ارتش سرخ دات کام

اخبار

تساوی بد موقع پرسپولیس در دقیقه 3+9 ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 30 اظهار نظر

-

6 ماه پیش

تساوی بد موقع پرسپولیس در دقیقه 3+90

ارتش سرخ دات کام :
تساوی بد موقع پرسپولیس در دقیقه 3+90
تیم فوتبال پرسپولیس فرصت بازگشت به صدر جدول را با تساوی مقابل صنعت نفت آبادان از دست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی 2 - 2 خاتمه یافت. برای پرسپولیس در این بازی محمد عمری (57) و گئورگی گولسیانی (74 - پنالتی) گلزنی کردند و علی یوسف (13) و دانیال اسماعیلی‌فر (3+90 - گل به خودی) زننده گل‌های صنعت نفت بودند.

در این بازی که در هوایی بارانی برگزار شد، علاوه بر به ثمر رسیدن چهار گل، همه نوع اتفاقی رخ داد، از اخراج بازیکن گرفته تا پنالتی و حتی گل به خودی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی (60 - شهاب زاهدی)، میلاد سرلک، سعید صادقی (60 - امید عالیشاه)، محمد عمری، سروش رفیعی و نبیل باهویی (76 - میلاد سورگی).

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، میثم تهیدست، فیاض میردورقی، حسین سنگرگیر، امیرمحمد پناهی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش (84 - صادق صادقی)، طالب ریکانی، فرزین معامله‌گری (46 - فاخر تهامی)، احمد شریعت‌زاده (63 - رضا بهمئی) و علی یوسف (46- حکیم نصاری).

داور: علی صفایی

نیمه اول

دقیقه 9: سعید صادقی با یک بغل پای زمینی نبیل باهویی را روی نقطه پنالتی صاحب توپ کرد که ضربه زمینی مهاجم پرسپولیس را دروازه‌بان صنعت نفت برگشت داد.

دقیقه 13: حسین سنگرگیر از سمت چپ زمین پرسپولیس، ارسال بلندی روی دروازه بیرانوند داشت و علی یوسف مهاجم عراقی صنعت نفت با پرشی بلند گل اول تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 19: علی نعمتی ارسال بلندی روی دروازه صنعت نفت داشت که پیام پارسا توپ را از روی سر نبیل باهویی برگشت داد.

دقیقه 22: رحیم آلبوغبیش تکل بلندی روی پای میلاد سرلک زد تا اولین کارت زرد بازی به نام بازیکن صنعت نفت ثبت شود.

دقیقه 24: میلاد سرلک پشت محوطه جریمه، صاحب موقعیت گل شد، اما ضربه هافبک پرسپولیس با اختلاف زیادی از روی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 25: حسین سنگرگیر کنار خط طولی زمین مرتکب خطا شد که با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 31: علی یوسف مهاجم عراقی صنعت نفت در یک ضدحمله پشت محوطه جریمه پرسپولیس در حالی که فقط یک بازیکن حریف را مقابل خود می‌دیدید با تعلل توپ را از دست داد.

دقیقه 45: طالب ریکانی از میانه زمین صاحب توپ شد و پس از چند قدم حرکت به سمت دروازه پرسپولیس اقدام به شوت‌زنی کرد که بیرانوند توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 45: حسین سنگرگیر با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. او که در دقیقه 25 کارت زرد گرفته بود با ممانعت از آغاز دوباره بازی توسط بیرانوند اخطار دوم و کارت قرمز را مقابل خود دید.

نیمه دوم

دقیقه 53: سروش رفیعی توپی را روی دروازه صنعت نفت ارسال کرد که ضربه سر نبیل باهویی با اختلاف زیاد از روی دروازه زردپوشان آبادانی به بیرون رفت.

دقیقه 57: محمد عمری پشت محوطه جریمه توپ‌ربایی کرد و از روی خط 18 قدم با شوتی محکم دروازه پیام پارسا را باز کرد تا اولین گل فصلش را به ثمر برساند.

دقیقه 68: دانیال اسماعیلی‌فر توپ بلندی را روی دروازه صنعت نفت ارسال کرد که پارسا سانتر بازیکن پرسپولیس را برگشت داد، توپ برگشتی را شهاب زاهدی از روی نقطه پنالتی به فضای بالای دروازه نفت فرستاد.

دقیقه 70: علی صفایی پس از برخورد توپ به دست مدافع صنعت نفت، اعلام پنالتی کرد که با اعتراض شاگردان عبدالله ویسی همراه بود و امیرمحمد پناهی از صنعت نفت با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 72: در هنگام زدن ضربه پنالتی، درگیری بین بازیکنان دو تیم رخ داد و داور، حکیم نصاری از صنعت نفت و امید عالیشاه از پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 74: گئورگی گولسیانی با گل کردن ضربه پنالتی‌اش دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 83: امید عالیشاه پشت محوطه جریمه صنعت نفت، با خطا متوقف شد و ضربه کاشته او با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90: محمد عمری با نفوذ به محوطه جریمه صنعت نفت و پس از عبور از دو بازیکن، اقدام به شوت‌زنی به سمت دروازه کرد که ضربه بازیکن پرسپولیس به کرنر رفت.

دقیقه 3+90: بازیکنان صنعت نفت از سمت راست دروازه خود به سمت دروازه پرسپولیس حمله کردند و سانتر بازیکنان این تیم با دخالت دانیال اسماعیلی‌فر وارد دروازه علیرضا بیرانوند شد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157187
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
محمدکیا گودرزی

0

1

6 ماه پیش

اگر عبرت بگیرن. همین یه امسال ۵بازی جونمون درومد تا گل زدن. ۵بازیم ک نزدن.
عبرت در این تیم کیمیا شده.


حامد پرسپولیسی

-1

3

6 ماه پیش

یحیی مگه پلنی داره که با اختلاف گل ببره فقط تکیه به خود بازیکن داره که گره بازی رو در بیاره و با یک گل شانسی و مفتی و زورکی ببره و امتیاز ها رو جمع کنه. فقط الکی همش بدون فکر از یحیی حمایت میکنید و اینم میشه نتیجش. برایتان بازی زیبا مهم نیست فقط کسب 3 امتیاز و قهرمانی مهمه. برانکو کجا و یحیی کجا. کجایی برانکو که تیم چندین سال قهرمانی نگرفته بود و وسط جدول بود چه ذهن قهرمانی به بازیکنان دیکته کردی که تیمهای آسیایی هم ترس از تیممان داشتند ولی الان تیم اخر جدول لیگ مان هم با قدرت میاد جلوی ما امتیاز میگیره


مرادسلمانی

-3

1

6 ماه پیش

اینهامنتظرآقادرویش بودندمجددآحسابشان راشاررژکنندتابهتربازی کنند.به تنهاچیزی که فکرنمی کنندهواداری.بادست خودشان بخاطرمنافعشان صدررادودستی تقدیم کردند


سجادسهرابی

0

3

6 ماه پیش

سلام بخدا بعد گل دوممون و ااون پاس دادنای الکی و اومدن تا دم دروازه نفت و میدـنستم که گل بزن نیستن و گفتم توپ بیفته دست نفت صدرصد گل مساویو میزنه و همون طورم شد.. اخه چرا تیم بزرگی مث پرسپولیس باید تواین بازیا به همون یک گل بسنده کنه اونم تیمی که ده نفره شده.. بهترین بازی ک دیدم فقط باژی با الدحیل بود وبس.. نمیدونم چه چیزی باعث میشه اینجوری عوض بشن. بازم دم عمری گرم همونطور که گفتم عمری توهر بازی بهترین بازیکنن نسبت به بقیه.


ناصرآقاپور

0

3

6 ماه پیش

تیمی که مقابل یه تیم ده نفره که بایه گل جلوباشه وبه همین یه گلش بسنده کنه آخرش میشه همین .


ابوالفضل شریفی

0

2

6 ماه پیش

تیم یه دفاع راست مثل رضاییان یه دفاع چپ مثل زکی پور یه بازی ساز مثل احمد زاده یه هافبک راست به جای صادقی یه مهاجم شش دانگ میخاد


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

3

6 ماه پیش

اگه تو این شرایط پشت تیمت موندی بدون هوادار واقعیی❤:)


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

4

6 ماه پیش

وای خیلی بد شد😓 ولی هوادار واقعی اونیه که تو همین شرایط بد جا نزنه :) ❤


جان محمد صالحی ریحانی

0

3

6 ماه پیش

من فقط دلم به حال خودم وهواداران میسوزه که گل جلو باشیم باید حرص بخوریم عقب هم باشیم باید حرص بخوریم بعد ازبازی هم یک جنگ زرگری توی اطاق کنفرانس رامیندازند انگار که نه انگارروبروی یک تیم ده نفره که مهمان هم بود مساوی کردیم بخدا من که دیگه حالم ازاین بازیهای پرسپولیس بهم میخوره اصلا معلوم نیست توی سر یحیی چه میگذره اخه چرا همش با بیراوند بازی میکنید پرسپولیس سی دقیقه از نود دقیقه را روبه عقب با بیراوند بازی میکته این حرکت یعنی چه بخدا حق نفت برد بود تو حمله چقد متسجم بودن زهردار وخطرناک چه ضربه سرهایی میزدن دانیال اسماعیلی یک سانت ساده بلد نیست


مجید التیام

-2

2

6 ماه پیش

تو را به جان مادرتان همین امشب این بشر یحیی را اخراج کنید تارتار و برانکورا یکیشون را جذب کنید مادیگر هیچ امید وانگیزه ای به این مربی ساده لوح و حاشیه ساز نداريم بخدا این تیم بدبخت میشه حالا اول بدبختی هامون هست بیرونش،کنید


ahad almasi

0

2

6 ماه پیش

متاسفانه من مشکل فشار خون دارم تا دقیقه نود شاد و خوشحال روی غفلت تنها یک توپ از جناح راست آمد و دنیا رو سرم خراب شد. تا ساعت 9 طاقت آوردم اما فشارم از 17 به مرز 20 رسید تا الان اورژانس بیمارستان تحت نظر بودم و تازه روی شانزده سن بالای شصت این مشکلات زیاده.همه ن احتی من اینه که چرا تیمی به بزرگی پرسپولیس مقابل تیمی ته جدولی انغ هم ده نفره دقیقه 93 یک توپ بیاد رو دروازه و ما را از صدر به پایین بکشه . چی بگم به امید اینده . ساعت از یک شب گذشته.!!!!!!


حامد پرسپولیسی

-4

8

6 ماه پیش

دوستانی که خیلی لجباز تشریف دارند و هروقت گفتیم یحیی بدرد تیم ما نمیخوره بدون هیچ منطق فقط دلشان خوشه که بزور 3 امتیاز ها رو جمع میکنیم کمی تفکر کنید. استقلال کثیف دیدین امروز جلوی تیم محکم شمس آذر چطور با دل و جون بازی میکردن و بعد ما وقتی گل دوم رو زدیم انگار الان 5 تا گل جلو افتادن و با خیال راحت کشیدن عقب. اخه کی میخواهید درست و حسابی بازی کنید. اقا یحیی رامین رضاییان رو دادی دانیال رو گرفتی. سید جلال بهترین مدافع ایران رو نابودش کردی. چقدر از دستت حرس بخوریم یحیی کاش میرفتی پول پرست. برانکو کی میگذاشت ما اینقدر تو بازیها استرس بکشیم و تیم رو 4 الی 5 هفته زودتر با اقتدار قهرمان لیگ می‌کرد. جام حذفی رو براحتی میگرفت تو آسیا جز بهترین تیمهای غرب آسیا بودیم و چه فخری بهمه میفروختیم. تو هم یحیی با این همه بازیکن از پس تیمهای پایین جدولی هم تو سری میخوری. خاک بر سرت یحیی


حامد پرسپولیسی

-3

2

6 ماه پیش

دوستانی که خیلی لجباز تشریف دارند و هروقت گفتیم یحیی بدرد تیم


ساسان رحمتی

-3

7

6 ماه پیش

هر چی فکر میکنم نه سرلک نه دانیال نه سورگی برا ما بازیکن نمیشن یحیی هم ترکیبش افتضاح این بازیارو نمیتونین ببرین چجور میخواین قهرمان اسیا بشین


Hamid Aliyasi

-1

4

6 ماه پیش

چوپون گله دیگه حوصله گله داری نداره بیخود گله رو مقصر نکنین


احمد نوری اسرمی

-2

5

6 ماه پیش

وقتی دنبال برد با یک‌گل جلو تیم ده نفره هستیم این بلا سرمون میاد که دست مایه طنز دیگران میشیم . دو هافبک دفاع تو تهران جای سوال داره . دفاع همه که انگار رفته مرخصی قرار نیست برگرده . چرا دقیقه آخر تعویض انجام نداد و بازیکن تازه نفس نیاورد


علی زمان

-1

8

6 ماه پیش

من نمیدونم این اسماعیلی فر با چه کارکردی تو پرسپولیسه کار به گلی که به خودمون زد ندارم تو دفع یه توپ ساده هم عاجزه هفته قبل فرجی توپ با اون سرعت را از رو خط برگشت داد این خودش کمک کرد که توپ بره تو دروازه حیف رامین که به خدا این بند کفشش هم نمیشه. آقا یحیی این بازیکن کی میخواد یه بازی درست حسابی برا تیم انجام بده خسته شدیم به خدا امروز خدا میدونه من سکته نکردم کار خدا بود آخه مگه میشه این جوری 2امتیاز تیمو نابود کنی. یک ماهه دنبال برگرداندن یک امتیاز انضباطی هستیم و زمین و زمان را به هم دوختیم خوب این 2 امتیاز هم امتیازه چه فرق میکنه که به مسخره ترین شکل ممکن از دست بدیم کاش بازی همون یک صفر نیمه اول تموم میشد به خدا اینقدر اعصاب خردی نداشتیم


روزیه نوری
(در پاسخ علی زمان)

-1

5

6 ماه پیش

متاسفانه می خوان نشون بدن اخراج رامین درست بوده و جذب دانیال درست تر .رامین می تونه از بازیکن روبروش عبور کنه و سانتر دقیق انجام بده ولی دانیال نه . شما به نوع حرکت دانیال و نحوه و شکل پاس هاش دقت کن متوجه می شی .


علی زمان

-1

4

6 ماه پیش

من نمیدونم این اسماعیلی فر با چه کارکردی تو پرسپولیسه


روزیه نوری

-1

5

6 ماه پیش

سلام . متاسفانه آدم چیزی هم بگه تف سربالاست . نیمه اول برخلاف جریان بازی گل خوردیم . دفاع ناهماهنگ بود . نمی دانم ایراد از ولسیانی است یا کنعانی ! علی بیرو خروج نکرد ( انگار علی بیرو کمی مغرور شده ). بعد از گل خورده و از ابتدای نیمه دوم مجددا نبض بازی رو گرفتیم .(فراموش نکنیم تیم مقابل ده نفره بود ) اما آنچه که عجیبه اینه که چرا تیم هیچوقت در ضدحملات سریع کار نمی کنه و مرتب حرکت تیمی رو کند می کنند ؟ عمری گل زد اما در خیلی از لحظات بازی تکروی می کنه و پاس نمی ده ! اسماعیلی فر زمانیکه نقش وینگر رو بازی می کنه نمی تونه از بازیکن مستقیم اش عبور کنه و حتی یک سانتر مناسب انجام بده . تو بازی دو بار سایه توپ را زده چطور یک بازیکن رو خط دروازه نمی تونه توپ را دفع کنه !!!! ( سید جلال کجایی که یادت بخیر ) علی نعمتی روزش نبود نمی شد ازش انتظار داشت بخاطر غمی که در دلش هست درست بازی کنه (بهش تسلیت می گیم ) اما تیم مهمتر از بازیکن است . سرلک به تازگی از بند مصدومیت خلاص شده . شاید دوستان بگن چرا با دو هافبک دفاعی بازی کردیم اما بنظرم تصمیم آقا یحیی درست بود تا سرلک بدون اینکه تحت فشار زیادی قرار بگیره تو شرایط بازی باشه ( بازی با استقلال تاجیکستان بهش نیاز داریم ) . نبیل هنوز تو تیم جا نیافتاده و شاید نمی تونه ارتباط برقرار کنه . سروش اشتباه زیادی تو پاسهای تودر داره . اون بازیساز و مهندس تیم است و بایستی دقت زیادی داشته باشه . از شهاب بعد از هت تریک آنقدر تعریف کردیم که آلان حتی پای راست و چپش رو فراموش کرده . صادقی انگار وظایقش رو بلد نیست . ما بازیکنی مثل عالیشاه داریم و کاپیتان ماست آفرین بهش . بعد از گل دوم نمی دانم چرا تیم عطش خود رو از دست داد !!!!! وقتی می توانیم گل بیشتری بزنیم و حاشیه امنیت ایجاد کنیم چرا بازیکنان در عین حالی که آقا یحیی بهشون می گفت بالا بازی کنند مرتب پاس به عقب می دادند !!!! در کل صنعت نفت موقعیت سنجی کرد و گل زد . بازی فوتبال همینه . یک لحظه اشتباه کافیه جریمه بشی . تا درس عبرت بشه .


احمدعلی عباسی

-2

8

6 ماه پیش

بنظرتون دراینگونه مواقع چه کسی مقصره؟
نظر خودم مربی تیم هست که نمی تونه دودقیقه تیم را نگه داره
همین موضوع دوفصل قبل دربازی دربی اتفاق افتاد
بعد گل محمدی ازتاخیر در تعویض بازیکن ما به داورچهارم گیر داده بود
حالا توپ ازخط رد شد یانشد بالاخره داور هم اشتباه می کنه


جوادق

-1

5

6 ماه پیش

حرفی واسه گفتن نمی مونه الان ماباید با اختلاف ۲ بالا باشیم کیسه بالای تیمی که میخواد قهرمان آسیا بشه باید به هیچ تیم رحم نکنه


جوادشیخی

-1

5

6 ماه پیش

همش مقصرگل محمدی اگه بجای دانیال بابایی رامیزاشت بجای کنعانی هم حنانوف اخربازی این بلا سرتیم نمیومد دانیال به دردنمیخوره همش هم فیکس میزارش بازی اونجا باهویی بهش پاس میده بلدنیست گل بزنه اخرش هم یه توپ رانتونست برگردونه نمیدونم این چه جوربازی که همش گل محمدی میخادبا اختلاف یه گل ببره اخرش هم میشه این دوتا بازی4امتیاز مفت ازدست رفت


سامان 1362

-1

8

6 ماه پیش

لعنت بهت اسماعیلی فر یک تنه پرسپولیس رو این فصل نابود کردی حیف یاسین و مرتضی که باید مصدوم بشن تو لعنتی فقط هوادار رو سکته بدی ۱۰ قرص کلوناز پام ۲ خوردم هنوز تپش قلبم کم نشده الان ساعت ۱۰:۱۵دقیقه شب شده با پراپرانول و متورال قرصهای قلبم هنوز آروم نشدم لعنت بهت اسماعیلی فر که نمیتونی یه توپ ساده رو از روی خط دور کنی و سایه توپ رو میزنی. آقا یحیی تو رو خدا وحدت هنانوف رو بزار دفاع راست تو رو جان عزیزت


حسین سانبلی

-1

7

6 ماه پیش

عزیزان دل شیرمردان باغیرت اگر بهتان بر نمیخوره واقعاً این دوبازی آخری در حدی که باید ظاهر نشدین چهار امتیاز که پرید به کنار اصلأ فوتبال زیبایی هم به نمایش نگذاشتین خواهشاً وقتی بخاطر یک سیب زمینی وتخم بهتان بر میخوره این دوبازی هم لحاظ کنید بهتون بر بخوره لطفاً دشمن شاد کن نباشی امشب باید تو زمین بابردتان یک تو دهنی به جواد چکش میدادین اما متأسفانه کفتارها دوباره شاد کردین بجاش دل هواداران پرسپولیس را شکستین


امیر مهرنژاد

-2

7

6 ماه پیش

این نتیجه ترسو بودن یحیی هست وقتی تیمو با حداقل نتایج اداره میکنه گل خوردن های تصادفی پدر تیمو در میاره آخه چرا با همه تیمها از بالا تا پایین جدول باید با یک فوروارد بازی کنه این تیم مربی نداشته باشه بهتر نتیجه میگیره یحیی پای بازیکنارو بسته .


آرین

-1

8

6 ماه پیش

مگه میشه کیسه کشا مساوی کنن و پرسپولیس ببره.... یعنی انقدر باید بی مسؤلیت و بی تعصب بود که دلت به اون همه هوادار مظلوم که توی این هوای بد و بارانی اومدن تشویتون کنن نسوزه واقعا براتون متاسم شما دیگه شورشو درآوردید یعنی لیاقت بردن صنعت نفت رو هم توی آزادی ندارید وقتی آخر فصل به خاطر همین بی لیاقیتون که مفت مفت امتیازهارو از دست میدید اونوقت به غلط کردن میفتید.... بی تعصباااااااااااااااا😡😡😡😡😡😡😡


قلب آ تشین

0

7

6 ماه پیش

دلمونو خون کردید.


علی جعفری

-1

8

6 ماه پیش

خستمون کردید سروش سرلک دانیال خاک تو سرتون البته بازم میگم مقصر همه این بازیها گلمحدیه بازیکن ۳۰ ملیاردی داری انوقت بازیکن ۲۰۰ میلونی میاد کونتون پاره میکنه حرومتون باشه این پولها


رسول رسولی

-1

4

6 ماه پیش

گندش رودراوردن توزمین خودمون کم کارنداشت ببازیم ۴تاپاس درست بهم نمیتونستن بدن تیم ته جدولی روشون روکم کرد واقعا ک

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر - شمس آذر 19:00
صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30

دوشنبه, 17 اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال