ارتش سرخ دات کام

اخبار

ترمیم هیأت مدیره مهم‌تر از تغییر مد ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 11 اظهار نظر

-

5 ماه پیش

ترمیم هیأت مدیره مهم‌تر از تغییر مدیرعامل

ارتش سرخ دات کام :
ترمیم هیأت مدیره مهم‌تر از تغییر مدیرعامل
از حضور رضا درویش در رأس باشگاه پرسپولیس حدود 25 ماه می‌گذرد اما گفته می‌شود او بیشتر از هر زمان دیگری به پایان کارش در پرسپولیس نزدیک شده است.

البته که هر آنچه درباره پایان کار درویش مطرح می‌شود از دل رسانه‌‌ها و فضای مجازی بیرون می‌آید و هیچ خبر موثقی درباره این تغییر وجود ندارد اما فشار افکار عمومی موجب شده تا گزینه‌هایی که برای جانشینی درویش تلاش می‌کنند طی روزهای اخیر میزان تلاش خود را دو برابر کنند ضمن اینکه با پیگیری اخبار می‌توان به وضوح جنگ قدرت بین درویش و گزینه‌های دیگر را رصد کرد و به حساسیت موضوع پی برد.

قرار است مجمع سالانه باشگاه پرسپولیس فردا 24 بهمن از ساعت 9 صبح در محل این باشگاه برگزار شود. در دستور کار این مجمع مواردی مثل استماع گزارش هیأت مدیره و حسابرس و بازرس قانونی به عملکرد سال مالی منتهی به پایان خرداد ماه امسال، بررسی و تصویب صورت‌های مالی منتهی به این تاریخ، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای سال مالی منتهی به تاریخ فوق در نظر گرفته شده اما در مهم‌ترین اتفاق قرار است هیأت مدیره باشگاه هم ترمیم شود.

بعد از استعفای حسین خبیری و جدایی او از جمع هیأت مدیره پرسپولیس حالا وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع باید یک عضو جانشین برای خبیری معرفی کند و اینطوری این جمع پنج نفره دوباره شکل بگیرد و ترمیم شود. البته بعد از جدایی خبیری گفته شد پیمان حدادی دیگر عضو این هیأت نیز استعفا داده اما استعفای او ظاهراً مربوط به گذشته بوده و پذیرفته نشده چرا که حدادی در جلسه اخیر هیأت مدیره باشگاه که درویش و پیروانی هم در آن حضور داشتند، حاضر بود. به هر حال امکان تغییر و جابه‌جایی اعضای جدید با اعضای فعلی هم وجود دارد و بحث ترمیم شاید محدود به انتخاب یک عضو جدید به جای خبیری نشود.

به هر حال با ترمیم هیأت مدیره امکان تغییر در مدیریت باشگاه پرسپولیس وجود دارد که این منوط به تصمیم اعضای هیأت مدیره است که شاید با تغییرات دوباره شکل و شمایل تازه‌ای هم پیدا کند. در واقع اگر درویش پایگاه خود را نزد هیأت مدیره از دست بدهد احتمال تغییر وجود دارد اما فشار افکار عمومی بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی و انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی شاید باعث شود حمایت‌های هیأت مدیره از درویش آنقدر کمرنگ شود که او صندلی مدیریت را از دست بدهد.

درویش بعد از علی‌اکبر طاهری با دو سال و یک ماه فعلاً رکورددار حفظ این صندلی بین مدیرانی است که طی حدوداً شش سال اخیر در رأس کادر مدیریتی پرسپولیس قرار داشته‌اند. از قضا گفته شده طاهری یکی از گزینه‌های جانشینی درویش به حساب می‌آید و در این خصوص از حمیدرضا گرشاسبی و امیر عطابخش مدیران‌عامل سابق فولاد و پیکان هم به عنوان دیگر گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس نام برده می‌شود اما گفته می‌شود اگر قرار به تغییر باشد رئیس مجمع سراغ گزینه‌ای جدید خواهد رفت.

از سوی دیگر وزارت ورزش سابقه و عملکرد مدیران قبلی را با جزئیات زیر نظر دارد و با در نظر گرفتن این شرایط عبور از نام‌های آشنا که طی سال‌های اخیر دنبال بازگشت به این سمت بوده‌اند راحت‌تر خواهد بود. ماجراهای مربوط به جذب بازیکنان خارجی ناکارآمدی که فقط قرارداد کلان بستند و رفتند، از بین بردن تیم ب پرسپولیس، استفاده از مشاوران بی‌نام و نشانی که حقوق بالا دریافت می‌کردند، توزیع عجیب پاداش آسیایی و از دست دادن ورزشگاه درفشی‌فر برای چند سال فقط نمونه‌ای از این موارد بود که باعث شد مدیران قبلی همچنان پرونده‌های بازی داشته باشند که شانس‌شان را برای جلوس دوباره روی صندلی داغ مدیریت پرسپولیس سخت خواهد کرد.

طی چند روز گذشته شایعه شد علی‌اکبر طاهری دنبال بازگرداندن یحیی گل‌محمدی به کادر فنی پرسپولیس است و با این ترفند می‌خواهد برای خودش تبلیغ کند و وجاهت به دست بیاورد اما بعدتر خبری از شکایت باشگاه پرسپولیس از او به میان آمد که گفته شد عمداً در این مقطع منتشر شده. این مسأله البته واکنش باشگاه پرسپولیس را به دنبال داشت و این باشگاه اعلام کرد شکایت از طاهری مربوط به گذشته است.

از سوی دیگر با توجه به فشار فضای مجازی روی درویش کار برای او سخت شده است و حتی برخی صفحات هواداری هشتگ اخراج او را راه انداخته‌اند. از سوی دیگر استوری اخیر حسین خبیری که به نظر می‌رسد منظورش درویش بوده است نشان می‌دهد او با مدیری که در مصاحبه‌هایش مدام از او حمایت می‌کرد بشدت مشکل داشته و آن حمایت‌ها هم ظاهری بوده است.

در عین حال وزارت ورزش این بار بحث ترمیم هیأت مدیره را جدی خواهد گرفت و اضافه شدن اعضای جدید یا عضو اقتصادی باید در جهت بهبود شرایط مالی باشگاه و خروج از بحرانی که همواره گریبان باشگاه را گرفته انجام پذیرد. در واقع اینطور به نظر می‌رسد که ترمیم هیأت مدیره حتی از تغییر مدیریت باشگاه هم موضوعی جدی‌تر و مهم‌تر خواهد بود و باید با حساسیت بیشتری دنبال شود.

هر چند در هیأت مدیره فعلی دلبری به عنوان یکی از اعضا موفق شد با وصل کردن برند طبیعت به پرسپولیس مقدمات اردوی دبی و تأمین بخشی از هزینه‌های این باشگاه را فراهم کند اما چاله‌های پرسپولیس بسیار بزرگتر و عمیق‌تر از این حرف‌هاست و همه اعضا باید دارای چنین قابلیت‌هایی باشند تا باشگاه یک بار برای همیشه از این بحران‌های بعضاً خود ساخته عبور کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/158697
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مهدی کاشانیان

-1

0

5 ماه پیش

اولین قهرمانی پرسپولیس درسال۹۶حضورطاهری بعنوان مدیرعامل بود.اگربیادریشه تمام مشکلات تاحدودی حل میشه و حتی باامدن طاهری احتمال بازگشت برانکوهم بیشترمیشه


یداله قنواتی

0

1

5 ماه پیش

درویش پرسپولیس خرابکن است مدیر فقط امیر عابدینی


بهنام

0

1

5 ماه پیش

هر غلطی میکنید این درویشو اخراج کنید


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

1

5 ماه پیش

بعد از رفتن آقا یحیی نداشته های پرسپولیس همه به دارا تبدیل شد و آقای درویش دیگر از نداشتن بودجه برای خرید بازیکن یا معجزه اسپانسر و اردوی خارجی برای تیم مشکل زا نشد پس دوستان بدانید هیات مدیره و مدیرعامل توسط شخص وزیر. ورزش انخاب و انتصاب میگردند پس وزیری که بعد از رفتن اقایحیی دستور به رفع بی پولی ومشکلات خرید بازیکن و غیره را داده بعید هست الان بخواهد بزرگترین حامی و مدیرعامل کنونی لیگ ایران را از دست بدهد و به نظر هم تعویض آقای درویش در این آغاز نیم فصل دوم عاقلانه به نظر نمی‌رسد اگر تغییراتی هم باشد در پایان فصل معقول تر هست چون پرسپولیس باشگاه بزرگی میباشدو هر تغییر تحولی پیامدهای منفی و مثبتی بدنبال دارد مهم قهرمانی و کسب دو جام واجب‌تر از مدیر و هیات مدیرهمیباشد


رسول کاکی

0

1

5 ماه پیش

درویش باید گورش گم بشه شاید هوادارا نفس راحتی بکشن اخه روی چه ایده ای یحیی رو فرستادی بره درویش دلال عمدا نیم فصل بازیکن نخرید که یحیی بره قابل توجه هوادارای پرسپولیس اگه درویش بمونن و سوسمار مربی باشه جام نمیبینیم تمام


عبدالرحمن اربابی

0

3

5 ماه پیش

به نظر من هم حدادی و درویش وظاهری باید بروند


Haddad Haddadi

0

3

5 ماه پیش

مدیر عامل باید سرخدل و همدل با هوادارانن و تیم باشد❤❤❤❤❤❤


مهردادجلالی

0

3

5 ماه پیش

خداکنه زودتری بره حیکلشونبینیم


محمد جمعه زاده

-6

2

5 ماه پیش

تا زمانی که درویش هست رنگ قهرمانی به چشم نمی‌بینیم خدا کنه زودتر کلکش کنده بشه


وحید نظری

-1

4

5 ماه پیش

اول لشگری بره بعد درویش


فردین کرمی

0

4

5 ماه پیش

همشون برن به درک برای لای جرزدیوارهم خوب نیستن اشغالا

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

مس رفسنجان

شنبه, 12 خرداد
ساعت 19:00

ورزشگاه : آزادی

داور : امیر عرب براقی

نظرسنجی

موافق جدایی ستاره‌هایی که ارقام نجومی از باشگاه طلب می‌کنند هستید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 7
2 گئورگی گولسیانی 6
3 شهاب زاهدی 6
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 6
5 اوستون ارونوف 6
6 مهدی ترابی 2
7 دانیال اسماعیلی‌فر 2
8 علی نعمتی 1
9 سعید صادقی 1
10 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
11 یاسین سلمانی 1
12 محمد عمری 1
13 امید عالیشاه 1
14 نبیل باهویی 1
15 مسعود ریگی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 30 لیگ برتر

شنبه, 12 خرداد

پیکان 0 - 2 استقلال 19:00
استقلال خوزستان 3 - 1 هوادار 19:00
ملوان 1 - 1 آلومینیوم 19:00
صنعت نفت 0 - 3 تراکتور 19:00
گل گهر 1 - 2 ذوب آهن 19:00
سپاهان 4 - 1 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 1 - 0 مس رفسنجان 19:00
نساجی 0 - 1 فولاد 19:00

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 30 27 68
2 استقلال 30 25 67
3 سپاهان 30 27 57
4 تراکتور 30 21 56
5 ذوب آهن 30 0 42
6 ملوان 30 5 41
7 شمس آذر 30 0 39
8 آلومینیوم 30 -7 38
9 گل گهر 30 2 36
10 مس رفسنجان 30 -5 35
11 نساجی 30 -9 29
12 هوادار 30 -17 29
13 فولاد 30 -20 29
14 استقلال خوزستان 30 -11 28
15 پیکان 30 -13 27
16 صنعت نفت 30 -25 21
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال