ارتش سرخ دات کام

اخبار

تعارف که نداریم آقا یحیی؛ چرا لوکاد ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 62 اظهار نظر

-

2 سال پیش

تعارف که نداریم آقا یحیی؛ چرا لوکادیا پنالتی را نزد؟

ارتش سرخ دات کام :
تعارف که نداریم آقا یحیی؛ چرا لوکادیا پنالتی را نزد؟
سرخ‌پوشان پایتخت فرصت ایده‌آلی برای کسب نتیجه تساوی برابر تراکتور داشتند که ضربه پنالتی پرسپولیسی‌ها با ضربه مهدی ترابی از دست رفت.
شاگردان یحیی گل‌محمدی شب گذشته و در شرایطی که با یک گل از حریف خود عقب بودند، با تصمیم جنجالی موعود بنیادی‌فر صاحب ضربه پنالتی شدند. سرنگونی مهدی عبدی درون محوطه جریمه تراکتور از سوی بنیادی‌فر خطا تشخیص داده شد، هر چند که بازبینی تصاویر آهسته نشان می‌داد که به نظر داور بین‌المللی فوتبال ایران دچار اشتباه شده اما او تصمیم خود را با وجود اعتراضات شدید تراکتوری‌ها تغییر نداد تا فرصتی ایده‌آل برای جبران شکست خانگی برای پرسپولیسی‌ها به وجود آید.

۲ هفته و ۲ پنالتی برای سرخ‌پوشان پایتخت
پرسپولیسی‌ها برای دومین بازی متوالی موفق شدند ضربه پنالتی به‌دست آورند. پیش از سرنگونی مهدی عبدی در مصاف با تراکتور، سرخ‌پوشان پایتخت در دیدار با نفت مسجدسلیمان با خطای مدافع نفت روی یورگن لوکادیا صاحب ضربه پنالتی شدند که آن ضربه پنالتی زمینه‌ساز کامبک شاگردان گل‌محمدی در مسجدسلیمان شد و هواداران پرسپولیس امیدوار بودند تا به پنالتی به‌دست آمده برابر تراکتور هم سرنوشتی مشابه دیدار هفته قبل داشته باشد.

سوال ویژه از گل‌محمدی؛ پنالتی‌زن اول لوکادیا است یا ترابی؟
یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس در دیدار قبلی و بعد از آنکه موفق شد پنالتی به‌دست آورد، خود پشت ضربه به‌دست آمده ایستاد و توانست توپ را با ضربه‌ای دقیق به تور دروازه نفت مسجدسلیمان بدوزد. در مسابقه شب گذشته با وجود آنکه لوکادیا در ترکیب پرسپولیس حضور داشت، مهدی ترابی توپ را برداشت و روی نقطه پنالتی کاشت تا نشان بدهد او قصد دارد پنالتی تیمش را به سوی دروازه تراکتور بزند.
ترابی تا پیش از حضور لوکادیا در پرسپولیس، پنالتی‌زن اول سرخ‌پوشان پایتخت بود و در ۲ فصل اخیر توانسته ۳ بار از روی نقطه پنالتی برای سرخ‌پوشان پایتخت گلزنی کند و امیدوار بود تا بتواند اولین گل خود در لیگ بیست‌ودوم را با گل کردن ضربه پنالتی به‌دست آمده برابر تراکتور به‌ثبت برساند اما درخشش محمدرضا اخباری مانع گلزنی مهدی ترابی شد و وینگر سرخ‌پوشان پایتخت ناکام در فروپاشی دروازه تراکتور بود.

امتیاز ارزشمندی که از دست رفت
مهدی تترابی فصل گذشته هم در دیدار با تراکتور تبریز و در شرایطی که سرخ‌پوشان پایتخت با نتیجه ۲ بر یک از حریف خود پیش بودند، پشت ضربه پنالتی ایستاد و پنالتی تیمش را از دست داد و تصور شد با توجه به این اتفاق و در حضور یورگن لوکادیا که در نواختن ضربات پنالتی تخصص دارد، وینگر پرسپولیس توپ را به مهاجم هلندی بدهد اما این اتفاق رخ نداد و ترابی خودخواهانه توپ را برداشت و برای دومین فصل متوالی، مقابل تراکتور پنالتی از دست داد. برخلاف فصل گذشته که پنالتی خراب کردن ترابی تاثیری در پیروزی سرخ‌پوشان پایتخت نداشت، این‌بار وینگر پرسپولیس تیمش را کسب حداقل امتیاز خانگی محروم کرد و اولین باخت پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم به‌ثبت رسید.
هواداران پرسپولیس از شب گذشته در فضای مجازی وینگر تیمشان را سرزنش کرده و منتقد او شده‌اند. هواداران سرخ‌پوش معتقدند که در حضور یورگن لوکادیا، او باید پنالتی‌زن اول پرسپولیس باشد و سایر بازیکنان باید با توجه به توانایی مهاجم هلندی در نواختن ضربات پنالتی به لوکادیا اعتماد کنند.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس البته در کنفرانس خبری بعد از بازی از مهدی ترابی حمایت کرد و در واکنش به پنالتی از دست رفته تیمش گفت: «پنالتی‌زدن بستگی به شرایط روحی و روانی بازیکن دارد. در بازی‌های گذشته لوکادیا گل زد اما امروز مهدی ترابی زد. هر ۲ به خوبی پنالتی می‌زنند اما ذهن بازیکنان به حدی مشوش و ناآرام است که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد». تا این‌گونه حمایت خود از مهدی ترابی نشان بدهد.

۳ پرسپولیسی در صف انتظارِ پنالتی زدن!
ترابی با توجه به پنالتی از دست رفته برابر تراکتور به نظر می‌رسد تا پایان فصل دیگر شانسی برای ایستادن پشت ضربات احتمالی پنالتی سرخ‌پوشان پایتخت در دیدارهای آینده ندارد و این فرصت در اختیار مهاجم هلندی خواهد بود تا در قامت پنالتی‌زن اول پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم بتواند بدرخشد.
گیورگی گولسیانی، سعید صادقی و امید عالیشاه دیگر بازیکنان حاضر در اردوی پرسپولیس هستند که در نواختن ضربات پنالتی توانایی بالایی دارند و در غیاب لوکادیا می‌توانند به کمک تیم‌شان بیایند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/151415
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
عباس کریمزاده

0

4

2 سال پیش

سلام۰فقط انرژی مثبت۰زنده باد ارتش سرخ۰درود برمردان سرخ دل۰۰۰❤❤❤❤❤❤❤💪💪💪💪💪💪


128سرخدل

0

5

2 سال پیش

تا تیم یه باخت اورد یه عده که معلوم نیست تا حالا کجا بودن اومدن شروع کردن به چرت و پرت گفتن... مخصوصا اون ب/خ/م شما لطفا برو جمله بندی رو یاد بگیر و بیا نظر بده حالا غلط املایی بخوره توسرت ....دوستان سرخدل لطفا بایک اشتباه در تصمیم گیری اقتدار و ابهت سرمربی تیم رو زیر سوال نبرید تا بهونه دست یه عده سودجو و کیسه کش و سه پاهانی ها ندید... درود بر ارتش سرخ...


Saeid.Ansari

-6

3

2 سال پیش

جناب گلمحمدی تمرکز نداری خودتو جمع و جور کن آستان تحمل ارتش سرخ دیگه مثل فصل قبل نیست پس ✦✦✧✧ گلممد دقت کن ✧✧✦✦✦


محمد حاجی پور

0

4

2 سال پیش

کاربر ب/خ/م با نظر خودت موافقی؟😂


سید هادی

-1

5

2 سال پیش

دوستان عزیزم خواهشا فعلا صدر هستیم با یه باخت باعث حاشیه نیشید اون شب کریم بنزما مقابل اوساسونا هم پنالتی خراب کرد باید به بازیکن روحیه بدین پور علی گنجب ترابی سرلک بیرانوند امیری همه تیم ملی بودن خسته بودن اشکال نداره انشالا بازی با سپاهان بزنیم یا مساوی کنیم شک نکنید قهرمان میشیم هنوز با ملوان مس وووو بازی نکردیم اول خدا فقط حمایت کیسه کشا منتظر حاشیه ما هستنننننننن مواظب باید سپاهان هم با این همه مهره فعلا ۴ جدول است صبور باش هوادار پرسپولیس فقط حمایت تیم نتیجه می گیره اگر پارسال لک نبود شک نکنید قهرمان بودیم انشالا عیسی و دیاباته بیاد تیم واویلا میشه


حسن زمانی

-2

2

2 سال پیش

آفرین به تفکرت


ب /خ/م

-2

3

2 سال پیش

باسلام آقای..ب/خ/م....بانظرت معافقم این همه پول دریک فصل به کادر فنی هزینه میکنید به گفته کارشناسان مربی خارجی هم کمتر برای تیم تمام می شود و همین هم هست الان عکسر تیم ها خارجی آوردن وهم مربی داخلی از علم و دانش به روز آنها استفاده می کنند نمونه بارزش ....برانکو.....کاردرون....تامدت ها علم آنها در ذهن بازیکن بود بعد رفتن باز تیم با تفکر آنها بود که قهرمان شد ....اگر با خودمان رو راست باشیم این حرف را قبول می کنیم نه خودمان را گول بزنیم رد می کنیم چطوره لل لاهی مردانه فکر کن بعد جواب به حق بدین


ایمان زنگویی

0

5

2 سال پیش

دوستان میدونم ازباخت ناراحت هستیدولی خیلی ازاتفاقات قبل وبیداری نمیدونیدچه اتفاقاتی افتاده.همنطورکه ناصری گفت توادامه شب قبل مسابقه امدن تواردوپرسپولیس وده دقیقه قبل بازی وبین دونیمه خودتون بدونیدچرارفتن ولی بازیکنان غیرتمندمازیربارنرفتن حتی بین دونیمه یکی ازبازیکنان قدیمی تیم جانبداری از حسین ماهینی کرد که خواستن ببرنش باوساطت نبردن.دوتاازبازیکنان بین دونیمه باامپراطورمیگن تعویض کن روحیه بازی کردن ندارم. نظرتون ای اتفاقات بیفته بازیکن چی میشه.خواهشاکورکورانه نظرندید وازاین پس حمایت کنیدتادشمنامون سرتاپابسوزن انشالله بازی بدمیبریم.همه باهم فقط حمایت این باخت تمام شد بایدازش درس بگیریم.ای والله به همه سرخ دلان.زنده با ارتش سرخ آریایی.


حمید خالقی

-1

5

2 سال پیش

بازیکنی که ذهنش درگیر به قول سر مربی چ باید پنالتی بصورت خود خواهانه بزنه چقدر خوبه که حرفه ای باشیم ولی متاسفانه فقط برای پول گرفتن حرفه ای هستنن ولی نمیدونن که با روحیه هوادار چه کردن؟؟؟


علیرضا

-2

2

2 سال پیش

گذشته این بازی فقط فکر بازی بعدی مان باشیم. وبایک باخت اینهمه غوغا به پانکنیم. فوتبال بازی برد وباخت داردهمین طور که تیم‌های بزرگ دنیا هم باختها ی ساده تر ازاين دارندخوشی فوتبال به همين چیزهاست همان طور که خودمان مخواهیم برندباشیم حریفم دنبال راهکاری برای بردهستند. فقط انرژی مثبت. انشالله که قهرمانیم.


morteza.joqtaeei

-3

1

2 سال پیش

ای قربون کلامت بشم من احمد جان همه جوره باهات موافقم


محمد حسن زاده

-1

7

2 سال پیش

اگه راست میگفتین بازی میبردین دل مردم تو این وضعیت شاد میکردین،درضمن شما دارین سالی بیست میلیارد پول میگیرین غلط میکنین به خاطر مسائل شخصیتون دل چهل میلیون هوادار داغون میکنین،


امیرضا

-2

5

2 سال پیش

بازی بسیار ناامید کننده بود


محمدرضا معتمدی

0

6

2 سال پیش

آقای گل محمدی عزیز دوستتون داریم ،تیم پرسپولیسو دوست داریم بازی و برد و باخت این تیم تو اعصابمون زندگیمون تاثیر داره اونم خیلی زیاد .حرفای اون یارو و شرایط خاص ایران عزیزمون نباید در بازی تیممون تاثیر بزاره کاش بخاطر همه چی خوب بازی میکردین و هوادار غمگینو خوشحال میکردین .چرا که بدتر غمگینمون کردین . برادر من اوضاع مملکت و ووو به بازی و بازیکن ربطی نداره شما بازیتونو انجام بدین مملکت صاحب داره قانون داره از اون یارو هم شکایت بکنین حقتونو بگیرین .فقط بازی خوب تلاش خوب میخواهیم .


علی محمدی

-6

3

2 سال پیش

بعضیا جوری میگن چرا ترابی زد انگار اگه لوکادیا میزد قطعا گل میشد. اصلا پنالتی ناحق بود بهتر که گل نشد. همین ترابی خیلی کم پنالتی خراب می کنه. اگه گل می کرد هم همین حرفا رو بهش می زدید یا می گفتید الماس سرخ؟


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

-3

6

2 سال پیش

یحیی لجبازی کنار بگذاره تیم درست میشه.... بخدا سیانعمتی بهتر ترابی و صادقی... دایی کمال باغیرت تر و بهتر سرلک و اسدبیگی...


ahadalmasi

-5

5

2 سال پیش

لطفاً دوستان آب در آسیاب رقیبان و دشمنان باشگاه نریزید به آقا یحیی ایراد نگیرید و توهین نکنید. و تمرکز همه را به هم نریزد.


ساسان رحمتی

-2

7

2 سال پیش

یحیی خیلی میره تو حاشیه


محمد

-2

6

2 سال پیش

یحیی به درد پرسپولیس نمیخوره


علی ذاکری برنطین

-3

4

2 سال پیش

بهونه پنالتی ترابی نیارید همتون گنده زدید مگه تیم های دیگه روحه خود خراب میکنن بخاطر یه مشکلی پیش اومده ربطی به شما نداره شما داخل زمین هستی باید بازی خودت بکنی روحه نداری نیا بازی نکن


عیسی سالاری

-4

5

2 سال پیش

بهترین مربی ایران آقا یحیی اگه بد بود الان 12بود پس چرت نگین ک باختو یحیی بدرد نمیخوره یحیی عشقع همه میگن اینقد ستاره داره یادتون رفته تیم پدیده رو بدون ستاره نایب قهرمان لیگ کرد هودار باشیم توهین ب تیمو مربی نکنین


-moheb kia

-1

5

2 سال پیش

بدون تردید اقای ترابی ضعیف ترین بازیکن های تیم پرسپولیس بود وجای تعجب دارد که این همه کار ناشناسان او را ستاره تیم معرفی میکنند واقاب عجیب وغریب به نافش میبندند بازیکنی که فقط بلده با توپ افه بیاد وخود نمایی یکند والبته جناب سر مربی هم اجازه بده همیشه فیکس تیم بل


ب /خ/م

-1

3

2 سال پیش

الله به الله الان همه اعتراض می کنند من همیشه.خدا حالا کاری ندارم به بازی با تراکتور گلی بازی ششتقلال انصافن همیشه دوند محکم وهجومی است مخصوصا ن جلو بافتن شل نمیشن.......ولی همیشه خدا همگی پرحرف می گویند پرسپولیس هجومی بازی میکند من خیلی وقت ها دیدم یک گل می زنند دیگه سعی تیم براینکه باهمان نتیجه بازی را تمام کند شاید دید من این باشد الحق والانصاف گفتم


حسین گنجی عاشق پرسپولیس

0

4

2 سال پیش

بزرگ ترین اشتباه گل محمدی بازهم ترسش بود اشتباهش بازی با دو هافبک دفاعی و یک مهاجم بود تو همین فصل در بازی هایی که پرسپولیس با یک هافبک دفاعی و دو مهاجم بازی کرده ببینید چقدر زیبا بازی کرده برنده بادی بوده اقا یحیی با چه دلیل و منطقی سیستم تیم برنده رو تغیر دادی لطفا اگه اشتباه میکنم بگید


خسرووفاٸی نژاد

-1

4

2 سال پیش

صدای نحس خیا بانی هم اضافه شد


محمد حسن جلالی

-1

3

2 سال پیش

اینکه میترسه سوراخ نصف جهانه نه هواداران ارتش سرخ ترسو ها کیسه کشهای منفور استفراغی وبقیه تیمهای دیگه هستند ما ارتش سرخیم


سعیداصالتی

-3

6

2 سال پیش

اقای گلمحمدی لطفا کم ارجیف بباف مربی غلط میکنه درکنفرانس مطبوعاتی میگه درموردفنی سوال نبرسین بیان درمردخانومت سوال بپرسن اقا سروش تو اشتباح میکنی میگبی بازی ول کنین اگه میخوای بازی ول کنی برو با خوش گزرونی با ....بگردواسه هوادارمهم بردتیم خیلی بزرگترازتوها هم اومدن ورفتن این بارحرمت پیرهنی که پوشیدی ونگه نداری با هوادارطرفی یک عده مفت خوردلال جمع شدین کنارهم هوابرتون نداره هیچ چیزبزرگترازپرسپولیس نیست واسه ما مشکلات خانوادگیتون به ماریط نداره لطفا موقع پول گرفتنم بگین به ماربط نداره بی غیرتا برانکوی کبیر لیاقت دوست داشتن داره اول اینکه جای این الدنگ بود ومدیریت میکردنه بحث سیاسی دوم به این جور دلغکابازی نمیداد


Hamid Aliyasi

-3

7

2 سال پیش

بابا این چرت و پرت ها چیه که این باخت سیاسی بود یارو بلد نیست ترکیب بچینه هی بهونه الکی میاره بخدا همون بازیکن های پارسالی زیر دست یه مربی دسته ۳بود پرسپولیس با ۲۰امتیاز بیشتر قهرمان میشد نمونش رضا اسدی رامین رضاییان این اقا فقط با ۴تا بازیکن که برانکو به ارث گذاشته بود قهرمان شد اون بازیکنا شجاع..احمد نور..کنعانی..همین اقا کمال که الان بازیش نمیده لعنت به تو یحیی خون به دلمون کردی


علیرضا جعفرپور

-3

5

2 سال پیش

اول اینکه خدایی اصلآ پنالتی نبود دوم اينکه بازی برد و باخت داره چرا اونوقت که پنالتی گل می‌کرد اعتراضی نبود ❤❤❤❤❤❤


مهدی نخعی زاده

-1

3

2 سال پیش

لعنت به کیروووووووووووش، نتیجه بازی دوستانه،با بازیکنای پرسپولیس،اقا از پرسپولیس بکش بیرون ،ما بازیکن ملی پوش نمی‌خوایم


Hamid Aliyasi

-1

3

2 سال پیش

افرین


Hamid Aliyasi

-2

5

2 سال پیش

بابا به خدا مسی و رونالدو رو هم بیاریم زیر د دست یحیی باز هم دربی رو میبازیم و جام رو میدیم به حریف یحیی کارش تموم شده تو پرسپولیس اشتباه مدیریت بود که با قرارداد دوباره با یحیی باز پرسپولیس رو به اما و اگر انداخت بیایید و این اشتباه را تصحیح کنید و هرچه زودتر این اقای یک دنده را از پرسپولیس اخراج کنید بخدا باز هم دربی رو میبازیم و جام رو از دست میدیم بخدا خون به دل شدیم دیگه همین دستیارش بزارن برا سرمربی بهتره


محسن چاوشی

0

1

2 سال پیش

واسه چی چون دستبند مشکی نبسته


حسین

-2

4

2 سال پیش

بازی هیچ تاکتیکی نداشت به خدا هیچ کدام از بازیکنا در حد تیم معمولی هم نبودند آقای گل‌محمدی خان سیامک نیمکت نشین شده اسد بیگی فیکس چرا ... موقع که از حریف عقبی چرا تعویض دقیقه آخر عوض میکنی چرا ؟ چرا با تک مهاجم بازی میکنی ؟ چرا کمال بازی نمیدی دلیلش چیه آقای گل‌محمدی اصلا صادقی یا دانیال یا ترابی یا سروش در کل حال بازی کردن نداشتند آقای گل‌محمدی دیگه امثال بهانه نداری موقع که پرسپولیس بازی داری من ۲ساعت از کارم میزنم زود بیام خانه فوتبال ببینم آقای گل‌محمدی میخوای حال ما خوب باشه فقط برد پرسپولیس عزیزم به جز این هیچ چیزی حال منو خوب نمیکنه فهمیدی اگه جلوی سپاهان نتیجه نگیری خواهشا از این تیم برو


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

2

2 سال پیش

شب قبل مسابقه در هتل ودربین دونیمه بازی تیم پرسپولیس مقابل تراکتور بو وپای سیاست درمیان بود وتیم بزرگ پرسپولیس مستحق باخت بود وباختی که به نظرم خیلی هم از برد ارزشمندتر بود چون مردان پرسپولیس با یک های وهو خودشان را نباختند ویکدل ومتحد گویی بازی و خیلی چیزها را درعوض بردند انهم با گلهای فراوان وکلین شیت


omid soror

0

6

2 سال پیش

من موندم اون دستیار خارجی یحیی چرا اصلا لب خط نمیاد ب یحیی مشورت بده


قرمزته

-2

4

2 سال پیش

هر چی آقا یحیی بگه


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

3

2 سال پیش

اقای مدیر سایت یکم به وضعیت اپلیکیش خود سرو سامان بدهید ودر بروزسانی بعدی ترتیبی دهید هواداران بتوتنندامکان ویرایش مطالب خودرا داشته باشند الان بنده دستم خورد ومطالب تایپ شده قبل از تکمیل ارسال شد وامکان ویرایش هم وجودندارد به نظرم این ضعف بزرگی برای این اپلیکیشن خوب هم هست ویکی هم برای نمایش مطالب ارسالی نیز خیلی طالع میکنیدامیدوارم پیشنهادبنده را درصورت صلاح دید به پذیریدتا برنامه خوبتان کامل شود از زحماتی هم که قبلا برای ساخت چنین برنامه خوبی کشیدید تشکر میکنم واقعا هواداران دیگر لازم نیست دنبال کانالهای تلگرامی بگردند مخصوصا در این زمان که اینستا وتلگرام وحتی سایت های مرتبط با گوگل نیز فیلتر هستند بازم متشرکرم مرسی انشالله همیشه موفق باشید


تــــوفیق پرسپولیس ❤

0

5

2 سال پیش

زتده باد پرسپولیس ❤😔😔😔بخدا حالمون بده بخدا فقط برد پرسپولیس میتونست یکم از غم این روزای مملکت کم بکنه مادیروز به خودمون باختیم نه به حریف یحیی کاری میکنه که آدم حرصش درمیات این همه پاسای الکی واسع چیه تیم باخته اونوقت بادروازه بان خودمون پاسکاری میکنیم وحریف خیلی راحت عقب نشسته واصلا به خودشون زحمت نمیکشن که حتی یک قدم بیان جلوتر


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

3

2 سال پیش

باخت پرسپولیس برابر تراکتور. حق پرسپولیس بود سیاست کثیف هرجایی پایش بخوره، انجا متعفن میشه ونمیشه نفس کشید چه برسه به فوتبال بازی کردن، شب قبل بازی ودر هتل سیاست پا به هتل گذاشت. از بوی ناشی ان بازیکنان تا صبح واراحت ونخوابیدند ودوباره وسط دونیمه باز هم


حمیدکرمانی

-2

2

2 سال پیش

بااین سیستم گلمحمدی تیم خرابه این چه کاریه اون پاس بده به اون اون پاس بده به اون یعنی چی


عبدالله

-2

3

2 سال پیش

یعنی برامهساامینی اینااینقدرغضه داربودن که روحیه بازی نداشتن به خدافیلم بازی میکنید😂


❤️❤️❤️محمدنوید ناصری❤️❤️❤️

0

4

2 سال پیش

سلام به هوادارای با شرف پرسپولیس کبیر طرفدارای عزیز پرسپولیس کبیر انقدر سطحی مسائل رو نگاه نکنید... آخه وقتی بین دو نیمه دوتا پدرسگ بی شرف با درویش میرن تو رختکن و تمام بازیکنای تیم رو به غیر از مهدی ترابی بی شرف و مزدور رو تهدید میکنن که یا مچ بندهای مشکی رو در بیارن یا نمیزارن برن تو زمین میخوایید سرمربی باغیرتمون یحیایی با شرف صحبت تاکتیکی کنه!!!!!!!!!!!!!!! ولی خدا روشکر بازیکنامون به غیر از مهدی ترابی بی شرف حاضر نشدن مچ بندها رو در بیارن و با غیرت رفتن تو زمین.... درود بر سرمربی و بازیکنای شجاع و دلیر پرسپولیس کبیر💓💓💓💓🌹🌹


ساره محگدی

0

3

2 سال پیش

کلا تمرکز نوشتن نداریم


مجتبی طقوی

0

5

2 سال پیش

صدصد موافقم کلا افت کرده ترابی حداقل صادقی میزده یک امتیاز همین اخر سال میفهمن چیه


مجتبی طقوی

0

3

2 سال پیش

این که تو ازادی بود وای به حال سپاهان کلا حالش خرابه یحیا ترابی کلا دوسال افت کرده صادقی حداقل میزد حرفم نمیاد والا این سه امتیاز همونه که اخر سال به التماس میفتیم برای امتیاز


مجتبی طقوی

-1

4

2 سال پیش

بابا حرف مفت نزنید اخه اون پنارتی بچه میگرفت کلا افت کرده ترابی دوسال دیگه خراب بازی میکنه خاک برسرت یحیا دیوانه حرفم نمیاد عقلم خوبه والا


امیر رضا فولادی

-1

2

2 سال پیش

بخدا قسم از فشار استرس بازی با سپاهان خواب و خوراک نداریم خواهشا انتقادات رو تموم کنید تیم باخت درسته ولی باید به فکر جبران باشه اقا یحیی هم جاش تو قلب هواداران پرسپولیسه باید روحیه بدیم به تیم فعلا موقع انتقاد از مربی نیست فعلا فقط و فقط و فقط... حمایت حمایت حمایت حمایت حمایت حمایت حمایت ❤️


ابوالفضل شریفی

0

3

2 سال پیش

گذشت . حالا باید به فکر بازی سپاهان باشیم تا بریم صدر جدول . اقا یحیی لطفا با دو مهاجم بازی کن لوکادیا تنها کاری ازش بر نمیاد . بهترین دفاع حملست یکم هجومی تر بازی کن .


iman

-1

3

2 سال پیش

تیم با مشکلاتی که براش پیش آوردند هیچکس روحیه نداشت و جای انتقاد نداره. انصاف داشته باشیم


منصور رزاقی پور

0

3

2 سال پیش

اگه ازهمین الان شل بگیرن همون بلای پارسال دوباره سرمون میاد. اول و آخر نداره فوتبال رو باید محکم بازی کرد نه مثل دیشب بچه ها. تو زمین و بیرون زمین نباید یکی باشه هر گیر و گرفتاری یا هر غصه ای باشه باید بیرون زمین بمونه تا پایان بازی.ننیشه که همه چیزو با هم قاطی کرد.


آرین

-5

12

2 سال پیش

من واقعا از بازی با سپاهان میترسم.. با این روحیه پایینی که بچه ها دارن من مطمئن هستم که بازی با سپاهان رو هم به فنا میدن.... بابا اگه از حرف های اون کثافت ناراحتید شما هم که به راحتی میتونید توی رسانه ها مصاحبه کنید شماهم جوابشو بدید و خودتونو خالی کنید مگر نه اینطوری تیم رو نابود میکنید... اون بازیکنای کیسه رو نگاه کنید عین خیالشونم نیست و خودشون به صدر رسوندن حالا شما همش ادا در بیارید تا بازی بعدی صدر جدولم از دست بدید... اخه این که نشد تا یکی بیاد زر بزنه شماها دنیا روی سرتون خراب بشه خوب شماهم جوابشو بدید مگه زبون ندارید آخه... پس چرا همه چی رو روی سر تیم خالی میکنید نمیبینید هوادارا این همه استرس دارن این هوادارا تمام خوشیشون همین پرسپولیس هست که اونم شما با بی غیرتی دارید نابودش میکنید یه کم از بازیکنای کیسه یاد بگیرید که هر چقدر هم ناراحت باشن ولی به هیچ تیمی باج نمیدن و اینطوری خودشونو خالی میکنن نه مثل شما که انقدر ضعیف هستید که تا یکی حرفی میزنه دنیا براتون نابود میشه مگه شما مرد نیستید مگه زبون ندارید خوب جواب اون کثافت رو بدید و خودتونو خالی کنید و تیم رو نابود نکنید.......


یداله قنواتی

-3

13

2 سال پیش

این حرفها چیه اگر اوکادو هم یزد گل نمی شد می گفتن چر ا ترابی نزد پنالتی ۵۰ ۵۰ است تمام بازیکنان خوب نبودن غصه نداره هنوز اول کاره


عباس جعفریی روزبهانی

-20

16

2 سال پیش

مهدی ترابی خائن به تیم ووطن است


محمدچوبند

-1

6

2 سال پیش

تنها کسی که واقعیت فوتبال را تا الان متوجه نشده جناب گل محمدیه، الان اگه دوستان فوتبال دنیا رو خوب انالیز کنن ،متوجه می شوند اکثر تیمهایی که از ستارهای مشهور بهره می برند و فوتبال چشم نوازی انجام می دهند در مقابل تیمهای ضعیفتر شکست می خورند ،زیرا فوتبال شیوه عوض کرده و تیمهایی موفقترن که از تک فرصتها استفاده می کنن ،انها توپ و میدان را به حریف نی دهند و منتظر اشتباه حریف می مانن تا زهرشان را بریزن ،نمونش همین بازی ایران و سنگال و بازی ایران با اروگوئه بود و بازی دیروز ما مقابل تراکتور بود که علیرغم مالکیت توپ و میدان ،ما نتیجه را واگذار کردیم ،تجمع مهاجمان و مدافعین حریف در محوطه جریمه کار را برای مهاحمین سخت می کند و مدافعان راحتر به دفع توپ می پردازن ، لذا از دوستانی که با کادرفنی تیم ارتباط دارن ،درخواست دارم که به یحیی بسپارن روش خودرا عوض کند


محمدچوبند

-1

5

2 سال پیش

تنها کسی که واقعیت فوتبال را تا الان متوجه نشده جناب گل محمدیه، الان اگه دوستان فوتبال دنیا رو خوب انالیز کنن ،متوجه می شوند اکثر تیمهایی که از ستارهای مشهور بهره می برند و فوتبال چشم نوازی انجام می دهند در مقابل تیمهای ضعیفتر شکست می خورند ،زیرا فوتبال شیوه عوض کرده و تیمهایی موفقترن که از تک فرصتها استفاده می کنن ،انها توپ و میدان را به حریف نی دهند و منتظر اشتباه حریف می مانن تا زهرشان را بریزن ،نمونش همین بازی ایران و سنگال و بازی ایران با اروگوئه بود و بازی دیروز ما مقابل تراکتور بود که علیرغم مالکیت توپ و میدان ،ما نتیجه را واگذار کردیم ،تجمع مهاجمان و مدافعین حریف در محوطه جریمه کار را برای مهاحمین سخت می کند و مدافعان راحتر به دفع توپ می پردازن ، لذا از دوستانی که با کادرفنی تیم ارتباط دارن ،درخواست دارم که به یحیی بسپارن روش خودرا عوض کند


احمد نوری اسرمی

-3

8

2 سال پیش

مربی که حرفش پیش بازیکن خریدار نداشته نباشه همین میشه . خواهشن اقای گل محمدی کاری که دربی پارسال کردی رو تکرار نکن که فاتحه تیم خوندست


پرسپولیس زلزله

-2

9

2 سال پیش

مگر تیم‌های دیگر فوتبالی نیستن فقط هم بازیکنان یحیی بابت توهین‌ها فکرشان مشوش باشد


حسینی کازرون

-16

8

2 سال پیش

داور‌ به عمد اعلام پنالتی کرد تا مهدی ترابی با برنامه ای از پیش تعیین شده ضربه پنالتی را بزنه و بعد از گل پیراهن خودشو بالا بزنه و شعاری که روی سینه اش نوشته بود را در مقابل دوربین نشون بده ولی خدا تراکتور را دوست داشت . بازیکن فوتبال چه به سیاست ؟ فوتبالیست پول میگیره که فوتبال بازی کنه و سیاستمداران حقوق میگیرن که درباره سیاست تجزیه و تحلیل کنن . هر کسی را بهر کاری ساختند . مقصر همه این ناکامی‌شخص گل‌محمدی هست و تا دیر نشده باید اخراج بشه


عبدالرحمن لشکری

-3

11

2 سال پیش

تعارف هم نداریم به یحیی و کیروش باختیم نه تراکتور و بردیف


امید فلاح

-4

12

2 سال پیش

موضوع فقط پنالتی نیست. شخصاً دوست نداشتم با پنالتی که اصلاً پنالتی نبود امتیاز بگیریم. بحث من اینه که چرا یک مربی یه تیم بزرگ میگه ذهن ما مشوش بود و تمرکز نداشتیم!!؟؟ آیا مربی و بازیکنان پرسپولیس وکیل مدافع همه فوتبالیست ها هستند!!؟؟ از کدوم شرافت حرف می زنید؟؟ از باخت خانگی به تجزیه طلب های وحشی؟؟ اگه شرف و شخصیت داشتید بازی را می بردید. بخاطر مردمی که میگید حال خوبی ندارند. ولی حال مردمی که اکثراً طرفدار پرسپولیس هستند را خراب تر کردید. کی بهانه جویی های مسخره تمام میشه؟؟ کی می خواهید در سطح شخصیت پرسپولیس بزرگ باشید!!؟؟


ساره محگدی

0

8

2 سال پیش

تمتم شد رفت سخت فراموش کنین گذشت بازی سختری پیش رو کی باید میزد کی زد تمون شد بازی سپاهان سخته خواهشن با تنرکز به فکر بازی تیم باشین❤

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر - شمس آذر 19:00
صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30

دوشنبه, 17 اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال