولیس در پست دفاع چپ، دفاع راست، هافبک میانی، مهاجم و هافبک کناری حداقل نیاز به جذب یک بازیکن مهم دیگر دارد. در کناره‌های خط دفاع حداقل باید دو بازیکن شاخص حضور داشته باشند که با هم رقابت کنند. در خط میانی نیاز به جذب یک هافبک وسط دیگر حس می‌شود و بعد از اینکه یحیی، محمد خدابنده‌لو را از دست داد اگر نتواند بازیکن جدید دیگری بگیرد یکی از بین رضا اسدی و محمد شریفی باید حفظ شوند.

در پست دفاع راست مشخص نیست رقیب اسماعیلی‌فر چه کسی خواهد بود و اگر باشگاه و گل‌محمدی، رضاییان را نخواهند حداقل سیامک نعمتی باید حفظ شود تا در این پست هم بکاپ مناسبی وجود داشته باشد.

در پست دفاع چپ وضعیت کاملاً نامشخص است. مشخص نیست وحد امیری کی آماده خواهد شد اما یحیی روی علی نعمتی و محمدمهدی احمدی هم حساب باز کرده و شاید قید شجاعی و آقایی را کلاً بزند. در کنار‌های خط میانی هم کمبود بازیکن دیده می‌شود و اگر پهلوان جدا شود حتماً باید بازیکنی مثل سعید صادقی یا در قواره او جذب کنند. در خط حمله هم پرسپولیس دنبال یک مهاجم خارجی است و اگر قرارداد آل‌کثیر تمدید نشود یا قرارداد تمیروف فسخ شود سه مهاجم نوک در تیم حضور خواهند داشت و در شرایط ایده‌آل نیاز به جذب یک مهاجم نوک دیگر احساس می‌شود. به صورت خلاصه اینکه پرسپولیس حالا در پست مدافع میانی‌اش ترافیک شدیدی ایجاد کرده اما در 5 پست مهم و حساس نگرانی‌ها و کمبودهایی دارد که با جذب یا حفظ دو سه بازیکن دیگر و البته جابه‌جایی‌هایی که می‌تواند داشته باشد (با حضور بازیکنان چند پسته) این کمبودها را برطرف کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/149791
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
Tavana

0

2

2 سال پیش

این نوشته هیچ ارزش افزوده نداشت.


قرمز مقدس

0

3

2 سال پیش

مشکل فصل قبل نبود بازیکن با کیفیت و یا کادر فنی نبود مشکل روحی و انگیزشی بود حداقل تا قبل از مصدومیت ال کثیر کمبود بازیکن نداشتیم تیم فصل قبل نباید زیاد تغییر کنه تیم فقط به یه روانشناس فوتبالی برای سرمربی و بازیکنا نیاز داره عبدی گل محمدی لک... از نظر روحی کاملا خالی ولی تحت فشار بودن
دلیل ادامه دار بودن موفقیت برانکو علم روانشناسی پرفسور بود برانکو بیشتر ازینکه مربی درجه یک فنی باشه یه روانشناس عالی بود تا حدودی هم کیروش، بخاطر احساسی بودن آسیایی ها و از دویست درصد توان بازیکنا استفاده میکردن
تیم فصل قبل فقط به یه مهاجم جایگزین بجای مغانلو و الکثیر نیاز داشت به علاوه تقویت دفاع چپ که متاسفانه سعید آقایی و شجاعی و پهلوان را هم از دست دادیم اکثر گلای مسخره هم از جناحین خوردیم مخصوصا دفاع چپ مثل بازی نفت ...


حمید پرسپولیسی

0

5

2 سال پیش

بشار و زاهدی رو برگردونین یه مهاجم چهارچوب شناس خوب هم بگیرین و چند تا جوون آینده دار هم بگیرین و بجای دوختن بازیکن های جوان و آینده دار رو نیمکت بهشون بازی بدین ، شجاعی هم اگه عحیی بی دانش بهش بازی بده بازیکن خیلی خوبیه ، باید از جودکی و عمری هم بازی بگیره ، اون چند تا جوونی هم که اومده بودن باشگاه جذب کنین و با همشون بلند مدت ببندین تا فردا که زیر سایه پرسپولیس کبیر معروف شدن ول نکنن برن


علیرضا حسین پور

0

4

2 سال پیش

پرسپولیس سرور الاستقلال


حسین هدایتی

0

4

2 سال پیش

احسنت به این مطلب متاسفانه طرفدارها دلخوش به سه خرید اول نقل و انتقالات هستند اما واقعیت اینه که ما توی دفاع چپ و وینگر راست و مهاجم بازیکن نداریم این تیم بالانس نیست و امیدی به قهرمانیش هم نیست حداقل برانکو بود یه چیز یحیی یه پست بازیکن نداشته باشه وسط فصل میگه اونو نداشتم باختم ولی از طرفی هم قطعا ترمز پرسپولیس توسط سجادی کشیده شد کاش درویش انقدر محافظه کار نبود کاش ،الان پول هست و دیگه بهونه پول رو نمیشه اورد ولی دستور رسید که بازیکن نگیرید تا جو استقلال ملتهب نشه


بابک اعتمادیان

0

2

2 سال پیش

ایشااله با سیصد میلیارد بورس همه چی حله😀😀😀😀😀

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال