ارتش سرخ دات کام

اخبار

ترافیک وحشتناک در خاکریز آخر ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 12 اظهار نظر

-

9 ماه پیش

ترافیک وحشتناک در خاکریز آخر

ارتش سرخ دات کام :
ترافیک وحشتناک در خاکریز آخر
پرسپولیس در فصل جاری با ترافیک وحشتناکی روبه‌روست. حضور قریب به 7 بازیکن آماده و مدعی برای پست‌های مختلف در این خط سبب شده تا خاکریز دفاعی جزو مصایب شیرین گل‌محمدی برای ارنج کردن تیمش باشد. سیاهه زیر عملکرد مدافعان پرسپولیس را در فصلی که گذشت بررسی می‌کند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان
کنعانی 2 سال پیش از پرسپولیس جدا شد و برای ادامه دوران فوتبالش به لیگ ستارگان قطر و تیم الاهلی رفت. پس از سپری کردن 2 فصل ناکامی همراه با شجاع خلیل‌زاده دیگر زوج ایرانی خط دفاع این تیم قطری به فوتبال ایران بازگشتند. شجاع به تراکتور رفت و کنعانی هم تصمیم گرفت به پرسپولیس باز‌گردد و بار دیگر به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شود. آنچه باعث شده احیا شود.

تیم قبلی
همان‌طور که پیش‌تر گفته شد محمدحسین کنعانی‌زادگان فصل گذشته پیراهن الاهلی قطر را بر تن کرد و عملکردی ناامید‌کننده در ترکیب این تیم به نمایش گذاشت. به گونه‌ای که در مجموع 41 بار با پیراهن تیم قطری به میدان رفت و در این مدت 7 گل برای تیمش به ثمر رساند. البته باید گفت علت تمدید نشدن قرارداد او با الاهلی دوحه اشتباهات مهلک و بسیار زیادی بود که در زمین به نمایش می‌گذاشت. او طی دو فصلی که در این تیم عضویت داشت به هیچ جامی نرسید.

عملکرد فصل گذشته
کنعانی‌زادگان در رقابت‌های فصل گذشته لیگ ستارگان قطر برای الاهلی دوحه 22 بار به میدان رفت، 6 گل زد و 2 کارت زرد و یک کارت قرمز هم از داوران گرفت. آماری که البته با توجه به پست کنعانی‌زادگان طبیعی است. عملکرد کنعانی‌در فصل گذشته سرمربی تیم قطری را برای تمدید قرارداد او قانع نکرد و او پس از دو فصل دوری از فوتبال ایران و پرسپولیس تابستان امسال به جمع شاگردان یحیی گل‌محدی اضافه شد.

گئورگی گولسیانی
گولسیانی مدافع خوش‌تکنیک گرجستانی پس از چند فصل حضور در فوتبال ایران و تیم‌های اصفهانی تابستان گذشته به پرسپولیس آمد. او در اولین فصل حضورش عملکرد فوق‌العاده‌ای در ترکیب سرخ‌ها به نمایش گذاشت و توانست جایش را در ترکیب تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی پیدا کند.

تیم قبلی
او تابستان 2019 پس از ارائه یک نمایش فوق‌العاده از نساجی به سپاهان پیوست. گئورگی گولسیانی در مدت 3 فصلی که در نقش جهان حضور داشت، برای طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود 64 بار به میدان رفت و 9 گل به ثمر رساند. تأثیر گئورگی در ترمیم خط دفاع سپاهانی‌ها فوق‌العاده بود. از سوی دیگر او در بسیاری از موارد با وجود اینکه گلزنی نمی‌کرد، اما عملکرد فوق‌العاده‌ای در فاز تهاجمی این تیم داشت.

عملکرد فصل گذشته
مدافع خوش‌تکنیک گرجستانی فصل گذشته اولین حضورش را در ترکیب پرسپولیس تجربه کرد. حضوری که برای او به رؤیایی‌ترین شکل ممکن پیش رفت. یحیی گل‌محمدی فصل گذشته 29 بار نام گولسیانی را در ترکیب اصلی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران قرار داد. آماری که می‌توان گفت او در 90 درصد بازی‌های پرسپولیس طی فصل گذشته به میدان رفته. در این مدت گولسیانی 6 بار هم برای سرخپوشان پایتخت ‌گلزنی کرده و پس از 6 سال به تیم ملی دعوت شد و شانس تمرین کنار کوارتسخلیلارا به دست آورد. به عبارت دیگر می‌توان گفت پرسپولیس کاری کرد که آرزوی دیرینه ستاره گرجستانی پس از سال‌ها محقق شود.

مرتضی پورعلی‌گنجی
مدافع خوش‌تکنیک فوتبال ایران که بیشتر دوران فوتبالش را در لیگ‌های خارجی نظیر چین و قطر گذرانده، در تابستان 1401 تصمیم گرفت با توجه به در پیش بودن جام جهانی 2022 قطر پس از سال‌ها به لیگ برتر فوتبال کشورمان بازگردد.

تیم قبلی
پورعلی‌گنجی در تابستان سال 2020 میلادی تیم العربی قطر را ترک کرد و با عقد قراردادی راهی لیگ فوتبال چین و باشگاه شنزن شد. گنج فوتبال ایران به علت مصدومیتی که از ناحیه رباط صلیبی پیدا کرد، بسیاری از بازی‌های این تیم چینی را از دست داد. او با وجود این برای شنزن در فاصله سال‌های 2020 تا 2022 در مجموع 13 بار به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند. این آمار به هیچ عنوان پورعلی‌گنجی را در فهرست مسافران پرواز تهران به دوحه قرار نمی‌داد، به همین خاطر تصمیم گرفت پس از 8 سال دوری از فوتبال باشگاهی ایران به لیگ کشورمان بازگردد.

عملکرد فصل گذشته
گنجی به خاطر جام‌جهانی به پرسپولیس آمد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد مرتضی پورعلی‌گنجی خیلی زود تبدیل به یکی از مهره‌های اصلی خط دفاع تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی در فصل گذشته شد. اگرچه او به علت مصدومیتی که در هفته‌های پایانی سال 1401 برایش رخ داد، بازی‌های نسبتاً قابل توجهی را از دست داد. با این حال او فصل گذشته برای یحیی گل‌محمدی 25 بار به میدان رفت و تنها 2 کارت زرد گرفت. او با وجود اینکه هیچ گلی در طول 25 مسابقه به ثمر نرساند اما یکی از بازیکنانی بود که حضورش در زمین بازی خیال گل‌محمدی و تیم فنی سرخپوشان را از لحاظ کمربند دفاعی تیم‌شان راحت می‌کرد.

فرشاد فرجی
فرشاد فرجی یکی از بازیکنانی بود که در تیم فوتبال شهر خودرو زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار می‌کرد و یحیی نیز پس از عقد قرارداد با سرخپوشان فرجی را با خودش به تهران و پرسپولیس آورد. فرجی هم یکی از بازیکنانی بود که در فصول گذشته نقش بسزایی در موفقیت‌های خط دفاعی ارتش سرخ آسیا داشت و برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفت.

تیم قبلی
فرجی پس از پیوستن یحیی به تیم فوتبال شهرخودرو در تابستان سال 98 از نساجی به این تیم پیوست. فرجی در طول مدت حضورش در تیم شهرخودرو برای این تیم 42 بار به میدان رفت و 2 گل هم به ثمر رساند. عملکرد فوق‌العاده او در این تیم باعث شد گل‌محمدی فرجی را با خودش به تهران بیاورد. آنچه باعث شد فرجی تبدیل به یکی از مدافعان ثابت پرسپولیس شود.


عملکرد فصل گذشته
فرشاد فرجی در فصل گذشته با وجود رقبای مهمی مانند گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی برای سرخپوشان تهرانی در لیگ برتر فوتبال ایران 23 بار به میدان رفت. او در این تعداد مسابقه یک بار دروازه رقبای تیمش را باز کرد و 3 بار هم کارت زرد از داوران دریافت کرد. فرجی در کل مدافع کم حاشیه‌ای است اما در تابستان امسال شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش از جمع سرخپوشان شنیده می‌شد، خبری که خودش با انتشار یک استوری در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام آن را تکذیب کرد و اعلام نمود هنوز یک فصل با پرسپولیس قرارداد دارد.

دانیال اسماعیلی‌فر
مدافع خوش‌تکینکی که چند فصل صحبت حضورش در پرسپولیس بود، بالاخره پس از چند بار تلاش ناکام فصل گذشته از سپاهان راهی پایتخت و پرسپولیس شد. مدافعی که اگرچه برای سرخپوشان گل‌های زیادی نساخت و به ثمر نرساند اما در لحظات و مواقع حساس عملکرد فوق‌العاده‌ای از خودش به نمایش گذاشت.

تیم قبلی
دانیال اسماعیلی‌فر تابستان سال 2020 از ذوب‌آهن به سپاهان آمد. او 2 فصل در سپاهان حضور داشت و در این مدت با محرم نوید‌کیا کار کرد. جالب اینکه دانیال در این مدت برای طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود 60 بار به میدان رفت و در مجموع 9 بار هم دروازه حریفان سپاهان را باز کرد.

عملکرد فصل گذشته
اسماعیلی‌فر فصل گذشته اولین حضورش را با پیراهن پرسپولیس تجربه کرد. گل‌محمدی به مدافع تازه‌واردش در فصل گذشته 30 بار فرصت حضور در ترکیب این تیم را داد . او هم2 بار دروازه حریفان را باز کرد و عملکرد فوق‌العاده‌ای از خودش در خط دفاعی ارتش سرخ به نمایش گذاشت. آنچه که باعث تعریف و تمجید بسیاری از کارشناسان فوتبال ایران شد. دانیال هم به مانند بسیاری از نفرات حاشیه زیادی را برای تیمش درست نکرده است. یک بار دروازه رقبای تیمش را باز کرد و 3 بار هم کارت زرد از داوران دریافت کرد. فرجی در کل مدافع کم حاشیه‌ای است اما در تابستان شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش از جمع سرخپوشان شنیده می‌شد، خبری که خودش با انتشار یک استوری در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام آن را تکذیب کرد و اعلام نمود هنوز یک فصل با پرسپولیس قرارداد دارد.

علی نعمتی
علی نعمتی مثل فرشاد فرجی جزو بازیکنانی بود که با یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس آمد. او نقش بسزایی در موفقیت‌های چند فصل اخیر تیمش ایفا کرده زیرا علاوه بر عملکرد مطلوبی که در خط دفاعی از خودش به نمایش می‌گذارد، گل‌های حساسی هم برای تیمش وارد دروازه رقبا کرده. به طور مثال گلی که پرسپولیس در هفته اول لیگ بیست و سوم وارد دروازه شاگردان مجتبی حسینی کرد، یکی از گل‌های حساس این بازیکن برای سرخپوشان تهرانی در چند فصل اخیر بود.

تیم قبلی

علی نعمتی پیش از پرسپولیس در عضویت شهرخودرو قرار داشت. این مدافع خوش‌تکنیک که از سال 2017 تا 2021 در تیم شهرخودرو توپ می‌زد 91 بار برای نماینده مشهد به میدان رفت اما هیچ گلی وارد دروازه رقبا نکرد. او جزو بازیکنانی بود که برای اولین بار شهر‌خودرو را به لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بردند و با پیراهن نماینده مشهد در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال باشگاهی قاره‌ کهن هم بازی کرد.

عملکرد فصل گذشته
نعمتی در فصل بیست و دوم فوتبال ایران برای سرخپوشان تهرانی 25 بار به میدان رفت و یک بار هم دروازه رقبا را گشود. او البته در فصل گذشته لیگ برتر 3 کارت زرد هم از داوران گرفت. نکته جالب درباره علی نعمتی این است که او با تشخیص یحیی در دفاع چپ به میدان رفت و عملکرد موفقی داشت و به همراه گئورگی گولسیانی دژ مستحکمی را در قلب خط دفاع ارتش سرخ آسیا ساخته بودند.

وحدت هنانوف
وحدت هنانوف جزو بازیکنان تاجیکی بود که پس از بازی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه قرار گرفت و به فوتبال ایران آمد اما عملکرد مطلوبی در جمع سرخ‌ها نداشت. به گونه‌ای که در هر پنجره نقل و انتقالاتی شایعات بسیاری مبنی بر جدایی‌اش شنیده می‌شود.

تیم قبلی
هنانوف پس از سپری کردن دو فصل در تیم زسکا پامیر تاجیکستان در سال 2020 به تیم استقلال دوشنبه پیوست. همان تیمی که موفق شد در لیگ قهرمانان آسیا 2021 الهلال عربستان را با نتیجه پر گل 4 بر یک شکست بدهد. عمر حضور این مدافع جوان در استقلال دوشنبه تنها یک فصل بود، زیرا در تابستان 2021 با سرخپوشان تهرانی قرارداد بست.

عملکرد فصل گذشته
هنانوف که در فصل بیست و دوم با توجه به حضور مدافعان شاخصی نظیر گولسیانی، پورعلی‌گنجی و اسماعیلی‌فر فرصت کمتری برای بازی پیدا کرد. هنانوف در فصل گذشته برای سرخپوشان فقط 10 بار به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند. گلی که شاید یکی از مهمترین گل‌های هنانوف بوده باشد. پرسپولیس اسفند ماه سال گذشته در یک بازی 6 امتیازی میهمان تراکتور متحول شده با خمس بود. این تیم تهرانی در ابتدا با 2 گل پیش افتاد. در دقایق پایانی اما تراکتور 2 گل را جبران کرد. در حالی که همه منتظر بودند تا بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد، هنانوف با یک ضربه سر دروازه اخباری را باز کرد تا تیم گل‌محمدی تبریز را دست پر ترک کند. بردی که یکی از ارکان قهرمانی این تیم در فصل گذشته بود.

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156120
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسین سرخدل

0

2

9 ماه پیش

آقای نویسنده متن تک گل وحدت با ضربه سر نبوده برعکس باپا بود که باوجود 3مدافع و گلر توپ رو گل کرد


-moheb kia

-1

0

9 ماه پیش

پیشنهاد می‌کنم آقای گل محمدی از گل سیانی به عنوان فوروارد استفاده کند


میجانی

0

2

9 ماه پیش

تعجب میکنم اینقدر مغرضانه در مورد آقای کنعانی زادگان قضاوت کردین به قیمت جهانی این بازیکن نگاه کنید، او هنوز هم بعنوان بهترین خرید پرسپولیس و صدر جدول خرید تیم های ایرانیست البته از بعضی نواقص هم نمیتوان چشم پوشی کرد انشاالله طوری مطلب بنویسیم که باعث سرخوردگی بازیگنانمان نشویم


رضا

0

2

9 ماه پیش

بایدفرجی قرضی بره ودربعضی بازیها گولیسانی هم بازی کنه ونیمکت نشین محض نشه


یداله قنواتی

0

3

9 ماه پیش

تمام مدافعان خوبن باید با برنام از تمام اینها استفاده کرد هر کدوم از اینها هر تیمی برن فیکسن


احمد نوری اسرمی

0

2

9 ماه پیش

پوشیدن پیراهن پرسپولیس لیاقت میخواد که همه شون لیاقتشو داشتن


مرادسلمانی

0

3

9 ماه پیش

آقای درویش این جریانی که راه افتاده که این تعدادبازیکن داشته باشیم ظاهرآفقط مختص پرسپولیسی.سپاهان وتراگتوراین همه بازیکن جذب کردندبازهم دنبال جذب بازیکن هستندچطوراین مشکلات برای آنهانیست.بعضی تیم هاآمدندتولیک امسال قراردادبازیکن طبق بخشنامه فدراسیون اقدام کردند.( مثلآ یی بازیکن باباشگاهش ۷۰میلیاردقراردادبسته.برای اینکه بیان سقف رعایت کنندسال اول به بازیکن ۱۸میلیاردمیدن..وسال دوم باقیمانده قراردادروبهش میدن.)که سال بعداین سقف قراردادنیست.اینهامواردی بودفوتبال برترهم اعلام کرد چراآل کثیربازی نمی کنی چون باتیمش به توافق نرسیده


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

-1

2

9 ماه پیش

واقعا هنانوف حیف رو نیمکت باش...از معدود خریدهای خارجی خوب یحیی ...و با توجه با قدرت سرزنی و سرعت زیادش و ۳پست بازی کردن حداقل باید ۱۰تا بازی ثابت بازی میکرد و بقیه بازی ها هم باتوجه به نیاز تیم به عنوان یارتعویضی میومد داخل....ولی متاسفانه یحیی بیشتر وقتها یا خیلی دیر تعویض میکنه یا بعد دقیقه ۸۵ تعویض میکنه...حدااقل ۴تا تعویض باید تا قبل دقیقه ۸۰ انجام بده که بازیکن های مثل امیری و ترابی و صادقی و سرلک هم آخرهای بازی خسته نباشن که دیگه یه کم بی تفاوت و بی حال بازی کنن...


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

3

9 ماه پیش

ماشاالله دم همشون گرم😂❤👏🏼


پیمان چراغی

0

2

9 ماه پیش

, به نظر من هنانوف گزینه خوبی برای یار تعویضی اسماعیلی فر هم سرعتی هم زیر زرنگ اسماعیلی فر داخل ۹۰ دقیقه شکار خاصی نمیکنه نمیدونم یحیی چرا از تعویض می‌ترسه لامصب حداقل ی نیمه بزار نیمکت نشینان بازی کنن بخدا تیم همیشه سرحال ،❤️❤️❤️❤️❤️


روح اله فرج زاده

0

3

9 ماه پیش

همه عالی هستند باید مدیریت کرد و جلوی افت هر کدام و ایجاد حاشیه را کزفت


اویس

0

2

9 ماه پیش

خب فقط که بازی های لیگ نیست مثل اینکه آسیا جام حذفی داریم اگه همه بازی کنن خدایی نگرده اگه یکی مصدوم بشه جایگزین داشته باشیم به امیدکسب چهارتاجام انشاالله❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

بازی های پرسپولیس

2-0

هوادار

پرسپولیس

شنبه, 22 اردیبهشت
ساعت 18:20

ورزشگاه : پاس قوامین

داور : حسن اکرمی

نظرسنجی

پرسپولیس برابر استقلال خوزستان به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 عیسی آل‌کثیر 6
3 گئورگی گولسیانی 5
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 28 لیگ برتر

سه‌شنبه, 01 خرداد

پیکان - تراکتور 19:45
ملوان - مس رفسنجان 19:45
سپاهان - هوادار 19:45
صنعت نفت - شمس آذر 19:45
گل گهر - آلومینیوم 19:45
پرسپولیس - استقلال خوزستان 19:45
فولاد - ذوب آهن 19:45
نساجی - استقلال 19:45

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 27 22 60
2 پرسپولیس 27 23 59
3 تراکتور 27 16 49
4 سپاهان 27 21 48
5 ملوان 27 8 40
6 شمس آذر 27 5 38
7 گل گهر 27 5 36
8 ذوب آهن 27 -1 36
9 آلومینیوم 27 -7 34
10 مس رفسنجان 27 -4 32
11 هوادار 27 -8 29
12 پیکان 27 -11 25
13 نساجی 27 -13 25
14 استقلال خوزستان 27 -13 22
15 فولاد 27 -22 22
16 صنعت نفت 27 -21 20
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال