ارتش سرخ دات کام

اخبار

توضیح تاج درمورد تفاهم‌نامه با عربس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 17 اظهار نظر

-

8 ماه پیش

توضیح تاج درمورد تفاهم‌نامه با عربستان

ارتش سرخ دات کام :
توضیح تاج درمورد تفاهم‌نامه با عربستان
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای تفاهم با عربستان چندین بار با هم صحبت کرده بودیم و موانعی هم داشتیم.

مهدی تاج درمورد توافق با رئیس فدراسیون فوتبال عربستان و لغو میزبانی تیم‌های ایرانی و نمایندگان سعودی در زمین بی‌طرف، اظهار داشت: کنفدراسیون از سال ۲۰۱۶ تا ۵ سپتامبر امسال که امشب می‌شود، ما را محدود کرده بود‌. یا وقت داشتیم برای AFC توافق ببریم یا باشگاه‌های ما میزبان را معرفی کنند‌.

وی افزود: باشگاه‌های ما این کار را کردند زیرا به ما گفته بودند زمین بی‌طرف را معرفی کنید. پرسپولیس عمان و فکر می‌کنم نساجی هم قطر را پیش‌بینی کرده بودم اما گفتم صبر کنید.

وی افزود: وقتی با داتو جان(دبیرکل AFC) صحبت کردیم گفتیم فقط امشب را مهلت دارد‌. البته گفت به عربستان بیایید. از قبل تفاهم‌نامه را با عربستان هماهنگ کرده بودیم‌ اما یاسر دنبال دریافت مجوز از وزارت ورزش عربستان بود‌‌. ما هم امروز اینجا داشتیم‌. صبح جلسه داشتیم و او به وزارت ورزش رفت و بار دیگر برگشت. خوشبختانه اعلام کرد این وزارت‌خانه هم مشکلی ندارد. در همین راستا هم وزارت خارجه و شخص امیر عبداللهیان در مذاکراتی که با وزارت خارجه داشتند، به درخواست فدراسیون فوتبال ایران در مذاکرات خود با وزارت خارجه عربستان این موضوع را در دستور کار مذاکرات گذاشته بود‌.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: کیومرث هاشمی هم خیلی به من تاکید کرده بود اگر این کار انجام شود زیرا خیلی به نفع کشور است زیرا اکنون لیگ و باشگاه‌های عربستانی، کانون توجه فوتبالی‌ها است‌. چهر‌ه‌های شاخصی وارد فوتبال این کشور شده‌اند. ساعت ۱۴:۳۰ امروز تفاهم‌نامه‌ای امضا کردیم که یک بند مشخصش این بود ۲ طرف در زمین همدیگر بازی می‌کنند و دیگر مشکلی برای رفت و آمد نداریم. این اتفاق خواهد افتاد‌.

تاج عنوان کرد: همین که ما توافق را امضا کردیم که یک کار نو بود، AFC را هم آماده نگه داشته بود‌. ساعت یک بعد از ظهر ۷ شب مالزی می‌شود. کنفدراسیون خیلی منتظر بود که تکلیف را معلوم کنیم و خوشبختانه پس از امضا شدن تفاهم‌نامه‌ به AFC اعلام کردیم و برای آنها ارسال شد. سریع اعلام کردند موانع برطرف شده و این اتفاق خوب افتاد که نباید از ابتدا آغاز می‌شد. این مانع ۸_۷ ساله برطرف شد.

وی درمورد سایر بندهای این تفاهم‌نامه‌ و اینکه آیا بازی‌های دوستانه باشگاهی و ملی در آن دیده شده است، توضیح داد: بندهای خیلی خوبی دارد. مثلا قرار شد در فوتبال ساحلی و فوتسال با عربستان، مراوده بیشتری داشته باشیم. همچنین در همه رده‌ها با هم بازی خواهیم کرد. قرار شد در آموزش به هم کمک کنیم. یاسر المسحل هم در مصاحبه‌ای که با سایت فدراسیون فوتبال عربستان داشت ایران و این کشور ۲ قطب خیلی قوی فوتبالی را در غرب آسیا تشکیل خواهند داد. این ۲ کشور قدرتی برای فوتبال آسیا هستند.

رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با برنامه مجله فوتبال شبکه خبر، درمورد دلیل تاخیر کلاس آموزش VAR برای داوران ایرانی در عربستان، گفت: مانعی در صدور ویزا بود. بچه‌های بین الملل ما باید با بین‌الملل عربستانی‌ها کار می‌کردند‌ و زودتر به آنها اطلاع می‌دادند. البته این اتفاق می‌افتد و این تفاهم‌نامه تمام بحث‌ها را در برمی‌گیرد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156318
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مهدی

0

1

8 ماه پیش

فریاد از اینکه دزدان کشور ما بیشترن، مردم ما فقیر و محتاج!!!!!! جامعه اونا پولدار و سربلند!!!!!! مردم ما در حسرت و عذاب!!!!!! مردم آنها در خوشگذرانی و برتری!!!!!! ای لعنت بر دزدان بی وجدان، که نسل ایرانی را سرخورده کردند.


مهدی

0

2

8 ماه پیش

عزیزان، عزیزان، چندسالتونه مگه!!!؟؟؟ این تصمیمات هیچ ربطی به این تاج مترسک نداره، تصمیماته بین دو کشور ایران و عربستان، از بالاترین مقام هایشان صادر شده، و دولت هایشان هم در جهت انجام وظیفه، توسط وزیر خارجه شان پیگیری کرده اند. این تصمیمات در هر دوکشور، از بالاترین ها صادر شده و توسط دولت ها، اجرا شده.


مرادسلمانی

0

1

8 ماه پیش

وقتی آقایان دادکان وعابدینی درموردفوتبال صحبت می کنندآدم لذت میبری.بعضی باشگاهها بازیکن خودشان صدتومان فروختندهمان بازیکن رو۵۰۰تومان میخرندبعدش آقای تاج این بودچه ای که برای باشگاههاتعیین کردیدسپاهان چقدربادروازه بانش قراردادبست چقدربابت رضایتنامه همین بازیکن پرداخت کردتوفوتبال برترعلنآ عنوان کردندطرف با۲۵ میلیاردبااستقلال قراردادنبست.بعدرفته تیم سپاهان یعنی همان ۱۵میلیارد.آقای تاج برای بخشنامه ای که صادرکردی وامضای که زدی ارزش قائل شو.روزی هم که رفتی همین دوستانت برایت کتاب ننویسند


حامد پرسپولیسی

0

4

8 ماه پیش

تاج 100 درصد غلطی نکرده اونا کار رو در آوردن. چه فایده شما حتی یک زمین درست و حسابی ندارید شما اول بفکر یک کارهای سخت افزاری باشید که فرداها بازیکنان بین المللی وارد ایران میشوند بیشتر از این آبرویمان نرود


SHAYAN

0

3

8 ماه پیش

صدی به نود تاج هیچ کاری نکرده طرف عربستانی دلش سوخته همه رو روال کرده گفته بذار این فلکزده ها ها که تو ایران زندگی و اقتصاد و خوشی ندارن لااقل این یدونه بشه خوشیشون😞😂


خسرووفاٸی نژاد

0

1

8 ماه پیش

به همین راحتی داداشی شدید


هادی

0

2

8 ماه پیش

تهش هیچ اتفاقی نمیوفته، وعده های الکی و دروغین تاج تمامی نداره


حسین سرخدل

0

3

8 ماه پیش

بخدا اگه تاج و ارازلش کاری کرده باشن احتمالا عربستانی ها تلاش کردن تا مشکل حل بشه حالا بزار یه مدت بگذره گندش در میاد،... واگرهم این اختلاصگر حرکتی کرده باشه بیشتربخاطر سگپایان بوده


احمد نوری اسرمی

0

2

8 ماه پیش

طرف وقتی نمیتونه مثل آدم زندگی کنه کاریش نمیشه کرد


مجید التیام

0

2

8 ماه پیش

پس مشخص شد همه چی دست اون بالا هاست میتونن هر غیره ممکنی را ممکن کنن یعنی خودمون باعث شدیم عربستان مارا محروم کنه از میزبانی ..هرچندالانم در آزادی بازی کردن هیچ فرقی با کشور ثالث نداره چون نه تماشاگری وجود داره نه زمین چمن درست حسابی داریم نه سکو داریم نه پول داریم فقط بیخودی یه اسم میزبانی رو مون هست که هیچ منفعتی برامون نداره بازی بدون هوادار یعنی هیچی به هیچ ارزشی نداره ..بجای اینکه برین به عربستان التماس کنید میرفتین دنبال بازسازی هرچه سریع تر سکوهای افتضاح تو ن میرفتین زمین چمن هاتون را درست میکردین وی ار می اوردین..حالا میخواهین باکدوم ورزشگاه تون زمین چمن تون هوادار تون از ستاره های دنیا و عربستان میزبانی کنید وی آر م که ندارین ..خودتون مسخره کردین


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

4

8 ماه پیش

یه بار آدم باش😞😂


احمد نوری اسرمی

0

3

8 ماه پیش

اینهمه کار از تاج بعید بود


امیرضا

0

2

8 ماه پیش

بی فایده


امیرضا

-1

2

8 ماه پیش

مگه زمین بی‌طرف و آزادی چه فرقی به حال ما میکند


سیدعلی اکبرمومنی

0

3

8 ماه پیش

آقای تاج صرف اینکه بازیکنان بزرگ بهمراه تیم‌های عربستانی به کشورما بیان چه فایده وقتی تیم ماازنعمت تماشاگری بهره است درثانی مگه مایا باز یکنان مابازیکن ندیده ایم مگه درجام جهانی ۸سال قبل باپرتعال ورونالدوباز ی نکردیم؟یابااسپانیاهمینطوراین مسئله فقط ازلحاظ بین الملل اهمیت دارد وگرنه سودی واسه فوتبال مانخواهدداشت البته اوناحق دارن وقتی تولیگ تیم ماتوی آزادی بی تماشاگربازی میکند اوناهم لیگ مارامیبینندپس خیلی راحت میگن بازیهابایدبی تماشاگرباشد!!!


حسین هدایتی

-3

6

8 ماه پیش

کاج لطفا فقط این بار رو خالی نبند بزار عربستانیها بیان آزادی توی جهنم آزادی بهشون یاد بدیم فوتبال ایرانی یعنی چی


جوادسواری

0

6

8 ماه پیش

علی برکت الله‌ خدا کنه تفاهم بیشتری‌ بین دو کشور ایجاد‌ شود

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر - شمس آذر 19:00
صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30

دوشنبه, 17 اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال