ارتش سرخ دات کام

اخبار

تساوی پرسپولیس و استقلال با اشتباه ...

نویسنده : محمد رهسپار

-

نظرات : 82 اظهار نظر

-

5 ماه پیش

تساوی پرسپولیس و استقلال با اشتباه VAR !

ارتش سرخ دات کام :
تساوی پرسپولیس و استقلال با اشتباه VAR !
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در روزی که کمک داور ویدیویی نقش تعیین‌کننده‌ای داشت با نتیجه تساوی به پایان رسید.

دربی 102 پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال با چهار دقیقه تأخیر از ساعت 16:19 امروز (پنجشنبه 23 آذر) در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

امید عالیشاه در دقیقه 77 برای پرسپولیس گل زد و یامگا در دقیقه 7+90 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را زد. در صحنه گل استقلال کمک داور ویدیویی (VAR) که برای اولین بار در لیگ ایران مورد استفاده قرار گرفت، نقش تأثیرگذاری داشت و موعود بنیادی‌فر داور بازی بعد از بازبینی صحنه برای آبی‌پوشان پنالتی گرفت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر (68 - وحدت هنانوف)، مسعود ریگی ، میلاد سرلک، سعید صادقی (84 - نبیل باهویی)، مهدی ترابی (71 - امید عالیشاه)، سروش رفیعی رفیعی (71 - محمد عمری) و شهاب زاهدی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، روزبه چشمی، ابولفضل جلالی، امید حامدی‌فر، آرمین سهرابیان (85 - زبیر نیک‌نفس)، کوین یامگا، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (82 - آرمان رمضانی)، مهرداد محمدی (81- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

نیمه اول

دقیقه 4: ارسال مهدی مهدی‌پور روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر آرمین سهرابیان همراه بود. مهرداد محمدی در مقابل دروازه سرخپوشان، توپ را با سینه مهار کرد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت و داور به نشانه آفساید در سوت خود دمید.

دقیقه 8: ارسال دقیق مهدی ترابی روی سر علی نعمتی فرود آمد که این ضربه با واکنش سید حسین حسینی همراه بود. مدافع پرسپولیس مجدداً فرصت گشودن دروازه آبی‌ها را داشت که آرمین سهرابیان توانست توپ را راهی کرنر کند.

دقیقه 11: پس از بازبینی صحنه کرنر دو دقیقه قبل برخورد آرمین سهرابیان با شهاب زاهدی در محوطه جریمه استقلال به کمک سیستم کمک داور ویدیویی، شائبه پیرامون رخ دادن ضربه پنالتی به سود پرسپولیس ایجاد شد که داور با بررسی صحنه توسط VAR رأی به ادامه بازی داد.

دقیقه 15: پس از رفت و برگشت توپ در ادامه یک ضربه کرنر، روزبه چشمی در محوطه جریمه پرسپولیس توانست توپ را به امید حامدی‌فر برساند که ضربه این بازیکن، راهی به دروازه بیرانوند پیدا نکرد. البته پرچم کمک داور مسابقه در این صحنه بالا بود و توپ در شرایط آفساید به چشمی رسیده بود.

دقیقه 16: ضد حمله پرسپولیس نتیجه‌ای در پی نداشت و توپ در دستان سید حسین حسینی قرار گرفت. دروازه‌بان استقلال در ادامه با شهاب زاهدی برخورد کرد و توپ را از دست داد تا توپ تبدیل به گل شود، اما خطای مهاجم پرسپولیس اعلام شد.

دقیقه 20: شوت سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه استقلال با اختلاف از کنار دروازه آبی‌ها به بیرون رفت.

دقیقه 37: مهدی ترابی در محوطه جریمه پرسپولیس زیر توپ زد تا آن را دفع کند که استقلالی‌ها معتقد بودند توپ به دست ترابی خورده اما VAR این صحنه را هم رد کرد.

دقیقه 40: ارسال کوین یامگا روی دروازه پرسپولیس فاصله چندانی با گوستاوو بلانکو نداشت که وی پس از برخورد با محمد حسین کنعانی‌زادگان روی زمین افتاد. استقلالی‌ها مجدداً اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که داور تصمیم به ادامه بازی گرفت.

دقیقه 43: مهدی مهدی‌پور در میان غفلت مدافعان پرسپولیس با پاسی هوایی توانست توپ را به بلانکو برساند. مهاجم آرژانتینی موفق به مهار کامل توپ نشد و این موقعیت با اقدام مدافعان پرسپولیس، راهی به دروازه سرخپوشان نیافت.

دقیقه 2+45: ارسال نه چندان خوب مهرداد محمدی با ضربه سر آرام یامگا همراه بود. در شرایطی که به نظر می‌رسید بیرانوند کار سختی برای گرفتن توپ نداشته باشد، توپ از دستان دروازه‌بان پرسپولیس خارج و کنعانی‌زادگان در مقابل دروازه پرسپولیس موفق به دفع توپ شد.

دقیقه 3+45: ارسال مهدی مهدی‌پور روی دروازه پرسپولیس از نقطه کرنر با ضربه سر روزبه چشمی همراه بود. در ادامه مهرداد محمدی تلاش کرد با حرکتی آکروباتیک برای استقلال گلزنی کند که موفق به انجام این کار نشد و توپ به بیرون رفت.

نیمه دوم:

دقیقه 47: ارسال زمینی کوین یامگا به محوطه جریمه پرسپولیس نصیب مهرداد محمدی شد. محمدی پس از یک برگشت، دروازه بیرانوند را هدف گرفت که این ضربه دقت لازم را نداشت و توپ از کنار دروازه خارج شد.

دقیقه 50: امید حامدی‌فر هافبک استقلال به دلیل خطا روی مهدی ترابی، با کارت زرد جریمه شد و اولین اخطاری دربی 102 بود.

دقیقه 53: روزبه چشمی روی شهاب زاهدی خطا کرد و داور مسابقه به او کارت زرد نشان داد تا دو بازیکن استقلال در فاصله‌ای کوتاه از بنیادی‌فر اخطار گرفته باشند.

دقیقه 54: سعید صادقی به دلیل ضربه به توپ پس از دمیدن داور در سوت، سومین اخطاری مسابقه لقب گرفت.

دقیقه 60: ضربه سر گوستاوو روی کرنر ارسالی مهدی‌پور، قدرت لازم را برای گشودن دروازه پرسپولیس نداشت و بیرانوند به‌راحتی توانست توپ را مهار کند.

دقیقه 77: پاس هوایی عجیب آرمین سهرابیان به سید حسین حسینی، با دفع ناقص دروازه‌بان استقلال همراه بود. عالیشاه در ادامه صاحب توپ شد و دروازه استقلال را هدف گرفت که توپ به تور دروازه رسید و گل اول پرسپولیس ثبت شد.

دقیقه 83: پیمان بابایی پس از دریافت پاس رضاوند در محوطه جریمه پرسپولیس، برخوردی با علی نعمتی داشت و روی زمین افتاد که این صحنه توسط کمک داور ویدیویی بازبینی شد. بنیادی‌فر در ادامه، صحنه برخورد را به کمک دوربین VAR تماشا کرد و نظری بر اعلام ضربه پنالتی نداشت.

دقیقه 90: ارسال صالح حردانی به‌روی محوطه جریمه پرسپولیس، با ضربه سر رمضانی همراه بود. توپ در ادامه به گوستاوو بلانکو رسید که کمک داور، پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

دقیقه 2+90: آرش رضاوند پا به توپ وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و پس از برخورد با علی نعمتی روی زمین افتاد. VAR مجدداً به کمک موعود بنیادی‌فر آمد و داور مجدداً صحنه را دید که این بار نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه 7+90:بیرانوند نتوانست جهت پنالتی کوین یامگا را تشخیص دهد و مدافع استقلال گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند.

دقیقه 8+90: پس از به ثمر رسیدن گل استقلال، درگیری‌هایی میان بازیکنان دو تیم رخ داد. صالح حردانی با دست به صورت فرشاد فرجی ضربه زد و با کارت زرد بنیادی‌فر مواجه شد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157852
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسین سرخدل

0

0

5 ماه پیش

حالا باید برای دربی ها داور وسط و کمکهاش رو از خارج بیارن چرا که داورهای ما حالا حالاها علم استفاده از varرو نخواهند داشت


حسین سرخدل

0

0

5 ماه پیش

فقط میگم سیستم داوری مون مصلحتی هست و varهم تاثیری در خطای داورانی که شرافت خودشون رو به مصلحت اندیشی خیلی راحت میفروشن


مهدی کاشانیان

0

0

5 ماه پیش

احسن به شمااقای رمضانپورگل گفتی


مهدی کاشانیان

0

0

5 ماه پیش

تازمانی که سیاست باشه نمیذارندپرسپولیس جایی برسه


حسن غلامی

0

3

5 ماه پیش

پرسپولیس قربانی var وناعدالتی دسته جمعی داوران وشاید عده ای دیگر وبخصوص بنیادی فر شد رضا وند پس از سرتون زدن نتوانست تعادل خودرا حفظ کند وعملا خودش را به نعمتی زد که بنیادی فر دریکقدمی صحنه تشخیص داد که پنالتی نیست ولی هجوم نکونام وکادرفنی وبازیکنان استقلال وبا بازبینی var که معلوم بود تبانی است اعلام پنالتی شد .خطای حامدی فر که حتی یک فوتبالیست مبتدی هم تشخیص میداد که باید اخراج شود بنیادی دردوقدمی وکمک داور درسه قدمی وvar (داوروکمک داورویدیوئی) باکمال خونسردی ازآن گذشتند وفاجعه ای رادرفوتبال ایجاد کردند آقای بنیادی امروز مصمم بود که پرسپولیس را یک تنه شکست بدهد ولی او وکمکهایش وویدیوئی ها وبازیکنان استقلال نتوانستند به هدف خودپسند ولی درنهایت با ناجوانمردانگی وگرفتن یک پنالتی مسخره بازی را به تساوی کشاندند تاشاهد رقص وپایکوبی نکونام وکادرفنی وبازیکنان استقلال وهوادارانشان باشیم که ازاین تساوی سراز پانمی شناختند واین چنین شد کهvar که برای اولین بار درلیگ بکار گرفته شد وآبروی این فن آوری که درجهان جایگاه خاصی دارد رابردند آقای بنیادی فر این آبروریزی را با خودت به کجا میبری . شماخیانتی را مرتکب شدید که باعث شد var که وسیله ای مدرن برای اجرای عدالت درفوتبال آمده رانابود کردید وباعث دلشکستگی میلیونها هوادارپرسپولیسی شدید که هیچوقت ازشما نمی گذرند چون اشتباه نکردید بلکه عمدا این چنین تصمیمی گرفتید وبدان چوب این نامردی را بزودی خواهید خورد وآبرویتان را میبرد


امیرفرجی

-1

4

5 ماه پیش

عالی بازی کردند


حسین رمضان زاده

0

6

5 ماه پیش

ی varدیگه باید میذاشتن که varروچک کنه


ع حسین زاده

0

7

5 ماه پیش

فقط میشه گفت که، بنیادی فر بی شرف، ناموس و غیرت خودش رو دودستی تقدیم استقلال و نکونام کنه تا نکونام اینطوری خوشحال بشه، طوری که قهرمان لیگ برتر یا آسیا شده باشه، البته مشخص شد که نبودن وار، فقط وفقط بهانه ای هست، برای سرپوش گذاشتن اشتباهات داوران تو پدرسوختگی خودشون، متأسفانه علی نعمتی بی خاصیت، این بهانه رو دست داور داد، تا زحمات کل تیم رو به باد بده.


شش تایی خا

0

4

5 ماه پیش

تیم هوجیگر فقط با دوز و کلک و حیله و شلوغ کاری و کثافت کاری امتیاز گرفت. تمـــــــــام


محمدحسین حقانی نیا

0

5

5 ماه پیش

انشاالله دوربرگشت میبریم


جوادسواری

-1

5

5 ماه پیش

دم‌بچه ها گرم کل بازی استفراق رو سوار شده بودن‌‌وخوب‌کیسه‌ها‌ رو کنترول کرده بودن خدایش فکر نمی‌کردم این کیسه ها ‌که‌ کلی بازیکن داشتن اسیر بچه ها‌ بشن وبا پنالتی اشتباه‌ مساوی کنن..مردان‌روزهای سخت


حسین باقرزاده پاشاکی

-1

1

5 ماه پیش

آقای گل محمدی این چندمین دربی هست که که بازی برده رو در دقایق وقت اضافه وا گذار کردی چطور نکونام کونی بخاطر هیچ وپوچ کو ن پاره شده خود رو جر میده وزمین وزمان رو به نفع تیمش میکنه وتو و نیمکتت مثل ماست تکل اخراج مستقیم بازی کن کیسه وحشی رو تماشا میکنی وهیچ واکنش نشون نمیدی.اامروز خیلی چیزا روشن با تساوی کیسه واون خوشحالی کیسه کشان ثابت کرد ماخیلی بزرگیم


احمدعلی عباسی

0

3

5 ماه پیش

کثافت کاری فدراسیون کیسه کش همچنان ادامه دارد......
فکرنکنم بشود کاری کرد....


msa

0

3

5 ماه پیش

نهایت بیعدالتی


msa

0

4

5 ماه پیش

داوری افتضاح


حسین

0

3

5 ماه پیش

خدا ازشون نگذره واقعا اینطور حق پرسپولیس رو میخورن واقعا ببینید حتی وقتیم var هم هست اینطور حق پرسپولیس پایمال میشه چرا واقعا بیشرفا عوضی تف به شرف بنیاد موعودی فر و کمکاش انشالله نتیجه این بیشرفیشونم میبینن


پرسپولیس

0

3

5 ماه پیش

کدوم پنالتی ، لعنت به داوری در ایران ، که VAR هم چاره نمی کنه ، حال آدم از این هوچیگری سر مربی تیم مقابل و ناداوری به هم می خوره ، جمع کنید سر در ف ف را با گاه و گل ببندید ....


مجتبی

0

5

5 ماه پیش

کسی از باشگاه کانال اخبار پرسپولیس رو میخونه یا نه؟ تو رو خدا چرا نعمتی و اسماعیلی فر رو فیکس بازی میده ،بذار رو نیمکت تا کمی ادب بشن، اون نعمتی بی‌شعور با اون تکل زدنش


اکبر بازی

0

4

5 ماه پیش

کاش بجای سرخ آبی‌ها می گفتی سرخ وبنیادیفر


جوادق

0

4

5 ماه پیش

نکونام با شلوغ کاری دعوا میخواد نتیجه بگیر به هر فیمتب شده لعنت به فوتبال کثیف کیسه


امیرتوکلی

0

3

5 ماه پیش

❤️❤️❤️


جوادق

0

3

5 ماه پیش

فنایی از کارشناسی چی سرش میشه پنالتی نبود اونی که فوتبال بازی کرد میدونه


فردین کرمی

0

5

5 ماه پیش

مساویش کرردن گوزکونام ازیک لطف داوری وتساوی باماخودشوپاره کرد


محمد معمار

0

4

5 ماه پیش

بازی که باید مساوی تمام شود پنالتی که بی مورد بود صد در هزار در صد پنالتی نبود


حسین رمضان زاده

0

3

5 ماه پیش

باسلام این بازی دربی۱۰۲ ی varمبخواست کهvarبازی رو چک کنه واقعامسخره


عشق فقط پرسپولیس

0

3

5 ماه پیش

گزارش گر کیسه کش ( احمدی) ، چقدر اصرار داشت داور بره var رو ببینه ، که پنالتی رو بگیره . موردی دیگه هم که بسیار مشهود بود ، داور به کنعانی زادگان تذکر می داد ، که شما دخالت نکن. برو کنار . بعد همش دقیقه 80 به بعد مدافع عقب افتاده کیسه کشا همش دور داور بود ، همش داشت بهش میگفت برو ببین var رو . باید کارت بهش میداد ، بازیکن حق دخالت نداره که . داور از خودش اصلا هیچ اراده ای نداشت . انگار داوران ویدویی ، داور اصلی بودن !


hasannejadhe

0

5

5 ماه پیش

اخه چرا ما باید بازیکنی مثل علی نعمتی داشته باشیم این بشر ضررش خیلی بیشتره تا منفعتش


عشق فقط پرسپولیس

0

3

5 ماه پیش

سلام خدمت کلیه هواداران متعصب پرسپولیس ، داور اصلا در حد این بازی نبود ، اصلا خطای نعمتی داخل محوطه پنالتی نبود . چرا داور هافبک دفاعی تیم عقب افتاده ها رو اخراج نکرد . داور اصلا از خودش اراده نداشت. داور همش دوست داشت پنالتی رو براشون بگیره. اشکال نداره ، فدای یه تار موی یحیی خان گل محمدی .


مهدی غیاثی

-1

2

5 ماه پیش

دم تمام بازیکنان گرم استقلال حرفی برای گفتن نداشت شانس اوردند بازیکنشون باید اخراج میشد داور سه بار رفت var را دید تا اخر یکش را پنالتی گرفت


حمیدکرمانی

-3

3

5 ماه پیش

مقصراین تساوی گلمحمدی باتک مهاجم بازی کزدن ودوهافک دفاعیی گلی هم زدم شانسی بود


سید ابراهیم غفاری نیا

0

2

5 ماه پیش

فقط میدونم که‌ حقمون رو خوردن


عبدالحلیم محمدی

0

3

5 ماه پیش

وی آر..هم حریف هوچیگری جواد جکش..وکیسه کشا نشد...برد حق پرسپولیس بود..یه پنالتی مسلم برای پرسپولیس نگرفتن....امید حامدی فر.بازیکن کیسه باید مستقیم کارت قرمز می‌گرفت واخراج میشد..... بالاخره...داور ..یه پنالتی مفتی رو هدیه دادند به کیسه


قلب آ تشین

-1

0

5 ماه پیش

خدایا چرا نمیتونید برد به این مهمی نگه دارید بابا مردیم.به خدا هیف شد


حسین باقرزاده پاشاکی

-1

0

5 ماه پیش

آقای گل محمدی این چندمین دربی هست که بازی برده رو در دقایق اضافه واگذار کردی ومطالب دیگه این که چطور خطای خشن دقیقه شست رو رو فقط تماشا کردی واز کادر فنی هیچ اعتراضی صورت نگرفت ودر عوض نکو نان کونش پاره میرد کثافت لجن خاک تو فدراسیون نشین با این بازی سفارشی می خواست بازی به مساوی کشیده میشد


رضا توانا

0

1

5 ماه پیش

ب var هم بهانه بود فقط میحواستن کیسه کشا بازی رو نبازن لعنت به این فوتبال کثیف ایران. بعد از اتفاقات اهواز چه دلیلی داشت هاشمی نسب رو نیمکت بشینه


اویس

0

1

5 ماه پیش

یعنی خاک برسرداورکثافت این چه داوریه بخاطراینکه تیم جوادچکش نبازه بازیکنش رواخراج نکردکثافت های نفهم


Mostafa:N10

0

1

5 ماه پیش

نعمتی رو بندازید بیرون


آرین

0

1

5 ماه پیش

هوادارای متعصب پرسپولیس دیدید داور هروملقمه چطوری بازی رو در دقیقه 95 برای کیسه کشای بی پدر درآورد.... دیدید هیچ تیمی حریف پرسپولیس بزرگ نیست مگر با ناداوری بتونن فقط مساوی بگیرن اونم دیدید که مساوی انقدر برای نکونام نتیجه عالی بود داشت خودشو میکشت پس ببینید بردن پرسپولیس بزرگ برای همه تیمها آرزو شده.... همین کیسه کشای کثافت 7 سال هست که نتونستن پرسپولیس بزرگ رو ببرن یعنی 14 تا بازی.... کیسه کشای کثافت تا دقیقه 95 پیش سرورشون زانو زده بودن.... دمت گرم امید کاپیشاه عزیزم درود بر شرف و غیرتت شیر پسر پرسپولیس که هر وقت به بازی رفتی این کیسه کشارو پاره کردی.... امید جان بهت افتخار میکنم که یه تنه کیسه کشا رو به زانو درآوردی.... بنیادی فر کثافت پارسال هم جلوی فولاد همین نکونام دوتا پنالتی برای پرسپولیس نگرفتی پنالتی هایی که 95 درصد کارشناسا گفتن پنالتی بوده و امروز هم بازم بازی رو برای نکونام هروملقمه درآوردی خیلی خیلی آدم پست و ذلیل و نکبت هستی که شرفتو به هیچ فروختی آدم کثیف..... هوادارای با غیرت پرسپولیس دیدید که هیچ تیمی حریف پرسپولیس بزرگ نیست همین کیسه فقط 5 تا مهاجم خوب داره ولی دیدید جلوی سرورش زانو زده بود..... هوادارای با غیرت یحیی با دست خالی و بدون بازیکنهای تهاجمی خوب بازم پدر کیسه رو درآورد.... درود بر شرف و غیرتت یحیی عزیز و درود بر شرف و غیرت بازیکنا و بخصوص امید عالیشاه عزیزم که سرور تمام کیسه کش هاست❤❤❤


محمد بیات

-1

0

5 ماه پیش

خوبه


ابراهیم رمضانپور

0

3

5 ماه پیش

سلام...... تورو خدا این چه داوری کمک ویدئویی مسخره.... به قرآن قسم پرسپولیس برنده بازی بود..... اصلاً قبول نیست مساوی...... به نامردی هرچه تمام‌تر پنالتی برای استقلال گرفتن..... واضح تر کثیف تر از این هم مگر داریم..... سر پرسپولیس رو خیلی راحت بریدن..... من کاربر هیچ اکثریت کارشناسان فوتبال اعلام کردند پنالتی نبود..... بابا خطای حامدی فر روی شهاب زاهدی کارت قرمز مستقیم داشت...... تو رو حضرت عباس پرسپولیس دارید نابود می کنید.... هواداران را به سکته دادید..... کاربران عزیز و گرامی شما را به خدا پیام بزارید انتقاد کنید..... ما نباید ساکت باشیم.... نظر ندادن یعنی خیانت به تیم محبوبمان..... سرمربی تیم و کادر فنی و بازیکنان می خواهند چکار انجام بدن..... ما هواداران و کاربران گروه باید با صدای رسا حق و حقوق باشگاه را از ظالم بگیریم....


حسین سانبلی

-1

2

5 ماه پیش

خسته نباشی به کادر فنی وشیرمردان باغیرتمان شما عزیزان مایه افتخار ما هستین ❤️👉


مرتضی فریدونی

0

1

5 ماه پیش

والا بخدا پنالتی نبود داور چون زیر فشار تماشاگرای استقلال بود پنالتی گرفت چون می‌فهمید اگه پنالتی نگیره تماشاگرا فحش ناموسی نثار خانوادش میکردن مجبور شد اعلام پنالتی کنه


محمد

0

1

5 ماه پیش

داور بازی بنیادی فر باطرفداری ازاستقلال بازی راخراب کرد


Hamid Aliyasi

-1

0

5 ماه پیش

بابا جمع کنید با این حمایت های بیجاتون بی شرفا


بهنام

0

1

5 ماه پیش

داور ک بیشرف باشه وی ای ار هم ک باشه فرقی نداره


امیر خوشخوی

0

1

5 ماه پیش

مردشور داور بازی ببره با این قضاوتش ترسیده بود


رضا

0

1

5 ماه پیش

پنالتی نبودـکیسه ازدستمون پرید


محمد معمار

0

1

5 ماه پیش

بازی که باید هر طور می شد مساوی به پایان رساندن به جرات می توان گفت که پنالتی صدرصد نبود


امیر خوشخوی

0

1

5 ماه پیش

مردشور داور بازی ببره معلوم بنفع کیسه گرفته ریدن به این تیم یک توپ جلو دروازه نمتونن شوت بزنن با نامردی کیسه مساوی گرفت امیر هستم


مهران پرسپولیسی

0

1

5 ماه پیش

نعمتی بهانه دست حریف داد و نباید بدان صورت خیلی بد توی پای حریف میرفت و یه پنالتی مفت مشکوک به حریف داد و برد رو از پرسپولیس گرفت که بعضی از داورها میگن‌پنالتی بود و بعضی میگن پنالتی نبود


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

2

5 ماه پیش

علی نعمتی قصم خورده بود امروز یه تنه پوست تیم خودمون بکن‌...


ساسان رحمتی

0

3

5 ماه پیش

خر منم که میشینم این بازیارو میبینم متاسفم برا لیگ ایران فقط


مهران پرسپولیسی

0

0

5 ماه پیش

پرسپولیس باید بیاد جلو


مهران پرسپولیسی

0

1

5 ماه پیش

بشناسید این داور رو بنیادیفر یه استقلالییه


مهران پرسپولیسی

0

0

5 ماه پیش

داور استقلالی بازی کتر خودش رو کرد و به نفع تیم کیسه گرفت به نظر از این بازی چیزی برای پرسپولیس در نمی یاد چون هوچی‌گری توی ذات جواد چکش و از جواد چکش به بازیکنان این هوچی‌گری انتقال پیدا میکنه


مهران پرسپولیسی

0

1

5 ماه پیش

اشتباه محرز بازیکن پرسپولیس که نباید به اون صورت توی پای بازیکن کیسه میرفت و بهانه دست تیم کیسه برای پنالتی داد


مهران پرسپولیسی

0

1

5 ماه پیش

بالاخره داور استقلالی با دستور از بالا کار خودش رو کرد و یه پنالتی الکی بزای کیسه گرفت


مهران پرسپولیسی

0

0

5 ماه پیش

جواد چکش به هاشمی بد نسب گفت بلند شو بازیکنان کیسه الکی میخوان پنالتی بگیرن و خودشون رو بیخودی زمین میزنند، این هم پنالتی نبود


مهران پرسپولیسی

0

1

5 ماه پیش

پرسپولیس باید خوب دفاع بکنه با همه نفرات تا بازی تمام بشه


مهران پرسپولیسی

0

0

5 ماه پیش

هیچ خطایی رخ نداد برای تیم کیسه


مهران پرسپولیسی

0

0

5 ماه پیش

تیم کیسه با هوچی‌گری میخواد بازی رو مساوی بکنه


مهران پرسپولیسی

0

0

5 ماه پیش

پرسپولیس باید حواسش خیلی جمع باشه تیم‌کیسه میخواد با هوچی‌گری ببره۸۵


مهران پرسپولیسی

0

0

5 ماه پیش

هیچ خطایی به روی بازیکن کیسه نشد


مهران پرسپولیسی

0

1

5 ماه پیش

پرسپولیس باید دفاعش رو محکم کنه در این لخظات۸۰


جوادشیخی

-1

0

5 ماه پیش

کدوم احمقی میادترابی وسروش رامیاره بیرون انوقت ریگگگگگگی وصادقی رامیزاره توبازی بمونه


مهران پرسپولیسی

0

1

5 ماه پیش

پرسپولیسددر این لحظات در حمله بد بازی میکنه و سردرگم در حمله عمل میکنه ۷۵


مهران پرسپولیسی

0

0

5 ماه پیش

پ سپدلیس باید برای حمله بیاد توی زمین حریف با تعداد نفرات بیشتر و گرنه از گل خبری نبست


مهران پرسپولیسی

0

0

5 ماه پیش

بیا، اسماعیلی فر و بازیکنان خشن کیسه مصدوم کردن و داور استقلالی هم بهشون کارت زرد یا قرمز نمیده


مهران پرسپولیسی

0

0

5 ماه پیش

رو به یار خودی بدن


مهران پرسپولیسی

0

0

5 ماه پیش

پرسپولیس باید در حمله بازیکنان خودشون رو در‌گیر یار حریف نکنن و سریع و دقیق پاس تکضرب رو به یا


مهران پرسپولیسی

0

0

5 ماه پیش

پرسپولیس با تلاش و تلاش میتونه این تیم کیسه حکومتی رو ببره


مهران پرسپولیسی

0

0

5 ماه پیش

خطای محرز بازیکن تیم کیسه به روی زاهدی آیت دیگه حتما خطا بود و حداقل یه کارت زرد داشت که داور نگرفت ۶۱


جوادشیخی

0

0

5 ماه پیش

عمری وعالیشاه وحنانوف راگذاشته رونیمکت ازیه مشت اشغال مثل ریگی ودانیال ونعمتی داره استفاده میکنه


مهران پرسپولیسی

0

0

5 ماه پیش

به ابن مارهایی مه جواد چکش کنار زمین میکنه، پرسپولیس و بازیکنان نباید محلی بزارن این حرکات همش الکییه


جوادشیخی

0

0

5 ماه پیش

یحیی توروخداجمع کن خودتاباین ترکیبی که گذاشتی همش ترسوبازی میکنی عابروپرسپولیس رابردی بخدابلدنیستی جمع کن بروهرچی بازیکن خوب بودبیرون کردی بایه مشت پیر وپاتال میخادبازی کنه


مهران پرسپولیسی

0

0

5 ماه پیش

داور استقلالی خطای مشکوک به روی زاهدی رو‌نگرفت


حامدمعینی

0

0

5 ماه پیش

نمی‌دونم چرا دلم میگه اگه باهویی بیاد بازی یدونه میزنه به کیسه


حامدمعینی

0

0

5 ماه پیش

بااین اتوبوسی که جواد چکش پارک کرده خیلی بازی سخت شده. ولی به امید خدا میزنیمشون اگه بازیکنا یه نمه دقت کنن


حسین سانبلی

0

1

5 ماه پیش

این سه کلمه بدجور روی مخند این روزها


حسین سانبلی

0

1

5 ماه پیش

جواد چکش چایی دبش کیسه فراقانونی


صدرا

0

0

5 ماه پیش

به امید برد شک نکن بردبا ماست


فردین کرمی

-1

1

5 ماه پیش

تیم فستقلال توقوطی بود

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال