ارتش سرخ دات کام

اخبار

توضیح وزیر ورزش درباره انتخاب مدیرع ...

نویسنده : امیرحسین قربانی

-

نظرات : 3 اظهار نظر

-

2 سال پیش

توضیح وزیر ورزش درباره انتخاب مدیرعامل پرسپولیس

ارتش سرخ دات کام :
توضیح وزیر ورزش درباره انتخاب مدیرعامل پرسپولیس
وزیر ورزش و جوانان گفت: برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس به فوریت مجمع این باشگاه را تشکیل می‌دهیم.

سیدحمید سجادی درباره معرفی مجید صدری به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه اعضای هیأت مدیره این باشگاه به وزارت ورزش اظهار داشت:‌در آخرین جلسه‌‌ای که با اعضای هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس داشتیم با آنها صحبت کردیم و به عنوان مطالبه هواداران خودمان گفتیم نقش هیأت مدیره همین است که تا زمان فعالیت‌شان به عنوان اعضای هیأت مدیره به ما ایده، نظر و اطلاع بدهند.ما نباید در وزارت ورزش به جای هیأت مدیره باشگاه‌ها کار کنیم خودم پیشنهاد دادم اگر برای وضعیت مدیریتی پرسپولیس پیشنهادی دارید بفرمایید.

وی افزود: مدیرعامل قبلی باشگاه پرسپولیس در ابتدای شروع کار بنده درخواست استعفا داد که آن را قبول نکردم و گفتم چه عجله‌ای است حدود یک هفته بعد با هیأت مدیره پرسپولیس جلسه داشتیم و در آن جلسه اعضای این هیأت مدیره تأکید زیادی روی موافقت من با استعفای مدیرعامل داشتند. من هم به نظر آنها احترام گذاشتم خودشان هم گفتند مهلتی بدهید تا سرپرست باشگاه پرسپولیس را معرفی کنیم. این کار 48 ساعت زمان برد اعضای هیأت مدیره پرسپولیس مجید صدری را که رئیس هیأت مدیره است به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند درخواست‌شان این بود که صدری سه ماه سرپرست باشگاه باشد.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: اکنوان اواخر این دوره سه ماهه هستیم در آخرین جلسه‌‌ای که با اعضای هیأت مدیره پرسپولیس داشتیم خودم از آنها درخواست کردم با توجه به اینکه هواداران و جامعه انتظار تعیین تکلیف وضعیت باشگاه را دارند در این مورد به من ایده بدهند. برخی عزیزان این وضعیت را با استقلال مقایسه کردند اما شرایط این باشگاه متفاوت بود و قابل مقایسه با پرسپولیس نبود. در این باشگاه تعداد اعضای هیأت مدیره کم بود و برخی از آنها استعفا کرده بودند. تقریبا این باشگاه با یکی دو نفر اداره می‌شد. در استقلال ابتدا هیأت مدیره را ترمیم کردیم و سپس این کادر تکمیل شد.در ادامه اعضای هیأت مدیره با هم مشورت کرده و از ما هم مشورت خواستند در نهایت به این نتیجه رسیدند که مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق مشورت هیأت مدیره با مجمع قرار شد آجورلو هم رئیس هیأت مدیره و هم مدیرعامل استقلال شود. این دو موضوع از هم جدا است وضعیت پرسپولیس کاملا متفاوت است. روز گذشته این پیشنهاد را به من دادند و برنامه‌ریزی کردم به فوریت و در اولین فرصت ممکن کار را انجام بدهیم. حتی برنامه‌های خود را تغییر دادیم. از یکی دو هفته قبل برنامه‌ها را می‌نویسیم و می‌دانیم برای روزهای هفته‌های آینده چه کارهایی خواهد شد. در برنامه‌هایم تغییراتی دادم تا به فوریت در خدمت هیأت مدیره پرسپولیس باشیم. اگر نیاز به تغییر در هیأت مدیره این باشگاه باشد اعضای هیأت مدیره را تغییر می‌دهیم و اگر نیاز به تقویت باشد هیأت مدیره پرسپولیس را تقویت خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: مدیرعامل پرسپولیس را هم با مشورت هیأت مدیره و مجمع این باشگاه انتخاب خواهیم کرد. در این مجمع وزیر دادگستری،‌ اقتصاد و من حضور داریم. در نهایت مانند باشگاه استقلال که مجمع برای انتخاب و مشخص شدن تکلیف مدیرعاملی با هیأت مدیره مشورت کرد در پرسپولیس هم این کار را انجام خواهیم داد. اگر نیاز به ترمیم باشد هیأت مدیره را ترمیم می‌کنیم و اگر نیاز به تغییرات باشد اعضا را تغییر می‌دهیم. پس از تشکیل مجمع به فوریت برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس تصمیم می‌گیریم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: وظیفه ما حمایت و در کنار این دو تیم بودن است. باز هم خواهش می‌کنم به وزارت ورزش و جوانان که وزارتخانه‌ خودشان است اعتماد کنند. به عنوان یک خدمتگزار ورزش و جوانان فردی هستم که با ورزش کاملا آشنایی دارم. هواداران نگران نباشند. باور و اعتماد کنند که با سرپرست اداره شدن باشگاه پرسپولیس هیچ تفاوتی با اداره این باشگاه زیر نظر مدیرعامل ندارد زیرا سرپرست فعلی باشگاه همان اختیارات مدیرعامل را دارد. برخی مواقع مطرح می‌شود که باشگاه کارگزار ندارد. این مسائل در داخل خود مدیریت باشگاه رقم می‌خورد و دخالتی نداریم. از مصطفی آجورلو بپرسید که ما در انتخاب کارگزار باشگاه استقلال نقشی نداشتیم. خودشان در باشگاه این مسائل را بررسی کرده و طرح‌ها را پیگیری می‌کنند.

سجادی تصریح کرد: در باشگاه پرسپولیس هم طرح‌ها،‌نقطه نظرات و ایده‌هایی وجود دارد. کارگزاری را پیش‌بینی کرده و با آن صحبت می‌کنند. ما نقشی در این موضوع نداریم بلکه نقش نظارتی و حمایتی داریم. وزارت ورزش عامل بودن یا نبودن کارگزار یا تأخیر در معرفی‌اش نبوده است. نباید در اطلاع‌رسانی جوری عنوان شود که ما دخالت یا نقشی در این زمینه داریم. به هیچ عنوان این مسائل نیست بلکه نقش حمایتی و نظارتی داریم و معمولا به نظرات اجرایی و تصمیمات هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه‌ها احترام می‌گذاریم.

وی ادامه داد: اینکه در حال حاضر باشگاه پرسپولیس کارگزار دارد یا ندارد سوالی است که باید از داخل باشگاه پرسیده شود زیرا وزیر ورزش در این وسط نقش و دخالتی ندارد. این‌ها اختیارات و مسائل اجرایی و مدیریتی داخل باشگاه است.

وی با اشاره به برگزاری دربی در هفته پیش‌رو توضیح داد:‌ دربی خوبی پیش‌رو است. آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم بهترین مسابقه، بهترین نمایش و بهترین کیفیت را ببینیم. امیدوارم فوتبال خوبی از هر دو تیم شاهد باشیم و ان‌شاءالله نتیجه بازی با کیفیت عملکرد کادر فنی و بازیکنان رقم بخورد. ان‌شاءالله هموطنان عزیز از این آزمون سربلند بیرون بیایند و مسابقه دربی به نحوی برگزار شود که هواداران دو تیم راضی باشند فوتبال زیبا، مهیج و با کیفیتی ببینند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ان‌شاءالله هر دو کادر فنی بهترین عملکرد خود را به نمایش خواهند گذاشت. ما در کنار هواداران هستیم. باز هم تأکید دارم به خادم ورزش و جوانان خود اعتماد کنند. پرسپولیس و استقلال مانند فرزندان خودمان در وزارت ورزش و جوانان هستند. بر خودم ، معاونان، همکاران در وزارت ورزش تکلیف کرده‌ایم به بهترین شکل در خدمت استقلال و پرسپولیس باشیم گفتم در روزهای آینده هم به فکر برگزاری جلسات هیأت مدیره پرسپولیس هستیم و سعی داریم با خرد جمعی بهترین تصمیم را بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به رعایت برخی پروتکل‌ها برای حضور هواداران در ورزشگاه توضیح داد: باید به نظرات کارشناسی ستاد مقابله با کرونا در ورزش احترام بگذاریم. کشورمان حدود 22 ماه شرایط خاصی را پشت سر گذاشته است. همه جای کشور زحمت کشیدند و کادر مظلوم درمان شبانه‌روز پای کار بودند تا وضعیت به شرایط فعلی برسد. تمام نگرانی این عزیزان این است که این زحمات ناگهان بیهوده نشود و پروسه متوقف نشود. آنها می‌خواهند پروتکل‌ها حتما رعایت شود به همین دلیل باید با تفاهم و نظر مثبت کار را انجام داد. نظر و تصمیمی که در جلسات گرفته می‌شود حتما به خیر و صلاح است. به عنوان دستگاه ورزش خواهش و تقاضایمان این است که بتوانیم عزیزان را قانع کنیم تا تماشاگران در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند ولی پیشاپیش می‌گویم نمی‌توانیم به قطعیت و یک طرفه اعلام کنیم تماشاگر خواهیم داشت یا خیر.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/145878
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
محمد کرمی

0

1

2 سال پیش

احمق فوریت رو واسه پرسپولیس اجرا میکردی بهتر بود یا کیسه بی لیاقت ، پرسپولیس اگر مدیر با لیاقت میگرفتی براش قرض طلبکاران رو میداد ، میتونست بازیکن خارجی بگیره و با قدرت بره به جنگ الهلال و برنده بشه و بره فینال . تو لیگ هم هنوز نتونست دو بازیکن تاجیکی رو بازی بده و تو خرج بازیکناش هم مونده


احمد نوری اسرمی

0

1

2 سال پیش

جان بچت دیگه درباره پرسپولیس صحبت نکنی بهتره


سجاد جهانبخشی

0

1

2 سال پیش

پس چطور تا قبل از این دوستان استقلالی هر مشکل مالی داشتند وزیر سابق را دخیل و مقصر میدانستند ولی الان به وزیر ربط ندارد که پرسپولیس بلا تکلیف است؟؟؟؟

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال