ارتش سرخ دات کام

اخبار

توضیحات صدری درباره واریز پول کالدر ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 14 اظهار نظر

-

3 سال پیش

توضیحات صدری درباره واریز پول کالدرون، تبلیغات محیطی

ارتش سرخ دات کام :
توضیحات صدری درباره واریز پول کالدرون، تبلیغات محیطی
سرپرست باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را درباره واریز پول کالدرون، تبلیغات محیطی و انتخاب مدیرعامل پرسپولیس ارائه کرد.

سید مجید صدری در گفتگویی اظهار داشت: مراحل انتقال پول گابریل کالدرون و دستیار وی از باشگاه آغاز شد و تا تسویه بدهی باشگاه و اجرای حکم فیفا به منظور باز شدن پنجره نقل و انتقالات ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: منتظر دریافت مجوزهای قانونی بودیم که زمان بر بود و با پیگیری‌های صورت گرفته، این مهم محقق شد. حالا به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رسانم؛ انتقال پول در حال انجام است. به محض نشستن تمام مبالغ واریزی به حساب ایشان، اسناد مربوطه برای فیفا ارسال خواهد شد تا نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالات اقدام شود.

صدری با تشکر ویژه از یحیی گل محمدی، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم گفت: اعضای تیم با وجود تمام مشکلات تلاش می‌کنند که به امید خدا ششمین قهرمانی به دست بیاید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به دغدغه هواداران و پیگیری رسانه‌ها درباره وضعیت مدیرعاملی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در حال حاضر بنده به عنوان سرپرست قانونی باشگاه که تمام اختیارات را دارد، در خدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران هستم. حتی اگر یک روز از مسوولیت من باقی مانده باشد، آن چه که برای پرسپولیس لازم و در توانم باشد، انجام خواهم داد. در حال حاضر هم بیش از یک ماه از مدت سه ماهه سرپرستی من باقی مانده است. هواداران مطمئن باشند، برای من در انجام مسوولیت‌هایی که دارم، فرقی بین یک ساعت و یک ماه و یک سال نیست. به ویژه که درباره پرسپولیس صحبت می‌کنیم.

صدری گفت: برخی از دوستان و هواداران هم در روزهای گذشته، روی مساله مدیریتی حساس بوده‌اند. امیدواریم و خواهش می‌کنیم اجازه بدهند با توجه به این که امور باشگاه در حال انجام است، وزارت ورزش و جوانان با صبر و حوصله کار را دنبال کند. ما هم با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد در خدمت باشگاه و هواداران بوده و هستیم.

وی گفت: در این مدت کوتاه وزیر حامی ما بوده و بعضی هجمه‌ها علیه وزارتخانه و دکتر سجادی، وزیر ورزش و جوانان برای ایجاد حاشیه است و این که پرسپولیس را از هدف اصلی‌اش که قهرمانی است دور کنند و اگر هم اشکالی وجود دارد باید با هم تا رفع مشکل تلاش کنیم.

صدری گفت: از زمان حضور در پرسپولیس بین 60 تا 70 میلیارد تومان را از طریق دوستانی که به بنده و پرسپولیس محبت داشته‌اند تامین کرده‌ایم که اینها بدون بهره است و محل باز پرداخت آن از پاداش آسیایی و به محض دریافت آن خواهد بود.

صدری همچنین درباره موضوع واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها و جلسه‌ای که امروز (چهارشنبه) در این ارتباط برگزار شد، تصریح کرد: ما همچنان اعلام می‌کنیم اگر تصمیم این باشد که اجرای تبلیغات محیطی به هر باشگاه واگذار شود برای آن اعلام آمادگی و استقبال می‌کنیم. البته یادآوری می‌کنیم رقم‌های اعلام شده از سوی بعضی باشگاه‌ها با ارقام واقعی و برآوردهای موجود فاصله دارد.

سرپرست پرسپولیس گفت: تبلیغات محیطی برای همه باشگاه‌ها است و ما هم به طور جدی به دنبال آن هستیم. امروز هم در جلسه‌ای که با آقای عزیزی خادم داشتیم به صراحت در این باره صحبت شد. قرار بر تشکیل کمیته‌ای برای تبلیغات محیطی شد. در جریان جلسه رقم‌هایی هم مطرح شد که در وهله اول باید ببینیم طرف مقابل اصلا این توانایی را دارد یا نه و آیا قیمت‌هایی که مطرح می‌شود با ارقام واقعی همخوانی و مطابقت خواهد داشت یا خیر؟

رییس هیات مدیره پرسپولیس گفت: هواداران خبرهای مختلفی را از این طرف و آن طرف می‌شنوند که ممکن است آنها را ملتهب، سردرگم یا پریشان کند. هواداران ملتهب شوند، پرسپولیس هم چنین خواهد شد. در نتیجه آرامش و تمرکز خود را از دست می‌دهد. این چیزی نیست که به سود پرسپولیس باشد. چه در زمین و چه در خارج از زمین. ما می‌خواهیم ششمین قهرمانی پیاپی را به دست بیاوریم. همه می‌دانیم کار آسانی نخواهد بود. همه می‌دانیم که اگر پشت هم نباشیم و حاشیه‌ها زیاد باشد این اتفاق روی نخواهد داد. ما هر خبری را از طریق رسانه‌ رسمی باشگاه اطلاع رسانی خواهیم کرد. لازم است از اعضای تیم اعم از کادر فنی و تک تک بازیکنان نیز نهایت حمایت صورت بگیرد. طبیعی است که بعضی به دنبال ایجاد بی‌ثباتی در هر بخشی از کار باشند و همه ما در هر جایگاهی باید مراقب این مساله باشیم. کار آسانی نیست ولی پرسپولیسی‌ها قبلا این مهم را انجام داده‌اند.

صدری در پایان درباره اپلیکیشن اوانو اضافه کرد: یکی از نمادهای حمایت هواداران نیز، مشارکت در طرح‌های باشگاه است. پرسپولیس بیشترین هوادار را دارد. این یک سرمایه و پتانسیل بالقوه است که باید نمود عینی پیدا کند. حالا گاهی در قالب تشویق تیم در ورزشگاه و فضای مجازی است و زمانی هم در قالب مشارکت در اجرای طرح‌ها است. قبل از این هم گفته‌ایم که اوانو اسپانسر نیست بلکه این یک همکاری تجاری است. درآمد و منافع پرسپولیس در این طرح تنها در گرو استفاده از امکانات این اپلیکیشن و انجام تراکنش است. حتی نصب آن به تنهایی برای باشگاه منافعی ایجاد نمی‌کند بلکه درآمد باشگاه در این است که هواداران، امور روزمره و مورد نیاز خود که با سایر اپلیکیشن‌ها یا از طریق دستگاه‌های خودپرداز انجام می‌دهند را تا حد امکان از طریق اوانو دنبال کنند و این بدون تحمیل کوچکترین هزینه اضافه برای هوادار اتفاق می‌افتد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/145362
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ali mehri

0

2

3 سال پیش

بابا کم دروغ و چرت پرت تحویل هوادار بیچاره بشه وزیر الاغ چ گوهی خورده برا تیم ما یک روزه برا تیم کیسه هم مدیرعامل انتخاب کرد هم هیت مدیره یک هفته هم‌ نشد اسپانسر براشون گرفت برا ما چ غلطی کرده تو هم همش براش دم تکون میدی که برکنار نشی پدر تیم دراوری قربون گراز پناه خدا لعنت کنه سجادی کیسه کشو مگه قرار نبود اخر هفته مدیرعامل تیم مشخص کنه پس کو دست از سر باشگاه بردار گمشو


حامد اکبری

0

3

3 سال پیش

بازم وعده ی سر خرمن بخدا این فقط داره هر روز دروغ هاشو تحویلمون میده و واسه نابود کردنمون وقت کشی میکنه، کم کم ما هم داریم مثل این پوست کلفت میشیم به خدا. فقط تو این چند روز چند تا دروغ بهمون تحویل داد خداییش


علیرضا

0

2

3 سال پیش

خدا کنه دروغ نباشه


پیمان داوری

0

2

3 سال پیش

اقا سید صدری اگه حرفایی که زدی درست باشه خدا خیرت بده اگه نه میسپاریمت به جدت .۱۲۳۴۵۶


علی پیرایش

0

2

3 سال پیش

بدهی شفرواستراموچونی پادوانی که برای همیشه خونه نشین کردید دیاباته وهرویچ وبقیه که بازم هست پولاشون چطوری دادیداین همه راازکجا آوردیدفقط راستش بگین خائنین بی ناموس آقازادها درکشورهای عربی براشون خانم بردیدشماکه عادت داریدبرای پرسپولیس هم همینکاررابکنیدنه خانی رفته نه خانی اومده بجون عزیزای خوشگلتون به کسی نمیگیم


اصغر صمدی

-1

1

3 سال پیش

بهترین مهاجم حال حاضر لیگ مغانلو است که اونم ما بزرگش کردیم.قبل از اینکه بره پرتغال ما خواستیمش رفت شد نیمکت نشین.باز رفتیم از نیمکت آوردیم کردیم نوک تمام عیار به وقت قرارداد رسید مثل ببخشید نگفتنش بهتره از دست دادیمش..عیسی یک زوج خوب کنار خودش لازم داره.. ولی یک خرید مثل سروش به عنوان بازیساز لازم داشتیم.ولی باز هم درخدمت کادرفنی هستیم. افتخار هزینه میخواد که همیشه لنگ بودیم ولی سر بودیم..بالاخره هر وسیله نیرو میخواد وقتی بچه‌ها تغذیه (پول) نباشه خیلی مشکل پیش میاد. آقای صدری اگه خیلی خوبی الان بعداز این تسویه حساب استعفا بده.. ارتش سرخ تو بهترینی..


علی پیرایش

0

2

3 سال پیش

ماانقلاب کردیم که تاج وتاجی هارابرداریم نه اینکه عناصرش مثل سابق راس کارباشندمرگ برخائن وطن فروش آقای وزیروداردسته استقلالیت به قدرت ننازلازم باشه جونم برای پرسپپولیس میدم اگرپرسپولیس نباشه توورفیقای استقلالی هم نیستیداینومطمن بدش حالا بچرخ تابچرخیم


احمد نوری اسرمی

0

2

3 سال پیش

جناب اقای ابوالفضل نقره خواهشا کلمه چرت و پرت رو در مورد نظر هوادارا بکار نبر . اگر مخالف نظر کسی هستی نمره منفی بده توهین درد کسی رو دوا نمیکنه


بهرام جلوه گر

0

2

3 سال پیش

وزیرورزش وجوانان باصبروحوصله دنبال کاراست یعنی چه مردحسابی .یعنی وقت سوزوندن یعنی صبرکنن که وقت نقل وانتقالات تموم بشه..توچقدر بدبخت وبی عرضه ای که فکرمیکنی هوادار این چرندیات تو باورمیکنن..مردش نیستی وگرنه قول دادی ۷۲ساعت دیگه پول کالدرون به حسابش میشینه وپنجره بازمیشه الان ۱۰روزگذشت وهیچ غلطی نتونستی بکنی ..دروغگوی کذاب بی عرضه حالادیگه میگی مجوز صادرشده یعنی کی واریزمیشه..توراخدا بروکه حالمون بهم میخوره ازاین چرندیاتت..یه هوادار کشتی بقیه هم عصبی هستن ..بخدا بدجور برات تموم میشه ..بروووووو


ابوالفضل نقره

-3

0

3 سال پیش

بعضی از هوادارها یک مشت الاف هستن که یکسره میایند نظرهای چرت وپرت میگذارن بابا بگذارین تیم درآرامش کار کنه اگه دیدین بازهم به دوران اوجش برنگشت


ابوالفضل نقره

-4

0

3 سال پیش

بعضی از هوادارها یک مشت الاف هستن که یکسره میایند نظرهای چرت وپرت میگذارن بابا بگذارین تیم درآرامش کار کنه اگه دیدین بازهم به دوران اوجش برنگشت


فردین نوری

0

3

3 سال پیش

خدا لعنت کنه وزیر کیسه ای چه بلایی سر پرسپولیس میخوای در بیاری سجادی کیسه ای


رضا

-2

1

3 سال پیش

به خدا لیاقت داره که مدیر عامل


احمد نوری اسرمی

-1

3

3 سال پیش

برو بابا مسخره کردی ما رو خدایا داریم از دست دولت روانی میشیم

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت 1 - 0 مس رفسنجان 17:00
پیکان 0 - 1 آلومینیوم 17:00
سپاهان 1 - 1 استقلال خوزستان 18:10
نساجی 1 - 2 پرسپولیس 18:15
ملوان 1 - 1 هوادار 19:30
فولاد 0 - 2 تراکتور 19:30
استقلال 2 - 1 ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 26 21 57
2 پرسپولیس 26 21 56
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 26 -2 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال