ارتش سرخ دات کام

اخبار

توضیحات سهیل مهدی درباره زمان فصل ج ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

2 سال پیش

توضیحات سهیل مهدی درباره زمان فصل جدید لیگ برتر

ارتش سرخ دات کام :
توضیحات سهیل مهدی درباره زمان فصل جدید لیگ برتر
مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت که سازمان لیگ در تلاش است که سوپرجام را بعد از دهه اول محرم برگزار کند.

سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال در حاشیه کارگاه آموزشی افسران امنیتی باشگاه‌های لیگ برتری در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: یکی از الزامات برگزاری مسابقات، امنیت و یکی از افراد حاضر برای برگزاری بازی‌ها افسران امنیتی هستند. بیشتر این وظایف روی دوش پلیس است. حضور افسران امنیتی در کنار تیم‌ها جایگاه ویژه‌ای به خصوص در سطح بین‌المللی دارد و ما یک شبه نمی‌توانیم به آن برسیم و از همین الآن آموزش را آغاز کرده ایم. کارگاه سوم ماست و مدرس خوبی در این کارگاه حضور دارد و بهترین آموزش‌ها را به آن‌ها می‌دهد و امیدواریم باشگاه‌هایمان هر چه زودتر به بالاترین سطوح بین‌المللی برسند.

وی درباره آماده نبودن تعدادی از ورزشگاه‌ها برای لیگ بیست و دوم توضیح داد: دو مشکل اساسی داریم که هر دو به ورزشگاه‌های محل میزبانی برمی‌گردد. اساسا زیرساخت مناسبی برای میزبانی مناسب در ورزشگاه‌ها نداریم. حتی استادیوم آزادی هم هنوز کامل نیست و مشکلاتی دارد. ورزشگاه‌های ما مناسب سرویس دادن به هواداران نیست و ز نظر زیرساختی از سطح دنیا بسیار عقب هستیم. باید یک افق دیدی داشته باشیم. ورزشگاه‌های قدیمی باید به روز شود و سایر ورزشگاه هم باید به صورت موقتی آماده برگزاری لیگ شوند. تعدادی از ورزشگاه‌ها برای فصل قبل آمادگی میزبانی نداشتند.

مهدی ادامه داد: دیداری نمی‌توانست در شهید وطنی برگزار شود، در ورزشگاه حافظیه به زور و سختی بازی برگزار شد. از تختی انزلی بازدید کردم که مشکلات خاص خود را داشت و به مسئولان آن، این مشکلات را اعلام کردیم. همچنین از شهید وطنی هم بازدید کردیم که یکسری کارهای مثبت و رو به جلو در آن انجام شده بود و امیدوارم بقیه کارها هم انجام شود. ورزشگاه تختی آبادان قدیمی است، ورزشگاه مسجدسلیمان بعد مسافت دارد و هتل و محل اسکان ندارد که سبب شده همه تیم‌ها به این موضوع اعتراض داشته باشند، درباره ورزشگاه یادگار امام تبریز، فرسودگی و تخریب سبب شده قسمتی از جایگاه‌های آن خراب شود و به صورت سنگ و کلوخ در اختیار هواداران معترض قرار بگیرند. به طور کلی با یکسری از ورزشگاه‌های قدیمی‌ساز رو به رو هستیم که به آنها رسیدگی نشده است. مسئولان استانی شهر باید به این ورزشگاه‌ها برسند.

او افزود: یکی از محروم‌ترین استان‌های ما از نظر زیرساخت، تهران است و تنها ورزشگاه‌های آزادی و دستگردی قابل استفاده هستند. ورزشگاه شهر قدس و تختی هنوز آماده نشده است. به ورزشگاه‌های اهواز نسبت به ظرفیت این استان، باید بیشتر رسیدگی شود. ورزشگاه‌های استان های مازندران و گیلان واقعا ضعیف هستند و باید به آنها رسیدگی شود. پس فردا هم به استان کرمان می روم تا از ورزشگاه‌های آن‌ها بازدید کنم. بعید می‌دانم که ورزشگاه شهدای مس به نیم‌فصل برسد اما باشگاه مس قول داده که ورزشگاه امام علی را بازسازی کند.

مهدی در خصوص برگزاری هم اندیشی با سرمربیان باشگاه‌های لیگ برتری عنوان کرد: می توانستیم این هفته این جلسه را برگزار کنیم اما بسیاری از تیم‌ها سرمربی ندارند و منتظریم بین ۱۲ تا ۱۴ تیم، تکلیف سرمربی‌شان مشخص شود و سپس این جلسه را برگزار کنیم.

وی درباره تعطیلی زودتر از موعد لیگ برتر با درخواست سرمربی تیم ملی تصریح کرد: خط قرمز برگزاری مسابقات لیگ برتر، تیم ملی است. ما شرایط خاص و محدودیت‌هایی را داریم اما نهایتا در اختیار تیم ملی هستیم و اگر فدراسیون و نهادهایی که مسئولیت تیم ملی را بر عهده دارند به ما اعلام کنند، این کار را خواهیم کرد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در خصوص صحبت‌های صالحی امیری مبنی بر دیدارهای دوستانه تیم ملی با تیم‌هایی همانند مجارستان و در نتیجه آن، زودتر تمام شدن لیگ برتر عنوان کرد: بازی‌های دوستانه و همکاری اشخاصی مثل سالحی امیری مربوط به فدراسیون فوتبال است. هرگونه ابلاغی داشته باشیم، حتما اعمال می‌کنیم. هرگونه کمک‌هایی که از سازمان‌های دیگر باشد، در برنامه تیم ملی متمرکز می‌شود و ما هم سعی می‌کنیم به بهترین شکل خودمان را وقف دهیم.

او درباره سهمیه سال آینده لیگ قهرمانان توضیح داد: تصمیم‌گیری در خصوص این سهمیه‌ها بر عهده کمیته صدور مجوز حرفه‌ای است و در این خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری خواهند کرد. این کار حتما با مشورت ریاست فدراسیون فوتبال و هیات مدیره فدراسیون انجام خواهد شد و اگر نظر کارشناسی از من خواستند، در خدمت خواهم بود.

مهدی درباره زمان قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: ۲۰ مرداد شروع لیگ برتر است که تداخل می کند با ایام عاشورا و تاسوعا. تلاش خود را می‌کنیم که بدون که این که به این ایام بی‌احترامی شود، سوپرجام را که اهدای جام و شادی دارد بعد از آغاز لیگ، برگزار کنیم. سوپرجام بعد از ایام شهادت امام حسین (ع) خواهد بود و قرعه‌کشی هم بعد از مشخص شدن برنامه بازی‌ها انجام خواهیم داد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/149819
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
عشق یعنی پرسپولیس

0

0

2 سال پیش

دلم واسه تماشا کردن فوتبال پرسپولیس تنگ شده


مجتبی خلیلی

-2

0

2 سال پیش

مرزبان و هومن افاضلی بیان دستیار یحیی


منوچهربختیاری

0

2

2 سال پیش

آقای سهیل مهدی شمافقط خواستیددرباره شروع فصل جدیدلیگ برترحرف بزنید.این همه گزافه گویی واسه چی بود..پلیس امنیتی دیگه چه صیغه ایه..کی توفوتبال ما این چیزاروداشتیم..توروخدا این چیزا من درآوردی چیه دیگه..نمیخاهیددست ازسرفوتبال وردارین.اصلا شماکی هستین چی ازجون این فوتبال میخا


طوفان سرخ

0

2

2 سال پیش

اول آقای درویش به هیچ وجه نگذارید رضا اسدی به استقلال برود به هیچ عنوان اگر این اتفاق بیفتاد کمک بزرگی به قهرمانی مجدد کیسه کردید . دوم. ول کنید این سعید صادقی رو نزدیکه پولکی حیف احسان پهلوان نبود این یارو آفتاب درسته پولکیه یحیی بدونه انسان به کسی که برای حرف وقول خودش احترامی قابل نیست اصلأ نباید پشیزی ارزش قائل شود مثلاً شهباز زاده مرتیکه تفاله روزی که جوانبودپرسپولیس


یعقوب آذرنوش

0

3

2 سال پیش

آقای مهدی این لیگ رو سریع شروع کنید تاما بازی های تیم کهکشانی پرسپولیس را تماشا کنیم.

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال